Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116664 kertaa)

Poissa crema

• Hiushörhö
Vs: Huulipunat
« Vastaus #360 : 07.03.08 - klo:15:04 »
Hei, oletteko kokeilleet Lorealin uusia huulipunia made for me naturals? Kävin hiplaamassa  ;) paria blondi sävyä ja tosi ihanan neutraali sävyjä. En vielä ostanut, mutta aion kyllä vielä ostaa, kun lähden ajan kanssa liikkeelle!

Mä olen kokeillut ihan vaan kaupassa. Vaikutti ihan laadukkailta ja hyviltä, ja oli tosi kivoja luonnollisia sävyjä mutta kun mulla on jo ennestään ihan samoja sävyjä muissa huulipunissa jäivät Lorkut kauppaan.  Tosin se "kultainen" josta en tähän hätään muista sävynumeroa voisi kyllä joskus vielä tarttua mukaan...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 07.03.08 - klo:15:06 »
^^ Värit näyttävät tosiaan kivoilta tuolla sivuilla, mutta kaupassa.. not. ;D Minulle ainakin kaikki muka vaaleat sävyt olivat ihan liian tummia, eivätkä lähimainkaan nudeja.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #362 : 07.03.08 - klo:16:04 »
Hei, oletteko kokeilleet Lorealin uusia huulipunia made for me naturals? Kävin hiplaamassa  ;) paria blondi sävyä ja tosi ihanan neutraali sävyjä. En vielä ostanut, mutta aion kyllä vielä ostaa, kun lähden ajan kanssa liikkeelle!

Mulla löytyy näitä 3kpl ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Lorealin punat (ja kiillot glamshine 6h:ta lukuunottamatta) on koostumukseltaan kevyitä, hoitavan ja kosteuttavan oloisia. Tykkään myös tuoksusta mitä loreal tuotteisiinsa käyttää. hintalaatu suhde erinomainen.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 14.03.08 - klo:20:23 »
^ Hmm, mulla ois etsinnässä hitusen persikkaan taittava nude, ainakin yhdessä postatussa kuvassa Dune vaikuttaa sellaiselta. Mutta sivuilla taas jopa violetilta.  ???

Pitänee minunkin käydä hiplailemassa näitä.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 15.03.08 - klo:16:14 »
Hunis, katselin haulla, että sinulta löytyy MUS:n Exit. :) Kertoisitko tuosta kokemuksia, onko se nudesävy? Minun silmään näytti siltä, mutten kehdannut alkaa huulille kokeilemaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #365 : 16.03.08 - klo:00:25 »
^Tuo on aivan ihana sävy minusta, yksi tämän hetken lemppareitani. Vaalentaa hieman huulia ja tekee tosi luonnollisen näköiset nudehuulet. Koostumus on kivan pehmeä, puna levittyy helposti huulille ja pysyvyyskin on ok. Ei tunnu kuivattavan huuliani, vaikka ne ovatkin muuten olleet tosi helposti rohtuvat jo pitkään. Tämä on eka MUS:n punani ja tämän perusteella ostan kyllä lisääkin jos hyviä sävyjä löytyy. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 14.04.08 - klo:11:37 »
Mä etsisin vaaleanpunapersikkaista huulipunaa, mielellään kiiltopunaa mutta saa siinä hieman enemmän peittoakin olla kunhan koostumus on hyvä. Eli hieman sellainen persikkaan/koralliin kääntyvä, mutta ei kuitenkaan mikään oranssi. Vaaleanpunaisen osuus ei ole niin pakollinen, kunhan sävy on nätti.

Olisiko Lancomella, Chanelilla tai Diorilla tällaista? Varsinkin Lancomen ja Chanelin punista tykkään valtavasti, joten ehdottomasti ostan jommalta kummalta näistä merkeistä jos tuollainen sävy sieltä löytyisi. Muitakin merkkejä saa ilman muuta ehdotella, varsinkin kun tuollaisen sävyn löytyminen ei varmasti ole kaikkein helpointa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #367 : 14.04.08 - klo:11:39 »
^ Kuulostaa samalle kuin Maybellinen punahylsyisessä oleva puna Anemone. Oliko ne nyt moisture extreme tai vastaava. En ole kyllä satavarma että vielä on sävyä olemassa, itse ostin alesta tässä talvella.
« Viimeksi muokattu: 14.04.08 - klo:14:41 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 14.04.08 - klo:12:59 »
^ Itselle tuli heti mieleen Revlonin Super Lustrous sävyssä Cappuccino (353?). On ainakin omilla huulilla persikkaisempi kuin kuvassa, yksi lemppareistani. Kiva hohtava tulos, eikä kuivata huulia.

Copper

• Vieras
« Vastaus #369 : 14.04.08 - klo:15:09 »
^ Mulla on myös tuo kyseinen Revlonin 353-huulipuna (pearl cappuccino). En kyllä sanoisi sitä mitenkään persikkaiseksi vaan ehkä ennemmin pelkästään pinkiksi. Näin siis huulipuna näyttää omilla huulillani. Sävy on myös aika helmiäinen, hohteleva. Muuten koostumus on kyllä mukava ja miellyttävä eli Revlonin puna on ihan ostamisen arvoinen. :)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 14.04.08 - klo:15:13 »
Loota, mulla on Stilan High Shine -kiiltopuna sävyssä Amber, joka on minusta tuollainen kuvailemasi kaltainen sävy - puolipeittävä, kullanhohtava persikka.

Tässä linkki Strawberryn kuvaan: http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=56644&goChar=S

Edit: Tämä ei tummenna huulia ainakaan mulla yhtään, eikä sisällä vaaleanpunaista juurikaan.
« Viimeksi muokattu: 14.04.08 - klo:17:02 kirjoittanut Minako »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 14.04.08 - klo:16:07 »
Kiitos suosituksista, täytyy käydä vilkaisemassa noita markettien omia. :) Tuo Stilan puna näyttää hylsyssään aika kivalta, vaikka pientä vaaleanpunaisuutta siinä kyllä mieluusti saisi olla, mutta tuokin näyttää  kyllä nätille. Jos tuo on huulilla melko vaalea, voisi se ainakin olla yksi ehdokas.

Vinkkailkaa toki vielä, jos keksitte lisää. Mä luulin että tuollaista on vaikea löytää, mutta ilmeisesti ainakin jotakin vaihtoehtoja on!

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #372 : 14.04.08 - klo:22:11 »
Loota, TBS perushuulipunan sävy 04 ja/tai 41 tuli mieleen sävyn puolesta, mutta se ei ole kiiltopuna. On tosin sellainen kosteuttava.

höpsötär

• Vieras
« Vastaus #373 : 15.04.08 - klo:13:43 »
Avonin Ultra Colour Rich Mousse, sävy Mango Shorbet vois myös olla lähellä hakemaasi, hinta tarjouksessa 8,90. Normaalisti 11,90. Sisältää aurinkosuojakertoimen 15 ja on todella silkinpehmeä, keskellä vaahtomaista ainetta, joka hoitaa huulia.

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #374 : 15.04.08 - klo:15:41 »
Olettekos testailleet Sonyan huulipunia? Mulla ei yleensä toimi mikään huulipuna kun olen puhetyöläinen niin tuntuvat kaikki inhottavilta ja kurkkuun tulee ikävä tunne.Tämä kuitenkin toimii!

Huulipuna 22€

Sonyan mattapintaiset, pitkäkestoiset ja kuivumattomat huulipunat suojaavat, kosteuttavat ja pitävät huulet pehmeinä ja joustavina. 16 väriä!