Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 226992 kertaa)

Poissa Lauris

• Hiushörhö
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #855 : 23.11.12 - klo:10:24 »
^ Ne on näitä, kävin juuri eilen tuoksuttelemassa ja ihastelemassa: www.emmanoel.fr

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #856 : 23.11.12 - klo:14:33 »
Mulla on kesästä saakka ollut luottotuotteena tämä Alba Botanican voide, joka tuoksuu aivan syötävän herkulliselta suklaalta.  :-* Imeytyy nopsasti ja jättää ihon mukavan pehmeäksi mutta ilman sitä sellaista inhan nahkeaa tunnetta, joka lähmää kiinni vaatteisiin.

Tykkään muutenkin ostaa vartalovoiteeni mahdollisimman isoissa pakkauksissa sillä tällä käyttötahdilla eikä pikkutuubeista ole oikein mihinkään.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #857 : 23.11.12 - klo:18:14 »
Emma Noelin tuotteet ovat kuulemma sesonkijuttuja, mutta on toivoa saada niitä pysyvään valikoimaan, jos asiakaskunta toivoo.  :)
Valitettavasti huomasin kaikissa öljypulloissa päiväyksen ensi vuoden toukokuulta, joten ei mikään kovin freesi tuote, eikä pitkä säilyvyysaika... Kasvoöljynä ei varmaan kulu loppuun tuossa ajassa, mutta kroppa/hiusöljynä jo saattaa mennä.
Valikoimassa ainakin täällä porkkana-, ruusunmarja-, argan-, sekä helokkiöljy.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 03.12.12 - klo:22:14 »
Mikä olisi helpompi keino kosteuttaa ihoa päivittäin kuin perus vartalovoide? Käyn päivittäin suihkussa ja nautin kuumista ja pitkistä suihkuista, joten iho pääsee myös koetukselle siinä. Olen lopullisen kyllästynyt näihin 10 minuutin rasvailusessioihin suihkun jälkeen ja mietin olisiko nopeampaa keinoa rasvata iho päivittäin.. Ilman kostetutusta pölisen kuin pölyhuiska.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 03.12.12 - klo:22:47 »
^ Oletko kokeillut suihkuöljyä? Esim. Decublilla, Sebamedilla ja Dermosililla on valikoimissaan suihku- ja kylpyöljyt. Minulle nuo on olleet talven pelastus, koska en juuri jaksa rasvailla kroppaani. Tosin en kyllä harrasta kuumia suihkujakaan.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 03.12.12 - klo:22:51 »
Lushillahan on niitä jotain suihkussa käytettäviä pesupaloja jotka toimivat kosteusvoiteena samalla.

Itse en kyllä voisi kosteusvoiteesta luopua, oon niin kuivanahkainen ja kun on koko ikänsä rasvannut joka suihkun jälkeen itsensä päästä varpaisiin ei se tunnu työläältä. Thaikkulan matkalle en älynnyt pakata kaikkein tuhdeimpia rasvoja mukaan ja olin ihan kuiva ja rupinen kotiin lähdettäessä. Haaveilin ääneen että kun pääsen kotiin rasvaan itseäni paksulla ja ravitsevalla ihovoiteella :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 04.12.12 - klo:11:37 »
Mikä olisi helpompi keino kosteuttaa ihoa päivittäin kuin perus vartalovoide? Käyn päivittäin suihkussa ja nautin kuumista ja pitkistä suihkuista, joten iho pääsee myös koetukselle siinä. Olen lopullisen kyllästynyt näihin 10 minuutin rasvailusessioihin suihkun jälkeen ja mietin olisiko nopeampaa keinoa rasvata iho päivittäin.. Ilman kostetutusta pölisen kuin pölyhuiska.

Miten sulla voi mennä 10 minuuttia kropan rasvaamiseen?  :D Mä rasvaan itseni vähintään kerran päivässä, mutta ei siinä montaa minuuttia tuhraannu.

Suihkuöljyä voisi kokeilla itsekin nyt kun ilma alkaa olla kuiva. Mulla on myös iherbistä Twinlabin kosteussuihke (Na-PCA with Aloe Vera, For Face and Body), mutta lähinnä kasvoille olen tuota käyttänyt ja siinä tarkoituksessa toimii hyvin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #862 : 04.12.12 - klo:20:13 »
Mullakin menee vain muutama minuutti kropan rasvaamisen. Miten voi mennä 10 minuuttia! Jos käyttää omalle ihotyypilleen liian tuhtia voidetta voi silloin ehkä imeytyminen kestää hieman  pidempään, mutta itse rasvaamiseen ei millään pitäisi noin kauaa mennä  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #863 : 04.12.12 - klo:21:29 »
Ehkä mulla on paljon pinta-alaa rasvattavaksi. ;D No ei, vähän liioittelin, mutta kun se tuntuu kymmeneltä minuutilta, kun  haluan kaiken olevan niin nopeaa ja simppeliä - paras vaihtoehto olisi, ettei tarvisi käyttää sekuntiakaan rasvaamiseen.

Täytyy vilkaista noita suihkuöljyjä. Jotain Nivean olen tutkaillut moneen otteeseen kaupassa, mutta kun se ei tuoksu miltään. Ja koko suihkun ideahan on läträtä ihanan tuoksuisilla aineilla. :P
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 06.01.13 - klo:20:16 »
^ No ainakin noi edullisemmat voiteet melkein kaikki sisältää mineraaliöljyä ja silikonia (mun katsomista purkeista ainakin). Silikonihan tekee sellaisen siloittavan kalvon ja estää varmaan kosteutta haihtumasta?

Ostin tosi halvalla ison putelin Garnierin Hydralock-kroppavoidetta ja en ole oikein lämmennyt. Koostumus on paksua ja iho jää muovisen oloiseksi ja tahmaiseksi. Tahmakerroksen jättää myös Nivean valkoisessa putelissa oleva kropparasva jonka sain joululahjaksi. Mulla on nyt pari päivää ollut sääret mustia viiruja täynnä kun vaatteista yms. on tarttunut sellaista kuituhöttöä ihoon. Noi kaks voidetta on ainoat joilla on moista ilmentynyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #865 : 24.01.13 - klo:08:44 »
Palmer'sin vartalovoiteen loputtua tilalle ostin Sokoksen alesta BioRich arctic karpalo vartalovoiteen. Tuoksussa on joo häivähdys karpaloa, mutta levittäessä voide haiskahtaa välillä kissanpissallekin :P Voiteen kuivuttua hajua ei onneksi enää huomaa, mutta kyllähän tuollainen silti käyttömukavuutta vähän laskee... Ei muuten vedä vertoja Palmer'sin kosteustehollekaan.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #866 : 28.01.13 - klo:20:13 »
Hiphei, tajusinpa juuri, että jos meinaan pitää vartalon ihon kunnossa talvisaikaan, melkein 250 ml:n purkki kestää käytössäni reilun viikon, nipinnapin kaksi. Käyttämäni voide (Desert Essencen hajusteeton) on lisäksi melko tuhtia eli siitä ei hurja kulutustahti ole kiinni. Tuo ei ole onneksi kovin kallista, mutta pitää vaan muistaa pitää aina pientä varastoa kotona.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #867 : 02.02.13 - klo:22:11 »
Kiristävälle, karhealle ja hilseilevälle talvi-iholle pelastus on yhteinen kuorintahanskasessio miehen kanssa suihkussa ja siihen päälle Body Shopin shea vartalovoita runsaasti. Imeytyy illan ja yön aikana kokonaan ja iho on niin pehmeä  :-*

Tämän kun jaksaisi tehdä joka viikonloppu niin pysyisi iho yhtä hyvänä, nyt oli edellisestä kerrasta jo pari kuukautta ja kyllä sen huomasi. Tämä on mun iholleni ollut paras vartalotuote, sipaisen sitä sääriin, käsiin ja kyynärpäihin lähes joka ilta ja koko kroppaan sitten "huollon" jälkeen
Raitoja käpälään!

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #868 : 05.02.13 - klo:22:10 »
Ostin kokeiluun Dove Go Fresh Nourishment Cucumber & Green Tea- body lotionin, joka lupaa kosteuttaa tehokkaasti ja jättää iholle viileän tunteen.
Juu, tuoksuu kivalle ja kosteuttaakin hyvin, koostumus on melko ohutta.Tämä viilentävä tunne onkin sitten jo jäätävä, kun rasva imeytyy. Hrr..!!!
Tuoksu jää iholle aika pitkäksikin aikaa, muttei ainakaan minua haittaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #869 : 01.03.13 - klo:11:34 »
Emu Oil Well vartalolotion imeytyy ihanan nopsasti ja tuoksuu raikkaalta. Ehkä se emuöljy todella kosteuttaa tehokkaasti, koska tuntuma iholla on niin hyvä. Tämä on virkistävä uutuus, myydään FeelUniquessa.  :)

Kropalle olen käyttänyt myös ranskalaisen Bio-sarjan (KICKSin poistomyynnistä ajat sitten hankittua) Vihreä tee-käsivoidetta. paksumpaa mutta ei liian tuhtia. Ihanan raikas keväisen luonnon tuoksu.

Muista näkyvillä seisoskelevista tuubeista/purnukoista Favora ja La Roche Posay ovat sarjaa 'OK, mutta ei mitään erityistä'...

Jos mikään muu ei auta, niin The Body Shopin Hamppuvoide nujertaa kutinan ja kuivuuden. Niitä hetkiä tulee joskus välillä...

Varastossa odottaa myös pari muuta vartalovoita sekä tuoksulotionia, niitä ehkä saan käytetyksi kesää kohti mentäessä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii