Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223339 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #750 : 10.09.09 - klo:10:11 »
Ostin Body Shopin tarjouksesta pitkästä aikaa Shea vartalovoita. Olen tästä aikoinaan tykännyt tosi paljon kun oli ihanan paksua ja tooosi kosteuttavaa. Jossain vaiheessa koostumus muuttui ihan liruksi samalla kun hinta nousi enkä ole sen jälkeen ostanut.
Nyt kuitenkin päätin antaa butterille uuden mahdollisuuden ja voi ihanuus! Se oli taas sitä tuttua paksua jankkia jota kuivat sääreni kaipaavat! <3 En tiedä sainko viimeksi maanantaikappaleen kun oli niin kamalan lirua vai onko koostumusta taas muutettu, mutta tosi tyytyväinen olen ostokseeni!

mattimeikäläinen

• Vieras
« Vastaus #751 : 10.09.09 - klo:18:08 »
Ominaisuudet:
EMMA ORGANICS kosteutusvoide käsille ja vartalolle tarjoaa tehokasta kosteuttajaa kaikille ihotyypeille.
Suuniteltu erityisesti pehmentamaan ja ravitseman ihoa.

Sisältö:
Puhdistettu vesi, luonnonmukaisesti kasvatettu Laventeliseos, kehäkukka, ruusunmarja, kamomilla, korte-yrtti,
orgaaninen safloriöljy, monostearaatti-glyseroli, biodynaaminen avocadoöljy, rypälesiemenuute, vehnänalkioöljy,
jojobaöljy, soijalesitiini, glyseriini, sitrussiemenuute, guaarikumi, E-vitamiini, Luonnollinen setyylialkoholi,
oliivilehtiuute & glysiini, maitohappo, eteerinen laventeliöljy, australialaisen kakadu plum-pensaan uute.

Tuossa nopea käännös omasta tuotteesta mitä käytän.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #752 : 12.09.09 - klo:21:32 »
Kaapin perukoilta löytyi joskus lahjaksi saatu näytekoko Sisleyn Restorative Fluid Body Creamista. Käyttelin äsken pois, ja on kyllä pehmein iho ikinä.  :-* 15 ml tuubi riitti just eikä melkein koko kropalle, hieman vaikeasti levittyvää oli, mutta en anna sen häiritä. Jos oisin rikas, ostaisin tätä! (Ja ostaisin muitakin Sisleyta, näytekokoja kun on siunaantunut joskus iso kasa lahjaksi ja oon ihan rakastunut kaikkiin mitä oon kokeillut...)
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 13.09.09 - klo:16:43 »
Vihdoin muistin käyttää Nivean Happy time kosteusvoidenäytteen. Vaikutti ihan hyvältä koska imeytyi nopeasti ja jätti iholle pehmeän pinnan.

Tätä en kuitenkaan taida heti olla ostamassa koska työpaikalla ollaan tekemässä Dermosil-tilausta ja nyt harkitsen josko ostaisin ensin Punainen appelsiini ihonhoitovoiteen, jota olen jo aiemmin halunnut kokeilla.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #754 : 24.09.09 - klo:12:33 »
Kukaan testaillut ranskalaista Olivia Bio merkkisiä vartalotuotteita?

Ekolossa oli esittelyssä tässä ja esittelijä suositteli atopiaan kuulemiensa kokemusten perusteella. Hintaa n.20e purkki, mutta sanoi olevan todella riittoisia koostumuksensa takia. Suihkugeeli oli todellakin hassun hyytelöistä kun purkista kaateli, ei siis valahtanut käteen. Suositeli kuivaöljyn ja vartalovoiteen yhdistelmää. Tässä vielä sivusto: http://www.locco.fi/tuotteet.php?k=14352

Olen nyt paremmin alkanut testailemaan muita voiteita kuin apteekin, kun eivät jokapäiväisessä tunnu kuitenkaan kosteuttavan riittävästi. Seuraavaksi kokeiluun varmaan Urtekramin AloeVera tai Tuoksukaupasta voisi hankkia jotain öljyä noiden apteekin voiteiden kanssa käytettäväksi.

Tällä hetkellä apteekin rasvojen ohella käytän Kicksistä ostamaani Spa BodyCreamiä, joka sisältää merilevää, e-vitamiinia ja avokadoöljyä. Ehkei tarpeeksi täyteläinen koostumus, mutta ei ole huonokaan. Imeytyy ja kosteuttaa kivasti. Tähän mennessä parhaimpia kokeilemiani, mutta etsin vielä kosteuttavampaa ja riittoisampaa koostumusta. Lisäksi ei ole tuntunut lisäävän kutinaa iltaisin esim. saunan jälkeen. Hajuherkille voi kyllä olla turhan voimakastuoksuinen, koska merellinen ja vähän miehinenkin tuoksu pysyy pitkään.  ;)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 10.10.09 - klo:16:32 »
Mun pitäisi hankkia pikkuhiljaa uusi vartalovoide. Oon käytellyt muutaman pullon Erisanin suihkittavaa kosteusemulsiota, mutta hinta on aika suolainen siihen nähden kuinka nopeasti tuo pullo kuitenkin kuluu. Löysinkin kaapista pari vartalovoidetta joita en ole juuri käyttänyt. Toinen on Nivean kuivalle iholle tarkoitettu voide, mutta muistan ettei se meinannut minulla juuri imeytyä ihoon ollenkaan. :-\ Tiedä sitten miksi olen sen ostanut, eihän minulla iho ole kuin vähän pintakuiva.. Toinen pullo oli taas Erisanin vartalovoide. Tämä on ostettu joskus kauan sitten ja silloin tästä en tykännyt kun ei tämäkään imeytynyt nopeasti. Mutta nyt olen käyttänyt sitä parina päivänä ja sehän onkin oikein hyvää voidetta. Sitä saa tosin hieroa jonkun aikaa että se imeytyy, mutta sitten se kyllä imeytyykin kunnolla. Eikä iholle jää mitään ikävää tunnetta niinkuin tuosta Niveasta. Huono puoli tuossa Erisanissa on se, että se haisee hirveälle ja että se haju jää käsiin joksikin aikaa. :(

Kun saan noita kulutettua pois, ajattelin hankkia joko Herbinan MarjaSpa vartalovoiteen tai jonkun Doven tuotteen. Haluaisin jotain ihanaa tuoksua siihen voiteeseen. Eilen haistelin kaupassa mm. tuota MarjaSpa:ta ja tuntui ettei se tuoksunut juuri ollenkaan sille miltä sen piti. Mutta sitten taas Doven joku kurkkuvoide tuoksui aivan ihanalle. :D
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 10.10.09 - klo:21:08 »
^ Pakko vinkata että noihin vähän huonompiin rasvoihin voi lurauttaa öljyä sekaan, jolloin monestakin rasvasta saa jotain irti.  :) Hajusteettomia tuotteita voi myös itse hajustaa esim. tuoksuöljyllä. En tiedä kävisikö siihen myös hajuvesi vai härskiintyykö koko seos?

Joskus olen jotain rasvoja käyttänyt myös suihkusaippuan tapaan. Siihenkin voi sekaan lurauttaa jotain öljyä ja vaikka glyseriiniä.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #757 : 10.10.09 - klo:21:22 »
Apteekin Lipolan rasva tai body shopin hamppu vartalovoi!

Psst ... lukijoiden kannalta on miellyttävämpää lukea viestiä, jos tuotteita jotenkin perusteltaisiinkin=) - Kikka
« Viimeksi muokattu: 11.10.09 - klo:15:08 kirjoittanut Kikka »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 23.10.09 - klo:06:33 »
Nivean Happy Time on ollut täällä käytössä nyt vähän aikaa ja oon kyllä tykännyt. Koostumus on hiukka maitomainen, eli tuntuu alkuun tosi kevyeltä voiteelta ja hulahtaa ihoon nopeasti. Tämä kuitenki pitää ihon kosteutettuna ja joustavana. Mun nenään tää tuoksuu maidolle ja appelsiinille, mutta poikkis sanoi tän tuoksuvan sen nenään Nivean aurinkovoiteelle. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 23.10.09 - klo:09:29 »
Aiemmin olin aikeissa ostaa Dermosilin punainen appelsiini-voiteen, mutta päädyin sittenkin tilaamaan BodyRed hunaja & karpalo ihovoiteen. Ja hyvän valinnan tein. Kosteusteho on omalle hipiälle just hyvä ja tuoksukin on ihana.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #760 : 25.10.09 - klo:22:18 »
http://www.thebodyshop.co.uk/_en/_gb/catalog/product.aspx?ParentCatCode=C_BathBody&CatCode=C_BathBody_SpaTreatments&prdcode=68290m Tällaista tuli kokeiltua, eli The Body Shopin Polynesia Lotus & Frangipani Body Pureeta. Incissä toisena alcohol denat. ja täytyy sanoa, että koko kämppä haisee niin paljon viinalle, että melkein silmät kirvelee! Aivan järkyttävä käry. Sain tästä näytteen messuilta enkä kyllä ikinä enää laita tätä itseeni..

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #761 : 01.11.09 - klo:16:30 »
Tänään tulikin sitten kokeiltua kunnolla tuota ostamaani Doven Go Fresh kurkku&vihreä tee kosteusvoidetta. Niin ihana tuoksu, imeytyykin hyvin ja levityksen jälkeen jää ihana viilentävä tunne iholle. :) Eikä ihollekkaan jää mitään ikävää kalvoa. Saa nähdä riittääkö tämä kosteuttamaan ihoani kun talvi tästä kunnolla alkaa. Mutta tällä hetkellä ainakin oon tosi tyytyväinen. 
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Noanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #762 : 08.11.09 - klo:18:35 »
Hajusteettomia tuotteita voi myös itse hajustaa esim. tuoksuöljyllä.

Miten olette tuoksuöljyä lisänneet? Siis suoraan pulloon vai aina jokaiseen kouralliseen ennen levitystä?
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 08.11.09 - klo:20:24 »
Hajusteettomia tuotteita voi myös itse hajustaa esim. tuoksuöljyllä.

Miten olette tuoksuöljyä lisänneet? Siis suoraan pulloon vai aina jokaiseen kouralliseen ennen levitystä?

Suoraan pulloon ja sitten ravistetaan. Samalla tavalla laitan myös öljyt vartalovoiteisiin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 09.11.09 - klo:20:10 »
Olisiko jollain vinkata jotain tosi kunnolla kosteuttavaa (ja mielellään suht edullista...) voidetta näin talvisaikaan kuivuuttaan kutisevalle iholle? Eivät nuo kevyemmät voiteet tunnu paljoa mitään tekevän paitsi korkeintaan reilusti öljyillä höystettynä, tekisi mieli kaapia tyyliin voita iholle... ::) Etenkin säärissä kutina on välistä ihan hirveä, ja selän iho kiristää joka ilta inhottavasti. Toisaalta kuitenkin iho on suht herkkä tukkiutumaan etenkin juuri selästä.

Hirveä ongelma kun tuotteiden pitäisi tuoksuakin hyvälle, en oikein osaa noita tuoksuöljyjä tilailla ja käyttää, ja sitten usein jos voide tuoksuu hyvältä niin ei kosteuta tarpeeksi tai on muuten vaan kökköä. Ah ongelma taas kerran ::)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.