Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223328 kertaa)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #885 : 20.03.13 - klo:08:57 »
Hakusessa olis tosihyväntuoksunen vartalovoide   :) ideoita?

The body shopin vartalovoit on mun mielestä ihanimpia mitä on, jos raaskii panostaa.
Purkki on tosi riittoisa kyllä ja tehokas!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 20.03.13 - klo:15:30 »
Doven Pampering- vartalovoide testattu (vaniljan tuoksuinen). INCI on ihan ok, tuoksu lämpimän vaniljainen. Sarjassa on myös toista voidetta, hieman raikkaammalla ruusuntuoksulla. Tämä levittyy ja imeytyy hyvin, tuoksukin on hyvä mielestäni.

Nadyosh

• Vieras
« Vastaus #887 : 20.03.13 - klo:22:45 »
Tämä viilentävä tunne onkin sitten jo jäätävä, kun rasva imeytyy. Hrr..!!!

Juuri tämän takia en uutta purkkia osta, talvella on muutenkin iltaisin niin kylmä että tuo viilennys ei kyllä itselle tullut tarpeeseen. Miksiköhän ihmeessä sen ostin edes...

Tällä hetkellä käytössä uudestaan Doven Winter Care, ihana tuoksu ja kosteuttaa hyvin.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #888 : 21.03.13 - klo:19:08 »
Sain äsken kotiin iHerbistä tilaamani Desert Essencen Vanilla Chai -suihkugeelin ja vartalovoiteen (vaikka toi ilmesesti kulkee nimellä käsivoide). Arvostelujen mukaan näiden piti olla kanelin tuoksuisia, mutta haistoin levitettäessä enemmänki sitruunan eikä tää hetken odottamisella oo iholla muuttunu yhtää paremmaksi :( Iholla ehkä hiukan jouluisempi mutta silti kaneli jää tässä aika paljon mielikuvituksen varaan. Höh.

Eli nyt etsisin taas jotain hyvän tuoksuista vartalovoidetta. Etsin makeahkoa ruokatuoksua eli suklaa, suklaakahvi, piparit ja keksit sekä kaneli on sellasia mistä varmasti tykkään jos ne myös tuoksuu aidolle.

Onko vinkkejä :)?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 21.03.13 - klo:21:17 »
Oletko nuuhkaissut Korresin kaneli-vaniljatuoksua? Siitä on (ainakin ollut) vartalovoide, suihkugeeli ja vartalotuoksukin. Tuoksuu todella kaneliselta.

Body Shopissa on kuivaöljyjä, joista kaakaovoi-versio on tuoksultaan aivan  :-*. Tykkään öljystä muutenkin, passaa iholle ja tukalle.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #890 : 21.03.13 - klo:21:29 »
^ En oo vielä nuuskinu Korresia, kiitos vinkistä! Osaisikko sanoa saako tuota jostain Suomesta vai onko helpompi tilata ulkomailta? Ja mistä ulkomailta saisi tilattua? :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 06.04.13 - klo:19:44 »
Allergisen reaktion ihottuman jäljiltä ihoni on ollut TODELLA kuiva ja kutissut paljon, vaikka itse ihottuma onkin jo parantunut. Onneksi kaapissa oli We care icon body butter (love story). Ensin yritin ihoa rasvata parilla kevyemmällä lotionilla, mutta ne eivät riittäneet lainkaan ihon kosteuttamiseen ja tuota vartalovoitakin sain pari kolme kertaa päivässä lätkiä ihooni :P Sen takia purkki siis on jo nyt lopuillaan. Tuoksu itsessään ei ihan kolahtanut, enkä ole missään kaupassa käynyt nuuhkimassa vartalovoiteen muita tuoksuja. Jos sieltä hyvä löytyisi, voisin hyvinkin ostaa lisää.

Pikkuhiljaa kun iho alkaa palautua ennalleen, niin uskon että varsinkin kesää kohti jo jokin lotionkin riittäisi suihkun jälkeen päivittäiseen ihon kosteuttamiseen. Jostain syystä varsinkin Garnier intensive 7 days -voiteet kiinnostaa ja luulen että jonkin niistäkin voisin hankkia seuraavaksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 26.04.13 - klo:17:31 »
Garnier intensive 7 days -vartalovoide tulikin ostettua yllättävän pian, koska aiempi We care icon vartalovoi loppui ja sen jälkeen käytössä ollut aloe vera geeli + helokkiöljysekoitus ei enää todellakaan riittänyt mun iholle vaan se alkoi taas kuivua enemmän. Voiteesta ostin nimenomaan shea butter –version joka on tarkoitettu kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. Minulla kuivuuden lisäksi on ongelman ollut huomattava ihon karheus, joka on ollut yllättävää, koska sellaista ei yleensä vartalon ihossani ilmene. 

En normaalisti usko kosmetiikkatuotteiden prosenttilupauksia, mutta pullossa luvataan 7 päivän jälkeen tiettyjä asioita ja erityisesti karheus kohtaan kiinnitin huomiota, koska se on nyt ollut juuri minun ihon ongelma. 7 päivässä siis ihon karheyden pitäisi vähentyä -25%.
Ja kappas, jo parissa päivässä esim. reisien iho oli todellakin jo paljon pehmeämpi ja nyt 6 päivän käytön jälkeen karheus on kokonaan hävinnyt! Muutenkin kuivuus on helpottanut, ihoa ei siis enää kutise yhtään helposti ja muutenkin alkaa tuntua taas normaalilta. Ehdottomasti oli hankinnan arvoinen tuote!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #893 : 26.04.13 - klo:17:44 »
Yves Rocherin ilmaislahjana kropan kuivuuteen tarkoitettu karitevoipurkki avattu ja vedelty sääriin. Toimii, tuoksu kuitenkin on liian vauvatalkkimainen ... Mutta tehoja riittää. Bravo, YR!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #894 : 03.05.13 - klo:08:50 »
Testasin aamulla näytepakkauksen sitä Nivean ihonhoitoainetta. En tykännyt.
Siitä jäi sellainen nihkeän öljyinen ihon pinta ja öljy ei auta mulla kuivuuteen yhtään, tiedän kokemuksesta. Pesun jälkeen ihoa kutitti, mutta eipä ollut aikaa enää rasvata, kun se aika meni tuon levittämiseen suihkussa.

Ja haisi tosi pistävälle se voide.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 03.05.13 - klo:11:04 »
^ En oo vielä nuuskinu Korresia, kiitos vinkistä! Osaisikko sanoa saako tuota jostain Suomesta vai onko helpompi tilata ulkomailta? Ja mistä ulkomailta saisi tilattua? :)

Ooh, sorry, en ole huomannut vastaustasi. Tuo vanilja-kanelisarja on ainakin ollut Suomessa, omani ostin Stokkalta, Sokoksillakin kannattaa väijyä. Ulkomaantilauksiin en osaa sanoa Korresin osalta, tsekkaa vaikka Korresin omia ketjuja!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 03.05.13 - klo:15:40 »
Siitä jäi sellainen nihkeän öljyinen ihon pinta ja öljy ei auta mulla kuivuuteen yhtään, tiedän kokemuksesta. Pesun jälkeen ihoa kutitti, mutta eipä ollut aikaa enää rasvata, kun se aika meni tuon levittämiseen suihkussa.

Mä pähkäilin ostanko vai en. Onneksi luin kommenttisi. Onkohan noita samantapaisia tulossa muilta merkeiltä?

Onko kokemuksia Rainbown Tropical Flowers vartalovoiteesta (valko-keltaisessa pullossa) tai Rainbown pinkissä tuubissa olevasta vartalovoiteesta?
« Viimeksi muokattu: 03.05.13 - klo:16:47 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 04.05.13 - klo:16:45 »

Mulla oli heti ensimmäisinä ajatuksina kun näin mainoksen tästä tuotteesta, että tekee varmaan iholle vain tosi inhottavan tuntuisen pinnan. Olis kyllä mielenkiintoista kokeilla kuinka tuo tuote toimii, mutta ihan ostettavaksi tuotteeksi tää ei ole mua varten. Mistä sä löysit näytteen tästä? Oliko ihan kaupassa vai tuliko jonkun lehden mukana tmv?  :)

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #898 : 04.05.13 - klo:19:08 »
^Tuon näytelipareen voi muuten tilata Nivean sivuilta:

http://www.nivea.fi

Kauneus ja terveys lehden välistä sain omani, en ole vielä kokeillut, mietityttää miten aine huuhtoutuu pois kylppärin lattiasta.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #899 : 07.05.13 - klo:04:50 »
Ostin näistäkin kommenteista huolimatta tuon Nivean suihkurasvan, sen kuivan ihon version. Mulla ei yleensä ole kärsivällisyyttä odottaa rasvojen kuivumista ja vihaan sitä kun niistä jää valkoisia rantuja vaatteisiin, siksi peruspäivinä rasvaan lähinnä sääret ja jalkapohjat jos niitäkään. Vähän epämääräinen kalvomainen tunnehan tuosta jäi iholle, mutta jotenkin ei sen huonompi kuin tavallisestakaan rasvasta, eikä iho ainakaan tuntunut kovin nihkeältä ja vaatteet uskalsi pukea nopeasti päälle. Superkosteutusta tämä ei tuonut mutta varmaan tyhjää parempi, ja varsinkin näin kesällä.
iHerb alekoodi: FEW484