Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212252 kertaa)

Poissa garme

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #660 : 05.04.09 - klo:22:46 »
Ostin L'orealin Nutrisoftia normaalille iholle ja vaikuttaa ainakin ihan kivalta. Mitään hurjia kosteutustehoja en voiteeltani kaipaa ja tässä vaiheessa ei Nutrisoftin tehoista oikein mitään tietoa olekaan, mutta mukavan pehmeäksi tämä jättää kuitenkin ihon ja ainakin tuntuu imeytyvän ihan tarpeeksi nopeasti. Vähän olen huomannut kutinaa parissa kohdassa, mutta on vaikea sanoa johtuuko se juuri tästä aineesta vai siitä että juuri nuo kohdat vartalosta ovat muita kuivemmat ja ärsyyntyneemmät, itse veikkaan jälkimmäistä. Tuoksu tässä on mielestäni kiva, ei liian vahva mutta ei mitenkään liian perusrasvan hajuinen vaan raikkaampi.

Tuota ennen käytin Nivean Soft Caring Lotionia (siniharmaa puteli), josta en tykännyt ollenkaan. Imeytyi todella hitaasti eikä tuntunut tekevän yhtään mitään ja oli jotenkin tosi tahmainen muutenkin. Ennen Niveaa käytin pari putelia Dovea (en muista tarkemmin että mitä), jotka olivat ihan ok, eivät ole paljon jääneet mieleen, ostan ehkä joskus ainakin jos tarjouksia tulee vastaan.

Tuota Acon omenajuttua on tehnyt mieli testata enkä tiennytkään että se on kausituote, täytyy kai käydä tutkimassa että vieläkö sitä saa.

Kevyesti päivettävistä olen käyttänyt Dovea ja Natusania, joista tykkäsin muuten enemmän Dovesta, mutta sen kuivuminen vei aivan liian kauan. Värin sillä sai kuitenkin vähän tasaisemmin.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 06.04.09 - klo:22:26 »
Mitkä vartalovoiteet olisi silikonittomia & mineraaliöljyttömiä? Uskaltaisi käyttää dekolteellekin, joka tuntuu tukkeutuvan kasvojen tapaan helposti. Tähän asti olen pärjännyt Korreseilla, mutta jos jotain edullisempaa löytyisi vaikka marketin hyllyltä niin voisin vaihtaa...

Edit. Jaahas ja kun viitsin hakua käyttää niin tuollahan on oikein erikseen ketju tälle. No, en pistä pahakseni vinkkejä tännekään; ei kovin montaa sivua tainnut olla tuossa ketjussa.
« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo:22:29 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #662 : 07.04.09 - klo:13:43 »
^ Itselleni oon havainnut parhaaksi, että käytän kaulalla ja dekolteella yleensä samoja tuotteita kuin kasvoilla juurikin tuosta tukkeutumisesta johtuen ja koska iho vaikuttaa samalla tavalla ohuemmalta ja muutenkin samanlaiselta näillä alueilla verrattuna muuhun vartaloon. Jos vartalotuote on sopiva dekolteelle niin silloin ei mulla taas ole riittävän tuhti esim. säärille. Joitain poikkeuksia oon löytänyt, esim. Decleorin Moisturizing Body Milk käy myös dekolteelle ja toimii myös muualla vartalolla. Tämä ei ole silikoniton (sisältää tosin vain haihtuvia silikoneja) eikä markettituote eli ei sinänsä auta asiaasi, mutta tuo kasvotuotteiden käyttö dekolteella voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Tietty jos kasvosi ovat kovin rasvaiset ja käytät jotain mattavoiteita tms. niin ne eivät ehkä tunnu niin hyviltä dekolteella.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 07.04.09 - klo:15:40 »
^Minkä nimisiä haihtuvia silikoneja on?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 07.04.09 - klo:16:19 »
Mulla on käytössä tällä hetkellä Ahavan Mineral Body Lotion vartalovoide. Onko kellään kokemusta Ahavan omena tai mandariini vartalovoiteesta?

Tämä tulee vähän myöhässä, mutta minulta löytyy tuo Ahavan omena - vartalovoide. Olen tosi huono kuvailemaan tuoksuja mutta tämä ei kovin paljoa tuoksu omenalle, mutta silti tuoksu on hyvä :) Imeytyy suht nopeasti ja jättää pehmeäksi. Mulla paikoittain kuiva vartalon iho. En ole tätä kovin pitkiin aikoihin käyttänyt, joten voisin tänään "kokeilla" :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #665 : 07.04.09 - klo:16:31 »
^^ Cyclo-alkuiset kuten cyclomethicone ja cyclopentasiloxane.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #666 : 07.04.09 - klo:23:00 »
Mitkä vartalovoiteet olisi silikonittomia & mineraaliöljyttömiä? Uskaltaisi käyttää dekolteellekin, joka tuntuu tukkeutuvan kasvojen tapaan helposti. Tähän asti olen pärjännyt Korreseilla, mutta jos jotain edullisempaa löytyisi vaikka marketin hyllyltä niin voisin vaihtaa...

Edit. Jaahas ja kun viitsin hakua käyttää niin tuollahan on oikein erikseen ketju tälle. No, en pistä pahakseni vinkkejä tännekään; ei kovin montaa sivua tainnut olla tuossa ketjussa.

hth käyttelen itse. Tosin ne ei kaikki ole mineraaliöljyttömiä mut ainakin hth original lotion on ja siitä ei o mitää näppyjä tullut.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #667 : 07.04.09 - klo:23:16 »
^täällä samaten HTH original lotion ollut käytössä, sitten tietysti Humektan, Hydrolan jne apteekkirasvat sekä välillä olen halpaillut Erioilin hajustamattoman (vaaleanpunaisen) kosteusvoiteen kanssa, muistaakseni noissa oli hajustetussa vähän erilainen inci. 
1b F ii

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #668 : 08.04.09 - klo:00:33 »
HTH:n lotion on täälläkin ehdoton luottovoide, mutta siinä taitaa olla hiukkasen silikonia INCIn loppupäässä (tosin niin vähän, että sitä ei kyllä käytössä huomaa). Jos pieni silikonimäärä ei haittaa, niin suosittelen kyllä HTH:ta.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #669 : 08.04.09 - klo:07:35 »
Mullakin tuli ostettua tuo uusi Doven supreme Velvet Lotion jo tuoksunsa takia. Ja eiku rasvailemaan :)

Oletkos ehtinyt tätä jo kokeilemaan? :) Minun tekisi mieli ostaa kyseinen voide, mutta on niin paljon purkkeja ennestään, että jos ei olekkaan toimiva ja jää sekin kaapin tukkeeksi.. Olisi siis kiva kuulla mielipiteitä Dove Supreme Velvet Lotionista :)

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #670 : 08.04.09 - klo:07:58 »
Mulla on ollut käytössä Dove Supreme Velvet Lotion kosteusvoide jo muutamia viikkoja. Tää kosteuttaa hyvin eikä iho jää tahmeaksi. Tuoksu on mun mielestä todella voimakas ja häiritsevä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 02.05.09 - klo:21:12 »
Tuntuu, että kaupoissa ei ole tarpeeksi valikoimaa vartalovoiteissa. Nytkin käytän Aqualan L:ää vartalolla, kun tuntuu ettei kaupassa ole mitään muuta sopivaa. Entinen ehdoton lemppari oli Lumenen Vadelma vartaloemulsio sellaisessa pinkissä pullossa. Se oli niin hyvää! Mutta ei valmisteta enää. Lumenen se nykyinen Arctic Aqua(?) haisee pahalle, joten sitä en voi käyttää. Dovet haisee myös pahalle, sekä Niveat. TBS:n tuotteissa sitten taas on aikas voimakkaat tuoksut. En oikein tiedä mitä kesäksi ostaisin, kun tuo Aqualan L tuntuu jotenkin hiukan turhan rasvaiselta kesäksi.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #672 : 02.05.09 - klo:21:15 »
^Ootkos kokeillut sitä natusanin rasvaa, joka on sellaisessa päärynän mallisessa putelissa? Yks mun ehdottomia suosikkeja ja moni muukin juures tykkää. LdB:ltä on myös tullut kolme uutta vartalovoidetta, joista mä kokeilin nyt Aloevera-versiota. Ihan hyvältä vaikuttaa mutta tuoksussa vähän tökkii joku.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #673 : 02.05.09 - klo:21:29 »
Olen sitä Natusania tuoksutellut, mutta haju ei ole hirveän kiva.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 02.05.09 - klo:21:33 »
Yves Rocherilla on siinä Les Plaisirs Nature-sarjassa kiva vadelman tuoksuinen vartalovoide. Jospa siitä pitäisit, kun kerran Lumenenkin vadelmasta. Hinta ei ainakaan ole paha.

Mun uusin ihastus on ollut Dermosilin Body Red voide. Kosteuttaa, kuin unelma, mutta imeytyy kuitenkin ihan nätisti. Tosin tuoksu on niin voimakas, ettei hajuvettä tämän kanssa parane laittaa. Onneksi tämä kuitenkin tuoksuu herkulle, niin käy tuoksusta ihan sellaisenaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.