Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 226977 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #945 : 08.05.15 - klo:21:13 »
Lumenen Karpalo vartalovoide on hyvää tavaraa normaalihkolle iholle. Imeytyy nopsaan ja tuoksu on mieto. Joskus jos tätä hieroo pitkään iholle, alkaa se rullata. Mutta tätä ei tapahdu läheskään joka kerta jostain syystä. Outoa. Ei kovin riittoisaa koska on sen verran paksua tuubista otettaessa. Summa summarum, oon tästä tykännyt paljon ja jo kolmas tuubi menossa  ;)

Seuraavana testivuoroaan odottaa Pirkan Argan vartalovoide ja Lieracin pinkki pulloinen Hydra-Body Lait vartalovoide.

Garnierin Intensive 7 Days Daily Body Lotion Mango kiinnostaisi myös kokeilla. Onko joku käyttänyt tuota? Imeytyyköhän hyvin vai jääköhän iholle kalvon tuntu?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #946 : 01.06.15 - klo:18:26 »
Ostin tuossa pari päivää sitten Family Fresh merkkisen Aloe vartalovoiteen ja tuote on yllättänyt kyllä positiivisesti! :) käräytin olkapääni viikonloppuna ja halusin jonkun hyvin kosteuttavan voiteen ilman, että iho jäisi rasvaiseksi. Koska meidän lähikaupassa pieni nivea-pullo maksaa melkeen kympin, niin tartuin tähän tuntemattomaan halpikseen. Voiteessa on ihan freesi mutta mieto tuoksu, ja koostumukseltaan voide tuntuu geelimäiseltä. Kivan viilentävä ja helposti levittyvä, vaan silti iho jää todella pehmeäksi ja voide on riittävän tuhtia ettei se vaan katoa iholta. Tulee varmasti käyteltyä tuo 500ml pullo ilolla loppuun ja todennäköisesti ostettua vielä toistekin.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 02.06.15 - klo:18:30 »
Onko joku ehtinyt jo testaamaan marketeista saatavaa Vaseline Spray & Go vartalosuihketta? Tämä on kosteusvoide, mutta se on suihkutettavassa spraymuodossa. Kuulostaa kätevältä. Prismassa oli Kaakaoversio (ruskea pullo), ja sitten keltainen pullo (en katsonut sitä tarkemmin, mitä se oli), mutta hamppuöljyä oli ainakin sen INCIssä.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 02.06.15 - klo:18:52 »
^ Mulla on vartalosuihkeesta keltainen pullo, Essential healing -versio. Koostumus on tosi ohut (kuten varmasti suihkutettavasta olomuodosta voi päätelläkin), joka on helppo levittää iholle. Mulla ei onneksi nyt erityisen kuiva vartalon iho ole, joten kosteutustehokin riittää ainakin nyt hyvin. Myös 'non-greasy' maininta pullossa pitää musta hyvin paikkansa eli suihke kuivuu aika vikkelään, ilman iholle jäävää rasvaista tunnetta. Tuoksustakin tykkään. Vähän mietityttää tosin että miten riittoisa suihke mahtaa olla, mutta sehän selviää käytössä...

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #949 : 02.06.15 - klo:22:45 »
Mites on sen Vaselinen kosteusvoiteen laita, jota nyt telkussa mainostetaan luvaten pitävän kuivankin ihon pitkään kosteutettuna? Atoopikko tässä pohtii olisko tuosta mihinkään. Vaseline on mulle tuttu vain ja ainoastaan sen perinteisen keltaisen peltipurnukkansa kautta - sen, jota lapsena käytettiin huulille ja myöhemmin teininä suojaamaan hiusrajaa värjäyspuuhissa. ;D
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 08.06.15 - klo:16:52 »
Lumenen Berry Refresh kosteuttava vartalovoide, eli taas tähän lakka-sarjaan kuuluva tuote, on mun mielestä hyvä ainakin käsivoiteena pikaisesti kokeiltuna. Jälleen se sama, suht mieto sarjalle ominainen tuoksu, josta olen muissakin ketjuissa todennut pitäväni. Imeytyy melko nopeasti ja tuntuu kosteuttavan hyvin - varsinkin kahteen kertaan laitettuna.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #951 : 06.07.15 - klo:12:12 »
Oon nyt käyttänyt Lieracin pinkissä pumppupullossa olevaa vartalovoidetta. Toi on muuten tosi hyvää eli imeytyy nopeasti ja kosteuttaa kivasti eikä ole turhan rasvainen, mutta tuoksu on todella voimakas. Harmittaa koska muuten toi olis just hyvää voidetta  :P

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 16.10.15 - klo:23:04 »
Oon löytänyt ihan helmen vartalovoiteen, nimittäin Estelle&Thild vartalovoiteet pumppupulloissa. Tällä hetkellä mulla on se pinkki versio ja seuraavaksi vuoroon pääsee (en muista tarkkaa nimeä) spring blonde. Imeytyy nopeasti eikä jätä rasvaista jälkituntua, mutta silti kosteuttaa ihan hyvin. Ehdoton lemppari!

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 20.12.15 - klo:12:30 »

Saksalaisen luonnonkosmetiikkamerkin Alterran lime-vartalovoide ei kovin vakuuttanut mua. Kosteutustehot ovat ihan ok, levittämisen jälkeen iholle jää tahmea tuntu melko pitkäksi aikaa. Voide ei ole hirveän riittoisaa, 250ml purkki on suht vähäisellä käytöllä huvennut puoleen väliin. Tuoksu purkista nopeasti tuoksutellen on ihan kivan limeinen, mutta iholle levitettäessä ei enää - en osaa sanoa mikä muuttuu, raikas tämä tuoksu ei ainakaan ole. Haju on melko voimakas ja lemuaa aika paljon vieressä olevan nenään. En ostaisi toiste.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 20.12.15 - klo:13:44 »
Itselläni on nyt käytössä vartalovoide, josta tykkään tosi paljon: Biotherm lait corporel. Viime vuonna sain tästä näytteen ja tuote jäi siitä tosi positiivisesti mieleen. Tänä syksynä sitten vihdoin Sokoksen 3+1 päiviltä ostin ison pullon. Sitrustuoksu on yhtä ihana kuin muistinkin (sellainen pehmeä) ja voide tosi miellyttävä käyttää koska imeytyy nopeasti mutta on riittävän kosteuttavakin. Iso 400 millin pullo varmasti kestää myös pitkään.

Vasta käytin myös pienen pullon L'occitane verbena vartalovoidetta, ja vaikka tuossakin tuoksu on sitrusmainen niin se on kirpeämpi ja voimakkaampi Biothermiin verrattuna. L'occitane on puolestaan paksumpaakin, mutta mun vartalolle onneksi riittää hieman kevyempikin voide. Imeytyi kuitenkin ihan hyvin paksummasta koostumuksestaan huolimatta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 20.12.15 - klo:17:32 »
^ Mäkin olen joskus käytellyt näytteen tuosta biothermin vartalovoiteesta ja tykkäsin myös, kiva pehmeä tuoksu ja nopeasti imeytyvää.

Mulla on tällä hetkellä käytössä ACOn body lotion moist (400ml pullossa) ja tämä on yllättävän kosteuttava näin nopeasti imeytyväksi ja kevyen tuntuiseksi voiteeksi. Tuoksu on todella mieto ja neutraali. Mulla yleensä tökkii tälläiset neutraalin tuoksuiset tuotteet pidemmässä käytössä (esim. erisanin ja lv.n tuotteet) mutta tässä on niin mieto tuoksu ettei sitä oikein edes huomaa millään tavalla.
Mä olen jotenkin tosi kärsimätön vartalovoiteiden kanssa, kun en jaksa levittää sellaista hitaasti levittyvää jankkia, ja tää on aivan täydellinen mun käyttöön kun voide levittyy tosi helposti ja imeytyy samantien. Ei ole tähän mennessä tarvinnut vielä kertaakaan laittaa uutta kerrostakaan voidetta, kun tuntuu ihan oikeasti kosteuttavalta.  :ts

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #956 : 20.12.15 - klo:18:16 »
Itse inhoan tuota Biothermin Lait Corporelin sitruunaista tuoksua eikä tuo kosteustehokaan minulle talvella riittäisi. Eau Pure vartalovoiteesta sitä vastoin tykkään vaikka sekin on siinä rajalla onko talvella liian kevyt. Mies totesi yhtenä iltana mun tuoksuvan persikkaiselle kun olin sitä laittanut, itse en kyllä mitään persikkaa siinä haista, enemmän tulee mieleen joku saunavihta & kesä tmv. :D
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #957 : 20.12.15 - klo:18:21 »
^Ostin juuri ruon Biothermin äidille lahjaksi, kelpaisi kyllä itsellekin  :D Pidin kovasti sen tuoksusta, sain sellaisen kesällä matkapakkauksen mukana... Kosteustehotkin riittävät sopivasti. Vaikka kuivakroppainen olen, inhoan pitkää imeyttämistä vaativia jankkeja, ja siksi tuo on aivan ihana.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #958 : 31.03.16 - klo:17:53 »
Ostin viikko sitten Nivean firming vartalovoiteen, sen normaalille iholle. Ko. tuotetta oon viimeksi käyttänyt varmaan joskus viis vuotta sitten. Muistelin, että olis ihan mukiinmenevää peruskamaa, jollaista hainkin. No, tuohan oli ihan shaissea. Tuoksu ok Nivea, mutta koostumus ihme lirua. Illalla kun suihkun jälkeen oon laittanut, niin saatan yöllä herätä aivan hikisenä ja limaisena kun ei tuo mokoma ole imeytynyt. >:(
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

ainokainen

• Vieras
Vs: Vartalovoiteettä
« Vastaus #959 : 01.04.16 - klo:08:02 »
Hei, muistaako kukaan sellaista klassista kosteusemulsiota kuin HTH Lotion?

Kuulin jostain, että L300-sarjan pinkkiputelinen vartaloemulsio olisi täsmälleen sama tuote uudessa putelissa. Onko totta vai tarua? Ja onko tuo hajustamaton?

Edittiä: Tämä tuote siis ilmeisesti kyseessä:
http://l300.fi/tuotteet/kosteusvoiteet/l300-intensive-moisture-vartalovoide/

Ja tossa lukee että hajustamaton. Pitääkin kokeilla. Muistan että HTH oli ihan huippukamaa.
« Viimeksi muokattu: 01.04.16 - klo:08:04 kirjoittanut ainokainen »