Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119715 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Huulipunat
« : 21.01.06 - klo:22:59 »
Tuote: Revlon Colorstay kestohuulipuna, sävy 04 Forever Scarlet (kirkkaanpunainen)

Hinta: n. 12€

Kuvaus: (vapaasti käännettynä, suomenkielinen oli kovin niukka) "8 tuntia väriä ja huippukiiltoa - kaikki yhdessä kaksipäisessä tuotteessa. Näyttää raikkaalta tuntikausia, ei leviä edes aterioidessa tai suudellessa. Päälle laitettava kiilto sisältää kurkku- ja soijauutetta ja on 99% kosteuttavia ainesosia. Poistettava vedenkestävän meikin puhdistusaineella"

Kokemus: Levittyi ihan ok. Kerroksesta tuli ohuempaa kun Lipfinityn kanssa. Näytin ihan nukelta kun laitoin ton kirkkaanpunaisen sävyn, näytti jotenkin tosi luonnottomalta. Jotenkin tosi mattapintainen se kerros pelkältään. Kun kiillon levitti päälle niin se muutti lookin ihan hyväksi. Toi että on kiilto ja väri samassa sauvassa on kätevä. Tosin itse tuotteen määrä on älyttömän pieni ja kiilto kuluu nopeesti pois.
          "Testitilanne" oli että leffassa söin karkkia ja join pullovettä. Puolivälissä leffaa tuntui kuin olis hiekkapaperia huulilla (sama tunne mulla tulee Lipfinityn kanssa) ja ajattelin että väri on häipynyt kokonaan. Ei onneksi ollut, vain suun "sisäpuolelle" jäävistä osista väri oli vähän häipyillyt.
      Mutta se mistä en yhtään tykännyt oli se, että väri "hilseili" pois Siis sellasia pieniä murusia huulet täys. Koitin vähän paperilla niitä pyyhkiä pois mutta kunnolla hinkatessa lähti alla oleva värikin pois. Ja siis tämä tapahtui alle kolmessa tunnissa levittämisestä.                                     
      Lähinnä baarikäyttöön tuon hommasin, koska tummat huulipunat kuluu juopotellessa niin nopee pois eikä niitä kännispäissään muista lisäillä. Pysyy kyllä, mutta käyttömukavuus on surkea. Mun mielestä nää kaikki vastaavat tuotteet on yhtä huonoja, inhoan sitä paperin tunnetta huulilla. Väri itsessään pysyy, käteen kun kokeilin niin se pysyi siinä 3 päivää ennenkun otin meikinpoistoaineella pois.

Arvosana: 7+
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

kinuski

• Vieras
Vs: Revlon Colorstay-kestohuulipuna
« Vastaus #1 : 22.01.06 - klo:21:40 »
Mulla on kokemusta Maybelinin vastaavasta ja tuon kuvauksen perusteella vois todeta, että samanlaisia ovat. Kyllähän se koulupäivän jotenkin kesti, mutta viimeisillä tunneilla tuo hilseily nimenomaan ei kyllä tuntunu kivalta. :-X

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 25.01.06 - klo:17:00 »
Tässä kuvakin nyt sitten lopputuloksesta. Ensin ilman kiiltoa ja sitten kiillon kera. Värikin näyttää ihan erilaiselta kiillon kera.
www.siameselipstick.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 25.01.06 - klo:17:03 »
RockQueen, onpa sinulla täydelliset pusuhuulet!  :o Nätti sävykin punassa.  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 25.01.06 - klo:17:06 »
Voi kiitos :-*
www.siameselipstick.com

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 26.01.06 - klo:16:43 »
Oho! Piti ihan hieraista silmiä että onko nuo kuvat otettu ihan itse vai ovatko ne kosmetiikkafirman mainoskuvia  ;D
Todellakin kauniit huulet sinulla RockQueen, moni nainen on varmaankin kateudesta myrkynvihreä noin täyteläisitä huulista, ja vielä au naturel.  :-*
Tuollaisia kun ei saavuteta edes kollageenilla ja perliinillä.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #6 : 26.01.06 - klo:17:17 »
Siis ensimmäinen kuva oli puna ilman kiiltoa ja toinen kiillon kanssa? Menin jo sekaisin, kun Ishmael alkoi puhua natureelista. Aivan upeat huulet sinulla kyllä on, Rock Queen!  :-*
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 26.01.06 - klo:17:22 »
Taisin sanoa huonosti, kun tarkoitin au naturelilla huulia, joihin ei pumpattu mitään boostia plastiikkakirurgin toimesta  ;) Mutta au naturelhan tarkoittaa ihan nudea, luonnollista.

Mulle tuli ihan tohtori frankestain olo kun silmäilin näitä kuvia, mitä tarvitaan täydelliseen olentoon...
otetaan huulet RockQueenilta, silmät twinkleyltä, kynnet ¨~Vail~ :lta .... *hullua tiedemiehen naurua* it's alive, alive! Alkaa mennä aika levottomaksi.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #8 : 26.01.06 - klo:17:28 »
Kannattaa tytöt varoa, olen saanut käsityksen, että Ishmael on varsin taitava saksien käytössä. ;)

Tosiaan, nyt ymmärsin mitä tarkoitit naturellilla.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 26.01.06 - klo:19:56 »
Taisin sanoa huonosti, kun tarkoitin au naturelilla huulia, joihin ei pumpattu mitään boostia plastiikkakirurgin toimesta  ;) Mutta au naturelhan tarkoittaa ihan nudea, luonnollista.

Mulle tuli ihan tohtori frankestain olo kun silmäilin näitä kuvia, mitä tarvitaan täydelliseen olentoon...
otetaan huulet RockQueenilta, silmät twinkleyltä, kynnet ¨~Vail~ :lta .... *hullua tiedemiehen naurua* it's alive, alive! Alkaa mennä aika levottomaksi.
Haha pääs nauru kuvitellessani Ishmaelia hieromassa käsiään viekkaana yhteen tehdessään suunnitelmiaan :D
www.siameselipstick.com

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 28.01.06 - klo:02:21 »
 Mulla on vastaavaa tuotetta No7:ltä, Lip Laquer tms... Yh, kädelle kokeillessa Sokoksella sain sopivan värin, mutta huulille pitikin laittaa sen verran paksumpi kerros, jotta tuloksesta saa tasaisen, että väri olikin sitten ihan liian tumma mulle >:(  Vähän kyllä harmitti.. :(  Alesta huolimatta..harmittaa...
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #11 : 22.03.06 - klo:12:24 »
Lähinnä baarikäyttöön tuon hommasin, koska tummat huulipunat kuluu juopotellessa niin nopee pois eikä niitä kännispäissään muista lisäillä.

Tuosta tuli mieleen, että siksipä myös hommasin Lipifinityn aikoinaan... en ole uskaltanut kuitenkaan hirveästi käyttää, kun on tosiaan vaara että halkeilee pois. Ja kokoajan on tunne, että onkohan sitä enää huulilla vai ei.

Asiaan liittyen löysin taannoin kaapista muutaman vuoden vanhan suosikkipunan (suklaanruskea/savanninruskea), Lumenen Artist-sarjasta (tai mikä olikaan), hopeanvärisessä hylsyssä. Pyyhin kuivahtanutta osaa runsaasti pois paperilla ja olihan vieläkin hyvää huulilla, pysyi ja pysyi koko baari-illan, ei kuivattanut tms. Tuota kun saisi vielä jostain... ei taida olla enää myynnissä?

Hylsy oli tämännäköinen suurinpiirtein:
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #12 : 23.03.06 - klo:01:25 »
Voi mullakin oli tuota Lumenen Artist-sarjaa yksi huulipuna, jotenkin tuntuu että vieläpä tuo sama sävy. Oli kyllä paras huulipuna mitä tiedän!  :-*
Sen jälkeen kun tuo loppui en ole löytänyt vielä vastaavaa suosikkia, en ole kyllä etsinytkään.. Toinen pitkäaikainen suosikki oli sitä tavallista Lumenen sarjaa sävy nro 19. Sellainen tumma verenpunainen, hieman ehkä ruskehtava.

rolla

• Vieras
Huulipunat
« Vastaus #13 : 17.05.06 - klo:18:25 »
Täällä ei olekaan kunnon huulimeikki ketjua vielä jostain kumman syystä. Pakko kehua nyt max factorin lip finity huulipunaa, pakkauksessa on puna -ja kiilto erikseen, hinta noin 10-15 e riippuen kaupasta. Sävy nro 152 on aika tumma ja ensimmäinen huulipuna, joka pysyy minulla kunnolla ja kestää kaiken. Nivealla ainakin on myös tähän sopiva rajauskynä. Päihittää 6-0 kaikki muut markettien punat omassa käytössäni ja täyteläisen oloinen vieläpä. 
« Viimeksi muokattu: 16.10.06 - klo:19:09 kirjoittanut Ice »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Huulimeikit
« Vastaus #14 : 17.05.06 - klo:22:48 »
Mun mielestä toi lip finity on kamalinta kuraa mitä oon ikinä huulilleni laittanu!
Kuinka moni täällä rajaa huulet? Mä en ikinä jaksa, mutta en mä kyllä ole kokenut kovin tarpeelliseksikaan kun aika hailakoita huulikiiltoja käyttelen.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.