Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215898 kertaa)

Anniza

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #600 : 12.10.08 - klo:10:57 »
Mä sain tosta fresh touchista hirveen allergiakohtauksen etc. Kauhee polttelu alko koko iholla, sen jälkeen järjetön kutina. ::) Veikkaan, että oli sen "sitrusmaisen" tuoksun syytä.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 22.10.08 - klo:22:15 »
X-tran vartalovoide on yllättävän hyvää! Hyvä koostumus, levittyvyys ja tuoksukin. Ja iso pullo maksaa 1,95 S-marketissa.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #602 : 23.10.08 - klo:23:17 »
^ Ostin tänään juuri tuon Zubin mainostaman X-tra vartalovoiteen ja voihan  vitsi, että tuntuu kivalta iholla :-*  Levittyy hyvin ja tuoksukin ihan sopiva. 500ml vain 1,95€.

Kannatti ostaa!

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #603 : 23.10.08 - klo:23:20 »
^ Olisiko mahdollista saada kyseisen tuotteen sisältöä tuonne voiteiden INCI-listaan? :)

Edit. Kiitokset attirille :)
« Viimeksi muokattu: 24.10.08 - klo:21:58 kirjoittanut Angelina »
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #604 : 24.10.08 - klo:00:58 »
Inci löytyy nyt listasta :)

Anniza

• Vieras
« Vastaus #605 : 24.10.08 - klo:21:55 »
Mä oon ihan addiktoitunut nyt ostelemaan bodyrasvoja. Oi oi, aina kaupassa pitää jotain putelia ihastella.. nyt on kyllä pakko jättää hyllyyn aina, kun eka on käytettävä jotain pois alta. Ois nytten käytettävänä mm. herbinan marjaspa, erisanin perusvoide, body shopin mustikka vartalovoi (vähän luksuksempi, tuoksu on mitä ihanin!!), erioil, nivean rasvaa, lumenen arctic aqua.. lista jatkukoon. Pitääkin olla ihme addiktihamsteri!

Pakko kyllä kehaista, miten kiva toi erioil, uusimpia tuttavuuksia. Kivan rasvainen, mutta nopeasti imeytyvä, sekä jättää ihon ihanaksi. Jos kaipaan joinain viikonloppuina oikeaa luksusta, niin rasvaan kroppaa tolla yllättävän riittoisalla TBS:n mustikka vartalovoilla, aivan iahna tuoksu ja koostumus, olen niin myyty tuolle. Harmi kun on sesonkituote, eikä vakkari, lisäksi hinta on aikas kirpaiseva.

Noita kehumianne freemaneja tekisi mieli testailla!! Pakko kyllä tosissaan eka käyttää muutama puteli pois. Onneksi mulla toi rasvoilla läträäminen on sitä sarjaa, että kuluvat suht nopeasti.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 26.10.08 - klo:23:54 »
Mä haluaisin etelän reissuun jonkun hohtavan vartalovoiteen mutta ei ainakaan kaippareissulla näkyny hyllyssä. Eli siis sellainen ei-ruskettava mutta jossa olis hohdetta, joka sitten kivasti korostais päivettynyttä ihoa. Onko näitä enää?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 27.10.08 - klo:00:03 »
^ Lumenen ihoketjussa on juuri käyty noista keskustelua, kannattaa kurkata, ja Lumenelta siis ainakin löytyy, samoin Dermosililta.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #608 : 27.10.08 - klo:20:55 »
^ Juu, bongasinkin ton Lumenen sen jälkeen, kun olin tänne kirjotellu :) Ostin tänään Acon Sun Kissed Glown, jos tähän vielä ton Lumenen ostais niin eiköhän riitä kahden viikon reissulle ;D

Apteekkireissulla tarttui myös mukaan Acon Golden Delicious body lotion apple&vanilla. Purkissa tuoksuu ihanan omenaiselle mutta valitettavasti iholla tuoksu muuttuu vaan hivenen vaniljaiseksi ja sellaseksi "voiteen tuoksuksi". Voide jättää sellasta jännää hehkua iholle mutta muuten ei mikään erityisen maininnan arvoinen. Nätti purkki kuitenkin :D
« Viimeksi muokattu: 27.10.08 - klo:22:25 kirjoittanut Amber »

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #609 : 27.10.08 - klo:23:03 »
Ehdottomasti parasta kosteusvoidetta jota olen käyttänyt on Avonin Planet Spa-sarjan oliiviöljy-voide (Planet Spa Mediterranean Olive Oil Whipped Body Cream – Välimeren oliiviöljyä sisältävä vartalovoidehttp://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?subCatID=03228

Ihanan täyteläistä, imeytyy hyvin ja kosteuttaa todella tehokkaasti. Iho ei jää yhtään tahmeaksi ja tuoksu on todella raikas, tuli lähinnä joku kesäinen koivuntuoksu mieleen. Tilaan heti lisää kun on tarjouksessa  :)
1c F i

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #610 : 24.11.08 - klo:20:38 »
Seppälästä ostettu Very Berry Body Lotion- mansikka vartalovoide (500ml) on yksi parhaista vartalovoiteista joita olen koskaan kokeillut.
Tuoksu ja voiteen paksuus tekevät tuosta sen jonkin. Tuoksu kaiken lisäksi pysyy iholla pitkälle seuraavaan päivään mietona, mutta ei onneksi häiritsevänä.  ;D

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #611 : 29.11.08 - klo:19:44 »
Ostin jonkun aikaa sitten Citymarketista Euroshopperin kosteusvoiteen, mikä on varmasti yksi parhaimmista kosteusvoiteista mitä olen ikinä kokeillut. Todella riittoisaa ja hyvin imeytyvää. Hintakin oli alle kaksi euroa, muistaakseni 1,95 €.
1a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 30.11.08 - klo:19:30 »
Olen pari kertaa käyttänyt Acon Golden Delicious Apple & Vanilla vartalovoidetta ja tykkään kyllä. Kosteuttaa hyvin ja imeytyy suht nopeasti. Tuoksu on aika makea, ihan hyvä. Tuote lupaa jättää iholle hohteen, ja niin se jättääkin. Ei mitään glittereitä, vaan sellain hento hohto tai ehkä kuulaus kuvaa paremmin. Taitaa olla kausituote? Tätä täytyy kyllä käydä hamstraamassa. Olisiko ollut n. 7 euroa.

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #613 : 01.12.08 - klo:15:25 »
^^sama täällä. Yllätyin varsin positiivisesti kosteutustehoista. Iho tuntuu tosi hyvältä. Harmi, kun on niin pieni pullo vaan. Vois olla helpostikkin isommassa. Saas nähdä kauan "toimii" tässä rutikuivassa nahassa..
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 01.12.08 - klo:15:40 »
No voi pee.. Kävin itse eilen ostamassa Acon Sun kissed putkilo version joka on ihon heleyttäjä, omaa pienen itseruskettavan vaikutuksen. Heleytti tosin hyvin ja tuoksuu hyvälle levittäessä mutta hetken päästä tuoksu muuttuu palaneen käryksi, varmaan kun siinä on itseruskettavaa (ei kyllä näy iholla mitenkään) oli pakko käydä suihkussa kun tunkkainen haju oli niin voimakas. Meni 7e ihan hukkaan.. Pohdin tuon Acon Golden Delicious Apple & Vanilla välillä mutta myyjän suosituksesta otin tuon toisen..
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo:16:17 kirjoittanut Neriana »