Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119606 kertaa)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Huulimeikit
« Vastaus #30 : 18.05.06 - klo:17:47 »
Tämä on toinen mun ennakkoluuloista; Lipfinityllä on ainoastaan kirkkaanpunaista huulipunaa. ;D Myönnän, olen mainoksien uhri. Mites Rolla, osaatko sanoa kuinka paljon sävyvalikoimaa tosissaan löytyy? Mä en ole koskaan pahemmin osunut noita Lipfinityjä katselemaan, mielikuva onkin sitten juuri sen ansiosta sitä luokkaa ettei muuta löydy kuin vahvoja ja kirkkaita värejä. Eikös ole MaxFactorin tuote tuo?

;D :D ;D Sama ennakkoluulo kuin minulla! Aina kuvittelen (vaikka ehkä tiedän ettei näin ole) että sävyjä on kaksi, kirkkaanpunainen ja erittäin tumma verenpunainen  :D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 18.05.06 - klo:21:46 »
Kuinka moni täällä rajaa huulet? Mä en ikinä jaksa, mutta en mä kyllä ole kokenut kovin tarpeelliseksikaan kun aika hailakoita huulikiiltoja käyttelen.

Mäkin käyttelen vaan vaaleita huulipunia ja kiiltoja,kun vaalea muutenkin niin ei tummat edes sovi,mutta niin huulet rajaan yleensä,mutta valokynällä.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

maikku

• Vieras
« Vastaus #32 : 18.05.06 - klo:21:51 »
Minä rajaan huulet, ja väritän kynällä, mutten ole vielä löytänyt sitä optimaalista kynää/väriä. Huulet on nyt olleet kauan rohtuneet joten yritän rajata varovasti ja laittaa huulirasvaa tai joskus kiiltoa.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 18.05.06 - klo:22:04 »
Rajaan huuleni aina, kun muuten mielestäni huulipuna menee miten sattuu huulten reunojen yli..... ;)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #34 : 18.05.06 - klo:22:04 »
Rajaan aika harvoin, olen vaan jotenkin niin laiska siinä ja huulten raja on muutenkin hyvä ja selkeä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rolla

• Vieras
Vs: Huulipunat
« Vastaus #35 : 23.05.06 - klo:20:05 »
Riippuu näköjään pysyvyys paljon sävystä max factorilla. Se tumma (oisko ollut 152) mitä oon käytellyt, niin pysyy vaikka kaksi päivää, mutta nyt kokeilin sitä vaaleeta (ehkä oli 10), niin eihän se pysynyt ollenkaan.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 23.05.06 - klo:21:00 »
Tämä on toinen mun ennakkoluuloista; Lipfinityllä on ainoastaan kirkkaanpunaista huulipunaa. ;D Myönnän, olen mainoksien uhri. Mites Rolla, osaatko sanoa kuinka paljon sävyvalikoimaa tosissaan löytyy? Mä en ole koskaan pahemmin osunut noita Lipfinityjä katselemaan, mielikuva onkin sitten juuri sen ansiosta sitä luokkaa ettei muuta löydy kuin vahvoja ja kirkkaita värejä. Eikös ole MaxFactorin tuote tuo?
;D :D ;D Sama ennakkoluulo kuin minulla! Aina kuvittelen (vaikka ehkä tiedän ettei näin ole) että sävyjä on kaksi, kirkkaanpunainen ja erittäin tumma verenpunainen  :D
No hemmetti! Mä just olen koittanut löytää Lip Finityltä sellasta perus-Marilyn-punaista mut ei niil oo! Kaikissa on joku häivähdys lilaa tms.

Multa toi Lipfinity kuluu pois silleen jännästi. Se ikään kuin kovettuu huulille ja jos juo paljon niin se murustuu pois huulien sisäosista. Eli parhaimmillaan se on alle tunti levittämisestä, sit sävykin jotenkin muuttuu. Mulla on nro 170, tollanen nude.
Mäki tykkäilin Rimmelin sellasesta kosteuttavasta pitkäkestoisesta jota ei enää valmisteta. Lumenet tuntuu musta kuluvan kauhian nopee pois, ne on niin rasvaisia. Nudesävyissä toi ei oikeestaan haittaa mut punaisissa kyllä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #37 : 24.05.06 - klo:22:00 »
Jos käytän tummempaa/näkyvää huulipunaa huulipunaa rajaan samalla sävyllä huulet, niin pysyy paremmin ja näyttää jotenkin paremmalta.

Jos käytän vaaleaa huulipunaa tai huulikiiltoa rajaan hyvin vaaleanpunaisella, omien huulien sävyisellä kynällä.

Joskus on päiviä jolloin haluan näyttävät huulet ja joinakin päivinä on kiva pistää ihan vaan kiiltoa, jos on vaikka tummempi silmämeikki.

Varsinkin jos menee illalla ulos/keikoille niin on kiva pistää vampirehuulet ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 28.06.06 - klo:18:24 »
Onko kukaan testannut Nivean Extreme Stay -huulipunia? Himottaisi kovasti tuo sävy #14 Extreme Lychee (http://products2.nivea.com/products.php?page_id=838&lan=fi), lieneekö sitten korallinpunainen vai mikä? Osaisitteko suositella miltään muulta halpahintaiselta merkiltä korallinpunaisia (=samansävyisiä) huulipunia, ei siis liian pinkkejä vaan sellaista omaa huulien sävyä korostavaa kuitenkaan menemättä liikaa rusehtavan puolelle?
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 28.06.06 - klo:18:56 »
Ostin Sokokselta kolme Nivean huulipunaa tänään, 2€/kpl alennuksessa olivat. Kotona vähän harmitti kun eivät sävyt olleetkaan niin kivoja, toisaalta ostomorkkis vielä päällä. Ruskein on itseasiassa sellainen mitä varmaan tulen käyttämäänkin, näytti aika kivalta sitten kuitenkin.
Ostin myös samantyylisen puikon kuin edellisessä viestissä mainittu Extreme Stay, mutta tämän on ilmeisesti tuo vanhempi eli Stay on Soft. Koostumus todella on aika kosteuttavan tuntuinen, mutta kuivahtaa huulille aika nopeasti. Väri on myös aivan liian punainen mulle, mutta huulirasvalla sitä sai pehmennettyä jonkin verran.
Pahus kun tulee sorruttua näihin alennuksiin, mutta sainpahan noiden kahden ei niin hyvän- lisäksi luottosävyni Apricot Shine huomattavasti normihintaa edullisemmin.
The greatest battles are fought within oneself.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 28.06.06 - klo:20:27 »
Mä olen käyttänyt pääasiassa Lumenen punia, jotka on ihan jees olleet. Halpoja kun ovat, niin ei haittaa vaikka kyllästyy ennen kun saa käytettyä loppuun. Punia kuitenkin tulee tosi harvoin käytettyä, sillä kiillot sopii paremmin eri tilanteisiin. Mulle tulee herkästi ylimeikattu olo, jos on huulipunaa.

Jos olisi mahdollisuus/tarvetta panostaa huulipunaan, ostaisin varmaan Yves saint laurentin huulipunaa, jota on kultaisessa hylsyssä. Kerran lainasin kaverilta tuota, tuntui huulilla tosi hyvältä ja vielä iltapäivällä näytti kauniilta. Enkä edes lisännyt sitä missään vaiheessa! Onko nuo kalliinpien merkkien punat yleensäkin noin paljon markettipunia parempia, vai olikohan tuo joku erityisen hyvä yksilö?

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 28.06.06 - klo:21:09 »
Jos olisi mahdollisuus/tarvetta panostaa huulipunaan, ostaisin varmaan Yves saint laurentin huulipunaa, jota on kultaisessa hylsyssä. Kerran lainasin kaverilta tuota, tuntui huulilla tosi hyvältä ja vielä iltapäivällä näytti kauniilta. Enkä edes lisännyt sitä missään vaiheessa! Onko nuo kalliinpien merkkien punat yleensäkin noin paljon markettipunia parempia, vai olikohan tuo joku erityisen hyvä yksilö?

Olen aika aloittelija huulipunien käytössä ja koska rahatilanne salli, hankin punan Diorilta ja Cliniquelta. Nuo ovat ainaskin olleet todella hyviä, vaikka ovat kumpikin erilaisen tuloksen antavia (toinen kosteuttava, toinen pitkäkestoinen). On mulla ollut joskus Lumenen puna, mutta en oikein tykännyt ja varsinkin kun nyt vertaa noihin yllämainittuihin. Mutta eipä uskalla silti sanoa, että kalliimilla merkeillä olisi kaikki parempaa ;)
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #42 : 28.06.06 - klo:22:16 »
Lempparipuniani ovat ehdottomasti Maybellinen Water Shine Fusion -kiiltopunat. Ne voi levittää puikon kapeudesta johtuen ilman sivellintäkin ja silti tulee siistiä jälkeä.  :-* En noiden kanssa tarvitsisi edes rajauskynää, mutta joskus kuitenkin käytän.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Annika

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 29.06.06 - klo:17:35 »

Mä olen täällä jossain aiemminkin varmaan jo kommentoinut juurikin YSL:a, mutta niiden huulipuna todellakin on hyvä. Kultahylsyistä on mullakin, rusehtava sävy joka on aika kimalteleva, mutta näyttää huulilla hieman kultaan taittuvalta koralliselta. Aivan upea sävy, ja laatu on tosiaan aivan eri kuin halvemmissa. Laivalta ostin joskus vuonna kivi ja keihäs, ja hyvin on riittänyt useamman vuoden kun ei ole joka päivä käyttänyt. Saman sarjan vaaleampi sävy taas kului markettikaman vauhtia, koska joutui lisäilemään aina välillä.

Katselin YSL:n lisäksi Helena Rubinsteinin huulipunia Sokoksella, mutta normaalioloissa 24€ on mulle liikaa huulipunaan laitettavaksi. Laivalla kun saa hieman halvemmalla tulee sitten aina katsottua jos löytyisi niitä hyviä sävyjä.
The greatest battles are fought within oneself.

Poissa siili

• Tukkaguru
Vs: Revlon Colorstay-kestohuulipuna
« Vastaus #44 : 30.07.06 - klo:22:07 »
Mulla on tuo samainen Revlonin ColorstayOvertime, värinä on enduring rose. Lupaa 8h pysyvyyden.
http://www.revlon.com/product.asp?ProductID=24276&Mode=catalog
Maksoin 5€ anttilassa tarjouksessa.

Olen tykännyt kovasti tekee jopa sen melkein mitä lupaa, pysyy hyvänä noin 5 tuntia. Varmaan tuon kahdeksankin jos ei söisi ja joisi mitään. Jää kyllä huulten reunoille pidemmäksikin aikaa, jämät saa hinkata pois meikinpoisto aineella. Lähtee irti hilseilemällä. Kuivattaa aika paljon, eli juhlakäyttöön jää.

Pakkaus on mun mielestä kiva, toisessa päässä väri ja toisessa kiilto. Ei aukea vahingossakaan laukun pohjalla ja sotke tavaroita kun on kierrekorkit. Hyvät sudit, helppo ja tarkka levittää. Itse tuotetta on harmillisen vähän.