Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223220 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #810 : 27.05.10 - klo:21:20 »
Mä ostin Lumenen mustaherukka vartalovoiteen (ja suihkugeelin), tuoksu on ihana ja koostumus mukava, imeytyy nopeasti.  :) Jospa nyt tulisi rasvattua ihoa säännöllisesti.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #811 : 27.05.10 - klo:21:43 »
Onko joku ehtinyt ostaa Doven visible effects-vartalovoiteen? Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko siinä todella yhtä liru koostumus kuin tuotteen näytepussissa. Yleensa välttelen Doven voiteita, sillä ne eivät paksun koostumuksensa takia imeydy ihooni, mutta näytepussiversio oli mukavan ohutta koostumukseltaan. Imeytyi todella hyvin ja tuoksukin miellytti. Tuoksua voisi kuvailla sanalla hajuvesiosasto, sillä se todellakin tuoksui siltä miltä kosmetiikkaosastoilla tuoksuu. Tuoksujen kirpeä sekamelska siis.  :)

Voide tosiaan imeytyy hyvin, helppo levittää. Itse kosteustehoista en ole täysin vakuuttunut. Tai ihan ok voide se on, mutta Garnierin Hydralockiin verrattuna tehottomampi. Hydralock kuitenkin oli liian jankkia ja tuoksui epämiellyttävälle. Doven tuoksuun olen taas aivan ihastunut! Ottaisin mielelläni hajuvetenä, jos vain saisi  :) Jos on vinkata samankaltaisia tuoksuja, otan vinkit kiitollisena vastaan.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 29.05.10 - klo:12:16 »
Itsekin ostin Lumenen vadelma vartalovoiteen ja tykkään. Voide kosteuttaa kivasti, mutta imeytyy silti nopeasti, eikä jätä ihoa lähmäisen tuntuiseksi. Tuoksu ei ole mielestäni mitenkään ihmeellinen, mutta enemmän hyvä kuin huono. Tulee varmasti hamstrattua enemmänkin, varsinkin kun hinta on niin halpa.

Tuo mustaherukkakin kiinnostaisi. Eroaako vadelmasta muuten kuin tuoksultaan?
1b M ii

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 29.05.10 - klo:14:50 »
^Mun mielestä nuo eivät eroa koostumukseltaan mitenkään toisistaan. Silloin kun noita oli viimeksi tarjolla ostin molemmat kombot, mutta muistelisin, että tuoksumieltymykseni menivät noissa ristiin. Eli mustaherukka taisi tuoksua suihkugeelinä hyvältä mutta vartalovoiteessa oli tosi teollinen tuoksu. Ja vadelma taas tuoksui vartalovoiteessa herkulliselta, mutta suihkugeeli oli teennäisen tuoksuinen. Vai oliko se toisinpäin... ::)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 29.05.10 - klo:20:03 »
Mä ostin reissuvoiteeksi (kotona on aina joku isompi pönikkä) apteekista Acon kausituotteen, Summer Breezen. Tuote tuoksuu passionhedelmältä ja mangolta, joskin hiukan esanssiselta. Hiukan liian voimakas haisu mun makuuni, mutta käyttelen tuon pois. On kyllä kivan kevyttä ja imeytyy nopeasti.

Seuraavaksi taidan hommata minäkin tuota Lumenen vattua. Apteekissa oli myös Natuviven voiteita pumppupullossa, mitkä näytti ihan mielenkiintoisilta. Tuoksuina oli papaija ja granaattiomena. Täällä lisää: http://www.natuvive.com/fi/natuvive_essentials_body
« Viimeksi muokattu: 29.05.10 - klo:20:05 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #815 : 29.05.10 - klo:21:01 »
^ Mustakaan tuo ei tuoksunut niin hyvälle kuin niitten jouluvoide, jäi viime kesältä viel puol purkkia.

Natuvivet taas näyttää erittäin mielenkiintoisilta ja herkullisilta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 30.05.10 - klo:18:57 »
Tuo Aco Summer Breeze on ihanaa myöskin. Kosteuttavampi kuin Lumene. Ihana tuoksu.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 08.06.10 - klo:22:46 »
Mulla on helposti kuivuva iho, ja käsivarsiin ilmestyy toisinaan kuivia ihottumalänttejä (psoriaasia kenties). Kortisonivoiteen lisäksi ainoa, joka on auttanut hyvin, on ollut The body shopin hamppu -vartalovoi. Sitä ei kuitenkaan ole ollut pitkään aikaan kaupassa, joten ostin viime kerralla TBS:n shea body butter:ia. Tykkään tästä kovasti, on melkein yhtä tehokas kuin se hamppu-voide.  :)

Kokeilin kyseistä vartalovoita muuten äsken hiusten latvoihin jätettävänä, ja se tuntuu toimivan myös siinä käyttötarkoituksessa.  :P
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 08.06.10 - klo:22:54 »
Yllätyksekseni olen tosi tykästynyt joskus alesta ostettuun Freeman Soothing Body Lotioniin. Tää on tämä Cucumber&Aloe Vera-purkki. Ihana raikas tuoksu (ei kuitenkaan liian voimakas), helposti levittyvä koostumus ja imeytyy tosi vikkelään! Näin kesäaikaan arvostan sitä ettei jätä ihoa tahmaiseksi, mutta silti tuntuu sopivan kosteuttavalta. En aiemmin ole oikeastaan käyttänyt Freemanin tuotteita (paitsi ala-asteella) ja en ole pitänyt merkkiä kovin arvossa. Toi purkkien ulkonäkö varmasti tekee paljon tähän mielikuvaan... Tätä kuitenkin ostan taatusti uudelleen!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #819 : 08.06.10 - klo:23:53 »
^mulla on tuo sama nyt käytössä ja ihan samoin mäkin tuota kuvailisin. Erinomainen kesäkäyttöön ja lisäksi toosi edullinen. Tuoksu ei mua kauheesti miellytä, muistuttaa liikaa kurkkutillisalaattia...

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 28.01.11 - klo:19:24 »
Olipas pudonnut alas tämä ketju!

Nivean Pure & Natural-sarja vaikuttaa hyvältä uutuussarjalta. Olen nyt kokeillut deodoranttia, herkän ihon kasvovoidetta ja kuivan ihon vartalovoidetta - kaikki kolme toimivat juuri niin kuin pitääkin. Kuivan ihon vartalovoide levittyy älyttömän hyvin ja paljon paremmin kuin Nivean tavallinen kuivan ihon voide. Voide on sopivan paksua, mutta ei lähmää. Kosteuttaa myös sopivasti, imeytyy suht nopeasti eikä tuoksu ole yhtä voimakas kuin toisissa Nivean vartalovoiteissa. Ei mineraaliöljyä tai silikoneja. Toivottavasti ei vaan häviä valikoimista!  :ts

Pitää varmaan jossain vaiheessa testata vielä puhdistusmaitokin kunhan vanha loppuu.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #821 : 04.02.11 - klo:13:54 »
Mulla myös positiivinen ensikokemus Nivean Pure&Natural vartalo- ja käsivoiteesta. Molemmat on paksuja, helposti levittyviä ja hyvin kosteuttavia. Tuoksu on kevyt ja neutraali (vihreä tuoksu). Luulen että ainakin vartalovoiteesta tulee mun uusi luottotuote!
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #822 : 18.02.11 - klo:14:25 »
Olen todella laiska rasvaamaan ihoani ja uusi tuttavuus Herbinan Valkoinen tee -vartalovoide on aivan huippu löytö. Voide on niin vetistä, että imeytyy aivan hetkessä. Ehtii hyvin sipaista pintaan aamusuihkunkin jälkeen, kun pukeutua voi melkein heti perään. Kostuttaa kuitenkin selvästi, koska kutina ja kiristys on poissa. Tuntuu rauhoittavan ihoa, kuten lupaileekin tekevän.

Nappasin pari pulloa Anttilan alepöydästä, vartalovoidehyllyssä ei näitä näkynyt. Onkohan poistuva tuote?
Toivottavasti ei, kun näin ihastuin. Toimii mainiosti myös kasvoilla.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #823 : 25.02.11 - klo:13:46 »
En yleensä käytä vartalovoiteita mutta nyt ajattelin panostaa myös vartalon hoitoon ja ostin kokeiluun Neutrogenan kosteuttavan voiteen, tämän:
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2055945
Voide tuoksuu hyvälle, imeytyy todella nopeasti ja jättää ihon pehmeäksi. Lisäksi plussaa pumppupullosta! Me like it  :ts

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #824 : 07.03.11 - klo:00:50 »
Kaipasin talvikropalle kunnon kosteusvoidetta ja marketista mukaani tarttui Doven Go Fresh, kurkun ja vihreän teen tuoksuisena. Tuoksu on kyllä hyvin miellyttävä ja voide levittyy ja imeytyy helposti. Ihoa saattaa kuitenkin kiristää jo välittömästi voitelun jälkeen (en ole mielestäni erityisen kuivaihoinen) ja vaatii usein uusintakierrosta. Kaipaisin vartalovoiteelta sellaista tehokkuutta, ettei edes joka aamusuihkun jälkeen tarvitsisi voidella vaan muutama kerta viikossa auttaisi pitämään ihon pehmoisena. Jatkan etsintää.