Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215891 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #630 : 27.12.08 - klo:19:23 »
Minä olen tykännyt aika paljon ihan seppälästä ostamastani vadelma&punainen omena vartalovoiteesta. Se imeytyy hyvin, jättää ihon pehmeäksi ja tuoksuu tosi hyvälle! Oikeen raikas mehujää vadelma joka sopivasti kyllä haihtuu iholta pois ettei tule sellainen ällö makea fiilis tai että tuoksu jää koko päiväksi pyörimään.

Poissa allu

• Haiven
  • *
« Vastaus #631 : 28.12.08 - klo:14:39 »
Mä tykkään kyllä myös doven fresh touch body lotionista. Tuoksu on ihan mukiinmenevä, koostumus ookoo ja imeytyy tosi nopeesti ja edullinen.Nyt talvella tosin kosteusteho ei riitä, ainakaan mun rutikuiville säärille =( mut kesällä on tosi hyvä.

ajattelin seuraavaks kokeilla lushin dream creamia tai karma kreamia. =) riippuu kumpi tuoksuu paremmalta kaupassa hehee.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #632 : 28.12.08 - klo:16:34 »
Mä tykkään kyllä myös doven fresh touch body lotionista. Tuoksu on ihan mukiinmenevä, koostumus ookoo ja imeytyy tosi nopeesti ja edullinen.Nyt talvella tosin kosteusteho ei riitä, ainakaan mun rutikuiville säärille =( mut kesällä on tosi hyvä.

Minä tykkään myös. Toinen hyvä on Doven Silk.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #633 : 28.12.08 - klo:19:43 »
Mulla on käytössä tällä hetkellä Ahavan Mineral Body Lotion vartalovoide. Onko kellään kokemusta Ahavan omena tai mandariini vartalovoiteesta?

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #634 : 29.12.08 - klo:14:46 »
käytän tällä hetkellä aqualan ällää kropalleni. Olen nyt tullut siihen tulokseen, ettei se kosteuta tarpeeksi.
Ihoni on herkkä ja näin talviaikana välillä ilmestyy punertavia kohtia, joita kutittaa tuhottomasti. Jalat imevät voiteen heti ja kosteutettu tunne pysyy iholla vain hetken.
Pitäisi varmaan ostaa tuon loputtua täyteläisempää voidetta.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #635 : 29.12.08 - klo:23:09 »
Jee. Löysin viimein tota Acon omenavaniljaa. Musta toi tuoksuu tosi kivalle, ja saisi tuoksua voimakkaamminkin ehkä. Mun mielestä toi tuoksu häviää ihan heti jonnekin. Mutta siis kaikenkaikkiaan tosi mielyttävä. Sellainen tosi aito omenantuoksu mun mielestä, eikä esanssinen. Tykkään kyllä noista Acoista. Tosi hyviä päivittäiseen käyttöön, kun imeytyvät äkkiä ja jättävät ihon sileäksi. Pitää ehkä ostaa toinenkin putilo.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #636 : 07.01.09 - klo:10:35 »
^Jännä kun mulla tuo tuntuu pysyvän iholla yön yli asti tuo tuoksu. Ihana tuote! Tuntuu, että ensimmäinen vartalovoide, joka oikeasti toimii ja kosteuttaa. Muut voiteet ovat kyllä kosteuttaneet hetkeksi, mutta aamulla on taas kuiva iho. Tuoksu on tosiaan ihana. Levittäessä tuntuu se omenan tuoksu mutta iholla tuoksuu vanilja. Tätä varmaan täytyy käydä hamstraamassa toinenkin purkki, varsinkin jos on joku kausituote.
« Viimeksi muokattu: 17.03.09 - klo:18:08 kirjoittanut Husky »
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #637 : 07.01.09 - klo:10:43 »
^Mun mielestä noi kaikki Acon kausivoiteet ovat olleet yhtä hyviä. Siis kosteuttavat hyvin, mutta imeytyvät myös. Lienee pääasiassa ihan samaa tavaraa eri tuoksuilla. Eli vastaavaa tuotetta kyllä saa jatkossakin, mutta tuoksu voi muuttua. Kesällä oli joku Sea Minerals -juttu, joka musta oli ihan yhtä hyvä, mutta tuoksu oli  vähän miehekäs mun makuun.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #638 : 07.01.09 - klo:16:09 »
^Tuon tuoksun takia nimenomaan ajattelin hamstrata. Toisaalta en tiedä kyllästyykö tähän. Kivasti leijunu ympärillä tänään sellainen vaniljan tuoksu. Ei tuota nyt krapulapäivänä lähtisi levittämään kroppaansa, koska haju muistuttaa erehdyttävästi aluksi omenasiideriä, mutta muuten erinomaista.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #639 : 07.01.09 - klo:18:44 »
Avonin Plamet Spa Mediterranean Olive oil kroppavoi on osoittautunut aivan toimivaksi kosteuttajaksi. Tuoksu ihanan raikas ja kevyt, ei kirpeä tai ällö. Ihmettelen hieman tämän voiteen koostumusta - voiteesta löytyy värillisiä hiukkasia, jotka muka kosteuttavat -, mutta muuten oikein kiva tuote. Imeytyy myös nopeasti, joten sopii ammuisinkin käytettäväksi!
Tiedä sitten, kuinka paljon tässä on aitoa oliiviöljyä, mutta tuoksu (ja hinta) ainakin päihittää The Body Shopin vartalovoiteet...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa nona

• Haiven
  • *
« Vastaus #640 : 10.01.09 - klo:00:50 »
Itseltäni löytyy tuo ACOn Softening Body Lotion ja olen kyllä tykänny siitä. Kosteustehoa ei omalle rutikuivalle iholle ole ihan tarpeeksi, mutta aamuisin pikasuihkun jälkeen olen tätä laittanut sekä käyttänyt iltaisin sitten paksumpien voiteiden kanssa. Normaalille iholle on varmasti tarpeeksi kosteuttava.

Voide imeytyy tosi nopeasti ja tuoksu on ihanan raikas, ei ollenkaan liian pistävä tai raskas  :)
.2cCiii.

oversize

• Vieras
« Vastaus #641 : 11.01.09 - klo:19:15 »
Doven kosteusvoiteet ovat ihania. Suosikkini on tällähetkellä Doven Fresh Touch. Se on kevyt ja imeytyy nopeasti, mutta myös oikeasti kosteuttaa ja on tosi tehokas. Muita suosikkeja on mm. Dermosil Extra Treatment, Aqualan ja Aqualan L.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #642 : 18.01.09 - klo:20:24 »
Täältäkin kannatusääni Dovelle! Bongasin alennusmyynnistä Pro-Age vartalonhoitopaketin hintaan 4 €, ja sain ihmeekseni havaita tällaisen markettisarjan body lotionin tepsivän tehokkaasti talvikuivaan ihoon. Vaikka raaka-aineissa onkin ensimmäisten joukossa  mineraaliöljy...
Kyllä nyt vähän harmittaa, että tuli uhrattua monta euroa kalliisiin kroppavoiteisiin, mm. Avoniin ja TBS:n Aloe vera-lotioniin,  kun paljon edullisemmalla olisin saanut helpotusta.  :P Mistä sitä aina arvaa, että edullinen ja tavallinen onkin lopulta miltei parasta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #643 : 18.01.09 - klo:20:38 »
Testasin tuon Doven uusimman vartalorasvan, sen missä on öljyä joukossa. Tuoksu oli ihan miellyttävä perusdove ja koostumus oli mieluinen yllätys, melko samettista ja täyteläistä mutta levittyy helposti. Ei imeydy mielestäni tarpeeksi nopeasti, mutta muuten toimi oikein hyvin. Iho tuntui kosteutetulta ja pehmeältä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 20.01.09 - klo:19:04 »
Onko kukaan kokeillut Lacto Linen vartalorasvaa? Aika halpaa näytti olevan iso purkki, ja kaveri suositteli. Mitä mieltä ootte tästä?  :)
2a F ii – Iho: kuiva