Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212284 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #825 : 07.03.11 - klo:05:08 »
^ Tuo on kyllä vartalovoiteelta jo aika paljon vaadittu. Olen bongannut joitakin ihan kelvollisia kosteuttajia, mutta yksikään niistä ei ole jaksanut pitää ihoani kosteutettuna, jos en ole käyttänyt sitä joka suihkun jälkeen. Eli saa vinkata tännekin päin, jos löydät tuollaisen tuotteen!

Itselläni on nyt sääret ihan kauhean näköisinä. Olen kyllä rasvaillut niitä tosi ahkerasti, mutta tämä kylmä pakkastalvi on saanut ihon kuivumaan ja olen ilmeisesti unissani raapinut sääriä ihan kunnolla. Toivottavasti tästä vielä tokenevat eikä arpia jää.

Tuo Doven Go Fresh on ihan ok kesäkäytössä, melko kevyttä ja nimensä mukaisesti raikasta tavaraa.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 27.06.11 - klo:22:48 »
Tietääkö kukaan kuuluuko Lidlissä Cien body butterit vakivalikoimaan? Kävin katsomassa tänään, mutta en löytänyt tuotetta enää. Historiassani ensimmäinen vartalovoi jota haluan käyttää, imeytyy ja kosteuttaa hyvin. Olen saanut korppujalat ja kyynärpäät pehmeiksi. <3

Edit. Ei kuulu vakivalikoimaan. Täytyy toivoa että tulee jokin uusi kampanja ja hamstrata.
« Viimeksi muokattu: 28.06.11 - klo:19:20 kirjoittanut Kukka »

Strix

• Vieras
« Vastaus #827 : 04.10.11 - klo:15:38 »
Argh, ostin tuota doven vartalovoidetta jopa lupaa "cooling sensation". Nyt on iho kananlihalla ja odotan että sensaatio menee ohitse kahden peiton alla. Ägh.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 17.10.11 - klo:09:44 »
Jassoo... Näköjään kylmenevä ilma löysi sitten minutkin kun ei enää Lorealin nutri soft vartalovoide riitä pitämään ihoa pehmeänä ja kimmoisana päivää kauempaa..

Jotain vähän ölyisempää vartalovoidetta siis tarvitsisin, mutta mitä? Ajattelin ihan perus sinistä niveaa mutta minulla tökkii kyseisen tuotteen haju aikalailla ja muutenkin tuote on itsessään aika ''tylsä.''

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #829 : 17.10.11 - klo:09:58 »
Kaipasin talvikropalle kunnon kosteusvoidetta ja marketista mukaani tarttui Doven Go Fresh, kurkun ja vihreän teen tuoksuisena. Tuoksu on kyllä hyvin miellyttävä ja voide levittyy ja imeytyy helposti. Ihoa saattaa kuitenkin kiristää jo välittömästi voitelun jälkeen (en ole mielestäni erityisen kuivaihoinen) ja vaatii usein uusintakierrosta. Kaipaisin vartalovoiteelta sellaista tehokkuutta, ettei edes joka aamusuihkun jälkeen tarvitsisi voidella vaan muutama kerta viikossa auttaisi pitämään ihon pehmoisena. Jatkan etsintää.
Anteeksi iHerb-mainostus, mutta mä olen löytänyt sieltä noi kriteerit täyttävän voiteen. :)
http://www.iherb.com/Desert-Essence-Organics-Body-Care-Coconut-Hand-and-Body-Lotion-8-fl-oz-237-ml/9702?at=0 Riittävän paksua ja imeytyy aika nopeasti, eikä mun tarvitse rasvata ihoa joka suihkun jälkeen. Ennen oli pakko joka suihkun jälkeen rasvata, muuten alkoi kauhea kutina. Tuota saa kai jostain Suomestakin, mutta hinta on sitten vissiin kolminkertainen ellei enemmänkin.

Neriana, ootko kokeillut ihan pelkkää öljyä, esim. avokadoöljyä?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 18.10.11 - klo:10:53 »
Kerrankin tuli tehtyä hyvä ostos eivätkä rahat menneet hukkaan :) Mukaan tarttui lähi cittarista Nivean Q10 plus firming body milk joka on koostumukseltaan hiukan kevyempää kuin sininen nivea, mutta silti sen verran tuhtia että iho jää rasvaiseksi eikä voide katoa heti iholta. Tuoksultaan sinisen nivean tyyppinen, tosin hiukan kevyempi tuoksu.

Levittyi hyvin ja jätti ihon kivan pehmeäksi jota se oli vielä aamullakin. Kiinteyttävästä vaikutuksesta en tiedä, mutta iho jäi mukavan kimmoisaksi. Imeytyminen kestää jonkin verran, joten kiireessä tätä ei kannata kroppaan lätkiä. Illalla suihkun ja kuorinnan jälkeen tämä tuntui todella luksukselta :)

http://www.nivea.fi/Products/Body-Care/Q10plus/Q10plus-Firming-Body-Milk

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #831 : 28.10.11 - klo:16:27 »
^Pitää varmaan seuraavaksi ottaa tota kokeiluun, muistan joskus teininä ;D käyttäneeni Nivean vanhaa Q10 versiota, jossa oli valkonen, sinikorkkinen purkki. Kosteutti hyvin vaikka ei ollut yhtä jankkia kun kuivan ihon versio ja teki ihon kivan pehmeeksi, kiinteytystä en kyllä odottanut edes silloin. Vaikka tuskin tosta Q10:stä nyt haittaakaan on...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #832 : 28.10.11 - klo:16:32 »
^ noitahan on edelleen se toinenkin Q10 versio olemassa, tuo on ilmeisesti vaan vähän paksumpaa.

Strix

• Vieras
« Vastaus #833 : 29.10.11 - klo:09:03 »
Lidlen Cien vartalovoiteet on osoittautuneet hyväksi läydäksi. 500ml on alle kolme euroa ja erityisesti pidän valkoisesta sensitive versiosta. Se on hajusteeton, mutta tuoksuu hyvin miedosti sen sisältämälle laventelille joka häipyy pian pois eikä cläshää hajuvesien kanssa. Kaikinpuolin onnistunut ostos.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #834 : 29.10.11 - klo:11:29 »
^ Oisko sulla tuon INCIä?  :)

Strix

• Vieras
« Vastaus #835 : 29.10.11 - klo:14:13 »
^Pakkasin sen juuri laukun pohjalle, niin näpyttelen sen tähän viestiin jahka pääsen määränpäähän. Ei viitsi lähteä purkamaan :P

Edit: unohdinpas tietty, tässä tulee.
Aqua, glycerin, glycine soja oil, paraffinium liquidium, cetyl acohol, glyseryl stearate citrate, cocos nucifera oil, hydroxypropyl starch phosphate, phenoxyethanol, panthenol, dimethicone, persea gratissima oil, polygltceryl-3 diisostearate, ethexyl stearate, methylparaben, disodium edta, ethylparaben, butylparaben, propylparaben, sodium hydroxide, tea-lactate, tocopherol acetate, lactic acid, urea, sorbitol, lavandula hybrida oil, sodium benzoate, sodium chloride, allantoin

erityismainintana vielä, että pyrkki pysyy mitä parhaiten ylösalaisin niin saa jopa kaiken ulos. Kohta on taas tarvetta uudelle purkille kun edellinen loppuu. Ostin kokeiluun sen toisen, hajusteellisen, sinisen kuivan ihon version. Ei imeytynyt läheskään yhtä hyvin ja jäi ikävän nahkeaksi iholle. Tuntui myös että tuotetta kului satamäärin enemmän kuin hajusteetonta. Hajukin oli aika tymäkkä perusmummovoide. Annoin äitille kiertoon.
« Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:00:39 kirjoittanut Harley »

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #836 : 30.10.11 - klo:16:38 »
^ noitahan on edelleen se toinenkin Q10 versio olemassa, tuo on ilmeisesti vaan vähän paksumpaa.

Eli toi plus on joku uusi versio, mutta sitä vanhaa saa myös? Kai se on sitten hankittava molemmat ;)

Poissa Kodira

• Haiven
  • *
« Vastaus #837 : 05.11.11 - klo:23:12 »
Huomasin entisen vartalovoiteeni menneen huonoksi joten nakkasin sen roskiin. Kys. tuote meni oikeastaan aika sopivasti huonoksi sillä olen jo kauan ajatellut et haluaisin silikonittoman vartalovoiteen. Ja kas sellainen löytyi eilen! Kyseessä siis Anne Lind merkkinen appelsiini ja inkivääri vartalovoide. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen fiilikset on tosi hyvät; ihana tuoksu ja imeytyy tosi nopeasti ja vaikka koostumus onkin aika lirua niin kosteuttaa hyvin ainakin minun helposti kuivuvaa mutta ei kutisevaa ihoani  :ts Tämä on tosiaan luonnonkosmetiikkaa (BDIH-luonnonkosmetiikkasertifikaatti).

Tuolla enemmän tietoa tuotteesta -> http://ecodeal.com/fi/vartalovoiteet/541120000-vartalovoide-appelsiini-inkivaari.html

Ainut miinus on hinta. Vaikka ostin alennuksesta niin hinta oli 9.90€. Oikea hinta myyjän mukaan noin Laveran vartalovoiden tasoa eli jotain vähän alle 13€  :( Harmi muuten kun nyt vasta hoksasin tuon ecodeal -nettikaupan. Siellähän nää on nyt alennuksessa  ::)
« Viimeksi muokattu: 05.11.11 - klo:23:15 kirjoittanut Kodira »

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #838 : 22.01.12 - klo:11:15 »
Olen käyttänyt muutaman kuukauden ajan kaverilta saamaani Nivea Moisturizing Body Lotionia (24h, fresh sensation, normal skin), ja olen ihan yllättynyt miten hyvää tämä on. En pidä Nivean tuoksusta, siitä miinus tässäkin, mutta imeytyvyys on hyvä, purkki on iso ja riittoisa ja iho pysyy hyvänä. Olisipa tämä tuoksuton! Yhtään paksumpaa voidetta en halua arkisin käyttää, sillä en jaksa enkä ehdi odotella voiteen imeytymistä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 05.04.12 - klo:08:45 »
Telkkarissa on pyörinyt mainos uudesta karvojen kasvua hillitsevästä Veet kosteusvoiteesta. Onko kukaan ehtinyt testaamaan? Jotenkin epäilyttää, voiko joku yrtti kosteusvoiteessa oikeasti hidastaa karvojen kasvua.  ::)
1bMii, vaalennettu.