Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 123247 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Haku päällä!
« Vastaus #315 : 04.09.07 - klo:16:25 »
^ MACilla aika persikkaisen näköisiä ainakin kuvissa ovat Myth ja Peachstock. Maybellinen kevätlookin huulipuna Mango diamonds oli aika tuollainen myös.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
Vs: Haku päällä!
« Vastaus #316 : 04.09.07 - klo:17:00 »
^Myth ei kyllä mielestäni ole oikeastaan persikkainen, enemmänkin sellainen 'peitepuikko' nudebeige. Mutta huulien väri voi toki vaikuttaa..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #317 : 05.09.07 - klo:13:38 »
Mulle tuli tuosta FairyTalen kuvasta heti mieleen Lancomen Color fever shine sävyssä Drizzle peach. Kaunis vaalea persikkainen sävy, ei sisällä mitään kimalteita tms.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 13.09.07 - klo:10:21 »
Onko täällä kenelläkään Cliniquen huulipunaa All Heart? (Haulla ei löytynyt tietoa.) Elokuun Alluren sivulla 207 on mallilla (ainakin olevinaan) sitä huulilla ja huulet näyttävät aivan taivaallisilta! Juuri tuon sävyisen huulipunan tahtoisin nyt syksyksi.

Katsoin MUA:sta arvosteluja All Heartista. Siellä sitä sanotaan pinkiksi?! Miten kukaan saa Alluren kuvan mukaisesta tummahkosta punaruskeasta pinkin?! Ei puna pinkiltä näytä myöskään Mansikkalassa:

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=13286&goChar=C

Jaahas. Nyt on All Heart ostettu ja testattu. Olen pettynyt, kuten pelkäsinkin olevani. Olen vaan niin hölmö, että epäilyksistä huolimatta oli pakko saada All Heart. Olisi pitänyt muistaa, ettei lehtikuvan perusteella kannata hankkia yhtään mitään! Nimittäin kun oikein tarkkaan katsoo, on Alluren kuvassa huulet rajattu jollain todella tummalla ja All Heartia taitaa olla pikkuisen vain huulten keskiosassa… Kuvassa huulet näyttävät ihanan kultaisen lämpimän punaisilta ja samaan aikaan tosi tummilta (minulle tällainen yhdistelmä on täysin mahdollinen :P), ihanuuden illuusiota ei myöskään vähennä jumalaisen kaunis Angelina Jolie –tyyppinen malli ja muutenkin äärettömän kaunis kuva.

No, All Heart on mielestäni sitten oikeasti kyllä pinkihtävä. Paljon kylmempi ja vaaleampi mitä olisin Alluren kuvan perusteella odottanut. Onneksi tykkään sentään koostumuksesta, hillitty hohde ja kevyt koostumus ovat mieleeni. Kai tämä käytettyä tulee.

Että olenkin typerä. >:(

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #319 : 13.09.07 - klo:12:42 »
^No harmi kun et tykännyt...myy mulle  ;)

Minua taas ärsyttää kyseisessä Alluressa oleva Maybellinen Extreme Moisture puna Berry Sorbet (samaisella ihana huulisella mallilla tätäkii) jota ei täällä ole! Miksi kaikkia sävyjä ei saa? Törkeyttä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 13.09.07 - klo:12:56 »
^ Tuntui vähän pahalta kirjoittaa, että olin All Heartiin pettynyt, kun sinä siitä tykkäät ja suosittelitkin. Ihan kuin jotenkin "syyttäisin" sinua harhaanjohtamisesta tms. Tämä on vaan niitä juttuja, että me kaikki näemme värit eri tavalla. Onhan Alluren kuvassa nähtävänä All Heart - jos osaa katsoa. Sinä osasit, koska sinulle sävy on tuttu. Minä ehkä hain nimenomaan sitä tummuutta, jota All Heartissa siis ei ole.

Jos ei muuta, niin ainakin opin, ettei kannata lehtikuvan perusteella tykästyä mihinkään meikkiin! Tästä lehtien kuvakikkailustahan olikin täällä jossain puhetta. Olisi ollut niin paljon fiksumpaa pyytää MG:ltä huulimeikkikuva. :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #321 : 23.09.07 - klo:14:59 »
Olipa supertyhmä ostos Rimmelin Infinite Colour kestohuulipuna. No eihän se mitään kestä, lähtee samalla tavalla kuin muutkin punat huulten keskeltä. Päällyskiilto ajautuu omituisesti huulten ympärille, sitä saa olla kokoajan pyyhkimässä pois.
Päällyskiiltoa ei edes voi levittää kunnolla koska itse puna on todella kuivaa eikä aplikaatori näin ollen liu huulilla. Plussaa halpuudesta, etukortilla alle kaksi euroa.

Lisa

• Vieras
« Vastaus #322 : 25.09.07 - klo:08:26 »
Onko kenelläkään kokemuksia Maybellinen Superstay Lipcolorista? Ja jos voi verrata Max Factorin Lipfinityyn niin aina parempi. :) Rimmelin vastaava huulimaali taitaa olla aikamoista kuraa, ainakin joidenkin viestien perusteella...  ::)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #323 : 25.09.07 - klo:18:08 »
^Maybellinen Superstay on vielä huonompi kuin Rimmelin.
MF LipFinityssäkään ei ole hurraamista, mulla se lähti palasina pois pelkästä juomasta, en edes ruoan kanssa ehtinyt kokeilla.

Parhain kokeilemani kestopuna on Cliniquen Stay the Day lip colour, piti tätäkin lisätä joissain vaiheessa päivää, muttei se varise, kuivata tai häviä mystisesti juuri huulien keskeltä.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 25.09.07 - klo:18:32 »
Katselin tänään kaupassa tuota Maybellinen Superstayta, mutta hyvä etten ostanut. Olen kokenut valaistuksen punien suhteen ja rakastunut Lorkun Glam Shine Cream kiiltopuniin.  ;D Ennen olin tosi skeptinen huulipunien suhteen, mutta kyllä niitä helmiä näköjään löytyy. Aikaisemmat mielikuvat tosin ovat lähinnä Lumenen kuivista kimalteisista punista.  :-X
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #325 : 25.09.07 - klo:21:16 »
Kokeilin yksi päivä tuota maybellinea kaupassa ja että toi kuivattaa  :-X :-X. Lisäksi väri oikein halkeilee huulilta kuivan näköisenä. En tykännyt yhtään, mutta enpä muutenkaan ole tollasten ihme-kestopunien ystävä. Ainut ihan jees-tuote on MF:n lipfinity huulikiilto.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Lisa

• Vieras
« Vastaus #326 : 26.09.07 - klo:11:41 »
Ostin sitten kokeilumielessä tuon Maybellinen ja pysyvyys on ainakin omilla huulilla loistava! Laitoin eilen illalla seitsemän aikaan ja vieläkin on huulilla muuttumattomana.  :-* Oikein sopiva sävykin löytyi, noissa MF:n punissa tahtoo olla liian voimakkaat sävyt. Enkä kyllä ole huomannut huulten kuivumista, varsinkaan kun levittää sitä kiiltoa tasaisin väliajoin. Ja kiiltopuikkokin on parempi kuin MF:ssä. Tykkään todella. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 26.09.07 - klo:12:08 »
^ Nukuit huulipunat naamassa? ;D Etkö pese muitakaan meikkejä pois?

Lisa

• Vieras
« Vastaus #328 : 26.09.07 - klo:17:45 »
^ Nukuit huulipunat naamassa? ;D Etkö pese muitakaan meikkejä pois?

Testasin kestävyyttä.  ;) Muut meikit kyllä pesen aina pois, lukuunottamatta biletysiltoja.

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #329 : 04.10.07 - klo:12:13 »
Voisitteko kertoa mitkä huulipunat ovat mielestänne kestäviä?Tiedän ainakin,että Lip Finity on ainakin todella kestävä eikä lähde ilman saippuaa ja vettä,mutta siitä jää jotenkin sellainen tunne ihan kun huulet olisi maalilla vetäisty.

Onko kukaan teistä kokeillut Helena Rubinsteinin Wanted Gloss huulikiiltoa?Jos on niin minkälainen on ollut hyvä/huono tuote
« Viimeksi muokattu: 04.10.07 - klo:19:35 kirjoittanut ChaosBlack »