Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116676 kertaa)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
Vs: Huulipunat
« Vastaus #180 : 12.01.07 - klo:11:58 »
Täällä kun on keskusteltu paljon noista nudehuulista, niin löysin alesta tosi hyvän rajauskynän nudemeikkiin: Helena Rubinsteinin Lip Pencil sävy Naked 15. En tiedä onko kausisävy vai ei, kun alesta löysin, mutta tosi hyvä sävy ja koostumus.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #181 : 12.01.07 - klo:23:47 »
^ Naked on ihan basictuote ja jatkuvassa myynnissä, ellei nyt sitten olisi yllättäen poistumassa valikoimasta, mutta epäilen. Eikö tuo oo aika mattamainen sävy jos oikein muistan? Muistaakseni ei siis tuo mitään hohtoa ja siksi onkin jäänyt itseltäni ostamatta. Kaunis sävy siitä huolimatta ja tosiaan harvinaisen hyvä nudesävy. Rubinsteinin kynät on myös olleet erittäin laadukkaita, itsellänikin niitä on. Kuva ko. sävystä;

Mä katselin tänään Cliniquen punia nopeesti läpi ja bongasin yhden todella kauniin heleän helmiäisvaaleanpunaisen. Clinique on semmonen merkki ettei se mua juurikaan kiinnosta, mutta mä fanitan nykyään niin kauheesti helmiäispinkkejä että kai tuokin on vaan shopattava merkistä huolimatta.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #182 : 14.01.07 - klo:14:02 »
Onko kukaan testannut Make Up Storen nude huulipunaa?

Kädellä näytti juuri sopivalta, mutta mitä mieltä olette? MUSin oli huulipunarasiassa, mutta kiiltoakin tuli ettei ollut täysin matta, ehkä mukana jotain kosteuttavaa? Onko pysyvyys hyvää ja tarvitsisiko pohjustaa ennen laittoa? Kyselen kun 16 euroa kuitenkin maksaa.  ;)
Tälläinen purkki:
http://www.makeupstore.se/fifi/products/lips/lipstick

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #183 : 15.01.07 - klo:17:12 »
Ostin heräteostoksena Maybellinen Moisture Extreme huulipunan sävyssä 403 Pink Champagne. Tuo on sangen vaalea sävy, vaalentaa huultenväriä aika tehokkaasti ja taittaa vaaleanpunaiseen, tämä antaa ehkä hieman kuvaa siitä millainen sävy kyseessä:

Punassa on tällainen hylsy:

Luvataan olevan kosteuttava ja ehkäisevän huulten rohtumista ja sisältää suojakertoimen 15. Sävyvaihtoehtoja on 20, joista vaaleita näyttäisivät nettisivujen perusteella tuon Pink Champagnen lisäksi olevan ainakin
Autumn Rose     Anemone         Rose Sunrise

Vaikuttaa ensi kokeilujen perusteella ihan kivalta punalta, mulla on nyt vain ollut niin rohtuneet huulet ettei mitään punaa saa levittymään nätisti. Pitää käydä tsekkailemassa joskus sävyvalikoimaa laajemmin kaupassa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #184 : 15.01.07 - klo:17:59 »
Kaunis väri, kuten kaikki nuo neljä vaihtoehtoa.
Maybellinella oli joskus vuosia sitten ihanan malvaroosainen huulipuna, joka sopi minulle täydellsiesti - mutta sille tapahtui karmaiseva haaveri, ja jouduin luopumaan siitä... Sama sävy oli sitten, yllätys yllätys, lopetettu. kuten yleensä aina minulle sopivat värit... ::)
Huulipunien kanssa on se ongelma, etä huulipuna kuin huulipuna tahtoo ärsyttää ja aiheuttaa ihottumaa huultenympäryksille, vaikka kuinka hyvin kosteuttaisin.

Pari vuotta kestänyt ihottuma-märkärupi-kortisonikierre on nyt vihdoin loppunut, joten en halua sitä samaa enää toiste kokea... Huulet ovat muuten hyvässä kunnossa, mutta eilinen kokeilu ei ainakaan tehnyt hyvää..
No, kuvissa voi onneksi värejä ihailla ilman terveysriskejä  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #185 : 15.01.07 - klo:18:19 »
Nuo alhaalla olevat kolme sävyä on kyllä ihania, tekisi melkein mieli käydä tsekkaamassa kaupassa noita. Oon vaan niin onneton käyttämään huulipunia, aina niitä ostelemassa ja mukamas sitten päätän käyttääkin. Yhtä usein jäävät sitten meikkipussin pohjalle. Nykyään tulee melkeen enemmän käytettyä huulikiiltoja, joita niitäkin on jo iso kasa.

Mut Hunis, paljonko noi Maybellinen huulipunat maksavat?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #186 : 15.01.07 - klo:18:36 »
^Hinta on jotain kympin luokkaa, omani ostin Tarjoustalosta ja taisi olla 9 euroa. Muakin kiinnostaa noi kolme alimmaista sävyä, nuo kuvat vääristävät kuitenkin jonkin verran sävyä sillä tuo ylin sävy joka mulla on niin on huulilla vielä vaaleampi kuin tuossa kuvassa. Nuo kolme alinta ovat siis varmaan jo tosi vaaleita.
Maybellinella oli kerran aivan ihana vanhan roosan värinen huulipuna josta tykkäsin kunnes heitin sen jämät pois kun oli vuosikausia vanha, sitä koko huulipunaa ei tietty enää myyty siinä vaiheessa. Samoin sellainen aivan täydellinen oikein vaalea puolimatta sävy Maybellinelta oli lempparini mutta sitäkään ei enää saa. :(
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 15.01.07 - klo:18:44 »
Niinhän se usein menee- kauneimmat sävyt lopetetaan nähtävästi ei-trendikkäinä  :D

Minulle on tapahtunut sama kohtalo paitsi tuon Maybellinen kanssa, myös YR:n ja N.o 7:n roosasävyjen kohdalla... Kumpikin oli aivan täydellinen ...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #188 : 16.01.07 - klo:10:35 »
 Onko kukaan testaillut Shiseidon huulipunia ? Minua kiinostaisi tämä: Maquillage Luminastic Rouge. Siinä on ainakin Strawberrynetin kuvassa tosi nätti, helmiäisbeige sävy,  RS311.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #189 : 16.01.07 - klo:21:33 »
^ Naked on ihan basictuote ja jatkuvassa myynnissä, ellei nyt sitten olisi yllättäen poistumassa valikoimasta, mutta epäilen. Eikö tuo oo aika mattamainen sävy jos oikein muistan? Muistaakseni ei siis tuo mitään hohtoa ja siksi onkin jäänyt itseltäni ostamatta. Kaunis sävy siitä huolimatta ja tosiaan harvinaisen hyvä nudesävy. Rubinsteinin kynät on myös olleet erittäin laadukkaita, itsellänikin niitä on. Kuva ko. sävystä;

Jes  ;D kiva kuulla että kyseessä on jatkuvasti myynnissä oleva tuote, nimittäin tykkään tosi paljon. On tosiaan kyllä matta, mutta tykkään juuri siksi. Jotenkin parempi kuin hohtavat rajauskynät itselläni.

Karoliina: Mulla on Shiseidon yksi huulipuna, Perfecting Lipstick sävyä p21 Praline. Ihan ok laatu, parempiakin olen kokeillut mutta sävyn takia ostin. Tämä on ainakin riittoisaa eli pigmenttiä on paljon. Tuosta Maquillage Luminastic Rouge:sta en niin tiedä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 17.01.07 - klo:17:39 »
Onko kenelläkään ollut kokemusta Santén huulipunista? Silmäilin niitä eilen ja löytyi kaunis sävy, mutta INCi-listassa silmään piti talkki... Lieneeköhän kuivattava koostumus?

1b F/M ii

Tigru

• Vieras
« Vastaus #191 : 23.01.07 - klo:17:51 »
Ah ja uh, kokeilin just ekaa kertaa markin (avon) huulipunaa, on ihan mielettömän hyvä!! Kosteuttavin huulipuna mihin oon törmänny. Huulet on nimittäin pikkaisen rohtuneet tuolla pakkasessa, mutta siltikään huulipunan laiton jälkeen huulet ei näytä yhtään rohtuneilta, mihin mun huulilla kyllä on normaalisti pahasti taipumusta. Lisäksi pakkaus on toooosi söötti (pieni) ja huulipuna tuoksuu piparmintulta/ perus jenkkipurkalta :D Nyt ei auta kuin etsiä eBaystä tuo huulipuna kaikissa sävyissä (sävyjä on kyllä aika vähän) ja laittaa tilaus vetämään ;D Niin ja mikä parasta, nuo ei maksa kuin nelisen euroa postikuluineen parhaimmillaan ;D Jos jotakin kiinnostaa, niin MUA:sta löytyy paljon lisää kommentteja..

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #192 : 23.01.07 - klo:20:08 »
^Minun kokemuksen (omistan yhden sävyn) mukaan juuri nuo Helena Rubinsteinin punat ovat tosi kuivia ja aika pysyviä. Sen takia en itse oikein välitä siitä koostumuksesta on kamalan kuivaa ja kuivattaa mun superkuivat huulet vielä kuivemmaksi. Sävy on kyllä juuri passeli.

Olikos sulla kuinka uusi tuo mainitsemasi huulipuna? Kun käväisin Stokkalla kyselemässä asiaa, ei HR:llakaan ollut myynnissä enää mitään kuivempaa punaa vaan kaikki on nykyisin ultrakosteita ja kiiltäviä. Pöh..
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 23.01.07 - klo:20:17 »
^Se minun omistama on nimenomaan sitä uutta sarjaa, olisikohan nimi Wanted Rouge, sellaisessa metallinvärisessä putkilossa. Tällainen tuubi on kyseessä. Kyseistä punaa kyllä mainostetaan kosteuttavana, mutta mun mielestä se koostumus on vaan auttamattoman kuivaa.
1a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #194 : 23.01.07 - klo:20:22 »
^Sain pienen näytepunan tuosta ja samaa mieltä olen EVS:n kanssa, ei ole samalla tavalla kosteuttavan ja kevyen oloinen kuin kosteuttavat punat yleensä vaan enemmän "normaalin" punan oloinen. Kannattaa siis Penny ainakin vilkaista tuota ja kokeilla kädelle tms vaikka myyjä kehuisikin sitä superkosteuttavaksi. Tuo levittyy joka tapauksessa huulille nätisti, mistä plussaa, mutta ei tunnu huulilla kovin kostealta, kiiltävältä tai muuta vastaavaa.