Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 132352 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #225 : 09.04.07 - klo:20:45 »
Löysin vihdoin kivan helmiäis nude punan! Maybellinen punaisessa hylsyssä olevan moisture extreme, sävy 175 Amber shimmer. Tuosta kosteuttavuudesta en tiedä, hetken toimii. Pysyy kuitenkin aika hyvin. Tämä sävy on kyllä kiva!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #226 : 09.04.07 - klo:20:53 »
^Onko tuo sävy luonnossa kuinka samanlainen kuin tässä Maybellinen sivujen kuvassa? Vaalentaako tuo huulia ihan kunnolla vai onko ennemminkin huulten värinen nude?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #227 : 09.04.07 - klo:21:59 »
Hunis, on joo hyvin samanlainen sävy kun tuossa kuvassa. Vaalentaa ihan reilusti huulia, pigmenttiä siis löytyy.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 09.04.07 - klo:22:13 »
^ Kivalta kuulostaa tuo, pitää käydä minunkin katsastamassa. :D Maybellinen kevätlookin persikkainen vaalea Water shine puna oli myös kivan värinen.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #229 : 10.04.07 - klo:08:36 »
Pitää katsoa joskus itsekin tuota Amber Shimmer -sävyä, kuulostaa tosi kivalta ja vaaleita punia ei ole koskaan liikaa. Mulla on yksi Moisture Extreme puna ja se on mielestäni ihan hyvä peruspuna, mieluusti ostan toisenkin. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 10.04.07 - klo:10:18 »
Mä olen myös etsiskellyt pitkään huulia vaalentavaa punaa ja hutiostoksia on tullut aika monia. Tuota edellä mainittua Maybellinea en ole kyllä kokeillut -jotenkin jäänyt mielikuva, että kosteuttavat eivät pysyisi kunnolla. TOisaalta kuivahuulisena joudun laittamaan huulipunan alle rasvaa joten oikeastaan se pysyvyys taitaa jo kärsiä siinä.

No mutta joka tapauksessa löysin itselleni nyt mielestäni tähän astisista kokeiluista parhaimman, Maxfactorin Lasting colorin sävy Modernist Pink. Olen moneen otteeseen sitä katsellut mutta jättänyt ostamatta kun hohkasi mielestäni liikaa ja oli niin vaalea. Tarjouksesta sitten otin lopulta mukaani ja yllätyksekseni toimii huulilla loistavasti. Ei hohda liikaa ja vaalentaa sopivasti tummansinertävänpunaisia huulia. Ja mikä parasta -pysyy hyvin. Ei mene kokkareiseksi kuten todella monet punat menevät (kummallinen ilmiö) ja toisena isona plussana vielä se ettei tuoksu mun nenään miltään! Turhan monissa punissa on huumaavan vahva makean pistävä tuoksu, joka tällaista hajusteyliherkällä saa silmät vetistämään ja pään särkemään. Silti ostelen, koska olen aikamoinen huulipunaaddikti... ;D

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 10.04.07 - klo:11:53 »
^Hyvä että Tarhatyyli vastailikin jo Huniksella :D Olen samaa mieltä että näyttää samalta kuin kuvassa ja vaalentaa huulia. Kesällä kun hieman rusketusta on varmaan vielä parempi tuo sävy!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #232 : 10.04.07 - klo:12:26 »
^Kävinkin äsken ostosreissulla tsekkaamassa tuon sävyn, oli tosi nätti lämmin ja hohtava sävy, rusketuksen kanssa varmasti tosi hyvän näköinen. :) Jäi vielä kauppaan kuitenkin itselläni, koetan pitää ostolakosta edes jotenkin kiinni ja tänään tuli hankittua dödö ja kasvoputsari joten siinä on sortumista jo riittämiin.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #233 : 10.04.07 - klo:12:35 »
^ Kivalta kuulostaa tuo, pitää käydä minunkin katsastamassa. :D Maybellinen kevätlookin persikkainen vaalea Water shine puna oli myös kivan värinen.

Voin tässä nyt kertoa, että tästä tulee uusi luottopunani :) Ostin muutama päivä sitten ja olen todellakin tykännyt, tuo ihanaa persikkaista kiiltoa huulille ja vieläpäs aikas halvalla ;)
Ei edes kulu heti pois, vaan kestääkin jopa muutamat suukottelutkin ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 10.04.07 - klo:16:07 »
Oi voi, norah, oliko pakko. ;D Pitää kai harkita senkin ostamista sitten..

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 10.04.07 - klo:16:18 »
^Aivan, kuulostaa suunnilleen sellaiselta punalta, jota olen etsiskellytkin. Mikä on tuon sävyn nimi/numero?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 10.04.07 - klo:16:26 »
^ Numerosta en tiedä, mutta nimi taisi olla Mango diamonds, ellen nyt ihan väärin muista. :) Kevätlookissa on vain yksi toinen puna tämän lisäksi, joten löytynee helposti joka tapauksessa.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #237 : 10.04.07 - klo:16:42 »
^jep, mango diamonds ja numero on 202. Puteli siis kiiltävä hennon vaaleanpunainen :)

Tosi hyvä puna ja vakuutan nyt teille, että tulette rakastamaan tätä, on nimittäin uusi suosikkini yli Chanelin aqualumier-punin ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #238 : 10.04.07 - klo:20:58 »
^Aivan, kuulostaa suunnilleen sellaiselta punalta, jota olen etsiskellytkin. Mikä on tuon sävyn nimi/numero?
202 Mango Diamonds. Valitettavasti on kausisävy, pitäisköhän hamstrata...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 10.04.07 - klo:21:35 »
Onko joku muuten ehtinyt testailemaan uutta Wet'n'wildin huulipunaa/kiiltoa, sitä mikä on rasiassa ruusukuviona? Sitä uutta Romantic colours (?) tms sarjaa. Kiinnostaisi se beige/vaaleanpunainen sävy, sellainen vähän vanhahtava roosa ehkäpä. En osaa sanoa onko tämä enemmän huulipuna vai -kiilto, mutta punaksi kai tämän voisi luokitella. Näyttäisi niin kivan väriseltä, mutta siitä ei ainakaan täälläpäin näyttänyt jostain syystä olevan testeriä, niinkuin ei joissain muissakaan kyseisen merkin tuotteissa.