Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223336 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #795 : 28.04.10 - klo:17:30 »
Onkohan Nivean uusi Angel Star -sarjan vartalovoide minkälaista? Pitäisi ilmeisesti vadelmalle tuoksua?

Myydäänkö ACO SENSE & CARE Summer Breeze vartalovoidetta vielä? Nettisivuilla tuo ainakin on, mutta luulin, että se on vain viime kesän kausituote? Toivon todella, että tuo kuuluisi vakivalikoimaan, sillä tuo on ihan loistavaa ja ihanan tuoksuista!
« Viimeksi muokattu: 28.04.10 - klo:17:33 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #796 : 29.04.10 - klo:01:00 »
Onkohan Nivean uusi Angel Star -sarjan vartalovoide minkälaista? Pitäisi ilmeisesti vadelmalle tuoksua?

Kosteuttaa aika kivasti (ei mikään tehokosteuttaja kuitenkaan) ja imeytyykin hyvin. Kiva sellaiselle normaalille tai ihan vain hieman kuivuuteen taipuvaiselle iholle, mutta ihan kuivimpia kohtia ei ole selättänyt minulla ainakaan. Minusta ihan kiva tuote, päivittäistä käyttöä takana kohta viikko.

Tuoksuu minusta hyvin paljon Ralph Laurenin turkoosissa pullossa olevalle Ralphille (hajuvedelle). :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #797 : 29.04.10 - klo:06:11 »
Osaisko joku nimetä jonkun helposti levittyvän, mineraaliöljyttömän ja silikonittoman halpisrasvan? :) The Body Shopin mangovaahto-vartalovoide on ihan täydellistä mun iholle, kun sen höystää öljyillä. Sitä kuluu kuitenkin tosi paljon, ja pitää jatkuvasti olla ostamassa uutta putelia (14,50 e, 250 ml), joten olis kivaa löytää sen rinnalle edullisempi vaihtoehto.

LV:n silikonitonta ja mineraaliöljytöntä voidetta oon käytellyt välillä, mutta se on koostumukseltaan tosi tahmaisen paksua ja hidasta levittää, vaikka siihen lisäisi öljyä. Lisäksi sen kosteutustehokin on vähän niin ja näin. Apteekin silikonittomissa ja mineraaliöljyttömissä perusvoiteissa ei ole myöskään sopivaa.

Oliko jonkun kaupan omalla merkillä joku määritelmän täyttävä kroppavoide? Tavasin ainesosaluetteloita parin ruokakaupan voidehyllyllä, mutta kaikissa tutkimissani oli joko silikonia tai mineraaliöljyä. Jos marketeista ei löydy, niin sitten varmaan voisin alkaa testailla jotain ekosarjojen voiteita, niistä nyt ainakin löytyy sellaisia, joissa ei silareita ja mineraaliöljyä ole.
« Viimeksi muokattu: 29.04.10 - klo:06:13 kirjoittanut slala »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #798 : 29.04.10 - klo:08:58 »
^ Urtekramin vartalovoiteet ainakin ovat silikonittomia, mineraaliöljyttömiä ja melko edullisia. Eivät ole älyttömän kalliita tai halpoja, mutta tuntuu kestävän päivittäisessäkin käytössä melko pitkään. Mulla on kokemusta vain No Perfume -voiteesta, joka riittää sellaisenaan mun kuivalle vartalon iholle, mutta terästyy hyvin myös luumunsiemenöljyllä ja on senkin jälkeen hyvin levittyvä. En sitten tiiä onko toi sun mielestä liian jankkia, mutta mielestäni tuo voide on juuri sopivan paksuista, ei liian laihaa, mutta ei liian paksuakaan.

Jos oot valmis tilaamaan netistä, niin iHerbissä on todella suuri valikoima edullisia vartalovoiteita, joiden pakkauskokokin on suuri, joten riittää holvattavaksi asti.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #799 : 29.04.10 - klo:10:14 »
Ostin vaihteeksi Palmer'silta Cocoa Butter-vartalovoiteen sijaan Shea Butter-rasvan ja nyt harmittaa, etten oo aikaisemmin kokeillut!

Tekee ihon ihan uskomattoman sileäksi ja tuoksuu sopivan miedosti, mutta hyvälle. Mineraaliöljy on toki toisena INCIssä, mikä ei mulle onneksi aiheuta ongelmia. Täytyy varmaan hamstrata näitä rasvoja kotiin muuttaessa, niitä ei taida Suomesta saada vieläkään?
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #800 : 29.04.10 - klo:13:57 »
^Juu, ei valitettavasti saa. :( Lähin paikka taitaa olla Tallinna.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #801 : 09.05.10 - klo:18:29 »
^ Urtekramin vartalovoiteet ainakin ovat silikonittomia, mineraaliöljyttömiä ja melko edullisia. Eivät ole älyttömän kalliita tai halpoja, mutta tuntuu kestävän päivittäisessäkin käytössä melko pitkään. Mulla on kokemusta vain No Perfume -voiteesta, joka riittää sellaisenaan mun kuivalle vartalon iholle, mutta terästyy hyvin myös luumunsiemenöljyllä ja on senkin jälkeen hyvin levittyvä. En sitten tiiä onko toi sun mielestä liian jankkia, mutta mielestäni tuo voide on juuri sopivan paksuista, ei liian laihaa, mutta ei liian paksuakaan.

Jos oot valmis tilaamaan netistä, niin iHerbissä on todella suuri valikoima edullisia vartalovoiteita, joiden pakkauskokokin on suuri, joten riittää holvattavaksi asti.

Kiitos vinkistä! Ostin kokeiluun nyt tuon Urtekramin hajustamattoman ja se vaikuttaa ihan hyvältä. :) Jojoba vähän huolestutti, mutta en näköjään onneksi ole sille niin herkkä ainakaan enää, että olisi tuossa haitannut. Voide levittyy ja imeytyy aika kivasti, ei ole ollenkaan jankkia. Ihan yhtä huippukoostumus tuossa ei ole kuin hehkuttamassani TBS:n mangovoide + öljy -yhdistelmässä, mutta oikein kiva kuitenkin - ja saattaa vielä parantua, kunhan jatkan tuotakin öljyllä. Kosteutusteho tuntuu olevan ilman lisäöljyäkin aika hyvä (mikä oli ainesosien perusteella kyllä arvattavissakin). Oli myös kiva yllätys, että TBS:n vartalovoiteen pumppu sopii Urtekramin pulloon.

Toistaiseksi en oo innostunut tilaamaan iHerbistä, mutta kunhan vähitellen kertyy näitä hinkuja siihenkin kauppaan, niin täytyy kyllä tilata kokeiltavaksi jotain lupaavia voiteita. :)
« Viimeksi muokattu: 09.05.10 - klo:18:32 kirjoittanut slala »

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #802 : 09.05.10 - klo:20:45 »
En tiedä kuuluuko tää tähän ketjuun, mut itellä ei oo mikää muu auttanu kuivaan ja atooppiseen ihooni talvisin kuin Natusanin Baby Oil, jota laitan suihkun jälkeen vähän kosteelle iholle ja annan imeytyä. Oon kokeillu monia apteekin atooppisen ihon vartalovoiteita ja niitä Body Shopin ylihinnoteltuja vartalovoita. Ei oo toiminu mikää yhtä hyvi.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 17.05.10 - klo:11:09 »
Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa Nivean Angel Star -vartalovoidetta ja en kyllä tykkää yhtään. Tuoksu ensinnäkin on mielestäni sellainen tunkkaisen vadelmainen (jos vertaa vaikka Lumenen vadelmavoiteeseen) ja perusniveamaiseen tapaan voidetta ei saa imeytymään ei sitten millään. En muista milloin viimeksi olisi ollut niin epämiellyttävää mennä nukkumaan, kun joka paikka tarttui kiinni lakanoihin :-\

Ja sitten sellanen ominaisuus, johon en ole vielä yhdenkään vartalovoiteen kohdalla törmännyt, tämä nimittäin lähti rullaantumaan iholla 0_0 Eli levityksen jälkeen kun istuskelin sohvalla ja jalat hankautuivat hieman yhteen, ihmettelin mitä kummia murusia on yhtäkkiä joka puolella. No tuota rasvaahan se ja kun vähän sitten käsillä hieroin vielä muualta ihoa, niin inhasti alkoi kuoriutumaan sieltäkin. Purkki lähtee kiertoon, yksi kerta riitti tätä "ihanuutta". 

Poissa Mariana

• Hiushörhö
« Vastaus #804 : 21.05.10 - klo:21:00 »
^Mua hämmästytti myös tuo rullaantuminen. Mä yleensä tykkään lutrailla vartalovoiteilla, mutta Angel Staria täytyy annostella nuukasti, muuten lähtee rullaantumaan. Muuten kyllä tuo on mun mielestä ihan keskiverto tuote, jättää ihon pehmeäksi ja tuoksu on iholla ok (pullosta tuoksuteltuna kieltämättä hieman tunkkainen).

Mua ilostuttaa erittäin paljon, että Lumenella on jälleen vadelmavartalovoide. Siinä on raikas valdematuoksu ja se on juuri sopiva voide kesäkäyttöön.
1b F ii

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 27.05.10 - klo:18:55 »
Onko joku ehtinyt ostaa Doven visible effects-vartalovoiteen? Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko siinä todella yhtä liru koostumus kuin tuotteen näytepussissa. Yleensa välttelen Doven voiteita, sillä ne eivät paksun koostumuksensa takia imeydy ihooni, mutta näytepussiversio oli mukavan ohutta koostumukseltaan. Imeytyi todella hyvin ja tuoksukin miellytti. Tuoksua voisi kuvailla sanalla hajuvesiosasto, sillä se todellakin tuoksui siltä miltä kosmetiikkaosastoilla tuoksuu. Tuoksujen kirpeä sekamelska siis.  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 27.05.10 - klo:19:33 »
Lumenen vadelma vartalovoide on mun lempparia kesällä! Sopivan kevyt mutta kosteuttaa silti tarpeeksi. Toivottavasti se tulee aina kesäisin myyntiin.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 27.05.10 - klo:20:42 »
^ Ainakin Stockalla näytti taas olevan, jos et tänä kesänä ole vielä nähnyt :)
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 27.05.10 - klo:20:44 »
^Olen ostanut jo viisi  ::) Ja aion jemmata vielä lisää varastoon  ;D

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #809 : 27.05.10 - klo:20:56 »
Oon nyt käyttänyt puoli pullollista Herbinan MarjaSpa bodylotionia. Tuoksu on hyvä ja lotion levittyy helposti ja imeytyy aika nopsaan, mutta on todella ohutta, siis todellakin lotionia. Rasvaa tulee pullosta ulos kun vaan kääntään pullon alassuin.