Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215833 kertaa)

Poissa Vera

• Hiushörhö
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #720 : 16.06.09 - klo:14:13 »
^Ohhoh mikä hinta!  :o Minkäkokoinen purkki on kyseessä?
Oisko se 150 ml? Ihan siis kunnon kokoinen. :)

Höh, menin intoa puhkuen etsimään täkäläisestä Prismasta tuota Dailyn Q10 -kropparasvaa ja täällä tuon samanmoisen putelin hinta oli reilut kolme euroa! Katsoin vielä moneen kertaan että on varmasti sama aine kyseessä. Ihme hintaero.  ???

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 16.06.09 - klo:14:19 »
Yyh, minusta tuo Dailyn Q10-vartalovoide on aika kamalaa kuraa... :( Oon ostanut pullon joskus aikoja sitten, mutta en ole saanut juurikaan käytettyä. Se levittyy iholle tosi kankeasti ja jää herkästi valkoiseksi kerrokseksi ihon pintaan. Vaatii siis kunnon hieromista ja jynssäämistä, mikä on ärsyttävää. Kaiken lisäksi siinä on minun nenääni vähän vastenmielinen tuoksu, ei voimakas, mutta silti ei hyvä ja jotenkin mummomainen. :-\

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #722 : 16.06.09 - klo:18:48 »
^ Samaa mieltä. On varmaan niin silikonista kun ei mun kuiviin jalkoihinkaan meinannut millään imeytyä. Meillä myös maksoi tuota kolmen euron luokkaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #723 : 21.06.09 - klo:13:50 »
Paras voide mun kropalle on ehdottomasti erisan. Ollut kestosuosikki jo kauan :) Käytän myös kasvoille. Imeytyy loistavasti, ei tahmaa, on riittoisaa, sekä kosteuttaa hyvin. Iho on aina loistokunnossa, kimmoisa ja suloisen pehmeä :) Ei aiheuta minkäänlaisia allergisia reaktioita, kuten jotkut voiteet. Tuoksuttomuus on plussaa.
Niveaa käytin joskus, mutta se tuoksu tökkii ja pahasti. En muutenkaan pitänyt niitä erityisen kosteuttavina.
Doven voiteisiin kyllästyin kanssa nopeasti. Eivät muutenkaan ollut riittoisia. Joskus sain näppyjä näistä.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 08.07.09 - klo:00:10 »
Sain Asos-tilauksen mukana näytteen Nivean jostain pehmentävästä voiteesta ja surffasin heti tietysti Suomen Nivean sivuille, että onko meilläkin tätä. Soft caring lotion taitaa olla meidän vastaava, ainakin pullo on samanvärinen ja molemmat sisältävät shea-voita. Tuoksu oli tässä aivan ihana ja imeytyi hyvin ja pehmensikin hieman. Voisi huomenna kaupasta yrittää etsiä tätä, tuoksu oli tosi ylellisen oloinen ja tuli mieleen Biothermin voiteet. Tätä voisi siis ostaa Doven rinnalle vähän paremmaksi voiteeksi, sillä en oikein pidä kovasti tuoksuvista voiteista jokapäiväisessä käytössä. Tosin tämä ei kyllä liikaa tuoksu, mutta kyllästymisen vaara on aina olemassa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #725 : 12.07.09 - klo:23:50 »
Täällä ollut kesällä käytössä Dermosilin Hajustamaton Ihonhoitovoide, johon olen sekoittanut jonkin verran aprikoosinsiemenöljyä, jotta olis hoitavempi. Imeytyy tosi nopeasti ja silti tuntuu hoitavan. Kunhan joka päivä muistaa rasvailla! Ja käytössä on ollut myös Hydrolan ja siitä tykkään todella paljon, en vain tiedä ostanko jatkossa korkeamman hinnan vuoksi, mutta joskus ehkä, on sen verran hyvä kesäkäytössä. Välillä jos iho kutisee tosi paljon varsinkin saunan jälkeen, niin käytän Ceralania. Vaikka nykyään migreenipääni (;D) kestää mietoja tuoksuja paremmin, niin tahdon, että vartalovoide on hajusteeton, koska se levitetään kuitenkin niin laajalle alueelle. Dermosilin Ihonhoitovoide E:tä kokeilin 30 ml, ensiksi sen tuoksu tuntui hassulta, mutta siihen tottui ja sitten olikin tosi mukavan tuoksuinen eikä liian vahva! Voisin käyttää sitä isommankin purkin, mutta 500 ml sitä tuoksua tuntuu liialta, siihen aivan varmana kyllästyisi, kun on niin riittoisa. Mutta tuon E:n vois kuitenkin hankkia hajusteettoman rinnalle, vaihtelun vuoksi. 30 ml on turhan pieni, riitti pariin kolmeen kertaan just ja just :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 13.07.09 - klo:08:08 »
^^ Ostin kokeeksi tuota Soft Caring Lotionia ja voin sanoa, ettei varmasti samasta voiteesta ole kyse ;D Tuoksu oli meinaan ihan perusnivea ja jätti ihon niveamaiseen tapaan erittäin tahmeaksi. Pitää käytellä vaikka yökäsivoiteena poies.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #727 : 13.07.09 - klo:10:23 »
Olen muutamana iltana laittanut suihkun jälkeen Body shopin Mantelivartalovoita jalkoihin ja kyynerpäihin. Tuoksu on ihan nami, vaikkakin aika vahva. Voide imeytyy melko hitaasti, mutta pehmentää ja kosteuttaa kyllä hyvin! Taidan jäädä näihin bodybuttereihin koukkuun... ;)
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 13.07.09 - klo:20:39 »
Yleensä käytän hajusteettomia vartalovoiteita, mutta nyt olen aivan ihastunut Body Shopin white musk -voiteeseen. Tuoksu on aika voimakas (mutta ihana!), joten toimittaa samalla näin kesäaikaan hajuveden virkaa. Tuote on pehmeästi levittyvä ja pullokin kaunis.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #729 : 20.07.09 - klo:13:45 »
Eipä löydy enää Natusan Baby Soothing Naturals voidetta lähi-Cittarista  >:( Onko kukaan löytänyt sitä enää pääkaupunkiseudulta? On niin ihanaa rasvaa varsinkin kesällä, menee after suninakin loistavasti.

Kokeilin muuten Dermosilin Täyteläinen Vartalovoide Puolukkaa, koostumus on ihanan paksu, muttei liian rasvainen. Tuoksuu puolukkasurvokselta, ei siis raikkaan kirpeeltä vaan happamalta. Ei ihan mun makuun, vaikka kirpeistä tuoksuista tykkäänkin.

Lisäys: Natusania löytyykin vielä ainakin Tapiolan Stockalta vartalovoidehyllystä  :)
« Viimeksi muokattu: 23.07.09 - klo:15:18 kirjoittanut Liina »
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #730 : 02.08.09 - klo:14:02 »
Ostin TBS:n kookosvartalovoin vaikka en tykkää kookoksen tuoksusta enkä vahvan hajuisista vartalovoiteista (en esim. ikinä ostaisi hajuveden sijaan saman sarjan vartalovoidetta). Alennettu hinta, akuutti vartalovoiteen tarve ja halu kokeilla jotain vartalovoita kuitenkin saivat ostamaan tämän. Hyvin tuntuu parin kokeilun perusteella kosteuttavan, imeytyminen ei ole nopeaa mutta ymmärtäähän sen, aikamoista tönkköä kun on. Olisin muuten kuitenkin tosi tyytyväinen, mutta tämä haju on kyllä aika vahva kun voiteen levittää koko vartalolle (ja vielä potee pientä krapulaa ::) ).
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #731 : 02.08.09 - klo:16:18 »
Nyt olen kokeillut useamman kerran TBS:n manteli- ja vadelma-body buttereita. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään voiteiden hidas kuivuminen.... Murr >:(.... Vaikka yrittäisi laittaa kuinka vähän ja ohuelti, silti kuivuminen kestää pari tuntia....

Onko mikään noista body buttereista nopeasti imeytyvä?? Kaveri on kehunut sitä Papaijaa, mitä mieltä siitä ollaan?

ps. Lempparivoiteeni ikinä on Biothermin valkoisessa pullossa oleva rasva! Ihana tuoksu ja imeytyy hetkessä!!!  :l  :l
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 04.08.09 - klo:17:22 »
Olisiko jollakin kokemuksia Giovannin vartalovoista/voiteista?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #733 : 08.08.09 - klo:17:49 »
Onko juurekset törmänneet Organic Surge -sarjaan?

Noi on tosiaan hyviä! Mä olen käyttänyt yhden pullollisen tota Fresh Oceania, mutta sen tuoksu ei ehkä ollut mua varten... Ostin tilalle Tropical Bergamot -version, ja tämä on oikein kiva. Ei itseasiassa tuoksu oikein millekään. Tosiaan toi voide kyllä tekee ihosta tosi sileän, kosteutetun ja kivan. Eikä jää mitenkään rasvaisena iholle lillumaan. Mulla ainakin monet voiteet jäävät rintakehällä sellaiseksi rasvakelmuksi, mutta tämä imeytyy hetkessä.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 08.08.09 - klo:21:14 »
^ Vaikuttaa kokonaisuudessaan mielenkiintoiselta sarjalta. Eikä ollenkaan pahan hintaisia tommoiseksi semiluomusarjaksi. :o Ootko kokeillut muita tuotteita?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.