Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212276 kertaa)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #615 : 02.12.08 - klo:15:55 »
Olen huomannut, että Natusanin baby soothing naturals kosteusemulsio ei kosteuta mulla tarpeeksi, ainakaan näin talvella. Nyt on siis hakusessa uusi voide.

edit. En ole. Voisinkin kokeilla sitä.

edit2. Onko tuotta öljyssä ollenkaan aloe veraa? Luin nopeesti incin, ja näkyi olevan vaan kaksi nimeä (kumpikaan ei näyttänyt aloe olevan?
« Viimeksi muokattu: 09.12.08 - klo:13:30 kirjoittanut kiwi »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #616 : 04.12.08 - klo:22:38 »
^ Oletko kokeillut sitä Natusanin Aloe-öljyä (Aloe vera Baby Oil)? Suihkun jälkeen kostealle ihiolle levitettynä on kyllä ihanan ylellistä! Tekee vielä sellaisen hehkuvan kauniin ihon ja tuoksukin on hyvä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #617 : 13.12.08 - klo:14:51 »
Huh, talvi ja ihon kuivuminen. Mä olen käyttänyt ihan Enliven-vartalovoidetta tuoksun vuoksi, mutta nyt tuntuu, ettei se kosteuta kainaloita/käsivarsia tarpeeksi. Pohkeet eivät ihme kyllä hilseile, kun välillä muistaa käyttää Humektania. Kovasti kaipaisin kosteuttavampaa ja pehmeän lopputuloksen antavaa ihanantuoksuista vartalovoidetta.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 14.12.08 - klo:14:41 »
^ Oletko kokeillut sitä Natusanin Aloe-öljyä (Aloe vera Baby Oil)? Suihkun jälkeen kostealle ihiolle levitettynä on kyllä ihanan ylellistä! Tekee vielä sellaisen hehkuvan kauniin ihon ja tuoksukin on hyvä.

Tuo on aivan mahtavaa ja tuoksuu kyllä ihanalle. Minulla yksin öljy ei oikein tahdo riittää, mutta kun tuon antaa imeytyä kunnolla ja sitten päälle Lorkun kuivan ihon vartalovoidetta on pehmeys ja kosteutus taattu.  :)

Poissa pearle

• Haiven
  • *
« Vastaus #619 : 15.12.08 - klo:14:20 »
Mä kävin viime viikolla ostamassa tuon Acon Golden Delicious Apple & Vanilla-vartalovoiteen ja vaikuttaa kyllä hyvältä. Itse en kovin usein muista/jaksa vartalovoidetta laittaa, mutta tuo tuoksuu kyllä mielestäni niin hyvältä, että eiköhän pääse käyttöön useinkin :) Kosteuttaa myös ainakin minun ihoani riittävästi ja imeytyy melko nopeasti, lisäksi jättää tosiaan ihanan hennon hohteen iholle :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #620 : 16.12.08 - klo:09:41 »
^Onkohan toi Acon talven kausituote? Kuulostaa ihanalle toi tuoksu. Mä käytin sitä Acon kesävoidetta (joku sea minerals tms..) 3 tuubia, joista viimeisin loppui eilen. Just semmoinen perusrasva, mitä voi plotkauttaa iholle päivittäin suihkun jälkeen. Rupesi vaan vähän pännimään toi kesävoiteen tuoksu, koska se on vähän liiankin unisex ehkä makuuni.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #621 : 16.12.08 - klo:13:57 »
Tykkään miedon tuoksuisista ja nopeasti imeytyvistä voiteista, koska joudun rasvaamaan koko kehoni päivittäin suihkun jälkeen. Mulla lojuu kaapissa puoliksi käytettyjä voiteita, joita en meinaa saada kulumaan liian vahvan ja iholle jäävän tuoksun vuoksi, mutta nyt keksin sekoittaa niihin suunnilleen puolet Dermosilin Ihonhoitovoidetta, joka on sinänsä tosi lirua ja "tuoksutonta" eli sellaisen sairaalatuotteen hajuista. Toimii! Minähän en heitä mitään pois...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 16.12.08 - klo:18:43 »
^Onkohan toi Acon talven kausituote? Kuulostaa ihanalle toi tuoksu.

On kausituote juu. :) Tuoksu on kyllä tosi makea, mulle tulee mieleen omenapiirakka. Meinasin jo ostaa ton, mutta testailtuani totesin, että liian äklö tuoksu mulle. Otin sitten Humektanin... tylsä mikä tylsä, mutta siihen en ainakaan kyllästy.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #623 : 17.12.08 - klo:01:01 »
^He, äklö kuulostaa ihan mun jutulle :D Mulla on niin kova kulutus noissa kropparasvoissa, että on välillä hauska kokeilla jotain ihan ihme tuoksuakin, kun joka tapauksessa se loppuu niin äkkiä. Acot on ihan hauskoja. Tosin paras on kyllä Lorealin se joku nutri-soft tms...

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 17.12.08 - klo:01:05 »
^mun mielestä Nutri-Soft tuoksuu ihan Fairylle :D

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 17.12.08 - klo:09:15 »
Ostin myös tuon Acon voiteen ja minusta tuoksu on hyvin omenainen, eikä kovin makea.. Ja illalla kun laitoin niin ei tuoksu pysynyt iholla kuin hetken, sen aikaa että voide kuivui. Nyt aamulla ei iho tuoksu yhtään miltään.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 17.12.08 - klo:16:57 »
^Minusta tuo tuoksu on aika voimakas, ja jää ainakin vaatteisiin. Etsin sitä tänään apteekista, mutta en löytänyt. Liekö sitten jo loppunut täältä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 19.12.08 - klo:10:13 »
Siis voi PRKL.. Tämä on niin mun tuuriani... Olen käyttänyt tuota Acon Golden Delicious Apple & Vanilla vartalovoidetta nyt muutaman kerran ja lähinnä jalkoihin. Jaloissa kun iho aina kuivuu talvella ja reidet kutiaa. No, mitä tänään aamulla näenkään.. reidet on aivan täynnä sellaista valkopilkullista ihottumaa ja ihon pinta on tosi rosoinen, eli ihottuma on koholla. Se ei kutise tai mitään muutakaan, mutta näyttää karmealta! Ei varmaan tarvitse sanoa että en kyllä kyseistä voidetta enää käytä, mutta mitä tuolle ihottumalle voi nyt tehdä?  :-\ Kortisoniakaan ei pahemmin tee mieli levitellä kun sitä joutuisi levittää ympäri reisiä.. Joutuisi siis rasvaamaan jalat kortisonilla.. Pesin jalat aamulla pehmeän sienen kanssa jotta saisin kaiken rasvan pois. En laittanut mitään toista rasvaa tilalle jos iho vaikka rauhoittuisi itsekseen.. Täytyy varmaan mennä apteekkiin josta tuon voiteen ostin ja kysyä sieltä että mitäs nyt tehdään.. Otin myös allergialääkkeen jos se jotain auttaa..

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #628 : 22.12.08 - klo:12:35 »
Kävin pitkästä aikaa nuuskuttelemassa tuotteita The Body Shopissa ja uusi vadelmavartalovoi tuoksui aivan taivaalliselle! Ihana kirpakka vadelma-lipsimehujään tuoksu. Paras vadelmatuoksu ehkä ikinä. Yleensä vihaan vadelmantuoksuisia vartalovoiteita, koska ne on niin ällömakeita ja muovisia.

Tykkään siis muutenkin mielettömästi noista TBS:n vartalovoista. Ne ei imeydy millään ja on törkeän kalliita, mutta tuoksut vain ovat niin yliveroisia. Pitäis ehkä ostaa kasa niitä minikokoisia ihan vain nuuhkimista varten ja sitten vartalo kosteuttaa aina jollain edullisemmalla ja toimivammalla tuotteella.

Olen mieletön vartalonhoitotuotefriikki ja harmittelen kovasti sitä, että jenkkilän e-tailereilta ei oikein kannata purnukoita tilailla, kun postikulut on herkästi turhan kovat tuotteiden painon vuoksi. Kaiken kaikkiaan Suomessa on aika huonot vartalovoidevalikoimat, jos haluaa tuollaisia herkullisia tuoksuja.  :(

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #629 : 27.12.08 - klo:18:46 »
Ostin jonkin aikaa sitten BIO RICHin hoitava laventeli jalkavoiteen, joka tuoksuu todella ihanalle. Viime viikolla löysin samaa sarjaa olevan aloe vera vartalovoiteen. Tuo taas ei tuoksu oikein millekään, mutta muuten on ihan kelpo voide. Jos vaikka joskus vielä tulisi käsivoide vastaan, niin varmasti sekin lähtisi mukaan.
1a F ii