Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 132362 kertaa)

Poissa MAS

• HAIRahtanut
Vs: Huulipunat
« Vastaus #210 : 09.03.07 - klo:11:17 »
^ tuli kanssa cittarin tarjouksista ostettua huulipuna, tosin Lumenen Happy Reds. Taitaa olla muuten mulla tätä sarjaa ensimmäinen ja viimeinen, classic punista oon tykännyt, mutten tämän koostumuksesta kyllä tykkää. On heti laitettaessa jo sellainen kuivattavan tuntuinen, eikä levity mitenkään hyvin. Ja näissä sentään piti olla jotain öljyäkin?

tähän lisäksi tuli sitten tietysti arvottua vielä mulle sopimaton sävy  :-[
1b F ii

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 09.03.07 - klo:12:50 »
^Valitettavasti sävy on liian tumma pelkälteen pidettäväksi eli Cranberry ei ole saanut mahdollisuutta pysyä huulilla  ;)
Mä voin kyllä vaikka huomena kokeilla kotona miten se pysyisi jos kukaan muu ei ehdi ensin. Tänäänkin ehdin ruokkiksella testailemaan erilaisia pinkkejä käsiini mutta en vielä ihastunut yhteenkään. Saa nähdä miten vaikeaa on löytää oikea sävy kun pinkistä tulee helposti liian lila kun omista huulista tulee sinisyyttä pohjalle vaikka pohjustaisikin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 09.03.07 - klo:15:09 »
Onko joku kokeillut sitä Maybellinen uuden lookin huulipunaa, nimi taisi olla Mango diamonds? Oli todella mukavan näköistä, sellainen nuden ja oranssin sekoitus, mutta kuitenkin vaaleaa. En voinut kokeilla kun ei ollut testeriä vielä tullut, avasin kyllä yhden punan, mutta katsoin vain. OT, mutta täällä ei taida olla Maybellinelle omaa keskustelua? Ei ole ainakaan sattunut silmiin.

Edit: unohdin nyt tässä selittelyssäni sen olennaisimman asian. Niin että jos joku on kokeillut, niin millaista on huulilla? Vaaleaa, onko paljon hileitä?
« Viimeksi muokattu: 09.03.07 - klo:15:10 kirjoittanut Magia »

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 10.03.07 - klo:14:52 »
No niin tässä tulee eilen lupailemiani koetuloksia. Kaksi tuntia sitten laitettu Cranberry Kiss on edelleen hyvin huulilla huolimatta seuraavasta: En käyttänyt mitään pohjustustuotetta, huulten kuivumista estämään sipaisin hieman Weledan Everon huulivoidetta ennen punaa (tästä ei tule mitään kiiltoa eikä liukkautta huulille). Laitoin punan siveltimellä ensin kerros huulten luonnollisia rajoja myötäillen, painoin huulet kevyesti paperilla ja sitten toinen kerros siveltimellä huulten keskiosiin. Mitään rajausta en käyttänyt. Tänä aikana olen ehtinyt siemailla lasillisen smurffilimua, hörppästä kupposen kahvia ja lusikoida pienen Fazerin mustikkapiirakan (täällä on pientä krabbea tänään). Astioihin punasta ei ole jäänyt jälkiä. Herkistyneestä hajuaistista johtuen punan tuoksu on häirinnyt todella pahasti, sitä leijaili nenään noin tunnin laittamisen jälkeenkin kun istuin neulomassa. Tämä tuoksu vaikuttaa niin, etten aio etsiä toista väriä tästä tuotteesta.
Muut lopputulemat, kiiltoa tämä puna ei tuo tällä tavalla yhtään, jos laittaisi suoraan puikosta niin ehkä sitten. Itse en käytä punia suoraan puikosta eli ei auta. Huulet alkavat kuivahtaa ja kun suuta venyttää väri on keskittynyt huulten poimuihin, minulla ei (vielä) ole juonteita suun ympärillä joten mitään karkailua siihen suuntaan ei ole tapahtunut.
Huulia yhteen hieromalla kuivuuden tunne lievittyy. Virallinen testiosuus päättyykin sitten tähän, lähden vetäisemään pienet päikkärit. Katsotaan kestääkö puna vielä senkin  :D.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #214 : 10.03.07 - klo:14:55 »
Kiitos informaatiosta tigger. Ajattelin kyllä samaa, mutta ihmettelin kun niille on kuitenkin raivattu ainakin täälläpäin tila ihan Lorealin hyllyyn  ??? Kun yleensähän kausituotteet eivät kuitenkaan hyllyihin asti pääse.

Samaa olen miettinyt. Hyllyissä ne täällä on , samoin kuin ne luomiväripaletitkin. Sävy Scarlett Blush on kyllä aivan maahtavaa, pysyy ainakin minulla hyvin ja niin kaunis persikkainen sävy.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 10.03.07 - klo:16:27 »
No niin tässä tulee eilen lupailemiani koetuloksia...

Kiitos Piu, raportoinnista. :D Hajuhaitta on harmillinen. Kesto vaikuttaa hyvältä mutta poimuihin kertyminen ja kuivahtaminen eivät ole kauhean kiva juttu. Mulla on vielä sellaiset huulet jotka kuivuu äkkiä ja sitten väri onkin ikävästi poimuissa. Kosteuttavat huulipunat taas tykkää karkailla pois liian nopeasti. Tuo mainitsemani Rimmel oli tänään testissä kaupungilla ja on säilynyt aika mukavana pitkän ajan. Plussaa on, että ei keräänny mihinkään, vaan sillä lailla aika hienovaraisesti muuttuu haaleammaksi huulilla.

tigger

• Vieras
« Vastaus #216 : 11.03.07 - klo:13:09 »
Kiitos informaatiosta tigger. Ajattelin kyllä samaa, mutta ihmettelin kun niille on kuitenkin raivattu ainakin täälläpäin tila ihan Lorealin hyllyyn  ??? Kun yleensähän kausituotteet eivät kuitenkaan hyllyihin asti pääse.

Samaa olen miettinyt. Hyllyissä ne täällä on , samoin kuin ne luomiväripaletitkin. Sävy Scarlett Blush on kyllä aivan maahtavaa, pysyy ainakin minulla hyvin ja niin kaunis persikkainen sävy.

Ehkä toiset myymälät poistavat kausituotteita eri aikoihin. L'orealin konsulentilta ( vai mitä he ovatkaan nimikkeeltään) kysyin ja poistumassa ovat. Meiltä (kempparista jossa usein asioin) on pyydetty (ja lähetettykin) tuotteet jo takaisin L'orealille, jotta saivat enemmän näkyvyyttä kevätkauden meikeille. :)
« Viimeksi muokattu: 11.03.07 - klo:13:12 kirjoittanut tigger »

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 11.03.07 - klo:13:46 »
Mm, pakko saada kevään kunniaksi joku näistä Lancômen nude-punista:

Juicy Rouge - 232 Praline
Le Rouge Absolu - 268 Matin
Color Fever - 200 Beige I Hate Her

Oi, ihanaa ihanaa, nyt voin ilman tunnontuskia kävellä suoraan (stockan) kosmetiikkaosastolle ensi viikolla, kun mulla on se -20% -etusetelikin !  :-* En jaksaisi odottaa, ihanaa päästä vertailemaan noita punia ... !  ::)

Paljon täällä on ollut kehuja tuosta Color Feverin Beige I Hate Her -punasta, mutta en vielä aseta ennakkosuosikkeja, koska nuo kaksi muutakin näyttivät tosi kivoilta!  :P
1c M ii BSL

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 11.03.07 - klo:14:07 »
Tuo Beige I hate her on kyllä tosiaan hyvä puna. Mukavan pehmeää, väriltään voisi sanoa aikalailla pronssiseksi (ainakin puikossa) ja hohtaa vähän myös kullanvärisenä. Huulille vaatii jonkunlaisen pohjustuksen, minä en ainakaan ilman pohjustusta saa tuota näkymään huulilla kovin vaaleana, vaan silloin ennemmin korostaa huulten punaisuutta. Sitten taas pohjustuksen kanssa saa mukavat eloisan näköiset nude-huulet. Aika monikäyttöinen tuote itseasiassa. :D

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #219 : 27.03.07 - klo:23:21 »
Kiitti Piu käyttiskokemuksista tuon Lumenen Cranberry Kiss-huulipunan suhteen. Olin juuri aikeissa tulla kysymään, onko kellään siitä vielä mitään tuntumaa. Katselin nettisivuilta noita sävyjä, ja sen mitä noista melko samanlaisista sävyistä saa käsitystä, niin vaikuttavat kivan neutraaleilta ja kesäisiltä sävyiltä.
Mustaherukan tuoksu tuskin tulee mua haittaamaan. Pysyvyys kuulostaa lupaavalta, kuivuminen ei, mutta aion silti huulipunan ostaa. En kyllä tiedä miksi, koska mä loppujen lopuksi käytän tosi vähän huulipunia, mutta joku pakkomielle nyt iski tän Cranberryn suhteen.

Muistatko Piu huulipunan hintaa?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 27.03.07 - klo:23:55 »
^Jos en nyt väärin muista niin taisi olla cittarista ostaessa 8,95e tuo Cranberry ja ei se välttämättä kuivimmasta päästä ole, varsinkin jos laittaa hyvän huulivoiteen alle. Tai vetää suoraan puikosta huulille, silloin se on varsin liukas.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #221 : 28.03.07 - klo:15:39 »
Itse ostin pitkästä aikaa uuden huulipunan, Maybellinen sävyn 323 Scarlet Sensation. Todella kaunis kimaltava punainen. Huulipunan mainostettiin olevan kosteuttava, mutta kyllä se ainakin omat huuleni kuivattaa, kuten kaikki muutkin kokeilemani huulipunat. Siksi käytänkin lähinnä huulikiiltoja. :) Tuoksu tuossa on melko kiva, sellainen vähän melonin tuoksuinen.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Tristy

• Vieras
« Vastaus #222 : 02.04.07 - klo:21:13 »
Näiden sivujen lukeminen tulee kalliiksi! Menin meinaa juuri äsken tilaamaan tuon ihanan KissKissin StrawberryNetistä. Olen metsästänyt tuloksetta juuri tuollaisia ihania nudesävyjä, jotka eivät kuitenkaan olisi vaaleanpunaiseen taittavia. Ja kun sellainen kerta löytyi, oli se heti saatava! Toivottavasti paketti tulisi pian!

Otin lainauksen tuolta Lafanquen meikkiapuketjusta. Ootkos Jamaica jo kykeneväinen antamaan raporttia tuosta punasta ja sävystä? :D Mulla on tuo edelleen ostoslistalla. Näkyykö oikeasti vaaleampana huulilla? Ja on siis hileetön? Miltä tuntuu huulilla?

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 04.04.07 - klo:08:10 »
^Anteeksi, huomasin nyt vasta tuon viestin. Huulipuna oli ehkä hivenen pettymys. Olisin toivonut hivenen intensiivisempää beigen sävyä (peittämään liikaa punaisuutta huulissa), mutta mielestäni tämä huulipuna on todellisuudessa enemmän valkoiseen/hopeaan taittava. Sävy on tosi hento. Hileitä tuossa on mielestäni aika paljon! Koostumus on aivan ihanan pehmeä ja hoitavan tuntuinen. Siitä plussaa! Todella kaunis tämä sävy kyllä on, mutta pelkiltään käytettynä se ei "peitä" tarpeeksi omien huulteni voimakasta punaisuutta. Mutta jonkin hieman peittävämmän huulipunan päällä tämä on aivan  :-* "Normaalisävyisten" huulien päällä tämä on varmasti aivan ihana! Eli ei kuitenkaan mikään vikaostos.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #224 : 04.04.07 - klo:09:39 »
Mulla on ollut hileetön vaalea puna haussa, eikä tuo nyt sitten kuulostanutkaan yhtä hyvältä kun mitä olin ajatellut. Ja tuo valkoiseen/hopeaan taittava sävy kuulostaa vähän pelottavalta :D Ei oikein sellaiselta sävyltä mitä haen. Mutta kiitokset raportista :) Etsintä jatkuu.