Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223200 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #870 : 06.01.13 - klo:20:16 »
^ No ainakin noi edullisemmat voiteet melkein kaikki sisältää mineraaliöljyä ja silikonia (mun katsomista purkeista ainakin). Silikonihan tekee sellaisen siloittavan kalvon ja estää varmaan kosteutta haihtumasta?

Ostin tosi halvalla ison putelin Garnierin Hydralock-kroppavoidetta ja en ole oikein lämmennyt. Koostumus on paksua ja iho jää muovisen oloiseksi ja tahmaiseksi. Tahmakerroksen jättää myös Nivean valkoisessa putelissa oleva kropparasva jonka sain joululahjaksi. Mulla on nyt pari päivää ollut sääret mustia viiruja täynnä kun vaatteista yms. on tarttunut sellaista kuituhöttöä ihoon. Noi kaks voidetta on ainoat joilla on moista ilmentynyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #871 : 24.01.13 - klo:08:44 »
Palmer'sin vartalovoiteen loputtua tilalle ostin Sokoksen alesta BioRich arctic karpalo vartalovoiteen. Tuoksussa on joo häivähdys karpaloa, mutta levittäessä voide haiskahtaa välillä kissanpissallekin :P Voiteen kuivuttua hajua ei onneksi enää huomaa, mutta kyllähän tuollainen silti käyttömukavuutta vähän laskee... Ei muuten vedä vertoja Palmer'sin kosteustehollekaan.

Poissa helka

• Tukkaguru
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #872 : 28.01.13 - klo:20:13 »
Hiphei, tajusinpa juuri, että jos meinaan pitää vartalon ihon kunnossa talvisaikaan, melkein 250 ml:n purkki kestää käytössäni reilun viikon, nipinnapin kaksi. Käyttämäni voide (Desert Essencen hajusteeton) on lisäksi melko tuhtia eli siitä ei hurja kulutustahti ole kiinni. Tuo ei ole onneksi kovin kallista, mutta pitää vaan muistaa pitää aina pientä varastoa kotona.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 02.02.13 - klo:22:11 »
Kiristävälle, karhealle ja hilseilevälle talvi-iholle pelastus on yhteinen kuorintahanskasessio miehen kanssa suihkussa ja siihen päälle Body Shopin shea vartalovoita runsaasti. Imeytyy illan ja yön aikana kokonaan ja iho on niin pehmeä  :-*

Tämän kun jaksaisi tehdä joka viikonloppu niin pysyisi iho yhtä hyvänä, nyt oli edellisestä kerrasta jo pari kuukautta ja kyllä sen huomasi. Tämä on mun iholleni ollut paras vartalotuote, sipaisen sitä sääriin, käsiin ja kyynärpäihin lähes joka ilta ja koko kroppaan sitten "huollon" jälkeen
Raitoja käpälään!

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #874 : 05.02.13 - klo:22:10 »
Ostin kokeiluun Dove Go Fresh Nourishment Cucumber & Green Tea- body lotionin, joka lupaa kosteuttaa tehokkaasti ja jättää iholle viileän tunteen.
Juu, tuoksuu kivalle ja kosteuttaakin hyvin, koostumus on melko ohutta.Tämä viilentävä tunne onkin sitten jo jäätävä, kun rasva imeytyy. Hrr..!!!
Tuoksu jää iholle aika pitkäksikin aikaa, muttei ainakaan minua haittaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #875 : 01.03.13 - klo:11:34 »
Emu Oil Well vartalolotion imeytyy ihanan nopsasti ja tuoksuu raikkaalta. Ehkä se emuöljy todella kosteuttaa tehokkaasti, koska tuntuma iholla on niin hyvä. Tämä on virkistävä uutuus, myydään FeelUniquessa.  :)

Kropalle olen käyttänyt myös ranskalaisen Bio-sarjan (KICKSin poistomyynnistä ajat sitten hankittua) Vihreä tee-käsivoidetta. paksumpaa mutta ei liian tuhtia. Ihanan raikas keväisen luonnon tuoksu.

Muista näkyvillä seisoskelevista tuubeista/purnukoista Favora ja La Roche Posay ovat sarjaa 'OK, mutta ei mitään erityistä'...

Jos mikään muu ei auta, niin The Body Shopin Hamppuvoide nujertaa kutinan ja kuivuuden. Niitä hetkiä tulee joskus välillä...

Varastossa odottaa myös pari muuta vartalovoita sekä tuoksulotionia, niitä ehkä saan käytetyksi kesää kohti mentäessä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #876 : 05.03.13 - klo:08:11 »
Kiristävälle, karhealle ja hilseilevälle talvi-iholle pelastus on yhteinen kuorintahanskasessio miehen kanssa suihkussa ja siihen päälle Body Shopin shea vartalovoita runsaasti. Imeytyy illan ja yön aikana kokonaan ja iho on niin pehmeä  :-*

Tämän kun jaksaisi tehdä joka viikonloppu niin pysyisi iho yhtä hyvänä, nyt oli edellisestä kerrasta jo pari kuukautta ja kyllä sen huomasi. Tämä on mun iholleni ollut paras vartalotuote, sipaisen sitä sääriin, käsiin ja kyynärpäihin lähes joka ilta ja koko kroppaan sitten "huollon" jälkeen

Mulla ei kyllä mitkään bodyshopin tuotteet oikein toimi.. Tosin en ole kyllä kokeillutkaan kaikkea ;D Esim niitä öljymaalituubin näkösissä pakkauksia olevia käsirasvoja en ole kokeillut. Minkälainen hinta-laatusuhde? Mielestäni olivat melko kalliita.

Garnierit eivät myöskään minulla toimi. Dove on hyväksi havaittu, ja niissä on ihana tuoksu :-* Nyt talvella Dove ei kuitenkaan tunnu ihan tarpeeksi kosteuttavalta, kun rasvaan joka toinen päivä.

Eilen illalla kokeilin seuraavaa: sekoitin Tummelia ja avokadoöljyä. (Tuli ihanaa vihreää rasvaa ;D) Edelleen tuntuu kosteutetulta iho. Kuivumisen ajan oleilin satiinisessa kimono-aamutakissa ja lakkasin kynsiä, kuivui aika nopsaan :D
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #877 : 05.03.13 - klo:19:31 »
Tahmakerroksen jättää myös Nivean valkoisessa putelissa oleva kropparasva jonka sain joululahjaksi. Mulla on nyt pari päivää ollut sääret mustia viiruja täynnä kun vaatteista yms. on tarttunut sellaista kuituhöttöä ihoon.

Kyseessä on varmaan Nivea Express moisturizing body lotion. Itse sain sen Nivean lahjapakkauksesta, enkä kyllä minäkään tykkää tästä. Iho jää tahmaiseksi melkeinpä seuraavaan päivään asti. Ihan hyvin tämä kosteuttaa, jos jotain plussaa pitäisi sanoa. Olen tätä käytellyt pois toiseen rasvaan sekoitettuna, silloin tätä voi vielä käyttää.

Täältä ja muualtakin netistä olen lukenut hehkutusta Palmersin tuotteista, joten yllätyin kivasti, kun huomasin että niitähän saa iHerbistä ja Feeluniquesta tilattua. Pistinkin heti iHerbiin tilauksen, innolla odotan  :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #878 : 06.03.13 - klo:21:14 »
En ollut vakuuttunut ainakaan Body Shopin hamppukäsivoiteesta. Myöskään saippuat tai kosmetiikka eivät ole minusta kummoisia. Vartalovoidevalikoimastakin olen testannut useampaa vuosia sitten ja inhosin niiden lemuavaa, limaista koostumusta. Suosituksen perusteella kokeilin tätä shea-vartalovoita ehkä kaksi talvea sitten kutisevan ja kuivan ihon hätyyttämänä ja yllätyin kuinka hyvin se sopii mun nahalleni. Ainoa miinus on haju, mutta sentään siedän sitä vaikka en fani olekaan.
Raitoja käpälään!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #879 : 07.03.13 - klo:01:03 »
Minäkään en nykyisin käytä paljoa Body Shopin tuotteita. Laivalta ostin manteli-käsivoiteen, mutta se on aika kevyttä. Ihan ok, mutta halvemmalla saa parempaakin.

Tarvitsin paksumpaa vartalovoidetta ja ostin Puhas Loodus Kibuvits, avokaado, kakao -vartalovoiteen ja se vaikuttaa parin käyttökerran jälkeen hyvältä. Voide on kermaista, mutta imeytyy hyvin ja tämä on edullinen ja tuoksukin on miellyttävä. Suomesta näitä ei taida saada, jos joku nyt kiinnostui.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 18.03.13 - klo:01:31 »
Onko olemassa sellaista tuotetta Dovella kuin body silk? Meillä on yksi tuollainen purkki (300ml) ja on ihan tehokasta ainetta jos haava kutisee tai mulla esim. jalkapohjiin. En ole vain mielestäni kaupassa nähnyt tuon mallista purkkia ja käsittääkseni mies on ostanut tuon aika kauan sitten.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 18.03.13 - klo:09:38 »
Miksi mä en ole aiemmin kokeillut LdB:n tuotteita? Ostin apple & aloe vera lotionin ja tuohan on ihan loistavaa kamaa. Levittyy helposti ja imeytyy nopeasti ja tuntuu kosteuttavankin. Loistava salin jälkeen, jos käyn suihkussa jo salilla ja pitää heti pukea päälle. :) Tuoksukin on kiva eikä ollut hinnalla pilattu.

Poissa Hiisi

• Haiven
  • *
« Vastaus #882 : 18.03.13 - klo:16:34 »
^^ Ainakin tän näköisen purkin olen nähnyt kaupoissa Dovelta, jonka nimessä ainakin mainitaan silk. Tuonko näköinen purkki on kyseessä?

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #883 : 19.03.13 - klo:07:41 »
Hakusessa olis tosihyväntuoksunen vartalovoide   :) ideoita?
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #884 : 19.03.13 - klo:17:26 »
^^ Ainakin tän näköisen purkin olen nähnyt kaupoissa Dovelta, jonka nimessä ainakin mainitaan silk. Tuonko näköinen purkki on kyseessä?

Purkki on joo tuon muotoinen mutta teksti ja purkin väri on eri. Todennäköisesti kyllä tuo taitaa olla samaa tavaraa. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.