Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116669 kertaa)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #135 : 26.11.06 - klo:23:56 »
Olikos kukaan muuten kokeillut Estée Lauderin Electric Intense-punia? Ois yksi sävy kiikarissa, mutta miten on pysyvyyden, hoitavuuden ja tunnun laita?
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 27.11.06 - klo:14:55 »
Tulihan sitten testattua tätä alekorista ostettua kirkkaanpunaista Lancôme Rouge Attraction-huulipunaa (sävy 104) kun lähdin baariin kuskiksi. Pigmenttiä oli oikein hyvin, eli ohutkin kerros riitti tuomaan riittävästi väriä. Osaksi siksi, että pohjustelin meikkivoiteella ja puuterilla, ja siksi että tosiaan väriä oli ohut kerros niin tää kuivahti huulille ja jämähti kiinni. Eli pysyvyys on just niin hyvä kun toivoinkin! Muutama lasillinen (limua tietty ;)) tuli siemailtua, ja hyvin sieti sen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 03.12.06 - klo:20:21 »
Onko kellään kokemuksia Biothermin Aquatic Shine tai Aquatic Reflects -huulipunista? Aivan mahtavia vaaleita kimaltelevia sävyjä noissa! Mutta pysyvätköhän miten hyvin...
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 03.12.06 - klo:21:34 »
^ Löytyy Aquatic Reflects sävyssä 562 (ihana sävy, kultainen beige). On oikein käyttökelpoinen puna, eipä huonoakaan voi sanoa. Kivantuntuinen huulilla ja kimaltelee nätisti. Plussaa myös edullisesta hinnasta, siis verrattuna esim. Lancomeen, Dioriin.  Muutaman kerran olen tuota käyttänyt, pysyvyys mielestäni ihan normaalia kiiltopunan tasoa ei siis superpysyvä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: Revlon Colorstay-kestohuulipuna
« Vastaus #139 : 11.12.06 - klo:14:09 »
Ostin eilen alesta tuollaisen sävyssä Keep Blushing. Ilmeisesti lopettavat näiden maahantuonnin kun olivat kaikki alessa. Laitoin tuota nyt aamulla ja on mulla pysynyt hyvänä, tai paremminkin pysynyt aivan täydellisesti ilman mitään kulumista tai muuta, ainakin tähän asti (nyt jo yli 6h), ruokailun jälkeen lisäsin kiiltoa kun se kului pois mutta muuten en ole tuota korjaillut ja lounaan lisäksi olen juonut vettä vähän väliä koko päivän. Ajattelin töiden jälkeen mennä ostamaan alesta loputkin kivat sävyt ettei jää harmittamaan ;)

Tässä vielä kuva tuosta sävystä (ollut kuvanottovaiheessa n. 10 tuntia huulilla):

« Viimeksi muokattu: 11.12.06 - klo:17:28 kirjoittanut Dash »
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkejä muotimaailman catwalkeilta
« Vastaus #140 : 12.12.06 - klo:21:52 »
Mä en voi ymmärtää miten voi saada noin ihanat vaaleat huulet mitä näissä monissakin kuvissa on. Huulet näyttää siltä, että niihin on vain sipaistu huulirasvaa...haluaisin niin kovasti itsellesi sellaiset! Kai mulla on sit vääränväriset huulet... ???
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #141 : 13.12.06 - klo:12:00 »
^Mä ainakin joudun käyttämään erittäin vaaleita huulipunia/kiiltoja jotta saan tuollaiset vaaleat huulet, mulla on sen verran punaiset huulet luonnostaan että ne tarvii ihan kunnolla vaaleaa kiiltoa tai punaa jotta vaalenevat tuollaisiksi. On muuten todella selvä trendi ensi keväänä nuo vaaleat huulet, taisi olla kaikissa Polinan postaamissa kuvissa sellaiset. Kiitos muuten Polinalle kun jaksat laitella näitä kuvia tänne, näitä on kiva katsella!  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 13.12.06 - klo:22:51 »
 Höh, ja mulla kun taas on luonnostaan vaaleat huulet, mutta haluaisin olevan oikein punaiset. Voi miksei ikinä asiat ole niin kuin itse haluaa...
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #143 : 14.12.06 - klo:13:25 »
Eipä kestä Hunajapupu :-*
Itse tykkään myös tuollaisista vaaleista huulista, valitettavasti omat huuleni ovat luonnostaan tosi punaiset joten täytyy aina käyttää huuli"punaa" niiden neutraloimiseen. Korostan meikissä silmiä ja naturellit punahuuleni näyttävät jotenkin tökeröiltä ilman "vaalennusta" :D

Kiitokset vaivannäöstä, ihania silmämeikkejä oli paljon noissa kuvissa! Ja minulla on sama punahuulisuus riesana, saanko tiedustella että millä huuli"punalla" olet ratkaissut ongelman?  Pyritkö siis yhtä vaaleaan lopputulokseen kuin noissa kuvissa vai sellaiseen vaaleanpunaiseen?  :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #144 : 14.12.06 - klo:13:34 »
Näyttäisin varmaan kuolleelta noin vaaleissa huulissa.  ;D

OT, sori! Minä tykkään älyttömästi nude huulista, mutta minäkin näytän jotenkin kalpakalta. Noilla malleillahan on useimmilla isot huulet ja niille sopii hyvin nude, mutta kun on pienet huulet niin huulet tuntuvat häviävän kokonaan... Sitten kun nude väriä huulipunista/kiilloista ei millään löydy niin peitepuikkoja ja kaikenlaisia pohjustustuotteita olen käytellyt yhdistettynä kiiltoihin. Seuraavaksi ajattelin kokeilla jotain pohjustustuotetta, hiemat kuultavaa luomaria ja ehkä vielä kiiltoa päälle.  ;D Olen jopa nähnyt unen sopivan nudevärin löydöstä, vielä kassalla mietin onko varmasti oikea sävy ettei rahat mene hukkaan. Minulla on joku huulikompleksi, kun on pienet huulet niin tuntuu ettei voi mitään punaa tai varsinkaan nudea käyttää.  :-[

Oho, meni vähän ohi aiheesta.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #145 : 14.12.06 - klo:14:18 »
OT, mutta laitan nyt tähän varalta jos jotakuta kiinnostaa..  :) itse olen löytänyt erittäin vaaleita punia Anytimelta (sävynro 26 ainakin muistaakseni on erittäin vaalea hylsyssä oleva puna), Hennesistä löytyy usein sopivansävyisiä kiiltoja ja Maybellinen Watershine Diamonds vai mikä se nyt olikaan kiilloissa on myös erittäin vaalea kiilto, olisikohan sävy ollut nimeltään Rose Diamonds. Tuo Maybelline on hieman vaaleanpunertava mutta tosi vaalea.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 14.12.06 - klo:14:24 »
^Kiitos noista vinkeistä, meinasinkin juuri kysyä, että mitä tuotteita olet käyttänyt :) Tuo Anytime ei ainakaan olisi pahan hintainen, jos kokeiluun ostaisi. Mullakin olis vaaleat huulet hakusessa  ;D ei vaan ole sopivia tuotteita niiden tekoon. Onko yleensä puna- vai kiilto parempi tuohon tarkoitukseen?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #147 : 14.12.06 - klo:14:34 »
^Ihan vaaleita huulia käytän enimmäkseen bilemeikissä kun silloin se mielestäni sopii parhaiten kun silmämeikki on tummempi, arkena ei tule ihan noin vaaleita käytettyä mitä tuohon viestiin listasin. Bilemeikissä tykkään kestävyydestä ja mulla pysyy hyvin huulet vaaleina kun laitan yleensä ensin vaaleaa punaa (joko tuota Anytimea, tai sitten Lumenea kun mulla on hamstrattuna sitä sävyä 174 jonka teko lopetettiin joskus pari vuotta sitten) ja sitten päälle vielä jotain vaaleaa kiiltoa. Baarissa yleensä tarvii korjailla vain kiillon kanssa sitten huulimeikkiä. Yhdistämällä punan ja kiillon saa sekä peittävyyttä että kiiltoa.
Tuli muuten mieleen että Lumenen tuotteitakin kannattaa käydä läpi, en tiedä onko tällä hetkellä mitään sopivaa "vaalennustuotetta" niillä mutta mulla on myös joitain hieman vaaleanpunertavaan vivahtavia tosi vaaleita punia ja kiiltoja sekä hieman beessiin vivahtavia vaaleita huulituotteita Lumenelta, nuo tosin saattavat kaikki olla kausilookeista ostettuja kun en muista tarkkaan.  ???
Elizabeth Ardenin putkilossa olevassa huulikiillossa jossa aplikaattori (en nyt millään muista nimeä niin pitää kuvailla..) on myös sellainen vaalea sävy joka ei tee huulista ihan valkoisia mutta sellaiset kauniin vaaleahkot nudet. Pitäisi ostaa itsekin uusi tuollainen, viimeksi mulla oli tuota vajaa pari vuotta sitten.
Voisin illalla vaikka käydä läpi mitä mulla tällä hetkellä on ja kirjoittaa tarkat sävynumerot niistä, tosin osasta on kulunut pois nuo tekstit jo.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 14.12.06 - klo:14:38 »
Jos millään jaksat niitä tänne listailla, niin olisi kiva. Mä oon huomenna menossa shoppailemaan, niin jos sitten osaisin jonkin kivan vaalean punan/kiillon ostaa :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #149 : 14.12.06 - klo:18:27 »
OT, mutta laitan nyt tähän varalta jos jotakuta kiinnostaa..  :) itse olen löytänyt erittäin vaaleita punia Anytimelta (sävynro 26 ainakin muistaakseni on erittäin vaalea hylsyssä oleva puna), Hennesistä löytyy usein sopivansävyisiä kiiltoja ja Maybellinen Watershine Diamonds vai mikä se nyt olikaan kiilloissa on myös erittäin vaalea kiilto, olisikohan sävy ollut nimeltään Rose Diamonds. Tuo Maybelline on hieman vaaleanpunertava mutta tosi vaalea.

Olen testannut kaupassa jotain Anytimen punaa vaalenpunaisessa putilossa, siinä vain oli aika paljon hilettä.Kerran myyjän kanssa etsiskeltiin nudea niin ne mitä löytyi oli aika paljon hileistä. Myyjä sanoikin, että usein meikkikuvissa saatetaan sekoitella eri sävyjä keskenään ja käyttää niitä pohjustustuotteita saamaan kyseinen lopputulos. Hileestä en älyttömästi välitä, tavallinen kiilto riittäisi. Onko sulla siis kokemusta tuosta Hennesin? Kymmeniä euroja en ole laittamassa punaan, niin tuntuu vaihtoehdot olevan vähissä...  :-\
« Viimeksi muokattu: 14.12.06 - klo:18:30 kirjoittanut purppura »