Nyt kun päästiin vauhtiin kultaan menevien punien kanssa, niin osaiskos joku jeesata parin sävyn kanssa?
Hakusessa on ollut jo pidemmän aikaa puhdas klassinen punainen, joka ei ole oranssi eikä kylmä. Kultaista shimmeriäkin saa olla, jos se ei dominoi pohjaväriä ja on hyvin, hyvin hienojakoista. Koostumus mieluiten satinée, mutta kyllä kiiltokin käy. Estée Lauderin Electric Intensen "Radar" ja "Hot Hot" -sävyjä olen viimeksi katsellut, mutta en tiedä oiskohan noi sittenkin hitusen viileitä. Samaan syssyyn otan mielihyvin vastaan suosituksia hyvistä rajauskynistä ja siveltimistä.
Toinen hakusessa on kultaan vivahtava, mieluiten hileetön ja läpikuultava toffeen/maitokahvin sävyinen kiilto. Ei siis ihan vaalea, kuten tuo Color Feverin 200, eikä kovin selvä ruskea, vaan sellainen naturelli juttu. Lähimpänä tätä sävyä mulla on Cliniquen Glosswear Sheer Shimmersin Sunshine, mutta siinä on ihan liiaksi shimmeriä. Aqualumièren Phuket-sävy näyttää Mansikkanetin sivuilla (ja mun monitorisäädöillä) aika lupaavalta, mutta millainen se on luonnossa? Nestemäisetkin kiillot on tervetulleita tässä sävyssä.