Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215811 kertaa)

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #915 : 20.06.13 - klo:10:53 »
Kiitos lynx ja Lila. Lila, onko tuo HTH ihan Prismassa myytävä tuote vai apteekkikamaa?

Uskaltauduin eilen kauppareissulla ostamaan omena-aloe voiteen ja testasin. Tuote tuoksui miedosti iholla mutta tänään ei ole enää mitään selkeää tuoksua jäljellä :) Ja kosteuttaa myös hyvin, en varmasti tätä paksumpaa voidetta tarvikaan kesällä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #916 : 20.06.13 - klo:13:31 »
Olen itse ostanut tuon kyllä jostain marketista, ihan kaikissa kaupoissa sitä ei kyllä näe. Kannattaa testata, sopii minulla myös kasvoille talvisin, kun ovat kovin kuivat.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Strix

• Vieras
« Vastaus #917 : 06.07.13 - klo:23:48 »
Ostin apteekista kuivemmalle iholle tarkoitetun Bepanthol vartalovoiteen. Käytän suihkun jälkeen märälle iholle ja omaan ihoon imeytyy kivasti kun vaan jaksaa hieroa. Olen käyttänyt myös kasvoille yövoiteena ja tuntuu toimivan. Ostin ensisijaisesti selän ja rintakehän hoitoon ja taidan jatkossa raja käyttöni niille alueille. Pullo on melko pieni ja tuntuu että jo puolet mennyt vaikka otan kerralla vähän.

Selkää on vaivannut ihme näppyläisyys jo pitkään joka sitten levisi rintakehällekin. En ole kehdannut pitää minkäänlaisia rinnasta avonaisia toppeja koska näytti aivan järkyttävän hirveältä. Nyt on patit laskenut, ei uusia punaisia tullut ja vaalentumaan päin vanhat jäljet. Tätä ostan varmasti lisääkin, sillä näkisin käyttäväni tätä talvella koko vartalolle. Kevyempää versiota haluaisin myös kokeilla, mutta incin perusteella taidan turvautua suosiolla bepanthen-emulsioon. Kevyempi versio oli lähinnä mineraaliöljyä ja panthenolia.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 30.07.13 - klo:18:49 »
Kiinnostaisi JOIK -merkin omena-aloe vartalovoide. Löytyykö juureksilta käyttökokemuksia?

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #919 : 17.08.13 - klo:12:10 »
We Care Icon Fresh Spirit body lotion:
- Ruma puteli, hinta 4.90e.
- Kovin voimakas ja pitkään iholla pysyvä (en tykkää)- tuoksu.
- Koostumus hyvin juokseva.
- Hinta 4,90e/tuubi

+ Imeytyy riittävän nopeasti.
+ Ei jätä ihoa öljyiseksi.
+ Riittoisa.
+ Kosteuttaa :)

Grace Cole Body Butter ( Strawberry & Kiwi) 250ml

+ Kiva purkki
+ Paksu, mutta riittoisa koostumus
+ Kosteuttaa ja pehmentää
+ Hinta- laatussuhde (5,90e purkki)
- Tuoksuu vahvasti sheavoilta.
- Sisältää silareita ja petrolatumia
- Parabeeniton ( myyntivaltti ja parabeenit korvataan muilla kovilla kemikaaleilla)

INCI: ( Grace Cole BB)
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Stearic Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum (Fragrance), Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Triethanolamine, Benzyl Benzoate.
« Viimeksi muokattu: 18.08.13 - klo:15:03 kirjoittanut Varjotar »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #920 : 20.08.13 - klo:21:42 »
Jes, LdB:lle on tullut kaksi uutta tuoksua vartalovoiteisiin ja saippuoihin! Huomenna täytyy heti mennä tsekkaamaan :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 01.09.13 - klo:15:04 »
Sain kuntosalilta näytepurkin uutta Nivea In-Shower body milkiä. Tuo laitetaan siis jo suihkussa suihkugeelin jälkeen ja huuhdotaan pois. Koostumus oli tosiaan aika löysää, kuten bodymilkit yleensäkin. Tuoksuu perusnivealta, eli aika mieto unisex-tuoksu joka ei jäänyt juurikaan iholle, vaan ainakin itse tunnistin enemmän suihkugeelin tuoksun kuin tämän. Kokeilin tätä eilen ja iho tuntui kyllä kosteutetulta suihkun jälkeen. Ei tietysti varmaan toimi ihan kuivimman ihon kanssa, mutta tosi kätevä jos on kiire esim. töihin aamusalin jälkeen eikä ole aikaa rasvailla kunnolla mutta ainakin oma ihoni kaipaa aina suihkun jälkeen jotain rasvaa. :)

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #922 : 30.09.13 - klo:21:36 »
Ostin alennuksesta Angry Birds kosteusvoiteen ja tykkään kyllä..hirveesti ei ole kyllä vertailukohtia, oon huono rasvaamaan kroppaa mut toi ei oo lirua eikä lähmää yhtään, kuivuu myös nopsasti. Karpalon tuoksu on raikas eikä liian voimakas.Tätä jaksaa jopa käyttää, tuntuu niin vaivattomalta levittää. Kosteustehot ei varmaan riitä kovin kuivaihoisille.
Breathe me.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 08.10.13 - klo:21:47 »
Onko joku kokeillut Garnierin Ultimate Beauty Oilia? Epäilyttää jääkö iho öljyiseksi vaikka lupaa ettei jäisi. Onko tuossa voimakas tuoksu, millainen?

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #924 : 17.10.13 - klo:18:00 »
Pitkästä aikaa oon täysin myyty jollekin vartalovoiteelle. Ostin kokeiluun LdB:n Wild Strawberries & Cocoa Butter -voiteen ja ei voi kuin kehua. Tuoksu on huumaava (joskin aika vahva), jopa poikaystävä kehui spontaanisti. Kosteuttaa sopivasti, ei ole mikään ihmevoide sen suhteen mutta toisaalta imeytyykin nopeasti.

Nyt pitäisi vielä jotenkin estää itseään ostamasta myös saman sarjan suihkugeeliä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #925 : 09.01.14 - klo:19:32 »
Mulla HTH body lotion aiheuttaa tahmeutta, mutta ilmeisesti annostelin voidetta ihan liikaa? Pitää vielä koettaa vähäisemmällä määrällä. Ilmeisesti se on tuo urea joka tahmaa, koska mulla on aiemmin ollut joku ureavoide, joka oli myös hieman tahmaavaa, mutta siinä taisi olla ureaa vähemmän, koska sen kohdalla tahmaisuus katosi.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #926 : 12.01.14 - klo:13:11 »
^ Joo, tuota HTH:ta kannattaa laittaa tosi vähän kerrallaan. Paras tapa on levittää voide heti suihkun jälkeen, kun iho on vielä hieman kostea. Vielä jos kylpyhuone on hieman kostea, aina parempi.

HTH on kyllä ehdottomasti parasta vartalovoidetta. Mulla on reisissä paljon keratosis pilaris -näppyä ja tuntuu jo noin viikon käytön jälkeen, että näppylät ovat rauhoittuneet. Mihinkään ne eivät ole tietenkään kadonneet (ainakaan vielä), mutta ovat pienentyneet ja punoittavat vähemmän.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Nakke N.

• Vieras
« Vastaus #927 : 13.01.14 - klo:10:14 »
Mä olen hurahtanut vartalovoiteisiin. Ennen en käyttänyt vartalovoiteita kuin säärille siinä vaiheessa, kun ne menivät jo melkeinpä suomuisen näköisiksi. Viime keväänä ostin vaikeaan elämäntilanteeseen kuitenkin ihanan tuoksuisen LdB:n omppuvartalovoiteen piristämään päiviäni. Siitä lähtien olenkin käyttänyt vartalovoidetta joka suihkun jälkeen. Iho voi paremmin kuin koskaan.

Doven vartalovoiteet ovat kivan kosteuttavia, mutta ainakin Purely Pampering -sarjan voiteiden tuoksu muuttuu jotenkin oudoksi ihollani päivän mittaan. Tosin samaa tekee myös Dermosilin suklaantuoksuinen voide, joten ehkäpä minulle ei vaan sovi niin tuhdit tuoksut.

Lumenen keltaisen lakkavartalovoiteen ostin kesällä. Se oli sopivan lirua kesäkäyttöön, eikä jättänyt mitään erityistä tuoksua leijumaan iholle. Levitysvaiheessa tuoksu oli mielestäni varsin neutraalin raikas.

Myös nuo LdB:t miellän enemmän kesäkäyttöön (tai muutoin ei niin tuhtia kosteutusta kaipaavalle iholle), koska ovat aika litkuja. Plussaa kivoista tuosuista, jotka jäävät mietoina iholle päiväksi. Uusimpia tuotteita en ole kokeillut, en tiedä onko niissä koostumus erilainen.

Alesta ostin Garnierin (Intensive 7 days) hunajan tuoksuiset rasvaputelit. Selvästi tuhdimpaa tavaraa ja näistäkin olen kyllä tykännyt. Pari euroa pullo oli sopiva hintakin ;)

Myöskin alesta löysin alle eurolla hth:n voiteen. Ostin tämän miedon tuoksun vuoksi. Vielä en ole testannut, kun yritän käyttää aloitettuja rasvoja loppuun, mutta eiköhän tämä tässä talvella korkata.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 13.01.14 - klo:14:35 »
Mun suosikkeja ovat Korresin body milkit, jotka kyllä vastoin nimeään ovat paksua kuin mikä. Ehdoton tuoksusuosikkini on viikuna. Perusvoidetyylisistä vaihtoehdoista valitsen mieluiten HTH:n - Orionin perusvoiteet ovat minusta aika kamalia. Luonnonkosmetiikasta valitsisin Laveran vartalovoiteet, mutta pidemmän päälle ne eivät ole kovin hyväksi iholleni alkoholin takia.
1cFii, oma väri.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #929 : 23.01.14 - klo:19:27 »
Törkeesti lainaan helkaa toisesta ketjusta. ;D Mut ehkä tähän osaa joku muukin vastata.

HTH Body Lotion. Näitä menee pari kuukaudessa, ainakin näin talvisaikaan.

Miten saat näitä menemään pari kuukaudessa? :o Mulla tahmaa tosi pienikin määrä, ja tää kuluu tosi hitaasti vaikka rasvaan aamuin illoin. (Käytän yhtaikaa HTH:n kanssa toistakin vartalovoidetta, annan niiden seikoittua iholla ja buustata toinen toisiaan.) Harmittaa vähän, koska haluaisin hirveästi tykätä tästä voiteesta. Kuitenkin tuntemusta iholla kuvailisin ensisijaisesti sanalla tahmea enkä kosteutettu, tosin iho ei kyllä kiristele tai tunnu kuivalta.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.