Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223327 kertaa)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #90 : 13.03.06 - klo:23:43 »
Mä olen ihastunut Dermosilin ihonhoitovoide E:hen  :-*
Koostumus on tosi hyvä, levittyy helposti ja imeytyy nopsaan mutta kuitenkin kosteuttaa hyvin. Tuoksu on melko mieto. Plussaa pumppupullosta joka on tosi kätevä! Hintakaan ei ole paha, 500ml maksaa 6,50e
Kosteuttaa jopa mun korppukintut, paremmin kuin mikään tähän mennessä  :)
Tästä tulee varmasti kestosuosikki..

ulysses

• Vieras
« Vastaus #91 : 14.03.06 - klo:08:07 »
Mä en ole koskaan uskonut näihin enkä varmaan uskokaan, mutta himottaisi kokeilla - eli:

onko suosituksia kiinteyttävistä vartalovoiteista?

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #92 : 14.03.06 - klo:11:13 »
Mä en ole koskaan uskonut näihin enkä varmaan uskokaan, mutta himottaisi kokeilla - eli:

onko suosituksia kiinteyttävistä vartalovoiteista?
Mä mietin just samaa. Luin että nuo tehoisivat parhaiten ns. nuoreen selluliittin ja ennalta ehkäisevästi. Eli ei varmasti olisi haittaa jos tuon tavallisen body lotionin vaihtaisi kiinteyttävään...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 14.03.06 - klo:13:17 »
Mä oon käsittänyt just et ne ennaltaehkäisee. Mut eiks joku Q10 ja selluliittimömmöt oo aika eri asiat? Q10 kiinteyttää ihoa itseään -> eli että ei tule ryppyjä ja selluliittimömmöt sitten taas siloittaa pintaa hajoittamalla niitä rasvoja tj? No enivei, mä en kyllä usko noihin paljonkaan. Ehkä jos niitä vuosia ja vuosia käyttää niin sitten... Noi kiinteyttävät mun mielestä usein jättää tahmeamman pinnan suhteessa normaaleihin tuotteisiin, ne mitä oon kokeillut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #94 : 14.03.06 - klo:16:22 »
Mä olen ihastunut Dermosilin ihonhoitovoide E:hen  :-*
Koostumus on tosi hyvä, levittyy helposti ja imeytyy nopsaan mutta kuitenkin kosteuttaa hyvin. Tuoksu on melko mieto. Plussaa pumppupullosta joka on tosi kätevä! Hintakaan ei ole paha, 500ml maksaa 6,50e
Kosteuttaa jopa mun korppukintut, paremmin kuin mikään tähän mennessä  :)
Tästä tulee varmasti kestosuosikki..
Mä tykkään kans tosta Dermosilistä, tuttu ja turvallinen.
Tällä hetkellä kyllä käytössä Elisabeth Ardenin Green Tea-vartalovoide, ihana tuoksu ja kosteuttaakin hyvin, mutta alan jo kyllästyä, vaikka on yli puoli pulloa jäljellä.
Apteekin perusvoiteet on mielestäni liian tuoksuttomia vartalolle,( tää on vain mun oma tottumus) eli pieni pilkahdus tuoksua ei olisi pahitteeksi. Rakastan myös tuoksuvia suihkugeelejä!

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 14.03.06 - klo:16:50 »
Mä valitten aina suihkugeelit vaan tuoksun mukaan

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #96 : 14.03.06 - klo:17:54 »
Tuo Dailyn Q10 vartalovoide on ihan kamalaa iholla. Tai siis, se vain ei tee yhtään mitään, ihan kuin ei koskaan olisi voidetta laittanutkaan vaikka miten läträä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 15.03.06 - klo:16:42 »
Tuo Dailyn Q10 vartalovoide on ihan kamalaa iholla. Tai siis, se vain ei tee yhtään mitään, ihan kuin ei koskaan olisi voidetta laittanutkaan vaikka miten läträä.
Onhan se joo aika kevyttä. Ja kaupassa kun katsoin niin aika kallistakin se on, esim. Erisan on halvempaa. 250ml oli n.3,50€. En taida kyllä pelkän hyvän tuoksun takia ostaa.
www.siameselipstick.com

ulysses

• Vieras
« Vastaus #98 : 15.03.06 - klo:22:15 »
kokemuksia nivean q10-voiteesta?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 15.03.06 - klo:23:07 »
Tänään ostin anttilasta Lumenen Body Avtiva virkistävää vartaloemulsiota ja täytyy sanoa, että oli positiivinen yllätys! Imeytyi hetkessä ja nyt on ihanan pehmeät sääret  :-* Tuo oli tarjouksessa, maksoi vaan 2 euroa, joten kyllä kannatti ostaa. Voisin kipaista huomenna hakemassa toisenkin purkin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 16.03.06 - klo:23:14 »
Tänään ostin anttilasta Lumenen Body Avtiva virkistävää vartaloemulsiota ja täytyy sanoa, että oli positiivinen yllätys! Imeytyi hetkessä ja nyt on ihanan pehmeät sääret  :-* Tuo oli tarjouksessa, maksoi vaan 2 euroa, joten kyllä kannatti ostaa. Voisin kipaista huomenna hakemassa toisenkin purkin.
Missä Anttilassa toi oli? Body Aktivoissa on tosi ihana tuoksu :)
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 17.03.06 - klo:07:19 »

Se on kaikissa Anttiloissa, kun niillä on Keskusvaraston tyhjennys  :D Nim. Myös tänään ostamaan Body Aktivaa  ;D

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 17.03.06 - klo:21:39 »
Ulpulle lisää infoa,-kun kyselit tuolla viimeisin kosmetiikkahankintasi ketjussa- laitoin saunassa freemanin jalkojenkuorintaa ja tykkäsin kovasti. On kuin hiekkapaperia, paljon pieniä kovia rakeita. Ja saunan jälkeen levitin koko jaloille freemanin jalkavoidetta, tuoksuna piparminttu & luumu. Aivan ihana koostumus, kunnon paksua voidetta, mutta imeytyy kuitenkin kunnolla. Jättää ihon pehmeäksi ja tuoksuu ihan hubbabuballe, ja miedolle luumulle. Varmasti ostan uudenkin purnukan :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 17.03.06 - klo:21:43 »
Se on kaikissa Anttiloissa, kun niillä on Keskusvaraston tyhjennys  :D Nim. Myös tänään ostamaan Body Aktivaa  ;D
Pakkohan se oli hakea kaksin kappalein.. Mm kyllä ne tuoksuukin hyvältä :-* Ellei olis varastot aika pullollaan, hakisin lisääkin. Ihme hamsterimenoa oikeesti... ::) :D
www.siameselipstick.com

bbee

• Vieras
« Vastaus #104 : 17.03.06 - klo:21:47 »
Noi puhinan mainitsemat freemanit oli ainakin Tampereen Anttilassa hintaan 5e/kpl semmonen extraisotuubi... Winkwink