Tuote: Revlon Colorstay kestohuulipuna, sävy 04 Forever Scarlet (kirkkaanpunainen)
Hinta: n. 12€
Kuvaus: (vapaasti käännettynä, suomenkielinen oli kovin niukka) "8 tuntia väriä ja huippukiiltoa - kaikki yhdessä kaksipäisessä tuotteessa. Näyttää raikkaalta tuntikausia, ei leviä edes aterioidessa tai suudellessa. Päälle laitettava kiilto sisältää kurkku- ja soijauutetta ja on 99% kosteuttavia ainesosia. Poistettava vedenkestävän meikin puhdistusaineella"
Kokemus: Levittyi ihan ok. Kerroksesta tuli ohuempaa kun Lipfinityn kanssa. Näytin ihan nukelta kun laitoin ton kirkkaanpunaisen sävyn, näytti jotenkin tosi luonnottomalta. Jotenkin tosi mattapintainen se kerros pelkältään. Kun kiillon levitti päälle niin se muutti lookin ihan hyväksi. Toi että on kiilto ja väri samassa sauvassa on kätevä. Tosin itse tuotteen määrä on älyttömän pieni ja kiilto kuluu nopeesti pois.
"Testitilanne" oli että leffassa söin karkkia ja join pullovettä. Puolivälissä leffaa tuntui kuin olis hiekkapaperia huulilla (sama tunne mulla tulee Lipfinityn kanssa) ja ajattelin että väri on häipynyt kokonaan. Ei onneksi ollut, vain suun "sisäpuolelle" jäävistä osista väri oli vähän häipyillyt.
Mutta se mistä en yhtään tykännyt oli se, että väri "hilseili" pois Siis sellasia pieniä murusia huulet täys. Koitin vähän paperilla niitä pyyhkiä pois mutta kunnolla hinkatessa lähti alla oleva värikin pois. Ja siis tämä tapahtui alle kolmessa tunnissa levittämisestä.
Lähinnä baarikäyttöön tuon hommasin, koska tummat huulipunat kuluu juopotellessa niin nopee pois eikä niitä kännispäissään muista lisäillä. Pysyy kyllä, mutta käyttömukavuus on surkea. Mun mielestä nää kaikki vastaavat tuotteet on yhtä huonoja, inhoan sitä paperin tunnetta huulilla. Väri itsessään pysyy, käteen kun kokeilin niin se pysyi siinä 3 päivää ennenkun otin meikinpoistoaineella pois.
Arvosana: 7+