Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 131037 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Huulipunat
« Vastaus #270 : 31.05.07 - klo:23:32 »
En koskaan käytä huulipunaa, mutta nyt alkoi hieman huulikiiltoa kestävämpi ja vähemmän tahmea lopputulos kiinnostamaan.

Laitoin Strawberrystä tilaukseen eilen Stilan High Shine Lip Colorin sävyssä 18 - Amber (sävy näytti ihanalle vaaleanpersikalle/meripihkalle) ja Cliniquen Moisture Sheer -punan sävyssä Nude Glow (pitäisi olla vaalea, kullanhohtoinen beige). Molemmat on läpikuultavia (ja kosteuttavia) punia, jotka eivät ole niin kauhea harppaus huulikiilloista punaa kohti toivottavasti  :) 

Matkin Minako sinua. :) Olen aika huono käyttämään huulipunia, ne käyvät ennen pitkää aina ärsyttämään huulilla. Kuitenkin tykkäisin, että olisi huolitellut huulet. Olenkin nyt pitkään käyttänyt huulikiiltoja, mutta olen kyllästynyt niiden tahmeuteen – hiukset tarttuvat jatkuvasti huuliin, jaiks. Bongasin sitten tuon lainaamani viestin ja tilasin heti Cliniquen Nude Glow’n. MUA:ssa Moisture Sheerit arvosteltiin tosiaan kivaksi huulipunan ja huulikiillon välimuodoksi: antavat sävyä ja hohdetta, mutta eivät kuivata eivätkä tahmaa.

Olen Nude Glow’ta käyttänyt nyt pari päivää ja on ihan ok. Koostumus on todella hyvä, ihan huulirasvamainen ja hohde on juuri sopiva. Väri on kuitenkin minusta liian tumma ja rusehtava. Tähän vaikuttaa varmasti oma tumma, punainen huultenväri. Ilmeisesti minun pitäisi pohjustaa huuleni, mikäli haluaisin ne vaaleammiksi? :( Täytyy katsella noiden punien sävyistä joku vaaleanpunainen, se voisi olla tosi kiva.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 01.06.07 - klo:08:24 »
Kiitos paljon tarhatyyli, Stationery ja Hunis konkreettisista vinkeistä !! Näiden kanssa on helppo lähteä shoppaamaan  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #272 : 01.06.07 - klo:08:30 »
^Tuli tuosta tarhatyylin Addict Lip Fluid -vinkistä mieleen, että kannattaa tsekata myös Diorin Addict Ultra Gloss kiillot, mulla on ollut noista muutamaa eri sävyä ja ne ovat olleet oikein kunnolla kiiltäviä mutta eivät ole sisältäneet mitään silmiinpistäviä glittereitä tms. En ole kovin laajasti sävyvalikoimaa katsonut niin en tiedä että onko noissa myös hileisiä kiiltoja, mutta tasaista kiiltoa antaviakin pitäisi siis löytyä. Nuo Addict Ultra Glossit on tällaisissa hylsyissä:
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #273 : 02.06.07 - klo:16:10 »
Selasin tämän ja Dior-ketjun läpi etsien kommentteja Diorin Rouge-punista, mutta kokemuksia ei juurikaan löytynyt. Löysin pari mielenkiintoista sävyä ja kiinnostaisikin tietää kuinka peittävää jälkeä tekevät ja sisältävätkö hileitä? Ovatko kuivia vai kosteita?

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 02.06.07 - klo:20:03 »

Olen Nude Glow’ta käyttänyt nyt pari päivää ja on ihan ok. Koostumus on todella hyvä, ihan huulirasvamainen ja hohde on juuri sopiva. Väri on kuitenkin minusta liian tumma ja rusehtava. Tähän vaikuttaa varmasti oma tumma, punainen huultenväri. Ilmeisesti minun pitäisi pohjustaa huuleni, mikäli haluaisin ne vaaleammiksi? :( Täytyy katsella noiden punien sävyistä joku vaaleanpunainen, se voisi olla tosi kiva.

Oon samaa mieltä tosta Nude Glow'sta - olisin toivonut jotain vaaleempaa, pinkimpää beigehtävää lopputulosta. Tuohon tilaamani Stilan sävyyn olen aika tyytyväinen, tosin siitä ei tule kovin paljon väriä, jonkun verran kullanhohdetta. Huono puoli Stilassa taas on että se tuntuu kuivattavan huulia, sitä taas Clinique ei mielestäni tee. Pitänee siis tilata Cliniquesta joku pinkimpi sävy, jos Täti tilailet jotain niin vinkkaa mullekin hyvä sävy ;)

Edit:

Nyt sorruin sitten itse tilaan uusia punia, eilen lähti Strawberrystä tilaukseen Cliniquen Moisture Sheersien Sheer Petal ja Silver Pink, sekä Lancomen Juicy Rougen Rose Sorbet. Ihailin pitkään Givenchyn Lip Lip Shinen sävyä Pink Shine, mutta se jäi vielä odottaan seuraavaa tilausta kun en oikein löytänyt kokemuksia kuinka kosteuttavaa/kuivattavaa on jne. Tässä kuitenkin kuva, ihana sävy!

« Viimeksi muokattu: 03.06.07 - klo:12:03 kirjoittanut Minako »

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #275 : 13.06.07 - klo:08:06 »
Ostin Versacen Sensual feeling huulipunan, sävyn V2050. Olen joskus ostanut lentokentältä ton sävyn ja olin tosi iloinen, kun bongasin sen Strawberrynetistä. Sävy ei ole yhtä keltainen kuin kuvassa, vaan kultahelmiäispersikkabeige, tosi nätti. Kiiltää hyvin ja pysyvyyskin on hyvä.

Ja Verrsacen pakkauks ja hylsy ovat aika makeita logoineen.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 13.06.07 - klo:09:09 »
^ Laita kuvaa tuosta sitten livenä jos pystyt ja miksei vaikka kädelle kokeiltunakin. Ostin aikoinaan "sokkona" Strawberrystä muistaakseni sävyn v2054, joka oli sitten vähän muuta kuin kuvittelin,  hopeahileinen jne. mikä ei tietenkään tuosta mallikuvasta ilmene. Tuo v2050 näyttää aika ruskealta tuossa kuvassa.. Laadusta kyllä tykkäsin muuten.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #277 : 13.06.07 - klo:13:58 »
Aivan totaalisen ihana tuo Givenchyn pinkki! Juuri tuon tyylistä olen etsiskellyt. Nyt pohdituttaa vaan se, että onko väri tosiaan tuollainen, vai vääristääkö kuva, sillä yhtään pinkimpi se ei saisi livenä olla.

Nyt kaivataan niitä kokemuksia ja tuoksusta muuten myös. Inhoan sitä perinteistä huulipunan tuoksua, jonka vuoksi moni puna on lopulta jäänyt käyttämättä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #278 : 13.06.07 - klo:14:09 »
^ Osaatko sanoa jonkun esimerkkipunan, jossa on mielestäsi tuo "perinteinen" tuoksu, mielestäni kun kaikissa on nykyään niin erilainen ja omanlasensa (esim. YSL, Loreal, Lumene, Lancome)?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #279 : 13.06.07 - klo:14:29 »
L'Orealin punat ovat mun kahistuksia! ja Yvesin! L'Orealilla ei mun mielestä ole mitään sellaista tuoksuvaa hajustetta vaan haisee ihan huulipunalle. En osaa selittää, mutta se haju (ja maku) on ihan karsea!
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #280 : 13.06.07 - klo:14:31 »
Minusta taas Lorkun punat tuoksuvat aina ihanille.  :-* Lumenen Cranberry Kissien tuoksu puolestaan on liian voimakas minun nenääni.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #281 : 13.06.07 - klo:14:49 »
Stationery,

No, esim. niissä Lumenen vanhoissa hopeahylsyisissä punissa oli aivan mahdoton haju/maku. Guerlainin kiiltopunassa on myös aika paha haju, vaikka koostumus on toki oikein mukava. Useimmat huulipunat haisevat mielestäni "mummorasvamaiselta" ja siksi omistan niitä vähän. TBS:ltä joitakin vuosia sitten ostamissani punissa (tumma, yksinkertainen hylsy) ei ole mitään tuoksua tai makua ja siksi tykkään niistä kovin. L'Oreal-boikottini takia en niitä kuitenkaan voi enää ostaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #282 : 14.06.07 - klo:21:24 »
Onko kellään muulla Max Factorin Colour Perfection huulipunista kokemusta? Ovatko jollakin muullakin kuluneet nopeasti? Tämä on jotenkin todella pehmeä tämä puikon koostumus ja otin Cocoa Shimmer sävyn maanantaina käyttöön ja nyt punasta on kulunut yli puolet.  ::) Onko minun nyt vain tunnustettava, että olen jotenkin erityisen kova punan kuluttaja vai onko tämä jotenkin vaan niin "riittämätöntä" tuon löysän koostmuksensa vuoksi. Tätä tahtia puna kuluu loppuun viikossa.  ???

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #283 : 14.06.07 - klo:21:28 »
Ai puolessa välissä? :o :o No huhhuh! Onneksi en ole siis tuota punaa ostanut, vaikka oon monesti meinannut. Mutta hei ajattele positiivisesti: Jotain loppuu ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #284 : 14.06.07 - klo:22:03 »
^Joo, todellakin jotain sitten loppuu. Raportoin tämän loputtua montako päivää kesti. Minulla on vielä toinen samaa merkkiä eri sävyssä, eli voin verrata jos toinen sävy olisi laadultaan kestävämpi. Ja sitten kokeile ihan vaan Lorkkua samalla käyttötahdilla niin näen onko vika tosiaan minussa vai punassa.  ;)

Edit. Noniin, näköjään tämä puna sitten tosiaankin loppui viikossa, ihan mahdotonta! ::) Tungenkohan sitten van huomaamattani huulipunaa lättyn kuin huulirasvaa...
« Viimeksi muokattu: 19.06.07 - klo:14:09 kirjoittanut ChaosBlack »