Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 212485 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #930 : 23.01.14 - klo:20:19 »
En tykkää tuosta HTH voiteesta. Se on mun mielestäni niin paksua ja tönkköä, enkä koskaan saa sitä levittymään. Kärsivällisyys ei riitä. Sama juttu Erisan voiteiden kanssa, tuntuu, että mikään aika ei saa sitä imeytymään, vaan se jää pyörimään iholle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #931 : 23.01.14 - klo:21:12 »
^ Onko sulla ollut Creme vai Lotion? Mun mielestä se Lotion oli hyvinkin ohutta ja notkeaa, helposti levitettävää siis. En sitten tiedä, onko muuttunut viime kerrasta kun käytin, onhan siitä jonkun aikaa jo.
1cFii, oma väri.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #932 : 23.01.14 - klo:21:23 »
Törkeesti lainaan helkaa toisesta ketjusta. ;D Mut ehkä tähän osaa joku muukin vastata.

HTH Body Lotion. Näitä menee pari kuukaudessa, ainakin näin talvisaikaan.

Miten saat näitä menemään pari kuukaudessa? :o Mulla tahmaa tosi pienikin määrä, ja tää kuluu tosi hitaasti vaikka rasvaan aamuin illoin. (Käytän yhtaikaa HTH:n kanssa toistakin vartalovoidetta, annan niiden seikoittua iholla ja buustata toinen toisiaan.) Harmittaa vähän, koska haluaisin hirveästi tykätä tästä voiteesta. Kuitenkin tuntemusta iholla kuvailisin ensisijaisesti sanalla tahmea enkä kosteutettu, tosin iho ei kyllä kiristele tai tunnu kuivalta.

Oi, helposti. ;D Rasvaan vain kerran päivässä ja siltikin voidetta kuluu hämmentävän vähän edelliseen käyttämääni voiteeseen verrattuna, jota kului tuplatahdilla (reilu 200 ml purkki kesti 8 päivää). Vähän tahmainen tuntuma tästä jää illaksi, mutta aamulla ei tahmaisuudesta ole enää tietoakaan. Tähän asti kokeilemistani tämä on ainoaa voidetta, joka estää kiristelyn ja hilseilyn ja jota ei tarvitse hieroa ihoon varttia saadakseen sen levittymään ja imeytymään.

Kesäksi pitää kyllä löytää jokin toinen voide, tämä on varmasti vähän liikaa hellekeleillä.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #933 : 23.01.14 - klo:23:00 »
^ Onko sulla ollut Creme vai Lotion? Mun mielestä se Lotion oli hyvinkin ohutta ja notkeaa, helposti levitettävää siis. En sitten tiedä, onko muuttunut viime kerrasta kun käytin, onhan siitä jonkun aikaa jo.

Muistaakseni käytössä oli Lotion, kai, mutta en testannut kuin kerran. Oon tottunut ihan ohuisiin voteisiin, esim. herbina Marja Spa.. Saattoi jäädä sen takia ko. Mielikuva HTH.sta. Mut täytyy selvittää, en tiennykkään että saatavana on 2 eri voimakkuutta :ts

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #934 : 25.01.14 - klo:16:59 »
Body Shopin vartalovoista tykkään, tällä hetkellä tuoksuna kookos. Tykkään käyttää näitä  aina suihkun jälkeen, sillä kostealle iholle sen saa levittyä helposti ja imeytyy tosi nopeasti. Jättävät kuitenkin huomattavasti kosteutetumman lopputuloksen kuin pelkät emulsiot.

Poissa moderninainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #935 : 27.01.14 - klo:08:08 »
Mä tunnustaudun varsin huonoksi rasvailijaksi.. Joskus kun olen ajatellut, että tarvitsisi rasvata enemmänkin, olen ottanut käyttöön doven joka on muuttunut ihan järkyttävän hajuiseksi iholla ja rasvailut ovat jääneet siihen.

Nyt löysin kaappeja siivotessani lasten vanhan vauvaöljyn, jota olen pläästinyt iholle :D Sopivan rasvainen kuivalle iholle, eikä tarvitse pelätä mähmäistä tuoksua vaikka tuoksuttomuus sinällään on vähän tylsää.
1bf11.Kuiva tukka kuivilla latvoilla. Lähes bsl pituisena. Hiustyylit vaihdelleet vuosien saatossa pitkästä lyhyeen, kaljuun ja rastoihin takaisin suoraan tukkaan, mutta aina punaiseksi värjättynä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #936 : 09.02.14 - klo:20:29 »
Kaipailisin käyttökokemuksia Garnier Body Ultimate Beauty Oil:sta. Onko siinä voimakas tuoksu, millainen se ylipäätään on? Tahraako vaatteita, jääkö öljyisiä jälkiä?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #937 : 27.03.14 - klo:10:59 »
Ostin tuota ja kokeilin, mutta en tykännyt. Nuo öljyt ei vaan kosteuta mun ihoa jostain syystä. Tällä hetkellä käytössä LdB:n vartalovoide, joku mandariini tms. Se on hyvää, tai siis ei mitään pahaa sanottavaa. Kesäksi haluaisin kuitenkin jonkun vähän kevyemmän. Inhoan jos vartalovoide ei imeydy kunnolla ja on liian paksua ja näin ollen jää rasvaiseksi iholle. Mitkä on teidän mielestä sellaisia kevyitä kosteuttavia voiteita? Onko joku kokeillut Elivon vartalovoidetta? Entä millaista Dermosilin Ihonhoitovoide Vitamin E on?
« Viimeksi muokattu: 27.03.14 - klo:11:13 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #938 : 27.03.14 - klo:12:29 »
^ Korresin body milkit ovat mun mielestä huippuja. Ne imeytyvät ihan salamana, ja niistä jää sellainen jopa vähän puuterimainen pinta, ei yhtään rasvaisuutta eikä tahmeutta. Ne ovat kyllä aika paksuja, mutta eivät rasvaisia. Öljyiset tuotteet eivät minullakaan toimi, vaan tarvitsen ennemmin kosteutusta. Noita Korresin vartalovoiteita voin käyttää kesähelteilläkin, kuivumista tai imeytymistä ei juuri tarvitse odotella. Tuoksuvaihtoehtoja on monia.
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #939 : 27.03.14 - klo:13:07 »
Kuulostaa lupaavalta. Mikä tuoksuvaihtoehto olisi hyvä, jos yleensä tykkään marjaisista tuoksuista? Mielellään jokin mieto tuoksu, vai onko noissa ylipäätään miten voimakkaat tuoksut?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #940 : 27.03.14 - klo:14:06 »
^ Nämä tuoksujutut ovat tietysti ihan hirveän yksilöllisiä kokemuksia, mutta minun nenääni nuo tuoksut ovat aika vaihtelevia voimakkuudeltaan. Jotkut ovat itselleni liian voimakkaita, toiset taas oikein mukavan mietoja tällaiselle allergikollekin. Tuo marjaisuus onkin kyllä aika haastava juttu... niissä ei taida ihan suoraan marjaisaa tuoksua olla. Luulen että pitää suositella ensisijaisesti omaa suosikkiani viikunaa (Fig), joka ei tietenkään ole marjaisa, mutta ei oikein sovi muihinkaan perinteisiin kasteihin. Luulen että se voisi kyllä miellyttää marjaisista tykkävää, koska se ei ole kukkainen eikä trooppisen hedelmäinen, vaan sellainen lämpimämpi ja tunnelmallisempi, mutta kuitenkin riittävän raikas, eikä lainkaan tunkkainen. Mutta tämä on tietty vain oma kokemukseni.

Niistä peruslinjan body milkeistä Japanese Rose, Bergamot Pear ja Jasmine ovat voimakkaan kukkaisia tuoksuja, Basil Lemon ja Citrus sitruksisia (Citrus on voimakkaampi ja maskuliinisempi), Mint Tea melko maskuliinisen teeparfyymin tuoksuinen, Coconut Milk todella makean vaniljainen ja myskinen, ja Vanilla Cinnamon nimensä mukaisesti jouluisen tuoksukynttilän tuoksuinen. Ja se Fig tulikin jo tuossa edellä. Miedoimmat tai pehmeimmät tuoksut ovat minusta ehkä Figissä ja Basil Lemonissa. Itse koen allergikkona ongelmaksi lähinnä kukkaistuoksut ja voimakkaat sitrukset. Noista makeimmista ja mausteisista en sitten vain muuten vaan tykkää.  :)

1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #941 : 27.03.14 - klo:18:29 »
^Mistä noita Korresin vartalovoiteita kannattaisi tilata edullisesti? Vai saakohan mistään kovin edullisesti..

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #942 : 27.03.14 - klo:20:53 »
^ Niitä saa varmaankin edullisimmin kreikkalaisista verkkokaupoista - täällä taitaa olla ihan oma ketjukin juuri siihen liittyen. Itse olen tilannut Korresin suomalaisesta verkkokaupasta alen aikaan useamman kerralla. Niistä näyttää melkein aina olevan joku/jotkut tuoksuvaihtoehdot tarjouksessa. Tuubeissa on foliosinetti, ja päiväys on aina ollut tosi pitkälle, joten jos tietää mistä tykkää, voi hyvin ostaa useammankin kerralla.

Ainakin Sokoksella ja Kicksissä myydään noita myös, ja niidenkin aleja voi tietty hyödyntää, joskin jäähän niille siltikin hintaa aika reilusti verrattuna johonkin perusvoideluokkaan. Parhaimmillaan hinta on ollut Korresin verkkokaupassa muistaakseni reilut 11 e.
1cFii, oma väri.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #943 : 28.03.14 - klo:11:30 »
^Mistä noita Korresin vartalovoiteita kannattaisi tilata edullisesti? Vai saakohan mistään kovin edullisesti..

Ainakin Lookfantastic, Hqhair ja Feelunique myy vartalovoiteita edullisesti, n. 12.30-13 €. Eikä tule postikuluja (paitsi Feeluniquessa tulee postikulut, jos tilaa alle 10 punnalla). Ja näillä kaupoilla on tosi usein alekoodeja, nytkin Lookfantastic ja Hqhair tarjoaa -10 %, koodit etusivuilla.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #944 : 05.04.14 - klo:09:25 »
Onko kukaan testannut Tigeristä saatavia Dead Sea -tuotteita? En löytänyt haulla maininnan kuin  käsivoideketjusta. Hypistelin kaupassa ainakin avokado-vartalovoidetta, mun maallikkosilmään incikään ei ihan onnettomalta vaikuttanut. Hintaa tosiaan 4 euroa, eli eipä ole kallis huti. En oikein tiennyt mihin ketjuun tämä olisi kuulunut, koska samalla merkillä on myös shampoota, kasvojuttuja yms.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.