Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212489 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #900 : 09.05.13 - klo:16:01 »
Kaivoin kaapin perältä viimein jouluna saamani näytteet Kiehlsin Fig & Sage suihkugeelistä ja vartalovoiteesta. Tuoksu on liian maitoinen mun makuuni mutta muuten vartalovoide vaikuttaa ihan kivalta. Koostumus oli ohut ja imeytyminen nopeaa, iho jäi miellyttävän sileän ja pehmeän tuntuiseksi. Samaa koostumusta ei ainakaan nettisivujen perusteella löydy houkuttelevan tuoksuisena mutta ehkä voisin käydä pyytämässä näytteen myskin tuoksuisesta vartalovoiteesta.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 02.06.13 - klo:22:42 »
Millaisia Biothermin vartalovoiteet on? Onko ne kovin rasvaisia vai imeytyykö nopeasti? Entä onko tuoksut voimakkaita?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #902 : 02.06.13 - klo:23:17 »
^Ainakin Lait Corporel imeytyy tosi hyvin ja nopeasti. Ei jää yhtään rasvaiseksi iho, sileäksi vain - liekö silikoniensa ansiota. Jos ei sisältäisi niitä ja mineraaliöljyjä, niin olisi mun lempparivartalovoiteeni, kun tuo tuntuma levittäessä ja sen jälkeen on kyllä ehdottomasti paras kokeilemistani. Tuossa on kevyt hienostunut sitrustuoksu levittäessä, mutta tuoksu ei jää iholle ainakaan itselläni.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 03.06.13 - klo:08:30 »
Millaisia Biothermin vartalovoiteet on? Onko ne kovin rasvaisia vai imeytyykö nopeasti? Entä onko tuoksut voimakkaita?
Mä olen käyttänyt pari putelia sitä Baume Corps Oil Therapya (loppuneiden tuotteiden ketjussa onkin just arvosteluni), se on vähän tuhdimpaa mutta silti lotionmaista. Talvella se on tosi hyvä, imeytyy mielestäni hoitavuuteen nähden nopsaan mutta jättää aavistuksen semiöljyisen tuntuisen pinnan. Eli sitä en välttis kesällä käyttäisi ainakaan koko ajan. Tuoksu oli hedelmäinen, ei mieto muttei hyökkääväkään.

Korkkasin eilen Kicksin oman Skin Treats-sarjan pumppupullossa olevan öljysarjan body lotionin. Aivan ihana! Just sellainen kuin toivoinkin eli selkeästi hoitava mutta ei jää iholle pahemmin lillumaan. Tykkään tuoksustakin, se on mielestäni vähän makea mutta ei silleen karkkimaisella tavalla ollenkaan :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #904 : 04.06.13 - klo:00:25 »
Decubal Body Lotion on ihana. Oon käyttänyt siitä asti kun sen kerran löysin. Kosteuttaa todella hyvin, mutta myös imeytyy eikä jätä ihon pinnalle oikein minkäänlaista tuntua. Ei ärsytä ihoa eikä tuoksu miltään. Vaikka lanoliini (villarasva) aineena vähän ällöttää mua niin se on kuitenkin kuivan ihoni (esim. sääret) pelastus. Talvella pahimpina aikoina on vähän siinä ja siinä riittääkö tämän teho kaikkein kuivimmille alueille vai onko turvauduttava Decubal Clinic Creamiin (joka haisee vähän eikä muutenkaan rasvaisuudessaan ole yhtä miellyttävää käyttää - mutta on kyllä paras voide koskaan esim. kuiville käsilleni).

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #905 : 05.06.13 - klo:17:31 »
Miksi mä en ole aiemmin kokeillut LdB:n tuotteita? Ostin apple & aloe vera lotionin ja tuohan on ihan loistavaa kamaa. Levittyy helposti ja imeytyy nopeasti ja tuntuu kosteuttavankin. Loistava salin jälkeen, jos käyn suihkussa jo salilla ja pitää heti pukea päälle. :) Tuoksukin on kiva eikä ollut hinnalla pilattu.

Noi on ihan loistavia, mulla on koko setti, siis suihkugeeli, vartalovoide ja deodorantti, eikä mistään niistä ole pahaa sanottavaa, jopa dödö on tehokas.  :D Noilla ei mitenkään saa itseään ees vararikkoon, kun ovat niin edullisiakin. Ensin luulin, että toi omena & aloe on paras tuoksu, mutta se ällön värinen joku persikka & mandariinikin on aika ihana.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #906 : 05.06.13 - klo:19:29 »
^ Oliko nämä minkähintaisia suurinpiirtein?  :) Just hetki sitten ostin kokeiluun kyseisen merkin suihkusaippuaa ja tykkäsin kovasti, ihana tuoksu. Mä en edes tiennytkään että tältä merkiltä on myös vartalovoidetta, itseasiassa suihkusaippuakin oli ylläri kun ostin lähinnä vain sen takia koska oli tarjouksessa.  :D Yleensä tulee napattua vain ne tutut tuotteet hyllystä niin mennyt jotenkin ihan ohi koko LdB. Vaikuttaa kyllä ihan hyviltä tuotteilta, hinta/laatu suhde on ainakin kohdillaan.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 05.06.13 - klo:21:23 »
Miksi mä en ole aiemmin kokeillut LdB:n tuotteita? Ostin apple & aloe vera lotionin ja tuohan on ihan loistavaa kamaa. Levittyy helposti ja imeytyy nopeasti ja tuntuu kosteuttavankin. Loistava salin jälkeen, jos käyn suihkussa jo salilla ja pitää heti pukea päälle. :) Tuoksukin on kiva eikä ollut hinnalla pilattu.

Noi on ihan loistavia, mulla on koko setti, siis suihkugeeli, vartalovoide ja deodorantti, eikä mistään niistä ole pahaa sanottavaa, jopa dödö on tehokas.  :D Noilla ei mitenkään saa itseään ees vararikkoon, kun ovat niin edullisiakin. Ensin luulin, että toi omena & aloe on paras tuoksu, mutta se ällön värinen joku persikka & mandariinikin on aika ihana.
Mä ostin kanssa parilla eurolla Anttilan alepöydältä tuon apple&aloe vera body lotionin ja mä tykkään kans! Kevyttähän se on, mutta imeytyy nopeasti joten sopii aamusuihkun jälkeen. Tykkään tuoksusta myös kovasti, raikas omena on aina kiva.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 06.06.13 - klo:16:45 »
^ Oliko nämä minkähintaisia suurinpiirtein?  :)

Omani olen ostanut ihan vaan Prismasta ja siellä dödö on 1,99e, suihkugeeli 1,79e ja vartalovoide 2,79e, hinnat ulkomuistista, mutta 0,10e tarkkuudella.  ;D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 06.06.13 - klo:20:41 »
^ Kiitos.  :D

Juuri tänään aamulla tuskailin Doven purely pampering kropparasvan kanssa, kun imeytyy liian hitaasti. Illalla laitettuna hidas imeytyminen ei haittaa, mutta aamuisin ei ole kamalasti aikaa läträtä rasvan kanssa, eli joku nopeasti imeytyvä, kevyt kropparasva on kyllä enemmänkin kuin tervetullut mun vartalonhoitotuotteisiini.  :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 07.06.13 - klo:20:13 »
Mua tuskastuttaa näin kesäisin käyttää kropparasvaa, kun tuntuu että ne jää vaan lillumaan iholle eikä imeydy. Eli joku tosi kevyt olisi hakusessa kesäksi. LdB voisi olla kokeilemisen arvoinen kyllä, mutta niissä taitaa olla melko voimakkaat tuoksut?

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #911 : 18.06.13 - klo:22:29 »
Tässä kun ikää kertyy niin huomaan ettei minun "rasvaan noin kerran kuussa jollain lasten perusvoiteen jämillä"- periaate enää toimi. Mutta olen aika huono sietämään tuoksuja. Tuo ldB kuulostaa muuten ideaalilta jos on kevyt ja imeytyvä, mutta onko tuoksu kuinka voimakas? Ja tuoksuuko iho pitkään levityksen jälkeen? Kiitti vinkeistä  :ts

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #912 : 19.06.13 - klo:09:49 »
Musta toi Nivean suihkurasva on ihan jees myöskin. Mä olen ihan hullu himorasvaaja iho-ongelmieni takia, eikä toi nyt ihan sellaista oikein kunnon kosteutusta korvaa tokikaan. Mutta tällein kesäaikaan, kun kämppä on ihan kuuma, ja rasvat jäävät vaan lillumaan niljana iholle, toi on aika kätevä. Välttää sen suihkun aiheuttaman ihokiristyksen, mutta ei tarvitse väkisin alkaa lähmimään voidetta kroppaansa ja seistä tuntia alasti, että se imeytyy :D Ainut vika tossa on, että sitten saa huuhdella suihkun hanat ja muut hyvin, koska mä ainakin onnistun levittelemään tota käsilläni joka paikkaan.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 20.06.13 - klo:08:17 »
Tuo ldB kuulostaa muuten ideaalilta jos on kevyt ja imeytyvä, mutta onko tuoksu kuinka voimakas? Ja tuoksuuko iho pitkään levityksen jälkeen? Kiitti vinkeistä  :ts

Mun mielestä toi tuoksu ei oo mitenkään erityisen voimakas, varmaan ihan keskivahvuinen. En mä ainakaan huomaa mitään persikka-mandariinikatkua, vaikka käytin illalla sarjan suihkusaippuaa, dödöä ja rasvasin vielä perään, eli ei kai se tuoksu kovin pysyväkään ole. Jotenkin tuntuu, että ihan kuin se omena-aloe tuoksuisi ehkä vähän kevyemmin, tai sitten mielikuva johtuu ihan vaan siitä, kun tuoksu on hivenen raikkaampi kuin tuo toinen mun käyttämä versio.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 20.06.13 - klo:10:31 »
Itse tykkään ihan älyttömästi vartalovoiteena tuoksuttomasta perus-HTH:sta. Jotkut väittävät sitä lähmäiseksi, mutta ei minusta lähmää ollenkaan, kunhan voidetta ei käytä liikaa. Pieni määrä imeytyy nopeasti ja todellakin parantaa kuivan ihon kuntoa, ei vaa kosmeettisesti liimaa hilsettä kiinni ihon pintaan  :P.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.