Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215808 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #840 : 13.04.12 - klo:22:33 »
Onko joku kerennyt kokeilemaan Lumenen uusia(?) vartalonhoitotuotteita? Siis niitä mitkä on keltaisessa tuubissa, liilassa purkissa ja pinkissä tuubissa?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #841 : 15.04.12 - klo:23:51 »
Onko millään merkillä hajustamatonta vartalosuihketta? Haluaisin semmoisen kesää ajatellen. Muistaakseni oon joskus nähnyt Erisanilta semmoista, mutta onko enää?  Menin tilaamaan H&M:ltä Body Splashin, mutta kun laitoin sitä iholleni, niin meinasin oksentaa hajusta, koska oli niin vahva ja siitä alkoikin sitten migreenikin päälle.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #842 : 16.04.12 - klo:02:31 »
^Tarkoitatko suihkeella öljyä vai jotain kosteutushömpäkettä? Hajusteettomia tuotteita noin ylipäätään löytyy mun mielestä apteekeista parhaiten, joten kannattaa kurkata mitä siellä olis tarjolla!
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #843 : 16.04.12 - klo:15:13 »
Angora, etsin kosteussuihketta kropalle, en öljystä, koska en kesällä tartte öljyjä. Pitää kyllä kurkata apteekki ja etsiä sitä Erisania. Tekis mieli jumakauta kota kokeilla jotain LV hiussuihketta kropalle ;D En silti näin tee.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #844 : 16.04.12 - klo:16:15 »
Erisanilta löytyy vartalo"voide"suihke, ainakin Tokmannilla on myynnissä!

Oma suosikkini on hieman kevyempi Dermosilin Primo -vartalosuihke. Siinä on kyllä hieman sitä "primo-tuoksua", hypotuoksu, jos ihan tuoksutonta kaipailet.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #845 : 16.04.12 - klo:20:11 »
^ Kiitos vinkistä, voisin mä tuota testata jos ei kovin voimakas ole eli nyt ois edes pari vaihtoehtoa, kiva kuulla, että Erisania vielä löytyy :)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #846 : 06.05.12 - klo:21:23 »
Onko joku kerennyt kokeilemaan Lumenen uusia(?) vartalonhoitotuotteita? Siis niitä mitkä on keltaisessa tuubissa, liilassa purkissa ja pinkissä tuubissa?

Muakin kiinnostaa tämä. Vartalovoiteet ja -voit kohta loppu, ja nyt haluaisin jotain raikasta ja vähän kevyempää kesäksi!

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 07.05.12 - klo:09:45 »
Oon käyttänyt nyt viikon verran Garnierin vartalovoidetta, jonka luvataan pitävän iho kosteutettuna 7 päivää. Hajuna sheavoi. Kosteuttaa ihan kivasti ja iho jää pehmeäksi, mutta imeytyminen on aika hidasta ja jalat on lähmäiset vielä tunninkin jälkeen laittamisesta. Tuoksu on vähän turhan vahva, mutta koska käytän tätä pääasiassa jalkoihin/sääriin, niin ihan ok.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 10.05.12 - klo:15:51 »
I love... -body butteria olen käyttänyt kahta eri tuoksua, blueberry & smoothie ja strawberries & milkshake. Molemmat on tosi kivan tuoksuisia ja tuoksu jää iholle pariksi tunniksi. Voide itsessään on paksua ja pehmeää ja kosteusteho on hyvin mulle riittänyt. Nuo kun saan loppumaan niin rasberry & blackberry on pakko hankkia seuraavaksi!

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 10.05.12 - klo:17:49 »
Mäkin testasin näytepussukan verran tuota Garnierin uutta Intensive 7 Days -vartalovoidetta, enkä kyllä tykännyt. Tuossa on se ihan sama ongelma kuin kaikissa muissakin kokeilemissani Garnierin vartalovoiteissa, eli koostumus on tahmea ja imeytyy huonosti. Sinänsä harmi, koska tuollainen pitkäkestoisemmin kosteuttava voide kyllä kelpaisi tällaiselle laiskemmalle rasvailijalle.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #850 : 10.05.12 - klo:19:31 »
Myös minä testasin joskus pienen näytteen verran Garnierin 7 Days-voidetta, ja ei se tosiaan meinannut imeytyä millään. Nyt kuitenkin uskaltauduin ostamaan tuosta 7 Days-voiteesta tulleen gel-cream-version, ja mielestäni tuo uusi on paljon parempi kuin "normaali" versio! Parin päivän perusteella en oikein voi vielä kosteutustehoista sanoa, mutta ainakin iho on parempana kuin jos olisin jättänyt rasvaamatta  ;) Voide imeytyy tosi nopeasti lukuunottamatta pientä nahkeutta tai sellaista jännää tunnetta joka ainakin minun iholleni jää geelivoiteiden käytön jälkeen. Ei kuitenkaan jätä mitään tahmeaa tms. fiilistä :) Tuoksu ainakin tuossa omassa persikkavoiteessani on melko vahva, joten jos on herkkä saamaan päänsärkyä vahvantuoksuisista tuotteista niin kannattaa ehkä jättää tämä tuote väliin :P
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 11.05.12 - klo:07:46 »
Onko kellään tietoa myydäänkö Beautifully delicious -tuotteita Suomessa? Ostin Lontoosta strawberry & pomegranate body butterin ja tykästyin. Tosi paksua jankkia ja levittäessä jäi valkoinen kerros iholle ja olin heti että "Kääks, eiks tää imeydy hierottaessa ollenkaan?!" Mutta imeytyikin sitten alle minuutissa levittämisen jälkeen ja jätti todella pehmeäksi ihon. Ja ihana tuoksu! :-* Kesällä mun iho ei kuitenkaan ole näin kuiva kuin nyt ja en usko tuon imeytyvän kovin tehokkaasti helteillä, joten pohdin tuon body lotionin hankkimista.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #852 : 25.05.12 - klo:23:22 »
Ostin uutta Garnierin voidetta, sitä shea butteria vaikken niin tuhtia tarvitsisikaan mutta ajattelin tehokosteuttaa ihoa kesää varten että aurinko tarttuu nätisti. Meinasin ottaa myös geeliversiota jota olisi mukava käyttää helteillä, mutta tietenkin incissä oli suunnilleen toisena alcohol denattia. En ymmärrä miksi sitä viinaa pitää tunkea yleensäkkin kaikkiin geelimäisiin vartalovoiteisiin, sehän kuivattaa.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #853 : 10.06.12 - klo:21:34 »
Garnier Intensive 7 days gel-creamit ei oo mikään hyvä juttu.. Silikonittomia kyllä, mutta se niiden haju!! :o
Jättävät ihon nahkeaksi, ovat huonosti levittyviä, imeytyvät hitaasti ja kädet tarvii pestä käytön jälkeen..

Palasin enemmän kuin tyytyväisenä takaisin alkuperäisiin Intensive 7 Days- voiteisiin.
« Viimeksi muokattu: 20.06.12 - klo:01:36 kirjoittanut Varjotar »

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #854 : 16.06.12 - klo:16:24 »
Ostin Ranskasta Caudalie-merkin kokeilusetin, josta käytin nyt vartalovoiteen nimeltä Soin corps nourrissant anti-oxydant/Nourishing body lotion (softening-toning-radiance). Käsittääkseni kyse on jonkin sortin luonnonkosmetiikasta ilman parabeenejä, väriaineita tms. Tuote oli tosi hyvä, imeytyi nopeasti ja kosteutti kivasti. Tuoksu on luontoinen, ei paras mahdollinen muttei kuitenkaan liian voimakas. En tiedä myydäänkö tätä Suomessa, mutta voisin ostaa uudelleenkin tuoksusta huolimatta!

Edit. On näköjään kalliin puoleista! Sephoran sivuilta: http://www.sephora.com/nourishing-body-lotion-P154617?skuId=941591
« Viimeksi muokattu: 16.06.12 - klo:16:28 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.