En koskaan käytä huulipunaa, mutta nyt alkoi hieman huulikiiltoa kestävämpi ja vähemmän tahmea lopputulos kiinnostamaan.
Laitoin Strawberrystä tilaukseen eilen Stilan High Shine Lip Colorin sävyssä 18 - Amber (sävy näytti ihanalle vaaleanpersikalle/meripihkalle) ja Cliniquen Moisture Sheer -punan sävyssä Nude Glow (pitäisi olla vaalea, kullanhohtoinen beige). Molemmat on läpikuultavia (ja kosteuttavia) punia, jotka eivät ole niin kauhea harppaus huulikiilloista punaa kohti toivottavasti
Matkin Minako sinua.

Olen aika huono käyttämään huulipunia, ne käyvät ennen pitkää aina ärsyttämään huulilla. Kuitenkin tykkäisin, että olisi huolitellut huulet. Olenkin nyt pitkään käyttänyt huulikiiltoja, mutta olen kyllästynyt niiden tahmeuteen – hiukset tarttuvat jatkuvasti huuliin, jaiks. Bongasin sitten tuon lainaamani viestin ja tilasin heti Cliniquen Nude Glow’n. MUA:ssa Moisture Sheerit arvosteltiin tosiaan kivaksi huulipunan ja huulikiillon välimuodoksi: antavat sävyä ja hohdetta, mutta eivät kuivata eivätkä tahmaa.
Olen Nude Glow’ta käyttänyt nyt pari päivää ja on ihan ok. Koostumus on todella hyvä, ihan huulirasvamainen ja hohde on juuri sopiva. Väri on kuitenkin minusta liian tumma ja rusehtava. Tähän vaikuttaa varmasti oma tumma, punainen huultenväri. Ilmeisesti minun pitäisi pohjustaa huuleni, mikäli haluaisin ne vaaleammiksi?

Täytyy katsella noiden punien sävyistä joku vaaleanpunainen, se voisi olla tosi kiva.