Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212255 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #735 : 09.08.09 - klo:15:19 »
^En ole... Täällä ei ollut tuosta sarjasta muita kuin noita voiteita ja suihkugeelejä. Suihkugeeliksi mun mielestä vähän turhan hintavia, niin en viitsinyt ostaa. Tuosta oli vielä joku jasmiinintuoksuinen versio, mutta siinä tosi tuikea ja raskas se jasmiini, niin en arvannut ottaa testiin vielä ainakaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #736 : 21.08.09 - klo:12:54 »
Käytin 2 purkkia Doven Pro Age -vartalovoidetta, joka oli kauhein ikinä kokeilemani vartalovoide. Haisi pahalle eikä imeytynyt kunnolla. Iho jäi todella tahmaiseksi, poikaystäväkin ihmetteli että "miten sä olet noin nihkeä iholtasi?". Muutaman kerran kirjaimellisesti lakanat tarttui ihoon ja lähti sängystä kun nousin ylös kun iho oli niin tahmea! Iho ei myöskään tuntunut kosteutetulta. Ihan hirveää kuraa koko tuote.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 21.08.09 - klo:16:09 »
^ allekirjoitan ihan täysin. Jalkapohjiin olen tota koittanut käytellä, todellinen hukkaostos. Mur!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #738 : 21.08.09 - klo:16:22 »
Joo, mullakin toi Dove on pudonnut tietokonepöydän alle joskus pari kuukautta sitten ja siellä saa pysyä  ::) kirveli ja haisi niiiiiiiiiiiiiiiiin pahalle eikä imeytynyt yhtään.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 21.08.09 - klo:23:26 »
Tykkään Rainbow vartalovoiteesta!=) inicstä löytyy alusta ainakin mineraaliöljyä, mutta sisältää myös esim.oliiviöljyä ja tuntuu olevan kosteuttava, sopii normaalille-vartaloniholleni. Hintaa n.3€ / 250ml tuubi
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 22.08.09 - klo:11:57 »
Olen käyttänyt nyt vartalovoiteena Aqualan L-voidetta, mutta jotenkin kaipaan vartalovoiteelta myös sitä hyvää tuoksua.  :P Tuossa voiteessa on kyllä se hyvä puoli, että se imeytyy erittäin nopeasti. Inhoan kaikkia vartalovoiteita jotka jättävät tahmean pinnan. Meinasin seuraavaksi kokeilla jotain Lushin vartalovoidetta.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 23.08.09 - klo:16:25 »
Olen käyttänyt nyt vartalovoiteena Aqualan L-voidetta, mutta jotenkin kaipaan vartalovoiteelta myös sitä hyvää tuoksua.  :P Tuossa voiteessa on kyllä se hyvä puoli, että se imeytyy erittäin nopeasti. Inhoan kaikkia vartalovoiteita jotka jättävät tahmean pinnan. Meinasin seuraavaksi kokeilla jotain Lushin vartalovoidetta.

Mulla on tuoksuvoidesuosikki Dermosilin ihovoide BodyRed, jota voin suositella myös sen hyvän imeytymisen ansiosta. Makuasioitahan nämä ovat, mutta suosittelen kokeilemaan!

Doven Summer Glow-voiteesta sanottava sen verran, että alun hyvät kokemukset ovat vaihtuneet karvaaksi pettymykseksi, kun en saa tuolla tasaista väriä millään aikaan. Enkö vain osaa, vai miksiköhän iholle jää kerta toisensa jälkeen rumia ruskeita laikkuja  :-\

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 24.08.09 - klo:17:26 »
Minun pitäisi löytää joku kiva rasva, jolla voisi nukkumaan mennessä rasvailla kädet ja jalat ja tarvittaessa sääriäkin. Eli saisi olla täyteläistä, mutta ei tahmeaa (niin kuin monet perusvoiteet on) ja pitäisi olla tuoksuton tai tuoksultaan mieto. Halpaakin saisi olla.  ;D Esim. Nivean body&face cream on koostumukseltaan sellaista mitä etsin, mutta se tuoksuu liian voimakkaalta. Onhan nuo kaupat purkkeja tulvillaan, mutta ei viitsisi jokaista ruveta testaamaan.

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #743 : 24.08.09 - klo:18:49 »
Minun pitäisi löytää joku kiva rasva, jolla voisi nukkumaan mennessä rasvailla kädet ja jalat ja tarvittaessa sääriäkin. Eli saisi olla täyteläistä, mutta ei tahmeaa (niin kuin monet perusvoiteet on) ja pitäisi olla tuoksuton tai tuoksultaan mieto. Halpaakin saisi olla.

Oletko kokeillut Erioilia? Hajusteeton kosteusemulsio ja maksaa tietääkseni n. 3 € 150 ml. Tämä nyt ei mikään kovin rasvainen tai täyteläinen ole. Suht. kevyttä olematta kuitenkaan täysin tyhjän päiväinen, kosteuttaa ainakin kädet ja muun kropan ihon hyvin. Jalkoihin en ole käyttänyt, niille sitten rasvaisemmat voiteet.

Sanoisin aika saman tyyliseksi kuin Humektan olematta kuitenkaan niin tahmea (ainakin oman ihon jättää niin lähmäiseksi, että käyttö sai jäädä).

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 25.08.09 - klo:10:44 »
^Mulla on myös tuollaisena yleisvoiteena kropalle, käsille ja jaloille Erioilin hajusteeton iso puteli, onkohan se nyt 500ml. Onhan se lirumpaa kuin esim. tuo Nivea, muttei liian vetistä. Iho jää ehkä himpun tahmaiseksi, muttei mun mielestä häiritsevästi. Toki mulla on myös erikseen ihan käsi- ja jalkavoiteet, mutta tuolla Erioililla vetelen kaikki jos laiskottaa.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 26.08.09 - klo:18:21 »
Tykkään Rainbow vartalovoiteesta!=) inicstä löytyy alusta ainakin mineraaliöljyä, mutta sisältää myös esim.oliiviöljyä ja tuntuu olevan kosteuttava, sopii normaalille-vartaloniholleni. Hintaa n.3€ / 250ml tuubi

Mustakin toi on ollu hyvää tavaraa. Mun versiossa tosin ei oo mitään mineraaliöljyjä  ??? Sopivan iso tuubi ja hyvä hinta mineraaliöljyttömästä vartalovoiteesta. Imeytyy hyvin eikä tahmaa  :ts

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #746 : 26.08.09 - klo:18:58 »
Tack aini ja f_c! Voishan tuon Erioilin ostaa kun se on niin halpaa, ja tulee varmasti käytettyä jos ei miellytäkään siinä tarkoituksessa. Käsivoiteena olen sitä joskus käyttänyt ja se oli yllättävän tehokas ollakseen niin kevyttä.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #747 : 06.09.09 - klo:22:49 »
Nyt ollut pari viikkoa käytössä Freemanin kurkku-aloe vera -voide (Soothing Body Lotion Cucumber & Aloe Vera), ja tässä hieman kokemuksia.

Hyvin kevyt voide. Koostumus on melko ohut, ja siten tosi hyvin levittyvä, riittoisa ja nopeasti imeytyvä. Ei kuitenkaan niin liru, että kosteutusprosessissa valuisi itsekseen ulos tuubista, niinkuin joillekin on Freemanien kanssa käynyt. Kosteutustehot ei varmastikaan riitä talveksi, mutta kevyeksi kesävoiteeksi menee (tai näin alkusyksystä, kun nyt tuli ostettua). Sisältää sekä silikonia että mineraaliöljyä, itseä noi ei vartalolla näköjään haittaa. Tuoksu on raikas kurkkumainen, mieto, ei jää iholle.

Aikaisemmin oli käytössä joku valkopulloinen Dove, joka oli ihan hirveetä jankkia Freemaniin verrattuna. Voiteen levittäminen sujuu nyt Freemanin kanssa varmaan puolet nopeammin, kuin tuon paksun ja rasvaisen Doven kanssa.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 07.09.09 - klo:11:35 »

Mustakin toi on ollu hyvää tavaraa. Mun versiossa tosin ei oo mitään mineraaliöljyjä  ??? Sopivan iso tuubi ja hyvä hinta mineraaliöljyttömästä vartalovoiteesta. Imeytyy hyvin eikä tahmaa  :ts

Oho, ups, ei tässä olekaan mineraaliöljyä! :oD

Olen tykännyt myös todella paljon Veetin voiteesta ihokarvojen sisäänkasvua vastaan, käytän aina sheivailun jälkeen ja tekee ihosta silkkisen! En kuitenkaan oikein tiedä, ehkäiseekö sisäänkasvaneita karvoja..
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #749 : 09.09.09 - klo:12:21 »
Halusin vahvasti hajustettujen vartalovoiteiteni tilalle jotain vähän neutraalimpaa ja kaupasta tarttui mukaan Lactolinen tuubi. Ensikokeilulla vaikuttaa ihan lupaavalta, levittyy hyvin eikä jää mitään kauhean tahmeaa tunnetta, eikä siis tosiaan myöskään haise pahalta. Kosteutustehoista en osaa yhden käytön jälkeen sanoa juuri mitään, mutta ihan perushyvältä vaikuttaa ja se mulle riittääkin.
iHerb alekoodi: FEW484