Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116950 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Huulipunat
« Vastaus #165 : 19.12.06 - klo:15:10 »
Kävin kattoo sen HR huulipunan, mikä se oli? Bare whatever ja se on melkein/on saman sävyinen kun jo omistamani Cliniquen Bare Brilliance Precious Pink puna. Toisaalta harmi ja toisaalta ei.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #166 : 19.12.06 - klo:20:40 »
Minä pidän kovasti Max Factorin Lipfinity-huulipunasta (vai pitäisikö sanoa maalista?). Käytisn ensikerran vuosi sitten vanhojen tansseissa viininpunaista sävyä ja hyvin pysyi. Toinen suosikkini on Maybellinen huulipunat: hyviä sävyjä, Lip Moisture ihanan kosteuttava ja pysyy aika hyvin. Huulet rajaan aina huulipunaa käyttäessäni ellen sitten halua luonnollisempaa lookia. Äitini ainakin tuntuu sanovan huuleni näyttävän hirmu isoilta rajattuina vaikka menenkin luonnollista linjaa pitkin.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #167 : 19.12.06 - klo:22:37 »
Mä katselin tänään pitkästä aikaa vähän tarkemmin Biothermin huulipunia ja löytyi muutamia todellakin hankkimisen arvoisia punia. En edes muista koska oisin viimeksi katellut Biothermia kun se merkki ei juurikaan ole koskaan kiinnostanut, mutta kiiltoja ja punia voisi tosiaan alkaa siltä ostellakin. Paljon kehuja olen kuullut mm. Smile shineista, ja yksi kosmisnettiystävä hehkutteli usein jotain tiettyä sävyä niistä, mutta mä en kyllä löytänyt tänään niistä mitään ihan ylivoimaisen kaunista sävyä enkä yhtään muista mikä nro se hänen hehkuttamansa sävy oli. No envei, Aquatic shine ja Aquatic reflects punista löytyi molemmista ihania herkkusävyjä;

Aquatic Shine
Moisturizing Glossy Lipstick

The high shine finish of a lipgloss in a moisturizing lipstick! This unique formula contains a combination of pure shine oil and transparent polymers for ultra-shine. Moisture beads and our patented mineral-rich concentrate from Thermal Spring Water soothe and provide up to 3 hours of moisturization so lips are shiny and plump. Choose your desired effect, with shades ranging in crystallized, syrup and holographic shine. Slender case allows for quick and easy application.

Aquatic Reflects
Glossy Lipstick - Soft Moisture

Reflect on this… a patented, non-sticky glossy lipstick with sparkling color pigments that leaves lips softly moisturized while giving off a super reflective shimmer.

Muutama huippukaunis hyvin haalea sävy niistä on ostettava, löytyi jopa yksi ihan lähes sävytön helmiäisvalkoinen joka matsais täydellisesti Sweet beige ja Cupidon rajauskynien kanssa mm. Tuollasia kimaltavia melkein valkosia punia ei kyllä helpolla löydä, oikea helmituote. Olipa hyvä että innostuin katselemaan  Biothermia, ihania punia todellakin.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #168 : 19.12.06 - klo:22:40 »
OK, kiitti Hunajapupu! Voihan olla että kun tuo 200-sävy on vaaleampi, niin siinä ne "hileet" erottuvat enemmän. Mutta sitten joulun jälkeen voin raportoida miltä näyttää! Tykkään itsekin kuulto- ja hehkumeikeistä, mutta töissä tuntuisi liian laitetulta jos kaikki meikin osa-alueet olisivat yhtä kimallusta.  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #169 : 20.12.06 - klo:07:43 »
OK, kiitti Hunajapupu! Voihan olla että kun tuo 200-sävy on vaaleampi, niin siinä ne "hileet" erottuvat enemmän. Mutta sitten joulun jälkeen voin raportoida miltä näyttää! Tykkään itsekin kuulto- ja hehkumeikeistä, mutta töissä tuntuisi liian laitetulta jos kaikki meikin osa-alueet olisivat yhtä kimallusta.  :D
En ole vielä oikein ehtinyt käyttää sitä mun punaa, voi olla että auringonpaisteessa esimerkiksi ne "hileet" näkyvät enemmän kun nyt sen punan on nähnyt lähinnä sisätiloissa keinovalossa. Työympäristöön ei välttämättä tosiaan sovi kokonaan selvästi hehkuva meikki, riippuen toki työstäkin.  :) Koetan muistaa raportoida kans tuosta punasta myöhemmin kun ehtii enemmän käyttää sitä että miltä se näyttää päivänvalossa ja huulilla muutenkin.

Biotherm kuulostaa kyllä tsekkaamisen arvoiselta jos siltä löytyy vaaleita sävyjä, eipä ole tullut kyllä koskaan katsottua Biothermin punia, huulikiiltoja olen sentään joskus katsellut. Kiitos vinkistä Fankku!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #170 : 20.12.06 - klo:22:19 »
Tänään kävin sitten ostamassa Biothermin Aquatic reflects Dazzling lipstick soft moisture punista kaikista valkoisimman sävyn, eli nro 592. Tuon mainostetaan tehokosteuttavan ja välkehtivän huulilla, kyseessä siis kiiltopuna joka tosi helmiäinen ja ihan lähes sävytön. Aivan mahtavalta vaikuttaa, ja samaisesta sarjasta pitää vielä ainakin yksi haalea helmiäisvaaleanpunainen käydä ostamassa. Aquatic shineja pitää katella vielä tarkemmin, enemmän olen nyt ihastunut tähän toiseen reflects sarjaan. Biotherm ei kyllä erityisemmin oo imagollaan koskaan mua vetänyt puoleensa, mutta punat on kyllä ostamisen arvoisia eli niihin voisin siinä merkissä keskittyä. Jotenkin aivan ihanan raikkaita kiiltäviä punia, just mun tyylisiä ainakin nämä muutamat sävyt.

Kannattaa Hunis jees tsekata nämä :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #171 : 20.12.06 - klo:22:57 »
Valkoisista punista puheenollen, katselin tänään Stockalla Clarinsin valkoista punaa, tais olla Le Rouge Pearl Shimmer sävyssä 100, jos en ihan väärin muista. En kuitenkaan kokeillut, paljonko tuossa on pigmenttiä, mutta ihan mielenkiintoiselta vaikutti.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 22.12.06 - klo:14:17 »
Kiitos vinkeistä MerGirl ja Shi Shi ;) tuo maybelinen sekä revlonin huulipunat kuulostat hyviltä ja täytyy käydä niitä metsästämässä tässä joulun jälkeen ja vertailla.
Aion ensin koittaa halvemmalla punalla niin ei kovin paljon harmita jos ei niin kirkas punainen olekkaan sävyltään sopiva.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #173 : 30.12.06 - klo:12:22 »
Pitipä testata No7:n kuivahko huulipuna jota voi levittää sorminkin:

No7 Matte Velvet Lip Colour

Emotionissa hintaa 9,90 ja pikatestauksella vaikutti ihan hyvältä ja suht pysyvältäkin verrattuna moneen muuhun punaan. Tosin se on melkoisen kuivaa, pidemmässä testauksessa vasta tietää kuivattaako huuliakin vai ei. Sävyjä oli neljä: ruskeanpunainen, lilahtava ja loput punaisia. Kannattaa ehkä kokeilla jos tykkäsi aikanaan esim. Lumenen Artist-sarjasta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #174 : 01.01.07 - klo:17:20 »
Hunajapupu, ei ole liikaa kimallusta Color Feverissäni. Aivan ihana huuli"puna"  :-* Tosin meikkivoiteella täytyy tehdä pohjustus, jotta tuo vaalea sävy pääsee oikeuksiinsa. Ihan neljää tuntia ei taida huulilla kestää, mutta huulipunaahan on helppo kuljettaa käsilaukussa ;)

Kannattaako huulten pohjustukseen laittaa meikkivoiteen päälle vielä puuteria? Pohjustus on silloin varmaan kestävämpi, mutta tekeekö se huulista kamalan kuivat ja jauhoiset päivän mittaan...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #175 : 01.01.07 - klo:17:28 »
Hunajapupu, ei ole liikaa kimallusta Color Feverissäni. Aivan ihana huuli"puna"  :-* Tosin meikkivoiteella täytyy tehdä pohjustus, jotta tuo vaalea sävy pääsee oikeuksiinsa. Ihan neljää tuntia ei taida huulilla kestää, mutta huulipunaahan on helppo kuljettaa käsilaukussa ;)

Kannattaako huulten pohjustukseen laittaa meikkivoiteen päälle vielä puuteria? Pohjustus on silloin varmaan kestävämpi, mutta tekeekö se huulista kamalan kuivat ja jauhoiset päivän mittaan...
Kiva kuulla että olet tykännyt! :) Jos meikkivoide+puuteri -pohjustus epäilyttää niin kokeile erityistä huulimeikinpohjustajaa, ainakin Body Shopilla ja Lumenella taitaa olla valikoimissaan tuollainen ja jokin aika sitten näin Anttilassa tarjouksessa 5 eurolla tuota Lumenen pohjustajaa. Itse en ole ikinä kokeillut noita niin käyttökokemuksia en osaa kertoa. Puuterin avulla huulimeikin saa käsittääkseni pysyvämmäksi niin että ensin painaa huulet kevyesti kasvopaperiin jotta punasta lähtee liiat pois, sitten tupsuttaa kevyesti puuteria huulille (olen nähnyt vinkin että voi tupsuttaa huokoisen kasvopaperin läpikin ettei mene liikaa) ja sitten laittaa vielä toisen kerroksen punaa. En sitten tiedä kuinka käytännöllisiä nuo neuvot ovat kun itse tyydyn vain laittamaan kerroksen punaa ja lisäilemään sitten jossain vaiheessa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #176 : 02.01.07 - klo:20:45 »
^ Tuo Lumenen huultenpohjustustuote mulla onkin jo, ei vaikuttanut ensimmäisillä kokeilukerroilla siltä, että siitä olisi ollut mitään apua, mutta toisaalta en sitä näin neutraalin sävyisen huulipunan kanssa olekaan vielä kokeillut. Kiitti tuosta puuterointivinkistä, sitä täytyy kokeilla!

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #177 : 05.01.07 - klo:11:19 »
Pitipä testata No7:n kuivahko huulipuna jota voi levittää sorminkin:
se on melkoisen kuivaa, pidemmässä testauksessa vasta tietää kuivattaako huuliakin vai ei.

Äh, tuo on sittenkin ihan liian kuivaa, eli huuletkin kuivuu samalla. :-\ Sävyä tulee kivasti, mutta lähtee sitten kyllä aika nopeasti pois. Pieneen punertavan sävyn korostamiseen ja totaalisiin mattahuuliin tuo on hyvä.

Mistähän löytyisi perushuulipuna (ei kestopuna), jonka päälle voisi levittää huulikiiltoa sottaamatta? Sen pitäisi siis olla hieman kuivahko, ei ylikostea tyyliin Lumene Classic- joka ainakin mulla leviää nopeasti.

Vanhan Lumenen Artist-sarjan punan päälle kiiltoa pystyi levittämään huoletta, eikä puna silti levinnyt. Joskus kaapissa oli Helena Rubinsteinin vastaavanlainen puna, mutta nykytrendi tuntuu olevan enemmän kiiltoa ja vähemmän pysyvyyttä..
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 05.01.07 - klo:22:15 »
^Minun kokemuksen (omistan yhden sävyn) mukaan juuri nuo Helena Rubinsteinin punat ovat tosi kuivia ja aika pysyviä. Sen takia en itse oikein välitä siitä koostumuksesta on kamalan kuivaa ja kuivattaa mun superkuivat huulet vielä kuivemmaksi. Sävy on kyllä juuri passeli.
1a F ii

Tigru

• Vieras
« Vastaus #179 : 11.01.07 - klo:22:42 »
Ostin eBaystä jo toisen Cliniquen Colour Surge huulipunan sävyssä Precious Pink kun tuo sävy on niin ihq :-* Maksoi postareineen vain 3,80e (tosin gwp casing) joten ei ollut hinnalla pilattu. Ostin ihan vasta eBaystä myös L'Orealin jonkun huulipunan sävyssä Fairest Nude, kun en Suomesta tuota sävyä löytänyt ja ihastuin siihen L'Orealin sivuilla. Tuokaan ei maksanut postareineen kuin 4-5 euroa, joten halvalla lähtee :D EBay on kyllä niin ihana, ei tarvi köyhän opiskelijankaan paljoa miettiä mitä ostelee, kun suurin osa kosmetiikasta on niin halpaa...