Nukkefiiliksen takia jätän mäkin usein rajaamatta huulet. Jos huulipuna on kuitenkin vähääkään tummempaa/ punaisempaa, on musta rajaukset ihan ehdottomat. Varsinkin ihan punaisen huulipunan kanssa, tulee ainakin alitajuntaisesti siistimpi tulos. Itse käytän tummempien ja rusehtavimpien punien kanssa rajauskynää, joka kylläkään ei ole kovin tumma, mutta kyllä se hieman auttaa. Harvoin sitä kuitenkaan haluaa olla maalattu, mutta on mulla siihenkin sopivat välineet.
Mitään Lipfinityjä mulla ei ole, mutta huulimaaleista tuli mieleen, että lahjaksi saamani Chanelin huulipaletti on tosiaan huulimaalia. Se on aika jännä, oli ainakin silloin kun sen sain, rasia on ihan sellainen luomaripaketti, jossa on kolme väriä. Aplikaattori on sama kuin luomareissa, ja huulimaalin koostumus on sellainen vähän kermainen. Tulee vähän väriä kerralla, mutta pigmenttiä on reippaasti ja jälki ohutta. Loistavat sävytkin vielä. Pysyvät huulilla huomattavasti paremmin kuin mun yleensä käyttämät halpikset, mutta värien voimakkuuden ja merkin takia en käytä kuin erikoisuustilanteissa, tai kun tilanne tarvitsee ohutta huulipunaa, eikä mitään kerrostunutta kiilto-tahmaa.
Mua harmittaa välillä se, että tuntuu kaikkien hyvien sävyjen vain auttamatta olevan kalliimmilla merkeillä. Esimerkiksi mun suosikkipunat ovat YSL:n kiiltopunia, mutta ei sitä kovin usein kahdenkympin huulipunaa viitsi ostaa, kun niin ihanaa sävyä kuitenkin haluaa käyttää usein, ja mä käytän huulipunaa melkeinpä koko ajan. Monta kertaa on tullut todettua tämä. Ja halpismerkit on katsottu jo moneen kertaan läpi, eikä yhtä ihania sävyjä meinaa millään löytää, varsinkin jotkin Lumenen punat on koluttu läpi ja värit osaa melkein etu-ja takaperin.