Kirjoittaja Aihe: Vartalovoiteet  (Luettu 224945 kertaa)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
Vs: Vartalovoiteet
« Vastaus #645 : 20.01.09 - klo:19:11 »
Kaipailisin vinkkiä sopivan paksuiseen kosteusvoiteeseen, joka sopisi sheivailuun. Essexin hydrogeeliä olen käytellyt, mutta tuo on hieman liian ohutta (on siis suunnilleen yhtä paksua kuin Humektan, joskin inci on aivan eri). Voide saa olla miedosti hajustettu ja hinta saisi olla kohtuu edullinen.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #646 : 25.02.09 - klo:13:30 »
^Ei kuulu tähän ketjuun, mutta itse olen tykännyt TBS:n Shower Creameista tähän tarkotukseen. Aloe-sarjassa on myös hajustamaton. Ei kuivata ihoa.

Uusi ihastus täälläkin on Natusanin Soothing Baby Naturals Body Lotion, kiitos vaan vinkistä! Ihanan paksu koostumus, levittyy helposti ja pehmentää tosi hyvin. Nyt talvella ei vaan tehot ihan riitä, ihon pinta tuntuu ihanan sileältä, mutta "pinnan alla" kiristää silti. Onko kukaan kokeillut saman sarjan tuubissa olevaa voidetta? Kiinnostais kovasti hankkia tuo.

Muokattu. siis moisturizing lotion ei body lotion
« Viimeksi muokattu: 26.02.09 - klo:17:14 kirjoittanut Liina »
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #647 : 25.02.09 - klo:20:59 »
^^ Mä oon käyttänyt säärien sheivailuun Natusanin 24 Hour Moisturizer -voidetta, josta saan vartalovoiteena käytettynä näppylöitä (tyhmänä ostin vielä ihan jättipurkin), mutta sheivailuun sopii mun mielestä oikein hyvin. Ei tuokaan mitään hirveen paksua koostumukseltaan kyllä ole, mutta ehkä vähän paksumpaa kuin Humektan. Tuoksukin on ihan ok.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 01.03.09 - klo:00:15 »
Uusi ihastus täälläkin on Natusanin Soothing Baby Naturals Body Lotion, kiitos vaan vinkistä! Ihanan paksu koostumus, levittyy helposti ja pehmentää tosi hyvin. Nyt talvella ei vaan tehot ihan riitä, ihon pinta tuntuu ihanan sileältä, mutta "pinnan alla" kiristää silti. Onko kukaan kokeillut saman sarjan tuubissa olevaa voidetta? Kiinnostais kovasti hankkia tuo.

Muokattu. siis moisturizing lotion ei body lotion

Mulla on tuota tuubiversiota kulunut useampikin puteli, joten ilmeisesti tykkäilen. Koko kropan kosteutukseen en ole säännölliseseti käyttänyt, mutta käsivoiteena ja satunnaisesti muuallekin iholle. Imeytyy kivasti ja kosteuttaa. Tuota toista mulla ei ole ikinä ollut, joten en osaa syvällisemmin vertailla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 17.03.09 - klo:17:55 »
Nyt olen käytellyt Acon Rich Care Bodylotionia (pinkki pullo). On aika paksua ja rasvaista, mutta imeytyy silti suht nopeasti ja suht hyvin. Tuoksu on vaan jotenkin tosi voimakas, tai ainakin pysyvä. Tuntuu, että kaikki Acot jää tuoksumaan vaatteisiin. Voisivat olla hieman miedomman tuoksuisia. Kosteuttaa kyllä hyvin ja toimii talvella, kesällä varmaan turhan paksua.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 25.03.09 - klo:19:18 »
Onko kukaan vielä testaillut Joicon Vanilla-sarjan voiteita?

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 25.03.09 - klo:19:46 »
Ostin nyt kokeiluun Doven uuden vaaleanpunertavassa putelissa olevan Supreme Velvet vartalovoiteen. Tuon koostumus on aivan ihanan pehmeä ja levittyvyys on hyvä. Tuo levittyy paljon paremmin kuin Doven muut paksummat vartalovoiteet. Tuoksu on oikein miellyttävän kukkainen, ei kuitenkaan liian voimakas. Mulle toimivin Doven voiteista, mutta ei voita esim. Natusanin vauvarasvaa...

edit. toi tuoksu onkin ennemmin sellanen karamellimainen, mutta ainakin mulle tosi mieluinen. Ja on se kyllä aika voimakaskin, tais olla viimeeksi nenä tukossa :D Ei se kuitenkaan iholla tuoksu liikaa, ihan sopivan pehmeästi...
« Viimeksi muokattu: 26.03.09 - klo:12:40 kirjoittanut epe »

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #652 : 25.03.09 - klo:21:16 »
L'orealin nutri-soft aiheutti minulle ärsytystä jalkoihin punaisten näppyjen muodossa. Lisäksi imeytyminen kesti minun makuuni turhan kauan ja kosteutus jäi hyvin pintapuoliseksi. Eipä ollut kovin kannattava ostos. Onneksi valinnanvaraa löytyy, kunhan budjetissa pysytään :)

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 25.03.09 - klo:22:03 »
Mulla on nyt tällä hetkellä käytössä Nivean Soft Caring lotion kuivalle iholle. Sisältää ginkgoa, shea butteria ja vitamin e:tä. Näin jonkun aikaa käyttäneenä levityksen jälkeen iho tuntuu pehmeältä ja kosteutetulta, mutta en ehkä sanoisi voiteen olevan ihan parasta.. Tuntuu kivalle, tuoksu ihan ok niveamainen.

Dovea haluaisin testailla myös, kun tuo Nivea loppuu. Esim just tuota Supreme velvettiä, oliko tuo epe minkä hintainen kaupassa?

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #654 : 26.03.09 - klo:07:48 »
^oli tuo kyllä pikkasen kalliimpi kun dovet yleensä, muistaakseni jotain 5 egeä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 26.03.09 - klo:17:28 »
Onko kukaan vielä testaillut Joicon Vanilla-sarjan voiteita?

Mua kiinnostaisi kanssa. Onkohan noissa sellainen lämmin vai kylmä vaniljan tuoksu?

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 26.03.09 - klo:18:10 »
Mullakin tuli ostettua tuo uusi Doven supreme Velvet Lotion jo tuoksunsa takia. Ja eiku rasvailemaan :)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #657 : 26.03.09 - klo:18:56 »
Mää tykkään Acon Golden delicious -voiteen tuoksusta, pullo on kohta lopussa. Tuntuu mukavalle ja täyteläiselle ja kulutustahti on ollut suht nopea. Aika paljon laitan ja parin tunnin päästä voisi laittaa uudelleen eli kosteustehot eivät riitä, harmi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #658 : 29.03.09 - klo:15:29 »
Onko Dovella muita yhtä hyvin (=ei jätä ihoa rasvaiseksi) imeytyviä vartalovoiteita kuin tuo Fresh Touch?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 31.03.09 - klo:22:39 »
Neutrogenan very dry skin -voide sopii mulle tosi hyvin. Hamsteroin sitä joskus tarjouksesta ja se kannatti. Imeytyy hyvin ja suojaa ihoa, mutta ei nyt mitenkään erityisen pehmeäksi tee. Mistäköhän tuota saisi mahdollisimman edukkaasti?