Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223226 kertaa)

chac

• Vieras
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #75 : 05.02.06 - klo:18:26 »
Dove on ihan ykkönen vartalovoiteissa :) tuoksu miellyttävä, suht laimea ja imeytyy nopeasti, ei jätä "kalvoa" iholle. Sitä käytän myös meikin alla juuri ed. mainistuista syistä, toimii paremmin kuin kokeilemani kasvojen kosteusvoiteet  :-*

rolla

• Vieras
« Vastaus #76 : 12.02.06 - klo:13:41 »
Mulla doven silk (?) oli ihan ok, mutta en toiste hankkisi. Natusanin baby oil on kyllä ihanaa vaikkakin hieman vetistä ja aloe verassa on mieto hyvä tuoksu. Ei sitä kyllä päivittäin jaksa sivellä koko vartalolle, mutta edes silloin tällöin varsinkin kun iho on nyt aika huonossa kunnossa. Dermamed on myös aika hyvä minusta (noin 4.5-5 e 200 ml apteekista). Lactoplussaa en taas voi suositella, jäi huono maku siitä.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #77 : 12.02.06 - klo:15:56 »
Mun suosikkini on Dermosilin se ihovoide e (tai joku sen tapainen, en jaksa tarkistaa). Joka tapauksessa se 500 ml pönikkä, joka maksaa about 6 euroa. Imeytyy nopeasti, ei rullaannu, kosteuttaa hyvin ja tuoksuu kivalle. Ja mikä parasta: ihanan halpa putelin kokoon nähden. :D
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 19.02.06 - klo:22:14 »
Tietääkö kukaan vartalovoidetta j oka tuoksuisi ompulle??

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 19.02.06 - klo:23:33 »
Muistelisin Stockalla nähneeni. Se oli joku sellanen sarja mitä en ole oikeen muualla nähnyt myytävän, sellasia valkoisia purkkeja. Siinä sarjassa oli muunkin hajuisia tuotteita, esim. avokadoa ja vadelmaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

tigger

• Vieras
« Vastaus #80 : 20.02.06 - klo:10:07 »
No niin, jospa sitä uskaltautuisi taustalta kertomaan omia vartalovoidesuosikkejani.  ;D Eniten pidän itse Body Shopin-vartalovoiteista ja vartalovoi-purkeista. Pumppupullossa oleva mandariinilta tuoksuva vartalovoide on aivan ihana, sen tuoksu on niin herkullinen, että tekee mieli maistaa...  ;) Toinen suosikkini on mustikka-vartalovoi. Äitinikin on ihastunut tuohon tuoksuun!
Olen aivan mieletön kosmetiikka-addikti, joten kaikenmaailman voiteita (ja kaikkea muutakin kosmetiikkaa) on tullut kokeiltua mutta kyllä nuo BS:n vartalonhoitojutskat vievät voiton. Hintavia nuo kyllä on.

Olikohan se muuten tämä ketju kun joku kysyi ompulta tuoksuvaa vartalovoidetta...? Stockmann (ja Stockmann Beauty) myy ainakin Greenland-merkkistä vihreältä omenalta tuoksuvaa sarjaa. Siihen kuuluu vartalovoiteen lisäksi hierontaöljy ja suihkugeeli sekä vartalonkuorinta-aine. Rakastan itse vihreän omenan tuoksua ja tuohon sarjaan olen kyllä rakastunut, tuoksu on mielestäni todella aito.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 22.02.06 - klo:21:53 »

Toinen suosikkini on Lorealin pumppupullossa oleva kuivalle iholle (myös normaalin ihon rasva on hyvä) tarkoitettu vartalovoide, nimeä en valitettavasti muista. Kuivan ihon voiteessa on valkea pumppupullo ja normaalin ihon rasvassa vihreä.

Oliskohan kyseessä Nutrilift? Se on ollut mun suosikki kanssa jo vuosikausien ajan. Oon käyttänyt lähinnä sitä valkoisessa pullossa olevaa kuivalle iholle tarkoitettua. Tuoksu on tosi mieto,  imeytyy nopeasti ja iho tuntuu ihanan kosteutetulta ja kimmoisalta. Kiinteytymisestä en nyt menisi takuuseen  ::) Eikä hintakaan ole paha, Anttilassa on tosi usein tarjouksessa 400 ml pullo 5 eurolla.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 22.02.06 - klo:22:13 »
Halpa, hellävarainen ja riittoisa on ainakin Natusan light oil spray. Jos se käy vauvan pepulle niin kai sitten isommallekin tytölle. Silikonia taitaa olla paljon, on se sitten hyvä tai paha näinä silikonipitoisina aikoina. Sotkin itse siitä erikseen tuoksutetun version; valutin osan oilista pieneen spray-pulloon, laitoin vähän eteeristä laventeliöljyä sekaan ja otin työpaikalle "käsirasvaksi" kun on aika kuiva homma meikäläisellä ::)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 22.02.06 - klo:22:22 »
Muistelisin Stockalla nähneeni. Se oli joku sellanen sarja mitä en ole oikeen muualla nähnyt myytävän, sellasia valkoisia purkkeja. Siinä sarjassa oli muunkin hajuisia tuotteita, esim. avokadoa ja vadelmaa.

Olikohan se muuten tämä ketju kun joku kysyi ompulta tuoksuvaa vartalovoidetta...? Stockmann (ja Stockmann Beauty) myy ainakin Greenland-merkkistä vihreältä omenalta tuoksuvaa sarjaa. Siihen kuuluu vartalovoiteen lisäksi hierontaöljy ja suihkugeeli sekä vartalonkuorinta-aine. Rakastan itse vihreän omenan tuoksua ja tuohon sarjaan olen kyllä rakastunut, tuoksu on mielestäni todella aito.
No sieltähän se tulikin :)
www.siameselipstick.com

tigger

• Vieras
« Vastaus #84 : 27.02.06 - klo:10:21 »
Ostin tuossa taannoin Garnierin Body Tonic -vartalovoiteen (keltainen pullo) ja täytyy sanoa, että tämä on mainio! Tuoksu on ihanan sitrusmainen ja raikas. Imeytyy nopeasti (ei kylläkään välittömästi kuten pullon kyljessä mainostetaan) mutta miinusta saa siitä,että jättää kädet todella tahmeiksi. Muiden vartalovoiteiden (ja niitä minulla on paljon!) kanssa tätä ongelmaa ei ole. Mutta kuitenkin, huipputuote!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #85 : 27.02.06 - klo:13:46 »
Noniin, tänään ostin taas Stokkalta toisen purkkini tuota ompun tuoksuista vartalovoita ja tykkään tuotteesta edelleen. Aivan ihana tuoksu ja kosteuttaakin ihan kivasti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #86 : 27.02.06 - klo:15:49 »
Ostin viime viikolla Garnier Body Tonic virkistävän vartalosuihkeen (keltainen pullo) ja tämä on silloin hyvä jos ei suihkun jälkeen ehdi rasvaamaan vartaloa "kunnolla". Nopea käyttää ja helppo levittää, imeytyykin nopsaan.
Peräkkäisillä kerroilla en uskaltaisi käyttää koska ihoni on niin kuiva että vaatii järeämmät aineet yleensä, mutta kesällä varmasti riittää tuokin.
Tässä on sama tuoksu kuin saman sarjan vartalovoiteessa (josta en tykännyt yhtään) eli kivan raikas sitrusmainen, ja tämä ei muuten kerrostu käsiin niin kuin se vartalovoide tekee ja tuntuu että tämä kosteuttaakin paremmin.  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 07.03.06 - klo:17:00 »
Musta tuntuu että toi Erisanin vartaloemulsio on nykyään paksumpaa, vai kuvittelenko vaan? Ennen se tuntui luirummalta.. Vai oiskohan ne vanhat versiot maanneet kaapissa niin kauan että muuttaneet koostumustaan. Mua se ei haittaa, imeytyy ihan yhtä hyvin kun ennenkin mutta tuli vaan mieleen..
www.siameselipstick.com

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 13.03.06 - klo:15:04 »
Olen nyt testaillut Lorealin Nutri Softia, sitä vihreässä putelissa olevaa normaalin ihon voidetta. Tuoksu on todella mieto ja nopeasti haihtuva, ei kuitenkaan mielestäni mikään erityisen hyvä. Voide on sopivan paksua ja kosteuttaa ja pehmentää ihoa ihanasti. Hintakin on enemmän kuin sopiva. Ainoa miinus tässä voiteessa on se, ettei se imeydy mielestäni riittävän nopeasti. Eli joutuu odottelemaan vähän aikaa ennen pukemista. Mutta muuten kyllä ihan huipputuote! Tätä varmaan tulee käytettyä jatkossa.
1b M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 13.03.06 - klo:20:58 »
Mmm I'm in love. Äsken kun äiti meni ohi haistelin että mikä ihana tuoksu, mitä sä oot laittanu. No se vähän hölmistyneenä kaivo esiin Dailyn Q10-BodyLotionin. Tuoksuu ihan sairaan ihanalta! Hinta nyt tuskin on kummoinen, muutama euro. Pitää kokeilla huomenna mutta äitee sanoi että imeytyy vallan sukkelaan :)
www.siameselipstick.com