Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 223193 kertaa)

Poissa slala

• HAIRahtanut
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #975 : 11.05.16 - klo:11:59 »
Osaisiko joku suositella jotain "keskituhtia", nopeasti imeytyvää hajusteetonta vartalovoidetta ilman silikonia?
Mulla on nyt ollut käytössä Urtekramin No perfume ja se on liian kevyttä. Urtekramin Baby vartalovoide oli jees talvella, mutta kevättä kohti kävi turhan öljyiseksi. Family Freshin hajusteetonkin tuntuu liian kevyeltä, samoin Lactoline. Välillä voitelen itseni Dermosilin Sensitive Extravoiteella mutta se on vähän turhan jankkia kun kesä on tulossa.

Mitäs jos jatkaisit sitä Urtekramia vähän öljyllä? Mulla on ollut pitkään vartalovoiteena Beauty Without Crueltyn hajusteeton käsi- ja vartalovoide isossa pumppupullossa, mutta se on sellaisenaan vähän liian kevyttä. Sekoitan aina uuden pullon aloittaessani joukkoon reilun lorauksen öljyä ja sellaisena on toiminut mulla hyvin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #976 : 06.08.16 - klo:13:12 »
Urtekramin kookosvartalovoidetta testattu ja sehän onkin ihan hyvää tavaraa! Itse en tykkää kookoksesta, mutta tuoksu on mun mielestä enemmän pähkinäinen, en tosin tykkää pähkinäisestäkään tuoksusta, mutta tässä se on sen verran mieto, ettei sitä oikeastaan edes huomaa. Voi kunpa samaa koostumusta saisi jollain kivalla marjaisalla ja/tai hedelmäisellä tuoksulla! Voide imeytyy nopeasti eikä jää tahmaista fiilistä. Kosteuttaakin hyvin. Tää taitaa jäädä vakkarikäyttöön. Estelle & Thildin vartalovoide pinkillä etiketillä on mun all time favourite, mutta se on melko kallista...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #977 : 21.09.16 - klo:08:51 »
Vihdoin marketista löytyi hyvä vartaloemulsio, jossa on hyvä INCI: Herbina Mango Spa vartaloemulsio. Tässä on hoitavia ainesosia, ei mitään silikoni/mineraalisekoituksia, mitä yleensä on saatavilla. Ihana, mieto mangon tuoksu, ei keinotekoinen. Imeytyy nopeasti. Voide on koostumukseltaan sopivan paksua, ei mitään vetistä, vaan hieman kermaisemman tuntuista. Mangon tuoksu plussaa, marketeissa ei juuri tämän tuoksuisia ole ollut saatavilla. Emulsio sisältää myös porkkanaa, ja saattaa olla häivähdys tuoksussakin. :) Haistoin myös saman sarjan Aqua tms. vartalovoidetta, mutta tuoksu oli miehinen ja paljon huonompi.

http://www.herbina.fi/tuotteet/mango-spa/mango-spa-ravitseva-vartaloemulsio

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #978 : 23.09.16 - klo:20:06 »
^ Kiitos vinkistä, tuo menee ostoslistalle! Rakastan mangon tuoksua, minkä vuoksi tuo on varmasti ihan nappituote mulle. Mulla on tällä hetkellä tuo ohuempi Aqua Spa -vartalovoide ja se alkaa jäämään liian kevyeksi. Muuten olen ollut tyytyväinen tuotteeseen nirson ihoni kanssa. :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #979 : 25.09.16 - klo:20:09 »
Kiitos vinkistä munkin puolesta! Mangon tuoksu on yleensä ihana.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #980 : 20.11.16 - klo:22:58 »
Osaisitteko vinkata kevyen tai suht kevyen, viilentävän vartalovoiteen? Pitäisi olla edullinen ja tavoitettavissa ilman tilaamista nopeasti, esim Itäkeskuksesta.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #981 : 20.12.16 - klo:07:17 »
Suositelkaa mulle jotain hyvää vartalovoidette. Kriteereinä se,  ettei jää mitään inhottavaa limakalvoa iholle. Ja tietysti aina plussaa jos ei olisi mitään "pahis" -aineita (silikoni, parabeeni ym.) Tykkään vaniljan ja kookoksen tuoksuisista :) toki muutkin käy.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #982 : 20.12.16 - klo:09:37 »
Mä löysin Prismasta sellaisen kuin Derma Woman vartalovoide. Se on ilmeisesti luonnonkosmetiikkaa kun sellaisesta hyllystä sen bongasin. Heittämällä paras vartalovoide, en aio muuta enää käyttääkään. Se on hajusteeton. Imeytyy vikkelään eikä jätä klähmäistä jälkeä, mutta kosteuttaa silti tosi hyvin. Suosittelen kokeilemaan. Pullo taitaa olla 500ml ja maksoi n. 7€.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #983 : 20.12.16 - klo:16:07 »
La Roche Posayn Lipikar Fluid on aivan  <3 Täydellinen talvituote, ei klähmää eikä jää pinnalle jankiksi. Ihottumaakin tuntuu parantavan, sisältää mm. niasiiniamidia. Jonkin verran silikonia, jos oikein tulin katsoneeksi.

Pitää ensi kerralla Prismassa etsiä tuota Derma Woman- pulloa, kuulostaa hyvältä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #984 : 20.12.16 - klo:16:32 »
Se on valko-liila väriltään  :)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 21.12.16 - klo:15:05 »
Täytyy kyl taas todeta, että ainakin mun kokeilemista markettituotteista Lumenen Arctic Aqua -vartalovoide on paras. <3 Pehmentää saman tien ihan huomattavasti ihoa. Ureaa on just mun iholle sopiva määrä, ei liikaa. Liian ureapitoinen voide ei oikein imeydy mulla ja onkin varmaan tarkoitettu paljon kuivemmalle iholle.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa helka

• Tukkaguru
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #986 : 06.02.17 - klo:15:15 »
Other Storiesin tilauksen mukana tuli 12 ml sample Botanic Whisper -vartalovoidetta, ja se oli yllättävän hyvää! Suhtaudun vähän skeptisesti vaatefirmojen kosmetiikkaan, mutta tämä voide oli oikein passelia: tarpeeksi rasvaista talvi-iholle, levittyi hyvin ja imeytyi nopsaan. Vaikka voiteessa oli dimetikoni aika ylhäällä inci-listassa, voide ei jäänyt inhasti pyörimään ja rullautumaan iholle niin kuin monet silikonipitoiset voiteet tekevät. Tuoksua kuvataan appelsiininkukan ja korianterin yhdistelmäksi, ja siitäkin pidin. Tuoksu oli alkuun aika voimakas, mutta aamulla siitä ei ollut jäljellä juuri mitään. Tämän kokemuksen perusteella uskallan ostaa toistekin merkin voiteita. Kiva, kun ketjulla on nyt myymälä myös Helsingissä ja pääsee tuoksuttelemaan eri vaihtoehtoja. Moroccan Tea vaikuttaa erityisen kiinnostavalta.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #987 : 08.02.17 - klo:22:11 »
^ Mä olen tykännyt Other storiesin vartalovoiteista! Ja tuoksut on ihania, ei liian päällekäyviä. Ostin joskus pari-kolme pikkupurkkia Tukholmasta ja kävin tällä viikolla tuoksuttelemassa Helsingin liikkeessä uusia tuoksuja.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 08.02.17 - klo:22:34 »
^Mä en ole superherkkä tuoksuille, mutta jo käsisaippuana käytettynä &Other Storiesin suihkugeelin tms tuoksu jäi tosi häiritsevän voimakkaana käsiini päiväksi, enkä pystynyt enää käyttämään sitä uudelleen. Suosittelisin siis uusia käyttäjiä kokeilemaan ennen esim. nettitilausta. Näytteitä sai ainakin joskus nettikaupasta tilauksensa kanssa toiveen mukaan.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #989 : 11.02.17 - klo:00:22 »
Onko kokemuksia Organic Shopin vartalotuotteista? Näitä myy mm. Sokos.
Liekö kovain vahvat hajusteet?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii