Mä oon ihan addiktoitunut nyt ostelemaan bodyrasvoja. Oi oi, aina kaupassa pitää jotain putelia ihastella.. nyt on kyllä pakko jättää hyllyyn aina, kun eka on käytettävä jotain pois alta. Ois nytten käytettävänä mm. herbinan marjaspa, erisanin perusvoide, body shopin mustikka vartalovoi (vähän luksuksempi, tuoksu on mitä ihanin!!), erioil, nivean rasvaa, lumenen arctic aqua.. lista jatkukoon. Pitääkin olla ihme addiktihamsteri!
Pakko kyllä kehaista, miten kiva toi erioil, uusimpia tuttavuuksia. Kivan rasvainen, mutta nopeasti imeytyvä, sekä jättää ihon ihanaksi. Jos kaipaan joinain viikonloppuina oikeaa luksusta, niin rasvaan kroppaa tolla yllättävän riittoisalla TBS:n mustikka vartalovoilla, aivan iahna tuoksu ja koostumus, olen niin myyty tuolle. Harmi kun on sesonkituote, eikä vakkari, lisäksi hinta on aikas kirpaiseva.
Noita kehumianne freemaneja tekisi mieli testailla!! Pakko kyllä tosissaan eka käyttää muutama puteli pois. Onneksi mulla toi rasvoilla läträäminen on sitä sarjaa, että kuluvat suht nopeasti.