Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223205 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #705 : 11.06.09 - klo:15:19 »
^^^Tykkään myös! Nää levittyy ja imeytyy hyvin ja tuoksu ei ole liian voimakas.
Pullotkin ovat kivan näköisiä, pomppaa silmiin hyllyltä tää hot pink sävyinen erityisesti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #706 : 11.06.09 - klo:15:23 »
Täältä kans kehut Nivean Happy Time vartalovoiteelle! Kosteuttaa riittävästi jopa auringossa kuivahtanutta/lievästi kärtsännyttä ihoa ja tuoksu on aivan ihana  :-*

Retro

• Vieras
« Vastaus #707 : 11.06.09 - klo:18:08 »
Mä olen tykästynyt LdB:n "MultiEnergy"- rasvaan, jonka pitäisi tuoksua guavalta. Kosteuttaa ihan kivasti kesäihoa, tuoksu on ihanan raikas ja jää iholle. Talvella ei tehot varmaankaan riitä, mutta tällä hetkellä  :ts

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #708 : 11.06.09 - klo:18:46 »
Mullakin tuli ostettua tuo uusi Doven supreme Velvet Lotion jo tuoksunsa takia. Ja eiku rasvailemaan :)

Oletkos ehtinyt tätä jo kokeilemaan? :) Minun tekisi mieli ostaa kyseinen voide, mutta on niin paljon purkkeja ennestään, että jos ei olekkaan toimiva ja jää sekin kaapin tukkeeksi.. Olisi siis kiva kuulla mielipiteitä Dove Supreme Velvet Lotionista :)

Olen käyttänyt tätä jo muutamia viikkoja ja olen erittäin tyytyväinen, vaikka tuoksu aika ällönmakea onkin. Tuntu voiteen imeydyttyä on aika jännä, kuin vähän tahmanen sametti  ::)... Mutta kosteustehot ovat hyvät ja voin ostaa uudelleenkin. Ihoa ei kiristä ollenkaan edes tunnin sauna- reissun jälkeen.

Köhön.... Otetaanpa vähän sanoja nyt takaisin... ::)
Joo, vaikutti tosiaan alussa hyvältä, mutta nyt yli puoli purkkia käyttäneenä ei voi enää kehua. Tuo tuntuu kyllä juuri imeydyttyään kosteuttavan mutta aamulla on aivan kuiva iho, joko laitan liian vähän/ minulla tuo on alkanut hieman kuivattaa/ ihoni on muuten vain alkanut kuivahtaa vaikka kesä-aika onkin. Ken tietää. Mutta purkin loputtua jotain muutaa, Kitooos ::)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 11.06.09 - klo:21:09 »
Täältä kans kehut Nivean Happy Time vartalovoiteelle! Kosteuttaa riittävästi jopa auringossa kuivahtanutta/lievästi kärtsännyttä ihoa ja tuoksu on aivan ihana  :-*

Osaatko kertoa tuoksuuko tuo happy time samalta kuin sarjan suihkusaippua? Koska se on aivan ihana kermainen pehmeä appelsiini ja samantuoksuinen kosteusvoide olisi kiva kirsikaksi kakun päälle.

erit:
Kiitti tiedosta Neo! Jospas ostaisi testiin, eihän minulla ole kuin kolme korkkaamatonta kropparasvaa...
« Viimeksi muokattu: 15.06.09 - klo:17:47 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 11.06.09 - klo:21:48 »
Mulla ei ollut odotukset korkealla kun ostin tuon Daily Q10 vartalovoiteen (hintaa Prismassa 0,50€). Oon ihan positiivisesti yllättynyt miten hyvää toi on. Levittyy kivasti ja imeytyy nopeasti ja tuoksukin on sopivan mieto. Hyvä perusvoide ja tsiisus mikä hinta...  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #711 : 11.06.09 - klo:22:06 »
^Ohhoh mikä hinta!  :o Minkäkokoinen purkki on kyseessä?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 11.06.09 - klo:22:15 »
Deko: En osaa sanoa kun en samaa suihkugeeliä ole käyttänyt, mutta hyvä idea, täytyypä etsiä sekin jos vaikka tuoksuis samalle  ;) Kuulostaa kyllä aika samalle, tuossakin on tuoksu sellainen maitomaisen kermainen ja appelsiini/sitruunainen.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #713 : 14.06.09 - klo:16:43 »
Kuopion Euromarketista löytyy vielä Natusan baby soothing naturals kosteusemulsiota molemmissa pakkauksissa. Eivät ole alessa, mutta hyvään kannattaa satsata.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 14.06.09 - klo:18:08 »
Onko juurekset törmänneet Organic Surge -sarjaan?

Kicksillä oli ainakin sarjan vartalonhoitotuotteita ja ostin Fresh Ocean Body Lotionin, kun metsästin hyvältä tuoksuvaa, raikasta ja merellistä vartalovoidetta. Pullo on ihan normikokoinen (250 ml) ja hintaa oli vajaat 12 euroa. Tämä osoittautui tosi hyväksi löydöksi ja olen älyttömän tyytyväinen, etten haksahtanut jonkin toisen merkin vastaavaan tuotteeseen, joka kuitenkin tuoksu enemmän siivousaineelta!

Tässä on kosteusvoiteeksi yllättävän jämäkkä koostumus, ei siis ole litkua. Siitä huolimatta voide on ihanan kevyttä näin kesällä ja jättää jopa aavistuksen puuterimaisen pinnan iholle! Tuoksu on tosi kiva ja jää iholle sopivasti eikä lemahda suoraan nenään koko päivää. :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 14.06.09 - klo:18:48 »
^Jostain  luin, että tuo on valittu parhaaksi vartalovoiteeksi Brittien How to look good naked-sarjassa.  ;D Kiva kuulla, että voide on hyvää. Täytynee pistää harkintaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #716 : 14.06.09 - klo:22:34 »
Löysin juuri uuden suosikin, kun bongasin tokmannin hyllystä uuden Nivea SOS vartalovoidetta, sisältää kehäkukkaöljyä ja pantenolia. Pehmensi ihanasti mun korppuisen nahkani, ja imeytyikin yllättävän hyvin ilman suurempaa sotkua.  ;) Tuoksusta iso plussa siitä ettei haise perusnivealle, vaan on miedompi ja raikkaampi, luulen että se tuoksu on kehäkukka, vaikken oikein tiedäkkään mille kehäkukka haisee.  ::)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 15.06.09 - klo:14:35 »
^Ohhoh mikä hinta!  :o Minkäkokoinen purkki on kyseessä?
Oisko se 150 ml? Ihan siis kunnon kokoinen. :)

Poissa Paris

• Haiven
  • *
« Vastaus #718 : 15.06.09 - klo:17:08 »
Löysin juuri uuden suosikin, kun bongasin tokmannin hyllystä uuden Nivea SOS vartalovoidetta, sisältää kehäkukkaöljyä ja pantenolia.
Itekkin ihastuin tohon. Tuntui imeytyvän perusniveaa paremmin. Puteliuudistuksen jälkeen en oo kokeillu kuin Happy Timeä suihkugeelin innoittamana mutta enpä oikeestaan välittäny, tuoksu ei ollu sama enkä sitten ilmeisesti pidä tuoksuvista vartalorasvoista yleensäkkään. SOSia sen sijaan ostan uudelleen.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 15.06.09 - klo:20:00 »
On kyllä halpa toi Dailyn voide, varmaan johtuu siitä että kaikki Daily-tuotteet lähtee pois ja tilalle tulee Rainbow. (rainbown Q10 vartalovoiteella hintaa 3€)
2a F ii – Iho: kuiva