Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212287 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #690 : 31.05.09 - klo:17:35 »
^Kai katsoit sieltä vauvaosastolta?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 31.05.09 - klo:17:58 »
Oliskohan marketissa mitään hyvää perusvoidetta joka vastaisi suurinpiirein Decubal Clinicin voidetta? Alakerran kosteutusvoiteeksi sheivaamisen jälkeen hakusessa kun en raaskis ostaa tota Decubalia.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 31.05.09 - klo:18:21 »
^Kai katsoit sieltä vauvaosastolta?

Joo, sieltä nimenomaan, eihän noita vauvojen tuotteita taideta edes myydä tavallisella voide& shampoo yms. osastolla.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #693 : 01.06.09 - klo:13:50 »
^Joissain kaupoissa ne ovat taas samassa vartalonhoitotuotteiden kanssa. Ostin uuden purkin vähän aikaa sitten Stockalta ja se oli vartalorasvojen seassa. Citymarketissa ja Prismassa taas on vauvaosastolla.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 01.06.09 - klo:13:56 »
^^ Kävin s-marketissa, sekä cittarissa ja kummassakaan niitä ei ollut millään osastolla.

Muuten, kerroin ostaneeni tuon Natusanin erittäin kuivalle iholle tarkoitetun voiteen ja sain siitä niin järkyttävän allergian etten mistään ole vielä vastaavaa saanut! Punaisia kutisevia näppyjä nousi ihan joka paikkaan, otin allergialääkkeenkin kun meinasin raapia itseltäni ihon rikki! Olen pari päivää tätä ihottumaa parannellut mutta kaikkialla on vieläkin punaisia läikkiä.

Kookosöljy auttoi ihottumaan aika hyvin mutta silti vieläkään ei ole mitään asiaa esim. capreissa tuonne ulos.

En voi ymmärtää, valitsin tuon tuotteen nimenomaan kun sen pitäisi olla erittäin herkälle iholle ja sainkin elämäni pahimman allergisen reaktion :(

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #695 : 01.06.09 - klo:17:42 »
Onko joku kokeillut jo Garnierin uutta vartalovoidetta?( Sitä missä on karbamidia mukana). Haluaisin kuulla kuinka hyvin kosteuttaa ja millainen tuoksu siinä on.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 02.06.09 - klo:09:45 »
Yleensä välttelen Nivean voiteita kun niistäkin saan allergiaa ja ne on voimakkaasti hajustettua. Eilen sitten kuitenkin hetken mielijohteesta tuon Natusan katastrofin jälkeen, käteen tarttui nivean vaaleansinisessä pullossa oleva soft lotion kuivalle iholle. Tuoksuttelin sitä jo kaupassa ja haju oli todella mieto. Sillä sen sitten ostin.

Imeytyi aika hitaasti mutta yllättäen iho on vieläkin pehmeä vaikka laitoin voidetta eilen iltapäivällä, yleensä iho on jo kuivan rapiseva seuraavana päivänä. Ellei nyt tästäkin pamahda jotain allergiaa niin vaikuttaa ihan hyvältä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #697 : 02.06.09 - klo:22:57 »
Mä tykästyin kovasti Nivean Soft Caring Lotion Gingko & Shea Butteriin. Tosi hyvin imeytyvä ja jättää ihon silkkiseksi. Jostain syystä monet voiteet eivät tahdo imeytyä rintakehältä, mutta tämä imeytyi tosi kivasti. Kuitenkin kivan kosteuttavan tuntuinen, ja on tossa INCIssä oikeastikin tosiaan shea voita. Jostain syystä tykkään eniten tuoksumielessä tälläisistä perinteisistä voidetuoksuista.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 03.06.09 - klo:12:11 »
Cittarissa oli näytteitä Nivean happy time - vartalovoiteesta ja otin pari. Incissä melko alussa on alcohol denat..mutta kokeilin silti; imeytyy suht nopeasti mutta kuivattaa /jättää iholle kuivan pinnan. En ostaisi.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 10.06.09 - klo:20:08 »
Cittarissa oli näytteitä Nivean happy time - vartalovoiteesta ja otin pari. Incissä melko alussa on alcohol denat..mutta kokeilin silti; imeytyy suht nopeasti mutta kuivattaa /jättää iholle kuivan pinnan. En ostaisi.

Mulla Happy Time taas toimii kesävoiteena oikein loistavasti! Kevyempikin koostumus menisi, mutta en moiti tätäkään. Kosteuttaa pienet karheikot mukavasti, mutta ei silti tahmaa tai liisteröi. Leviää iholle helposti ja lähtee imeytymään nopeasti. Tuoksu on kuin maitomainen appelsiini, tykkään! Lisäksi tuoksu jää sopivasti iholle. Harvoin jaksan käyttää yhtä ja samaa kosteusvoidetta pidempään, mutta tätä voisin käyttää jatkuvasti.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #700 : 11.06.09 - klo:10:04 »
Mä ostin nyt ihan itse tota Garnierin uutta vartalovoidetta eikä ole juuri hyvää sanottavaa. Ensinnäkin putelia saa puristaa ihan tosissaan, että sieltä saa jotain ulos. Itse voide on mun mielestä liian jankkia ja levittyy huonosti. Tuoksukaan ei ole miellyttävä ja rasva imeytyy hitaasti. Eli en suosittele :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #701 : 11.06.09 - klo:10:11 »
Olen käytellyt nyt Doven Pro-Age -sarjan vartalovoidetta, kun ostin hyvästä tarjouksesta (2 pulloa kolmella eurolla) kaksi purkkia tuota. En voi erityisemmin suositella enkä osta tätä uudestaan kunhan saan purkkini käytettyä. Voide on hyvin tavanomaista, siinä ei ole mitään erityistä kehuttavaa. Koostumus on ohuehko, kosteutusteho ok mutta ei mitenkään erityinen. Sanoisin, että tämä sopii normaali-ihoiselle (kesäaikaan) käytettäväksi, kuivaihoiselle en suosittelisi. Haju on mielestäni jotenkin vastenmielinen, en osaa kuvailla sitä mutta en pidä siitä ollenkaan. Onneksi haju lähtee iholta tunnin, parin päästä eikä jää iholle seuraavaan suihkukertaan asti. Voide imeytyy kohtalaisen nopeasti, iho jää hieman tahmaiseksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 11.06.09 - klo:11:01 »
ACOlta on tullut kesäuutuus, pinkissä pullossa oleva Summer Breeze. Ihanan kevyttä ja hyvin levittyvää, kosteustehot riittävät ainakin meikäläisen iholle. Silikonia tässä on jonkun verran, mutta vartalovoiteissa en ole huomannut siitä olevan niinkään suurta haittaa. Pari viikkoa olen tätä käyttänyt ja ostaisin toistekin, jos tarve tulee (olen hidas kuluttamaan näitä).

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 11.06.09 - klo:14:49 »
^Minä kanssa tuoksuttelin tuota apteekissa. Tuoksu oli hedelmäisen kukkainen, mutta kuitenkin aika mieto. Tykkäsin. Nyt noiden kehujen jälkeen meni vahvasti hankintalistalle.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #704 : 11.06.09 - klo:15:19 »
Päivitystä.. Kerroin ostaneeni tuon nivean soft (jotain) vartalovoiteen ja dääm siitäkin alkoi tulla ihottumaa :( eli olin sitten yhtä mieltä siitä että hajusteista se johtuu. Ostin erisanin uuden vartalovoiteen, joku vielä kosteuttavampi versio ja sitä täytyy kehua! Olen nyt useamman päivän käytellyt (noita aikaisempia kun hypytin liian aikaisin..) ja ei ole tullut ihottumaa. Tekee ihosta todella pehmeän ja sileän. Vaikutus pysyy monta päivää.

Ihanaa itseasiassa kun ei ole sivutuotteena mitään ällöttävää löyhkää. Olo jää raikkaaksi kun voiteen levittää. Jos jollain todella kuiva iho/helposti kuivuva, niin tuota Erisania suosittelen ++++