Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116951 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Huulipunat
« Vastaus #120 : 20.10.06 - klo:21:14 »
Shi Shi, mun puhdas klassinen kirkkaanpunainen on Diorin 999 Fiery red. En tiedä onko tuo susta sitten liian kylmä, ei se mikään erityisen lämmin sävy kyllä ole. Mutta parhain ja klassisin punainen jonka olen löytänyt. Loistava kirkkaanpunainen rajauskynä on YSL:n lipliner nro 10. Diorkiss Caramel apple on varmaan upein kirkkaanpunainen helmiäiskiilto koskaan.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #121 : 20.10.06 - klo:21:18 »
Minä en uskalla enää mitään kirkkaan punaista huuliini laittaa, kuten joskus nuorempana. Silmiä korostan enemmän, että näkyvät lasien takaa.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #122 : 21.10.06 - klo:11:39 »
Tykkäisin käyttää huulipunia ja kiiltoja enemmänkin, mutta suurin osa huulipunista sisältää jotain sellaista ainetta joka ärsyttää mun kurkkua. Alkaa kurkkua kutittaa ja yskittää. Lumenen punat yleensä tekevät tätä, mutta niistäkään eivät kaikki. En ymmärrä mistä tämä voisi johtua. Moninen punien haju on myös todella inhottava.

Tykkään vaaleista ja ehkä hieman metallisista sävyistä. En mitenkään vahvoista punista. Punien käyttö olisi hienoa, koska voisin sanoa, että huulet on mun naamassa se paras alue ja niitä olisi kiva korostaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #123 : 21.10.06 - klo:11:41 »
Investoi yhteen Cliniquen punaan, ne ei ainakaan haise tai maistu millekkään.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #124 : 21.10.06 - klo:18:12 »
Itse en ole tainnut koskaan edes huulipunaa omistaa, käytän oikeastaan vain huulirasvaa ja joskus huulikiiltoa. Tykkään meikata enemmän silmiäni, ja nyt tahtoisin löytää huulipunan/tms, joka lähes "vähentäisi" huulieni punaisuutta, ja saisi aikaan ns. mattamaisen ja vaalean sävyn.
Hieman kuten Joliella tässä, mutta jopa vielä vaaleampi, ei kuitenkaan valkoinen.
http://www.pointless.nl/~peter/stuff/angelina_jolie.jpg
http://free-pu.htnet.hr/isabella/wallpaper%20-%20angelina%20jolie.jpg (ei näin kiiltävät huulet)

Tarvitaanko siihen muutakin kuin huulipunaa, että saa "mattamaiset" huulet, huulipunat kun tuntuvat lähinnä "kiillottavan" :D

Muakin kiinnostaisi, olen miettinyt ihan samaa  :)  Nuo Angelina-huulet näyttää kauniilta mutta tuntuu olevan mahdottomat meikata - usein suositellaan laitettavaksi meikkivoidetta huulille, mutta itselläni se ei ainakaan toimi. Muutaman tunnin näyttää hyvältä mutta loppupäivästä huulet ovatkin jo ihan pakkeloidun näköiset kun meikkivoide paakkuuntuu ja kuivuu huulille..eli ei pysy kauaa luonnollisen näköisenä.  Lumenen beige huulipunasävy 109 olisi varmaan ok, mutta tekee huulista sinertävät  :-\

Itse saan tuollaiset Angelinahuulet aikaiseksi MAC:in punilla. MAC:iltä löytyy erilaisia mattoja ja satin-finish nudepunia ja pysyvyys onkin sitten ihan eri luokkaa kuin esim. Lumenen.
Ja multa löytyy juuri sellaiset liian punaiset huulet omasta takaa, jotka eivät vaalentamattomina näytä kivalta esim. tummemman silmämeikin kanssa.

Ok, kiitti, ollaan siis kohtalotovereita :) Osaisitko suositella jotain tiettyä MACin punaa, siis sävynumeroa tms josta  pidät? Tilaatko niitä punia jostain netin kautta? Ajattelin itse kokeilla, ei nimittäin löydy Suomen valikoimista Sitä Oikeaa sävyä millään.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #125 : 21.10.06 - klo:19:12 »
Investoi yhteen Cliniquen punaan, ne ei ainakaan haise tai maistu millekkään.

Hyvä tietää. Ei se maku olekaan ongelma, kun ei ne yleensä maistukaan minusta millekään (jos ei siis tietysti ole tarkoituksella sellaisia) mutta joku ainesosa ärsyttää kurkkua. Noita pitää mun siis varmaan kokeilla.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 25.10.06 - klo:17:32 »
Ostin joskus alesta pari Anytimen Caramel Kisser-punaa, ja ajattelin niiden olevan sellaisia vähän huulikiiltomaisia, eli että kuluvat nopeasti pois. No eikä mitä. Puikko on aika kuiva, ja väri pysyy huulilla aivan tajuttoman hyvin! Vähän ehkä huolestuttaa se, että kuivattaako huulia, mutta voihan tuohon päälle vaikka laittaa huulirasvaa :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #127 : 31.10.06 - klo:14:31 »
Kivoista beigen sävyistä puheenollen, löysin aivan ihanan huulipunan; Givenchyn Lip Lip Shine kiiltopuna sävyssä Beige Shine. Tosi kaunis luonnollisen näköinen beige joka kimaltelee hieman. Tuntuu myös pysyvän huulilla hyvin. Suomessahan näitä ei ilmeisesti myydä, omani ostin Strawberrynetistä.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 31.10.06 - klo:16:03 »
^ Löysinpä minäkin tänään ällistyttävän ihanan huulipunan. Biothermiltä kiiltopuna, selkeästi kultainen beige . Koostumus on kevyt, peittää kuitenkin hiukan ja kimaltelee  :).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Ninna

• Vieras
Nude huulipuna hakusessa
« Vastaus #129 : 19.11.06 - klo:18:16 »
Heippa!
Osaisikohan joku suositella jotain hyvää nudesävyistä huulipunaa tai -kiiltoa?
Jonkin verran oon yrittänyt etsiskellä, mut vielä ei ainakaan ole osunut silmiin.
Hinnalla ei sinäänsä väliä, koska laadusta en halua tinkiä :)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 19.11.06 - klo:20:51 »
Edit. Niin siis tuo Lorealin 416 lopetettiin myös juuri.  :-\

EIIII!!!! *paljon kirosanoja*

Miten juuri se yksi ja ainoa mulle täydellinen huulipunasävy mennään lopettamaan.  >:( Mä en käytä mitään muita kuin tuota 416 eli crystal mandarine- sävyä ja nyt sitä ei sitten enää muka valmisteta. Löytyykö noita vielä jostain?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Nude huulipuna hakusessa
« Vastaus #131 : 19.11.06 - klo:22:35 »
Heippa!
Osaisikohan joku suositella jotain hyvää nudesävyistä huulipunaa tai -kiiltoa?
Jonkin verran oon yrittänyt etsiskellä, mut vielä ei ainakaan ole osunut silmiin.
Hinnalla ei sinäänsä väliä, koska laadusta en halua tinkiä :)

pari sivua takanapäin on juttua
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 22.11.06 - klo:00:38 »
 Onko oikeasti yhtään huulipunaa, joka kestäisi baari-illan juominkeineen, ilman puuterointia ja hieman jopa kosteuttaisi?
 Ärsyttävää, kun tv-ohjelmissa ja elokuvissa meikit kestävät kaikenmaailman ravintolaillalliset, kiihkeät suutelemiset yms. Todellisuudessa jo pelkän spagetin imuttaminen tekee kunnolla tuhoa. Olisi kiva mennä ravintolaan syömään ilman pelkoa siitä, että jälkiruokaan mennessä huulilla on enää punatut rajat jäljellä.

Harmittaa ettei huulissa ole luontaisesti juuri ollenkaan väriä :(  Senkin takia ne täytyy Aina rajata ennen huulipunaa. huulikiilloista en pidä.
« Viimeksi muokattu: 22.11.06 - klo:00:42 kirjoittanut Ryövärintytär »
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 22.11.06 - klo:05:23 »
^^Leffoissa ja sarjoissa ne korjailee meikkiä otosten välissä minkä kerkeää, eli ei ne huulipunat oikeasti sitä kiihkeää suutelua ja kokonaista illallista kestä. Jos toivot punalta kosteuttavaa ominaisuutta, se sulkee oikeastaan kaikki varsinaiset kestopunat pois vaihtoehdoista. Mä käytän tosi vähän varsinaisia huulipunia, mutta ainakin viimeksi ostamani Lancômen Color Fever tuntuu pysyvän tosi hyvin syödessäkin, eikä kuivata. Pari kertaa joutuu sitäkin tosin lisäämään illan aikana, mutta paremmin se pysyy paikoillaan kuin esim. kiiltopunat yleensä. Matta- tai satiinipunan päällehän voi taputella vielä vähän pysyvää (eli tahmeaa) huulikiiltoa, joka osaltaan auttaa pysyvyyden kanssa.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #134 : 22.11.06 - klo:23:59 »
^ Mm. Lancomen Juicy wear punat on osoittauneet todella kestäviksi mulla, ja niiden punien mukanahan tulee Juicy wear Top coat Seal& shine väritön suht kiiltävän kalvon tekevä kiiltotuubi. Tykkään käyttää tätä top coatia muidenkin punien kanssa silloin kun haluan extrapysyvyyttä huulimeikkiin.