Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 132481 kertaa)

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
Vs: Huulipunat
« Vastaus #255 : 21.04.07 - klo:18:37 »
Okei, kiva kuulla! Ovat onneksi niin edullisia tuolla mansikkalassa, että voi hyvällä omallatunnolla tilailla kohta lisää  ;D

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 22.04.07 - klo:10:05 »
Paulina, mulla on Moisture Sheer sarjasta yksi kiiltopuna ja nuo ovat kyllä tosi hyvin kosteuttavia. Ei siis todellakaan mikään kuivakka puna. Aioin sanoa, että on silti jäänyt aika vähälle käytölle, mutta kun rullasin puikkoa ulos kokonaan niin sitähän olikin jäljellä enää vain pari senttiä. Kuluu siis nopeaa tai sitten olen joskus tykännyt käyttää tuota useinkin, en yhtään muista ;D Mutta levittyy kyllä hyvin ja tekee huulista pehmeät, pysyvyydestä en muista mutta uskoisin että ei ole ainakaan mitenkään mullistavan pitkäkestoinen.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 22.04.07 - klo:10:53 »
Niin ajattelinkin, hakusessa onkin ihan sellainen kevyt puna, joka saa feidautua issekseen pois  ;D. Nykyään tulee tosiaan suosittua melkein tollasia sävyttäviä huulikiiltoja/huulirasvoja/tintejä, joita ei tarvi vahtia. Mulla on ollut Almost Lipstick-sarjaa, tämä on varmaan samantyyppinen. Kiva tuo, että on kosteuttava, ajaa huulirasvan asemaa sitten myös.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #258 : 07.05.07 - klo:13:15 »
Löysin sattumalta tosi kivan kiiltohuulipunan, menee kyllä huulipunien Top 10:een. Eli No 7 Sheer Temptation kiiltopuna, on Sokoksella nyt kanta-asiakastarjouksessa 7,90€. Aivan mahtava koostumus, pehmeä, kostea, näyttää ihan huulikiillolta huulilla. Ei kuivata kyllä tippaakaan, ennemminkin on huulirasvamaisen kosteuttava. Ostin sävyt 10 Excite ja 15 Tempt. Excite on hyvä nudesävy, antaa hieman huulten väristä sävyä, Tempt taas on kirkkaampi vadelmanpunainen. Lisäksi näissä on suojakerroin 15, hyvä kesäksi.
« Viimeksi muokattu: 07.05.07 - klo:13:19 kirjoittanut Marielle »

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 12.05.07 - klo:14:27 »
^ Minäkin ostin Temptin, nätti ja sopivan vaalea sävy :) Tosin mulla tämä kuivattaa huulia jonkin verran.. Pitänee kokeilla laittaa huulirasvaa alle.
 Oli kyllä tosi hämäävää, kun suojakerrointa ei mainittu missään kohtaa tuotetta, eikä sitä mukaa myöskään Sokoksen mainoksissa tms., pelkästään Bootsin nettisivuilla lukee tuo sk.  Outoa ???
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 19.05.07 - klo:17:09 »
Mahtaako kukaan tietää miltä merkiltä löydän juuri tällaisen sävyisen huulipunan/kiiltopunan ilman hileitä tai helmiäistä? Tämä kuva on huulikiillosta Macin sivuilta, mutta näyttää että tuolla on hileitä ja mielummin ottaisin tämän punaversiona. Nyt ei oo semmoinen fiilis, että lähtisin tutkimusretkelle kosmetiikkaosastolle ja tutkisin joka hyllyn vaan mielummin suunnistaisin vihjeiden perusteella :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 19.05.07 - klo:18:05 »
^ Minulla on aikalailla tuon sävyinen, Biotherm Glossy shine sävy 50. Minulla tämä tosin minituubina, mutta isonakin löytyy. Jos kuvaa haluat katsoa, niin minun kokoelmastani löytyy Meikkifriikit-ketjusta. :) Samoin Clarinsilla on muistaakseni aika lailla tällainen sävy. Minun punaisessa Clarinsissani on hiukan hileitä kuitenkin.

Edit: hupsista, huomasinkin että kaipaat punaa etkä kiiltoa. ;D Luultavasti kuitenkin aika monelta merkiltä löytyy suunnilleen tuon sävyisiä, en usko että tarvitsee kovin kauan etsiä. Voin tietysti olla väärässäkin.
« Viimeksi muokattu: 19.05.07 - klo:18:08 kirjoittanut Magia »

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 21.05.07 - klo:17:15 »
En koskaan käytä huulipunaa, mutta nyt alkoi hieman huulikiiltoa kestävämpi ja vähemmän tahmea lopputulos kiinnostamaan.

Laitoin Strawberrystä tilaukseen eilen Stilan High Shine Lip Colorin sävyssä 18 - Amber (sävy näytti ihanalle vaaleanpersikalle/meripihkalle) ja Cliniquen Moisture Sheer -punan sävyssä Nude Glow (pitäisi olla vaalea, kullanhohtoinen beige). Molemmat on läpikuultavia (ja kosteuttavia) punia, jotka eivät ole niin kauhea harppaus huulikiilloista punaa kohti toivottavasti  :)

Hirveästi olisi vielä himottanut tilata Stilan Clear Color Moisturizing Lip Tintiä (esim. sävyt Peach ja Coral) ja usemmassa sävyssä tuota Cliniqueta, mutta hillitsin tällä kertaa itseni. Lancomen Juicy Tube sävyssä Pamplemousse Rose tuli tosin tilattua, mutta se onkin sitten huulikiiltoketjun juttuja  ;)

Paulina, huomasin että sulla on tuota Cliniquen Moisture Sheeriä sävyssä Citrus Glaze. Ootko tykännyt, kuinka kirkas (ja oranssi) on huulilla? Tuota kuolasin eilen mutten sitten uskaltanut tilata kun ajattelin että jos on ihan liian kirkas. Toinen mikä Moisture Sheereistä kiinnostais on Coral Glass, näyttää ruskehtavalta mutta MUA:ssa oli kuvailtu koralli/persikaksi.

Laitan tähän vielä tuon Stilan Clear Color Moisturizing Lip Tintin Peachin kuvan kun on niin herkun näköinen sävy:

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 22.05.07 - klo:08:23 »
Heh, lueskellessani yksi päivä tätä ketjua, muistin vasta, että olin tilannut tuollaisen  ;D. Piti oikein etsiä kyseinen puikko ja kokeilla.. Huulilla väri on aika pehmeä, ei mikään neon-oranssi. Kädelle kokeiltuna väriä sai kerroksilla vahvistettua, joten jos tuo sävy yleensä sopii omaan sävymaailmaan, niin ei huonompi ostos ollenkaan.
Tekisi tosiaan mieli tilailla noita tusina, olen kanssa katsellut niitä Stilan vastaavia, samoin se sävy Coral kiinnostaisi ja tuo alla oleva kuva.. Oma väritykseni on nyt sellainen, että ehkä sellainen pinkimpi/korallisävy voisi sopia paremmin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #264 : 23.05.07 - klo:01:06 »
Miia, muistaakseni Rubinsteinin Stellars punan sävy 94 on vähän vastaava, tosin väri ei ole ehkä ihan yhtä vahva, mutta tuollainen oranssin menevä ja paljon helmiäishohtoa. Siihen kun vielä laita kiillon päälle kuten kuvassa, niin tulee vastaava tulos varmaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 31.05.07 - klo:15:33 »
Mistä mahtaisin löytää hileettömän kiiltopunan joka kuitenkin nimensä mukaisesti kiiltäisi ? Lancomella oli pari hileetöntä sävyä mutta kumpikaan ei sopinut minulle = sinipohjaisia   :-\ Ymmärsin että Diorin vastaavissa on kaikissa hileitä ? Kiitokset jo etukäteen !
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #266 : 31.05.07 - klo:15:53 »
Joo Dioreissa taitaa kaikissa Addict Shineissa olla hilettä. Mites olisi sellaiset huulikiiltohylsyissä olevat punat, nehän tuppaa olemaan aika kiiltäviä, esim. http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=277&goChar=C&LineId=4447#4447
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

emmma

• Vieras
« Vastaus #267 : 31.05.07 - klo:20:12 »
Mäkin menin tänään ostamaan tuon No 7 Sheer Temptationin, innostuin kun luin teidän kehuvan sitä täällä ;) Ostin sävyn Tempt, ihanan kesäinen sävy :) Teki kyllä mieli ostaa kaikki sävyt mutta rahatilanne ei tällä hetkellä ole mikään kovin hyvä :D En ole huulipunaa ostanut todella pitkiin aikoihin, olen enemmän huulikiiltojen ystävä, mutta tämä yllätti positiivisesti huulikiiltomaisuudellaan. Tästä tuli heti suosikkihuulipunani, näitä lisää mulle kiitos :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #268 : 31.05.07 - klo:22:25 »
Mistä mahtaisin löytää hileettömän kiiltopunan joka kuitenkin nimensä mukaisesti kiiltäisi ?

Lumenen Cramberry Kissin kolme ensimmäistä sävyä (01, 02 ja 03) ovat kiiltopunia, joissa ei ole hileitä, mutta kostaa kiiltoa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #269 : 31.05.07 - klo:22:31 »
Mistä mahtaisin löytää hileettömän kiiltopunan joka kuitenkin nimensä mukaisesti kiiltäisi ?
Diorin Addict huulipunat ovat sangen kiiltäviä mutta eivät hileisiä samalla tavalla kuin Addict Ultra-Shinet. Noissa Addicteissa on samanlainen hylsy kuin Addict Ultra-Shineissa mutta vähän tummempi sävyltään, tällainen:

Vaikka tuo on ilmeisesti ihan huulipuna eikä kiiltopuna, niin tuo ei kuitenkaan ole yhtään sellainen "tönkön" punamainen vaan ennemmin juuri kiiltopuna, kevyt koostumukseltaan mutta kuitenkin pigmenttiäkin on ihan mukavasti. Kiiltoakin löytyy hyvin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.