Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215831 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #765 : 10.11.09 - klo:21:49 »
Olen muuten ollut tyytyväinen tällä hetkellä käytössä olevaan Garnier Bodysensitive Soothing Moisturizing Milkiin mutta nyt kun talvi on alkanut tehdä tuloaan, kaipaan hitusen verran enemmän kosteutusta, varsinkin sääriin ja käsivarsiin. Tuote on hajusteeton, ei-maitomainen mutta ei mitään jankkiakaan joten levittyy helposti ja imeytyy nopeasti. Yleiskropparasvaksi oikein hyvä, mutta tosiaan ei mitään ylikosteuttavaa kuitenkaan :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 10.11.09 - klo:22:07 »
Uskaltaiskohan sitä muuten ensimmäistä kertaa vuosiin koskea jollakin pitkällä tikulla Garniereihin... ::) Jäi traumat takavuosien järkkypahasta allergisesta reaktiosta, joka tuli jostain Garnierin kasvovoiteesta, olen sen jälkeen harjoittanut hätävarjelun liioittelua ja kiertänyt koko merkin kaukaa ;D Tuli vaan tästä yhteydestä mieleen tuokin, vaikkakin nyt kaipailen jotain enempi kosteuttavaa kuin mitä tuo kuulostaisi olevan. Tällaisia ihan hyviä yleiskropparasvoja löytyy kyllä, mutta joku tehokosteuttaja (etenkin just säärille) olisi hakusessa :) Joku jankimpikin voisi passata, kun yökäyttöön meinaan.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #767 : 11.11.09 - klo:22:02 »
Olen ollut tyytyväinen The Body Shop Cocoa Butter- vartalovoihin. Itsellä on pitänyt kutisevat sääret pehmeinä ja silosina : ) Melko paksua, mutta yökäyttöön juuri sopiva. Itse ostin alennuksesta n. 12 eurolla, mutta en tiedä sitten normaalihinnasta. 

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 11.11.09 - klo:22:11 »
^Karvan verran alle 17e näkyivät maksavan TBS:n vartalovoit, mitä nyt kävin männäviikolla katselemassa. Olisi *näääin* paljon tehnyt mieli ostaa, mutta tuo hinta on sen verran suolainen etten raaskinut. Cocoa butter kuulostaa kyllä aivan ihanalta, mutmut... Mielessä kummittelee myös se, miten hirvittävä pettymys se hehkutettu (ja hintavahko) kaakaohuulirasva taannoin oli, se nahanluonti-ilmiö on tuoreessa muistissa. Tosin tokko vartalovoi samaa aiheuttaisi? ::) Täytyy harkita, tai jos sattuu alennus kohdalle niin sitten ehkä.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #769 : 11.11.09 - klo:23:38 »
Olisiko jollain vinkata jotain tosi kunnolla kosteuttavaa (ja mielellään suht edullista...) voidetta näin talvisaikaan kuivuuttaan kutisevalle iholle?

Mä suosittelisin visiittiä apteekkiin. Mä hankin suurimman osan voiteista ja pesuaineista nykyään sieltä. Apteekissa myydään paremmin toimivia ja itselle sopivia tuotteita vähintään samaan hintaan kun marketista saisi. Mullakin on syksyisin/ talvisin ongelmana ihon kuivuminen, mutta marketin paksuimmatkin voiteet saattaa olla liian kevyitä ja kasvovoiteet sen lisäksi vielä tukkivia.

Vähän aikaa sitten hankin Decubalin The original Decubal creamin (100g), hintaa en tarkkaan muista mutta ei ollut kallis. Toi on varmaan pääasiassa kropalle suunnattu mutta oon ihan tyytyväisenä käyttänyt kasvoillekin. Apteekissa on tosi paljon eri merkkejä ja myös tosi kuivalle iholle tarkoitettuja tuotteita.

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #770 : 12.11.09 - klo:17:53 »
^Karvan verran alle 17e näkyivät maksavan TBS:n vartalovoit, mitä nyt kävin männäviikolla katselemassa. Olisi *näääin* paljon tehnyt mieli ostaa, mutta tuo hinta on sen verran suolainen etten raaskinut. Cocoa butter kuulostaa kyllä aivan ihanalta, mutmut... Mielessä kummittelee myös se, miten hirvittävä pettymys se hehkutettu (ja hintavahko) kaakaohuulirasva taannoin oli, se nahanluonti-ilmiö on tuoreessa muistissa. Tosin tokko vartalovoi samaa aiheuttaisi? ::) Täytyy harkita, tai jos sattuu alennus kohdalle niin sitten ehkä.
Harmi kun Palmersin tuotteita ei myydä Suomessa. Ne ovat nimittäin saman tuoksuisia kuin tuo TBS:n vartalovoi, mutta puolet halvempia. Palmersin valikoimissa on erilaisia Cocoa Butter-tuotteita, johon olen myös tykästynyt. Olen ostanut käyttämäni Palmersit Virosta ja Englannista.

Linkkiä tuotteisiin: http://www.etbrowne.com/products/Collection.aspx?CollectionID=2

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 12.11.09 - klo:18:41 »
^ Myös minä tykkään Palmer'sin Cocoa Butter-tuotteista. Tuoksuvat aivan huumaavan hyvälle ja hinnaltaan ovat todella edullisia TBS:n tuotteisiin verrattuna. Kosteutusteholtaan Palmer'sin CB Body Lotion ei ole korppuiholle paras, mutta olemassahan on myös Body Butter-versio ja sitä ajattelin kokeilla seuraavaksi.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 12.11.09 - klo:19:36 »
Ostin aikoja sitten lehden jossa tuli näyte tuosta Palmers cocoa body butterista, oli muuten herkun tuoksunen ja kosteuttikin hyvin! Siinä oli myös saman sarjan oliivi vartalovoide, sekin hyvä, mutta tuoksu ei niin hyvä kuin cocoa butterissa. :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #773 : 17.11.09 - klo:23:01 »
En löytänyt sopivampaa ketjua eli saa siirtää. Mikä olisi hyvä hierontaöljy miehelle? Jotain pelkkää ruokaöljyä en haluaisi käytää ja monessa on niin naisellinen tuoksu.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #774 : 17.11.09 - klo:23:21 »
^Jotain kasviöljyä ja sopivaa tuoksuöljyä? Esim. Tuoksukaupasta saa erinäisiä "miehisiäkin" tuoksuja - itse tykkäilin taannoin bonuslahjaksi saamastani "Lime, Mandarin & Basil"-tuoksusta (olikohan se tuo...? Muistaakseni ainakin) ja omaan nokkaani tuoksahtaa siltä että voisin hyvin kuvitella miehenkin tykkäävän. Itseasiassa miksi ihmeessä en ole käyttänyt sitä hierontaöljyyn sotkettuna, öö... Voisikin kokeilla seuraavaksi.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #775 : 18.11.09 - klo:09:46 »
^ Joo, tuoksukaupan tai muun vastaavan tuoksuöljyt ovat hyvä vaihtoehto. Sitten toinen voisi olla Body Shopin hierontaöljy, jonka he asiakkaan halutessa hajustavat valikoimistaan löytyvillä tuoksuilla. En ole kyllä perehtynyt onko siellä hyviä miehille sopivia tuoksuja, kun omani tykkään vaniljasta ja sillä sitten se meidän hierontaöljy terästettiin. Myös Lushilla on kivoja hierontapaloja, joissa löytyy ihan ok tuoksuja, tai ainakin meillä ne ovat kelvanneet.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #776 : 07.01.10 - klo:10:21 »
Tilasin Iherbistä tällaisen Nature's Gate -merkkisen hajusteettoman vartalovoiteen ja olen tykännyt tästä todella paljon. On ihan luvattoman halpaa, tavaraa pullossa on kuitenkin yli 500 ml. Voide imeytyy nopeasti jättäen ihon pinnan mukavan kosteutetun tuntuiseksi, ei liian nihkeän tai rasvaisen tuntuiseksi kuitenkaan. Tuossa ei myöskään ole ainakaan omaan nokkaani mitään epämiellyttävää sivutuoksua, kuten joissain hajusteettomissa voiteissa. Lisäpisteitä kätevästä pumppupullosta. On tuntunut hyvältä myös kasvoilla, sekä meikin alla että yövoiteena. Täytyypä ehdotomasti testailla tämän sarjan muitakin tuotteita, taas tuli todistettua että halvalla voi saada hyvää. :)

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #777 : 31.01.10 - klo:22:26 »
^Minä olen nyt käyttänyt reilun viikon Nature's Gaten Herbal moisturizing lotionia ja olen tykänyt kovasti. Tuoksu ei ole liian voimakas, vähän tulee mieleen erioilin se vaaleanpunainen rasva. Imeytyy todella nopeasti vaikka aluksi jää hämäävästi valkoiseksi kerrokseksi iholle. Minun talvi-iholle aivan unelma, sillä yleensä joudun talvisin kärsimään "kuivanäppylöistä" käsivarsissa, mutta tämä on vähentänyt/kutistanut selvästi niitä ja luulen, että säännöllisessä käytössä häviävät kokonaan. Kokeilen ehdottomasti myös muita sarjan rasvoja :)
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 03.02.10 - klo:08:32 »
Piipahdin lentokentällä Boots-kauppaan ja mukaan tarttui Palmer's Cocoa Butter vartalovoide sekä Vaselinen kaakaovoi voide ja kaakaovoi vartaloöljy.
Olen nyt viikon aikana kokeillut kaikkia ja olen tosi tyytyväinen ostoksiini; varsinkin vartaloöljy on aivan ihanaa ja tekee ihon samettisen pehmeäksi eikä nuo todellakaan olleet hinnalla pilattuja.
 Harmittaa vaan etten hamstrannut noita enemmän koska Suomestahan noita ei löydy... Sattuuko joku juures tietämään nettikaupan josta noita voisi tilata?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 03.02.10 - klo:09:04 »
Piipahdin lentokentällä Boots-kauppaan ja mukaan tarttui Palmer's Cocoa Butter vartalovoide sekä Vaselinen kaakaovoi voide ja kaakaovoi vartaloöljy.
Olen nyt viikon aikana kokeillut kaikkia ja olen tosi tyytyväinen ostoksiini; varsinkin vartaloöljy on aivan ihanaa ja tekee ihon samettisen pehmeäksi eikä nuo todellakaan olleet hinnalla pilattuja.
 Harmittaa vaan etten hamstrannut noita enemmän koska Suomestahan noita ei löydy... Sattuuko joku juures tietämään nettikaupan josta noita voisi tilata?

Mä pidän myös tuosta Cocoa Butterista, se on ihanan täyteläistä ja tuoksuu sopivasti. Mä en ole valitettavasti nähnyt sitä vielä missään nettikaupassa, mutta eBayssa sitä muistaakseni oli saatavilla.

Edit. Kiitos vinkeistä - laitan kuitenkin seuraavaksi siskon ostamaan sitä Bootsista.
« Viimeksi muokattu: 18.02.10 - klo:21:43 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.