Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223201 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #675 : 02.05.09 - klo:21:43 »
^Mulla oli joskus YR:ltä jotain Les Plaisirs Nature sarjan vartalovoiteita (olisko ollut vanilja ja just se vadelma), ja niissä ei riittäneet kosteustehot yhtään, vaikka silloin mulla ei ollut edes kuiva iho. Hajut oli myös esanssisia. Eli en tykännyt niistä. Mä olen tosi ronkeli kosmetiikassa, ja sen takia on tosi vaikea löytää kivoja tuotteita  ;D

Poissa Lecat

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Kotikosmetiikkaa
« Vastaus #676 : 03.05.09 - klo:13:01 »
Voikohan liiallisesta ihon rasvaamisesta olla jotain haittaa? Olen ihan pakkomielteinen rasvaaja, vaikkei iho niin kuiva olisikaan. tässä koneella istuessa tulee aina melkein huomaamatta rasvattua sääret jä kädet ihan parin tunnin välein. Kannattaisikohan minulla vaihtaa johonkin kevyeen rasvaan, nyt on käytössä Erisanin perusvoide ja Freemanin cookies&cream (ihana ällömakea- tuoksu ;)).
-2c F i- Hiuskuva

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #677 : 03.05.09 - klo:20:06 »
Mullakin tuli ostettua tuo uusi Doven supreme Velvet Lotion jo tuoksunsa takia. Ja eiku rasvailemaan :)

Oletkos ehtinyt tätä jo kokeilemaan? :) Minun tekisi mieli ostaa kyseinen voide, mutta on niin paljon purkkeja ennestään, että jos ei olekkaan toimiva ja jää sekin kaapin tukkeeksi.. Olisi siis kiva kuulla mielipiteitä Dove Supreme Velvet Lotionista :)

Olen käyttänyt tätä jo muutamia viikkoja ja olen erittäin tyytyväinen, vaikka tuoksu aika ällönmakea onkin. Tuntu voiteen imeydyttyä on aika jännä, kuin vähän tahmanen sametti  ::)... Mutta kosteustehot ovat hyvät ja voin ostaa uudelleenkin. Ihoa ei kiristä ollenkaan edes tunnin sauna- reissun jälkeen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 23.05.09 - klo:14:42 »
Olen ihastunut Garnierin BodyCocooniin (oranssi 400 ml:n pullo). Kosteuttaa hyvin, mutta imeytyy myös nopeasti. Tuoksu on todella mieto, tuskin edes huomaan sitä, mutta hyvä joka tapauksessa. Tätä tulen ostamaan jatkossakin. Myös Acon aniliinin punaisessa pullossa oleva on hyvää, sitä aion käyttää kesällä. Siinä on ihana tuoksu.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #679 : 23.05.09 - klo:14:46 »
Mä tykkään myös tuosta Acon kesätuotteesta, se aniliininpunainen pullo. Vähän kevyempää ja öljymäisempää kuin talviversio, jonka tuoksusta tykkäsin todella. Tämän kesätuotteen tuoksu ei jää niin vahvasti iholle, mutta se on oikeastaan ihan hyvä juttu vaihteeksti. Acon kausituotteet taitaa jäädä mulle vakiokäyttöön vartalovoiteina.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #680 : 24.05.09 - klo:17:12 »
Voikohan liiallisesta ihon rasvaamisesta olla jotain haittaa? Olen ihan pakkomielteinen rasvaaja, vaikkei iho niin kuiva olisikaan. tässä koneella istuessa tulee aina melkein huomaamatta rasvattua sääret jä kädet ihan parin tunnin välein. Kannattaisikohan minulla vaihtaa johonkin kevyeen rasvaan, nyt on käytössä Erisanin perusvoide ja Freemanin cookies&cream (ihana ällömakea- tuoksu ;)).

En usko siitä mitään kovin suurta haittaa olevan.. Tosi iho voi alkaa tarvita voidetta ja kuivua ilman rasvaamista? En tiedä. Itse rasvaan aina suihkun jälkeen päästä varpaisiin, kasvot aamuin illoin, kädet ja huulet noin 4-5 kertaa päivässä  :) Iho tuntuu kuivalta ilman rasvausta enkä voisi enää kuvitellakaan olevani ilman voiteita edes yhtä päivää
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 24.05.09 - klo:17:40 »
Suositelkaapas mulle edullista, NOPEASTI imeytyvää vartalovoidetta! Oon aivan älyttömän laiska niitä käyttämään, niin ois hyvä jos imeytyisi nopeasti. :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 27.05.09 - klo:13:56 »
Kävin eilen hamstraamassa Acon kesävoidetta 4 putelia  ;D Yksi mulla oli jo entuudestaan. Mutta nälkä kasvaa syödessä ja mietin pitäisikö hamstrata vielä lisää. Muistaakseni joku vuosi sitten Acolla oli samantyyppinen, tai ainakin tuoksu taisi olla aika sama, se oli sellaisessa tuubissa, missä oli korkki alaspäin. Eli siis, mahtaako nuo olla joka kesä lähes samanlaisia tuoksultaan ja koostumukseltaan? Kenties vain pakkausta muutetaan, mutta itse voide pidettäisiin aika samanlaisena?

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 28.05.09 - klo:00:37 »
^ Minkälaista tuo Acon voide on? Pinkki pullo, mutta sisältääkö shimmeriä/itseruskettavaa tms vai onko ihan vaan kosteuttava?
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 28.05.09 - klo:06:53 »
Suositelkaapas mulle edullista, NOPEASTI imeytyvää vartalovoidetta! Oon aivan älyttömän laiska niitä käyttämään, niin ois hyvä jos imeytyisi nopeasti. :)

Mä olen tykännyt Dermosilin tuoksuttomasta Ihonhoitovoiteesta. Imeytyy hyvin nopsakkaan (aamusuihkujen jälkeen ihan mahtava) ja kosteuttaa hyvin. Tuoksuttomuuden takia tämä on mulla ihan vakikäytössä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #685 : 28.05.09 - klo:09:58 »
^ Tuo tosiaan on helposti imeytyvä ja kevyt, hyvä vaihtoehto. Toinen mikä tuli mieleen, on Erisanin kosteussuihke vartalolle. Suihkupullosta nopea ja helppo annostella, hajusteeton, kosteuttaa hyvin ja on 150 ml koosta huolimatta yllättävän riittoisa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 28.05.09 - klo:13:08 »
^ Minkälaista tuo Acon voide on? Pinkki pullo, mutta sisältääkö shimmeriä/itseruskettavaa tms vai onko ihan vaan kosteuttava?

Ihan vaan kosteuttava.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 28.05.09 - klo:13:22 »
Onko kuakan pongaillut enää tuota Natusan Baby Soothing Naturals voidetta? Natusanin omilla sivuilal ei ole minkäänlaista mainintaa enää näistä tuotteista.. Poistuneet? Voi harmi.. Lueskelin nimittäin tätä ketjua oikeasti hyvän kosteusvoiteen toivossa ja tavallaan päätin jo marssia kauppaan tuon natusanin ostamaan, mutta ajattelin ensin katsoa miltä tuote näyttää ja kävin Natusanin sivuilla, ihmetyksekseni siellä ei kuitenkaan ollut koko voidetta..

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 28.05.09 - klo:13:51 »
Kiitos Anissa ja Bembo! Jos joskus tilailen Dermolta niin kyllä otan tota voidetta. Harmi kun pitää tilata 50€:n edestä..

// Kokeilin tänään näytteen Palmersin cocoa butterin ja tämähän on aivan mahtava voide! :-* Jättää ihon niiiiin sileäksi ja imeytyy nopsaan. Harmi kun ei saa Suomesta!
« Viimeksi muokattu: 28.05.09 - klo:21:22 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 29.05.09 - klo:10:27 »
Kävin eilen ostamassa Natusanin ihan tavallisen erittäin kuivalle iholle tarkoitetun kosteusvoiteen kun en niitä Shooting naturals tuotteita löytänyt. Yksin putilo näytti olevan, siis yksi ainoa jokin käsivoide.

Tuo minkä ostin vaikuttaa ihan hyvältä, kestää aika kauan imeytyä, jättää kyllä ihon pehmeäksi, ilmeisesti sisältää jotakin öljyä. Haju on melko voimakas (yllätyksekseni) sellainen sitruuna perus natusan. Aluksi vähän tökki, mutta aika äkkiä siihen tottuu/tai se katoaa iholta. En tiedä, sillä itse en sitä enää haista ja mieskään ei voinut minulle kertoa, että haiseeko se silti muiden nenään kun hänellä on flunssa.

Ajattelin laittaa kyselyä natusanille noista shooting tuotteista, että mikä niiden tilanne oikeen on.