Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 215821 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #990 : 11.02.17 - klo:20:43 »
^Mulla on purkissa olevaa litsi (lychee) vartalovoidetta. En pysty tuota käyttämään muuta kuin käsivoiteena, koska tuoksu on ainakin mun nenään sen verran voimakas. Kosteutustehot on kyllä ihan hyvät.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #991 : 11.02.17 - klo:21:51 »
^Näin arvelinkin, kiitos varoituksesta.. Ei siis ainakaan tätä sarjaa, vaikka edullinen onkin..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #992 : 12.02.17 - klo:14:18 »
Onko kokemuksia Organic Shopin vartalotuotteista? Näitä myy mm. Sokos.Liekö kovain vahvat hajusteet?

En osaa vahvuudesta sanoa, mutta mansikka on aivan karmea! Haisee enimmäkseen kuselta. Hiusnaamio on taas hyväntuoksuinen ja mukavasti kosteuttava.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #993 : 21.02.17 - klo:21:24 »
HTH on nyt apteekissa myynnissä. Sain 10 ml näyteputkilon ja kylläpä oli mukavan tuntuista kuiville  korppusäärille. Ja kyseessä oli Skin Repair voide. Mukavasti levisi kinttuihin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #994 : 03.03.17 - klo:20:04 »
Mulla on ollut Organic Shopin vartalokuorinta ja siitä,tykkäsin kovasti  :) Taisi olla kaneliversio eikä oikeastaan tuoksunut kanelilta vaan enemmän toffeemainen tuoksu. Sopiva hinta (4€) kun yleensä vastaavat sokerikuorinnat maksavat ties mitä... Myös hoitoaine löytyy (Moroccan Princess) ja se on myös toimiva. Itselläni ei tosin ole vaativat hiukset, mutta aina on plussaa kun tulee uusia silikonittomia hoitiksia kauppoihin  :ts

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #995 : 06.03.17 - klo:22:47 »
Sain joululahjaksi Avon caren cocoa butter creme vartalovoin ja olen tykännyt kovasti tuottesta. Tuotteessa on tosi voimakas kaakaon makeahko tuoksu, ei tarvi muuta parfymia käyttää, kun tuoksuu niin voimakkaasti (käytän pääosin hajusteettomia tuotteita). Mutta kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti. Tuo tuoksu nyt ehkä ainoa miinus, kun on niin voimakas... käytän kuitenkin tämän varmasti loppuun kevään aikana kun ei jää iho tahmaiseksi ja sopii vartalon talvivoiteeksi tosi hyvin.
« Viimeksi muokattu: 06.03.17 - klo:22:54 kirjoittanut Heidijohanna »

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #996 : 13.04.17 - klo:11:50 »
Olen pitkään etsinyt oikeasti toimivaa ja kosteuttavaa vartalovoidetta, joka ei riehaannuta suihkun jälkeisiä atooppisia länttejä käsivarsissani. Testissä on ollut niin Apteekin kuin markettienkin tuotteita. Nyt sitten viimein löytyi suosikki; mm. karbamidia, maitohappoa ja betaiinia sisältävä L300 Intensive Moisture Body Lotion. Tämä teke ihosta todella pehmeän ja joustavan, käsien ihokin näyttää ihan blurratulta  :D Auttaa hetkessä ja kosteuttava vaikutus tuntuu pitkäkestoiselta, niinkun voiteessa lupaillaankin. Riittoisaa ja hyvin levittyvää tavaraa ja plussaa tuoksuttomuudesta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #997 : 13.04.17 - klo:13:00 »
^ Mulla on L300 isossa pumppupullossa, on tehokkaampaa kuin mikään apteekin perusvoide tms... Toimii! ja imeytyykin nopeasti.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #998 : 13.04.17 - klo:14:16 »
^ & ^^, kiitti molemmille tästä suosituksesta! Minulla on täydellisen vartalovoiteen etsintä ollut päällä jo vuosikaudet, eikä mikään ole oikein sopiva. Kunnon kosteuttavat voiteet jäävät nihkeiksi iholle, kun taas kevyet voiteet eivät tee mitään. Vahvasti hajusteet taas ärsyttävät varsinkin käsivarsen ihoa.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #999 : 13.04.17 - klo:14:57 »
Tuo L300 ja inciltään samanlainen HTH on mun pitkäaikaisia suosikkeja juuri edellämainituista syistä. Nihkeäksi se kyllä helposti jää eli annostelun kanssa saa olla tarkkana.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Paikalla naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1000 : 20.04.17 - klo:12:29 »
Hyviä suosituksia, tuo L300 on ihan tosi hyvä! Kevyt ja emulsiomainen, mutta kuitenkin selvästi kosteuttava. Ei jää limaiseksi levitettäessä, ei haise pahalta.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1001 : 01.05.17 - klo:18:12 »
Onko joku kokeillut Mossan vartalovoiteita?

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1002 : 06.05.17 - klo:08:44 »
Mä ostin myös L300 vartalovoiteen, mutta sen sinisen (tuossa ylempänä taidettiin tarkoittaa vaaleanpunaista). Ihan hyvä voide ja tykkään kyllä, vähän nihkeästi leviää mutta imeytyy nopeasti ja tuntuu mukavan kosteuttavalta. En halua kesää vasten liian tuhtia voidetta, vaikka iholle siitä voisikin olla hyötyä. Pitääpä kokeilla sitä toistakin!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1003 : 06.05.17 - klo:10:37 »
Omalla kokemuksella suositus Lidlin Cien Soothing Body Lotion Urea 10%:lle. Mulla on jalkojen iho etenkin tosi kireä ja kuiva ja tuo rauhoittaa mukavasti ihoa esim. suihkun jälkeen. Ei lähmää, vaikka on aika täyteläistä koostumukseltaan ja imeytyykin nopsaan. Ainut mistä en tykkää on haju, joka on tosi teollinen. Hintalaatusuhde on kyllä kohdallaan.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1004 : 11.05.17 - klo:08:20 »
^Minäkin kokeilin tuota Lidlin voidetta yhden tuubillisen. Oikein kelpoa kamaa, hinta-laatusuhteeltaan aivan huippu. Tosin loppua kohden melko teollinen ja voimakas tuoksu alkoi tympiä täälläkin, joten pidän tuosta kyseisestä voiteesta varmaan hieman taukoa.

Nyt minäkin päädyin tämän ketjun innoittamana kokeilemaan L300-voidetta vaaleanpunaisessa tuubissa. Mahtava tuote kaiken kaikkiaan! Olen vain todella täyteläisten ja rasvaisten voiteiden käyttäjänä hieman skeptinen, että voiko noin ohut ja nopeasti imeytyvä voide todella kosteuttaa tehokkaasti. Kaipa se vain täytyy uskoa. Varmaan seuraavaksi hankintaan menee isompi pumppupullo, eihän tuo pienempi riitä mihinkään.