Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119732 kertaa)

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Meikkejä muotimaailman catwalkeilta
« Vastaus #150 : 14.12.06 - klo:20:08 »
Lupasin aiemmin listata vähän että mitä vaaleita punia/kiiltoja mulla on. Tässä vaaleimmat mitä mulla on, pois olen jättänyt joitain sellaisia joista tiedän että niitä ei ainakaan ole enää myyty muutamaan vuoteen:
-Lumene Happy Reds Lipstick 203 ”Silmäpeliä”
-Lumene Super Gloss 32 ”kaipaus sateessa”
Näitäkään ei enää taida saada mutta laitan tähän siltä varalta että jos joku vielä jossain alelaarissa vaikka bongaa. Muistelen että nuo olisivat kuuluneet kausimeikkiin, en kuitenkaan ole ihan 100% varma joten laitoin noiden nimet varalta tuohon. Veikkaan että Lumenelta jotain vaaleita punia/kiiltoja löytyisi jokatapauksessa, koska yleensä olen Lumenelta aina jotain vaaleaa löytänyt kun olen etsinyt.
-Anytime Caramel Kisser huulipuna 25 ”Heijastus”. Tämä on ainakin todella vaalea, hyvin saman sävyinen kuin se Lumenen puna sävyssä 174 joka oli aikoinaan mm. Nylon Beatin tyttöjen suosikki vaalean huulimeikin tekoon, nuo molemmat ovat suosikkipuniani todella vaaleiden huulten tekoon.
-Diorin huulipunahylsyssä oleva Addict-kiilto. Sävy 054 Rose Reflex. Läpikuultava vaalea ja hohtava jotenkin ”tyylikäs” sävy, tykkään!
-Elizabeth Ardenilta mulla on ollut High Shine huulikiilto joka oli tosi vaalea myös, mutta ei valkoinen tai pinkki vaan sellainen kiva nude/ehkä hieman beige sävy. Sävynumerosta tai nimestä ei valitettavasti ole mitään muistikuvaa.
-Maybelline WaterShine Liquid Diamonds kiilto sävy 04 “Rose Diamond”. (Tuo on putkilossa tummemman näköistä kuin kädelle kokeiltuna ja huulilla)
-Arkisin tulee käytettyä välillä ihan Deborahin Hydracolor Volume huulirasvaa sävyssä 37. Tuota saa ainakin Anttilasta ja Stoccalta, putkilon päässä oleva merkki on aika vaaleanpunainen mutta itse kiilto on huulilla sangen vaaleaa. Peittääkin suht hyvin.
-Loreal Glam Shine 45 ”White Chalk”. Tuo näyttää hyvin valkoiselta putkilossa mutta heijastaa vähän viileää pinkkiä/lilaa huulilla, hyvin kylmäsävyinen. Tästäkään en valitettavasti osaa sanoa että saako tätä enää, omani olen ostanut viime vuonna.
-Hennesistä löytyy yleensä aina tosi vaaleita kiiltoja, mulla on paria Hennesin vaaleaa kiiltoa mutta kumpaakaan ei enää saa. Tänään kun kävin Hennesin meikkiosastolla niin olin näkevinäni siellä kyllä jotain vaaleita kiiltoja, kannattaa tosiaan testata testeristä kädelle jos näkee jotain suht vaaleaa kun usein ne tuntuvat putkilossa näyttävän tummemmilta kuin ovatkaan.
Onnea ”punan” etsintään! :)

Olen testannut kaupassa jotain Anytimen punaa vaalenpunaisessa putilossa, siinä vain oli aika paljon hilettä.Kerran myyjän kanssa etsiskeltiin nudea niin ne mitä löytyi oli aika paljon hileistä. Myyjä sanoikin, että usein meikkikuvissa saatetaan sekoitella eri sävyjä keskenään ja käyttää niitä pohjustustuotteita saamaan kyseinen lopputulos. Hileestä en älyttömästi välitä, tavallinen kiilto riittäisi. Onko sulla siis kokemusta tuosta Hennesin? Kymmeniä euroja en ole laittamassa punaan, niin tuntuu vaihtoehdot olevan vähissä...  :-\
Se Anytime mikä mulla on ei ole yhtään hileinen vaan ihan hohtava kiilto, Caramel Kisser sarjaa, sävynumero siis 25 kuten tuossa ylempänä tässä viestissä kirjoitinkin. Caramel Kisser punat on niissä valkeissa hylsyissä. Tuollaista vaaleanpunaista putkiloa en itse ole huomannutkaan kun hirveän tarkkaan en Anytimea seuraa. Hennesin puniin olen ollut ihan tyytyväinen, mulla on jotain vanhaa F.O.B sarjaa ollut ihan vaalea ja sitten hyvin vaalea vaaleanpunainen ja ne oli hyviä, noitahan ei enää myydä mutta varmaan jotain samantyylistä on tullut tilalle. Ja  ihan huulikiiltoja vaaleita mulla on ollut pariakin Hennesiltä ja ne on ollut kans ok, juuri niitä ei siis enää myydä mutta tosiaan Hennesissä on melkeinpä aina jotain vaaleita kiiltoja myynnissä joten sinne vain etsiskelemään! :) Olen huomannut että vaaleita punia ja kiiltoja tuntuu usein löytyvät just "teinimerkeiltä" kuten hennes, maybelline, anytime...

Kuuluiskohan nää viestit muuten paremmin tuonne huulikiilto tai -puna ketjuun...? Jos modet katsovat tarpeelliseksi niin siirtäkööt sinne.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #151 : 15.12.06 - klo:10:41 »
Minäkin jo mietin että menee jo niin OTksi että siirto varmaan paikallaan.  :D

Myyjän kanssa katsottiin Lumenelta Happy Reds tai jotain sellaista vaaleaa, että kyllä Lumenelta loytyy ainakin yksi. Siinä ehkä enemmän hohdetta kuin hilettä. Kammoksun jostain syystä hileitä huulilla, hileet kun kuivuu sitten huuliin.  :) Mulla onkin yksi Anytimen Caramel Kisser jotain vaaleaa, mutta pitää katsoa uudestaan sen sarjan valikoima jos siellä olisi parempi. Hennes pitää kyllä ehdottomasti käydä katsomassa ja myös hohdepuuterit joita toisessa keskustelussa kehuttiin.  ;)

Haen Polinan laittamaa ensimäisen kuvan tyyliä ja kokeilinkin tehdä eilen iltapesua ennen pohjustusaineiden avulla. Käytin väärän väristä Lumenen meikkivoidetta pohjana, siihen laitoin hieman hohdetta antavaa vaaleaa luomaria ja päällä taputtelin kirkasta huulikiiltoa. Luomiväri on ehkä turha välissä, mutta antaa ehkä enemmän peittävyyttä. Noin kyllä sai kivan nuden, mutta helpompikin tapa saada kyseinen väri olisi kiva.  :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 15.12.06 - klo:11:22 »
Voi Polina, nuo huulet on aivan ihanan väriset noissa kuvissa, varsinkin tuo ylempi! Kerro ihmeessä mitä MACin huulipunia olet käyttänyt että tuollaiset huulet saa :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Huulipunat
« Vastaus #153 : 15.12.06 - klo:14:25 »
Kävin katselemassa kaupassa huulipuna tarjontaa, Anytime, Maybelline, Lumene. Anytimelta löysin kaksi beigeä väriä, toinen Candy Lips sävy 37 ja toinen vaaleanpunaisessa putkilossa joku Little Kisses sävy 25. Vaaleanpunainen putkilo vaikuttaisi lupaavammalta, oli matampi eikä hileitä ollut huomattavan paljon. Kaupassa oli niin huono valo, niin pitäisi vielä katsoa luonnonvalossa ja huulilla. Maybellinellä oli sellaisessa ihme metallipursottimessa kivan kultaan menevä kiilto, mutta se ei täysin nude ollut, mutta kaunis sävy! Lumenella monet vaaleammat sävyt meni helposti jo rusehtavaan, enkä sellaista etsi.

Silloin aikaisemmin kun myyjän kanssa etsittiin nude sävyä, niin Make Up Storelta löytyi pari huulipunaa. En vain tajua näistä nimistä mitään ja kun katson MUS sivuilta, niin tälläisia ei sieltä löydy. Hmph... onko minua juksattu... ?  ;)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 15.12.06 - klo:18:41 »
Mun suosikki nudepuna on Helena Rubinsteinin Wanted Rouge Racy Bare. Mulle ei liian valkoiset huulet sovi, näytän aika kuolleelta tumman tukan ja silmien kanssa. Lisäksi omat huulet on jo tosi vaaleat, ei ainakaan vaalennusta tarvitse. Tuo on saman sävyinen tai pikkuisen enemmän pinkkiin taittava kuin mun omat huulet, joten mulle hyvä sävy. Ainoa miinus koostumuksesta, joka on aika kuiva ja turhan kimalteinen. Tuollaisen sävyn kun löytäisi vähän kosteuttavampana ja creme-versiona, niin ostaisin heti.
1a F ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #155 : 15.12.06 - klo:19:43 »
Mun suosikki nudepuna on Helena Rubinsteinin Wanted Rouge Racy Bare.

Tuo pitää laittaa muistiin, minäkään en kovin nudeja voi käyttää koska koko naama jotenkin häviää ja näytän ruumiilta jos punassa ei ole mitään, esim pinkkiin viittaavaa.
Luin kehuja Lancomen Beige I hate her punasta, mutta eihän se mulle käynyt, todella vaalea.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #156 : 15.12.06 - klo:20:57 »
Tuleeko tuolla Lancomen Beige I hate her- huulipunalla siis vastaavan sävyiset huulet kuin jossakin noista Polinan laittamista ylläolevista kuvista?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #157 : 15.12.06 - klo:21:55 »
^joo tulee tollaset. Saa hyvin "säädeltyä" vaaleutta sen perusteella paljonko laittaa. Jos ihan ohuelti siveltimellä laittaa, vain vähän vaalentaa huulia, mutta saa myös ihan vaaleat huulet jos laittaa reilulla kädellä. Siksi juuri tykkään, että itse näytän ihan muumiolta vaaleilla huulilla, mutta tuolla saa myös luonnollisemman nudeluukin jos laittaa ohuelti.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 15.12.06 - klo:21:59 »
Mun suosikki nudepuna on Helena Rubinsteinin Wanted Rouge Racy Bare. Mulle ei liian valkoiset huulet sovi, näytän aika kuolleelta tumman tukan ja silmien kanssa. Lisäksi omat huulet on jo tosi vaaleat, ei ainakaan vaalennusta tarvitse. Tuo on saman sävyinen tai pikkuisen enemmän pinkkiin taittava kuin mun omat huulet, joten mulle hyvä sävy. Ainoa miinus koostumuksesta, joka on aika kuiva ja turhan kimalteinen. Tuollaisen sävyn kun löytäisi vähän kosteuttavampana ja creme-versiona, niin ostaisin heti.

Kuulostaa just sellaiselta nudepunalta, joka saattais mullekin sopia. Olisikohan millään halvemmalla merkillä vastaavaa?

Mulle ei yleensä nudet sovi. Nyt kun on aika tummat hiuksetkin niin tulee tosi valju lopputulos jos on liian vaaleat huulet. Luonnostaakin mun huulet on melkeen samaa väriä kuin muukin iho  :-X

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #159 : 16.12.06 - klo:23:10 »
Osaisikos joku suositella kirkkaanpunaista huullipunaa joka näyttäisi luonnolliselta?
Käytän aina vaaleanpunaisia sävyjä ja nyt kun olen tuijottanut Pearl Harbor leffassa päänäyttelijä naisen huulia niin itsellekkin tulee halu kokeilla vaihteeksi jotain muuta :)
Olisi ihana löytää joku sellainen täydellisen punainen joka olisi samalla luonnollinen ja kestävä.
Käytän aina huulipunan päällä kiiltoa että varmasti sitten pitäisi hankkia myös uusi kiiltokin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #160 : 16.12.06 - klo:23:14 »
Ainakin Maybellinen Moisture Extreme sävy 49 Passion Red on täydellinen punainen ja muutenkin hirmu hyvä huulipuna. Ei kuivata, ei leviä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #161 : 16.12.06 - klo:23:52 »
Ostin Lancomen Color Fever 204 Beige Everyday –punan, iloiseksi yllätyksekseni se oli vielä Stoccalla kantistarjouksessa joten säästin 5,5 e. :) Katselin myös sävyä 200 Beige I Hate Her jota täällä on myös kehuttu mutta omiin tarpeisiini se oli hieman liian ruskehtavan oloinen, etenkin kun juuri jokin aika sitten hankin ruskehtavaan nudemeikkiin sopivan kiillon ja rajauskynän. Tuo Beige Everyday ei ollut yhtä ruskehtava ja päädyin siihen ja ensimmäisen kokeilun perusteella tuo on aivan täydellinen. Aivan ihana nudehuulipuna joka näyttää luonnolliselta, sopii hyvin väreihini ja menee monensävyisen silmämeikin kanssa. Plussaa myös todella kauniista hylsystä sekä kauniista hohdosta, ei ole matta puna. Erinomainen ostos!
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo:07:14 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #162 : 18.12.06 - klo:22:33 »
Ostin Color Fever-punan sävyn 200, joka on juuri tuo Beige I hate her. Sävy on täydellinen, ei yhtään peitepuikkomainen/ pakkelimainen tai liian ruskea, vaan hyvin kaunis sävy. Ajattelin säästää tuon punan joululahjaksi, eli sinne asti pitää jännittää miten hyvin tuo toimii.
Hunajapupu, mitä mieltä olet tuon huulipunan hileisyydestä? Minusta niitä hileitä näytti olevan siinä vähän liikaakin, mutta kun muuten oli ihana sävy niin halusin ehdottomasti hankkia tuon. Oletko jo ehtinyt käyttämään omaa huulipunaasi, toimiiko se hileistään huolimatta myös arkikäyttöön? Olen ehkä siksi skeptinen niiden suhteen, että yleensä olen käyttänyt lähinnä perus Lumene-huulipunia ym, joissa on vain vähän sellaista kimallusta.  :)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 19.12.06 - klo:06:14 »
Osaisikos joku suositella kirkkaanpunaista huullipunaa joka näyttäisi luonnolliselta?
Käytän aina vaaleanpunaisia sävyjä ja nyt kun olen tuijottanut Pearl Harbor leffassa päänäyttelijä naisen huulia niin itsellekkin tulee halu kokeilla vaihteeksi jotain muuta :)
Olisi ihana löytää joku sellainen täydellisen punainen joka olisi samalla luonnollinen ja kestävä.
Käytän aina huulipunan päällä kiiltoa että varmasti sitten pitäisi hankkia myös uusi kiiltokin.

Color Fevereissä on useampikin upea punainen (Glamorama aivan  :-* ), pysyvyyskin on noissa hyvä. Revlonilta löytyy myös tosi kaunis punainen, jos halvemmalla haluaa selvitä. Noita kunnon punaisia löytyy selektiivisistä melkein kaikilta, esim. Guerlainilla (esim. So Frivolous), EL:lla (Radar), Diorin Rougeista ihan varmasti löytyy myös joku. Luonnollisempia, läpikuultavia punaisia kiiltoja löytyy MUS:lta purnukkamuodossa ja Chanelin Aqualumiéreista (sävy Macao). Perehdyin näihin tuossa taannoin, kun etsin täydellistä punaista punaa, mutta en sitten ostanutkaan moista, kun luulen, ettei olisi tullut käytettyä kumminkaan.  ::)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #164 : 19.12.06 - klo:07:26 »
Hunajapupu, mitä mieltä olet tuon huulipunan hileisyydestä? Minusta niitä hileitä näytti olevan siinä vähän liikaakin, mutta kun muuten oli ihana sävy niin halusin ehdottomasti hankkia tuon. Oletko jo ehtinyt käyttämään omaa huulipunaasi, toimiiko se hileistään huolimatta myös arkikäyttöön? Olen ehkä siksi skeptinen niiden suhteen, että yleensä olen käyttänyt lähinnä perus Lumene-huulipunia ym, joissa on vain vähän sellaista kimallusta.  :)
Ainakaan Beige Everydayssa noita hileitä ei tunnu olevan liikaa, onhan se suht hohtava mutta ihan arkipunana ajattelin käyttää. Nuo hileet eivät kuitenkaan mielestäni erotu selvästi yksittäin isoina hippusina siten kuten esimerkiksi joissain huonolaatuisissa huulikilloissa vaan ennemminkin niin että näkyy vain selvää hohdetta. Tuosta Beige I Hate Herista en nyt muista ihan tarkkaan sitä hileisyysastetta, olisikohan siinä ollut enemmän kuin Beige Everydayssa? Ehkä se on vähän totuttautumiskysymys käyttää päiväpunana tällaista jos on tottunut käyttämään mattaisempia punia tai sellaisia joissa on pikemminkin satiinista kiiltoa kuin selvää hohtoa. Itse tykkään meikissä hohtavuudesta ja kuullosta joten tuo hohto ei haittaa tässäkään punassa. :)