Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116674 kertaa)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
Vs: Huulipunat
« Vastaus #240 : 11.04.07 - klo:16:28 »
Nyt onkin jo omana tuo Watershine-puna sävyssä 202 Mango diamonds. Pakko se oli ostaa kun näytti niin kivalta ja maksoikin vain 5,50. Huulilla tuo on oikein kauniin luonnollisen ja mehukkaan näköinen. Kiitos suosituksista norah, nyt olen löytänyt etsimäni  :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #241 : 11.04.07 - klo:17:43 »
^olepa hyvä, mä olen todella itsekin rakastunut tuohon punaan :) Ennen tuota suosikkini oli Chanelin aqualumiere-punan sävy peche tai joku vastaava mutta hienoa että halvalla saa parempaa :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 11.04.07 - klo:19:12 »
^Olisko jollain kuvaa tuosta punasta kun se on huulilla? :) Olis kiva nähdä miltä se näyttää.. Nappaiskaapa joku, Norah vaikka, kuva huulistanne :D

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 13.04.07 - klo:12:43 »
Onko joku muuten ehtinyt testailemaan uutta Wet'n'wildin huulipunaa/kiiltoa, sitä mikä on rasiassa ruusukuviona? Sitä uutta Romantic colours (?) tms sarjaa.

En ole kokeillut, mutta löysin arvostelun kyseisestä tuotteesta :) Muuten vaikuttaa ihan hyvältä mutta pysyvyys ei näköjään ole kovin hyvä.
http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/terveys_kauneus/kauneus/testissa_wet_n_wild_romantic_c/fi_FI/testissa_wet_n_wild_romantic_colours/

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 13.04.07 - klo:15:01 »
Kiitos Aquatar, mutta olinkin tuon jo lukenut. :) Ajattelin vain jos jollain kaikkitietävällä ja -kokeilevalla juureksella olisi ollut omia kokemuksia siitä. ;D

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #245 : 13.04.07 - klo:19:59 »
Minäkin kävin sitten hakemassa tuon Maybellinen Mango Diamondsin, kuulosti niin hyvältä sävyltä. Kiitti vinkistä Norah  :)  Se toinenkin sävy, 201 Exotic Coral oli tosi kaunis ja ostin samalla myös sen. Sävyltään se on kultaisen koralli, näyttää varmaan hyvältä vähän päivettyneellä iholla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #246 : 13.04.07 - klo:22:55 »
Osaako joku verrata noiden Maybellinen kausituotteina tulleiden Water Shine punien koostumusta niihin vanhoihin Water Shine puniin? Vaikuttavat kyllä kosteammilta kuin vanhat ja hirveästi himoitsen noita kahta sävyä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #247 : 14.04.07 - klo:18:25 »
Stationery, ovat mun mielestä kosteampia kuin vanhat, mutta samalla pysyvyys on huonontunut. Mulla on tuo Mango Diamonds ja ihan samanvärinen Diorin Addict  (217?) Virtual Orange (ei saa kuin eBaysta enää). Dior on pysyvämpi ja vähemmän kimaltava, kun tuossa Maybellinessä on aika paljon kimalletta.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #248 : 17.04.07 - klo:17:38 »
Mulla on nyt ollu pari päivää käytössä Maybellinen Moisture Extreme "Autumn Rose". Todella nätti sävy, mutta ainakaan mun huulilla tuosta ei paljon pigmentti erotu, näyttää lähinnä huulikiillolta. Kiva puna silti. Katselin myös tuota Mando Diamondsia, mutta oli liian lämpimän sävyinen mulle joten jäi kauppaan...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 17.04.07 - klo:17:45 »
^ Minäkin jätin edelleen Mango diamondsin kauppaan, käteen kokeillessa ei tullut väriä paljoa mitään, vain kiiltoa ja hilettä. Haluaisin nimenomaan persikkaiset huulet, ilman kiiltoa.

tigger

• Vieras
« Vastaus #250 : 18.04.07 - klo:13:22 »
Vihdoin sain aikaiseksi käydä ostamassa Maybellinen Watershine-kiiltopunat kevätlookista. Monta kertaa olen ohi mennessä katsellut mutta aina ovat jääneet kauppaan. Ja oikeastaan olisi saaneet jäädäkin.

Ensinnäkin työssä paljon puhuvalle näistä ei paljon iloa ole, jatkuvasti joutuu lisäämään sillä pysyvyydestä ei ole tietoakaan. Kosteutus"tehoon" olen ihan tyytyväinen, eivät kuivata huulia. Sävyt todella nättejä kädelle kokeiltaessa ja huulillakin mutta jos huulet ovat yhtään kuivat/rohtuneet niin jälki on aika kamalaa... Tuoksuttomuus on sekä hyvä että huono asia, itse henkilökohtaisesti tykkään jos punat/kiillot jollekin tuoksuisivat (esimerkkinä saman merkin Moisture Extreme-punat jotka tuoksuvat mukavan herkulliselle kun taas nämä eivät millekään).

Eivät ihan siis vakuuttaneet mutta tulee varmaan käytettyä, sävyt ovat sen verran hyvät.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 18.04.07 - klo:13:29 »
^Mä ostin kanssa sen kevätlookin huulipunan Mango Diamonds. Sävy on kiva, aika huulikiiltomainen lopputulos tällä tulee. Pysyvyyttä en minäkään ylistäisi, mutta jos jaksaa lisäillä tätä vähän väliä, niin ihan kiva tuote on. Sävystä tykkään paljon. Myös se toinen kevätlookin huulipuna tulee varmaan jossain vaiheessa ostettua..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #252 : 19.04.07 - klo:20:24 »
^Minäkin ihastelen noita Maybellinen sävyjä, kivan kevyitä vaikka eivät kyllä sen vuoksi kovin hyvin pysykään. Varsinkin tuo 202 (vaaleampi) on aivan ihana.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 21.04.07 - klo:17:00 »
Voi rähmä, sorruin! Piti olla huulipunien ostolakossa, mutta mutta... Strawberrynetistä oli pakko pistää tämä tilaukseen:

Eli Cliniquen Colour Surge Butter Shine Lipstick sävyssä Pink. Toivottavasti on livenä yhtä upea kuin tuossa kuvassa! :-*

Mitä tykkäsit tästä, Dash? Mietin Strawberrysta tilatessa otanko tuon vai sitten Moisture Sheer-sarjasta jotain ja päädyin jälkimmäiseen:

Citrus Glaze
Näyttää hurrrjan oranssilta, mutta MUA:ssa oli kehuttu sävyä ennemminkin trooppiseksi..

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 21.04.07 - klo:17:30 »
^ Olen tykännyt tuosta tosi paljon! Tulee toiseksi heti L'Orealin Glam Shine Creamien jälkeen koostumukseltaan ja sävykin on justiinsa passeli, kirkas mutta ei liian räikeä :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.