Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119597 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Huulipunat
« Vastaus #375 : 18.04.08 - klo:15:59 »
*on todella silkinpehmeä, keskellä vaahtomaista ainetta, joka hoitaa huulia.

Vähän OT, mutta mitä on tuo mystinen aine, silikonivaahtoa kuten siloittavissa yleensä? :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #376 : 15.05.08 - klo:21:18 »
Ostin Clarinsin Joli Rouge long-lasting punan sävyssä Petal Pink ja nyt odottelen josko niitä tulisi Mansikkalaan. Tahtoo kaksi muutakin sävyä, ihania.
Nää vaan ei ole kovin kestäviä nimestään huolimatta, tosi kevyttä ja kermaista, mutta saa lisätä päivän mittaan useastikin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 03.06.08 - klo:12:05 »
Osaisiko joku suositella kullanväristä huulipunaa? Hakusessa olisi siis ihan puhtaan kullan sävyinen, keltaiseen vivahtava huulipuna, ei mikään pronssiin, kupariin tai oranssiin vivahtava, koska sellaisia minulta löytyy runsain mitoin. Ja siis markettisarjoista ei taida löytyä tällaista, olen etsinyt epätoivon vimmalla. Selektiivisten sarjojen tarjontaan en ole kauheasti perehtynyt, mutta ajattelin josko täällä nyt joku ekspertti osaisi suoralta kädeltä suositella jotakin.
Sokoksen No 7 -sarjalla oli aikoinaan ihan täydellinen kullanvärinen huulipunasävy, jota käytin vuosia, mutta menivät sitten lopettamaan sen, eikä vastaavaa tunnu löytyvän mistään! En käsitä, olenko minä muka ainoa ihminen maailmassa joka haluaa kultaisen huulipunan?! ??? Myös Maybellinellä oli muistaakseni joskus hyvä sävy, mutta se oli joskus vuosituhannen alussa.. Huulikiiltoja kyllä löytyy kullanvärisenä, mutta kun mä haluan nimenomaan huulipunan. En oikein osaa pitemmän päälle käyttää kiiltoja.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 03.06.08 - klo:13:16 »
^ Onkohan Lancomen Color fever Beige I hate her ihan väärä sävy? Minusta se on aika puhdas kulta huulilla. Jos ei ole sopiva, niin MACilta löytyy ihan varmasti joko vakiovalikoimasta tai vanhoista kokoelmista (-> Ebaysta tilaamalla).

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 03.06.08 - klo:19:59 »
Ainakin mulla Beige I Hate Her oli kyllä ennemmin hyvin vaalea beige (peitepuikko  ;D) kullanvivahteella. Jos nyt oikein ymmärsin, mitä Rosilda hakee, niin tuo ei ehkä ihan vastaa tarpeeseen.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #380 : 03.06.08 - klo:22:10 »
^ Minustakaan tuo Beige I hate her ei ole kovin kultainen huulilla. Ihan Rimmeliltä löytyy ainakin melko kultainen sävy, en vaan nyt muista sävynumeroa mutta hyllyä tutkailemalla löytyy. Juuri tänään tuota tutkin nimittäin. :)

Edit. Rimmelin nettisivuja tutkimalla päättelisin nimen perusteella, että kyseessä olisi voinut olla Lasting finish intense wear lipstick sävyssä 210 Coral in gold, mutta tuo kuva ei näytä mielestäni ollenkaan oikeaa sävyä. Tuo oli kädellä enemmän sellainen vaalea kellertävä kultainen, eli mielestäni puhtaampaan kultaiseen. Mutta Rimmelin valikoimaa kurkkaamalla varmasti löytyy. :)
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo:22:13 kirjoittanut Stationery »
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 03.06.08 - klo:22:45 »
^ ja ^^, aika jännä, koska minusta se kyllä näyttää beigeltä hylsyssä, mutta huulillani se on lähinnä metallinen kultainen, eikä juuri vaalennakaan huulia. Olisikohan tuo Stationeryn tarkoittama sävy Frosted? Muistelen kyllä katselleeni tuollaista sävyä, ja myös tuollainen sävyn nimi on jäänyt mieleen, mutta saattaa olla joku toinenkin vaalea sävy Rimmeliltä. :)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 03.06.08 - klo:22:56 »
Kiitos vinkeistä Magia ja Stationery! Täytyy nyt sitten käydä tsekkaamassa ainakin sitä Rimmeliä. Olen kyllä joskus tutkaillut noita Rimmelin punia, mutta ei kyllä ole mitään selkeää mielikuvaa sävyistä. No, eipä olisi ainakaan kallis ostos vaikkei olisikaan ihan täydellinen! Ja pitää katsella niitä Lancomenkin huulipunia kun niihin en tosiaan ole tutustunut kauhean syvällisesti.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #383 : 04.06.08 - klo:10:38 »
Tuo Lancomen Beige I Hate her on ilmeisesti poistunut ainakin Suomen valikoimista n. vuosi sitten, eli ei varmaan enää kaupoissa törmää. Täytyy tänään kyllä tarkistaa minunkin tuo Rimmelin sävy, jäi häiritsemään. :)

Edit. Laitoin tuota Lancomea huuliin ja huulilla se näyttää kyllä todella beigeltä. Siinä on kyllä Magian kuvailemalla tavalla häivähdys metalliseen kultaan, mutta ei tuo ole kyllä sellainen varsinainen kultainen sävy jota ilmeisesti nyt juuri etsitään ja jollaiseksi minä kultaisen miellän. Itselläni oli joskus vuonna kivi ja nakki Anytimelta aivan ihana kultainen kiiltopuna ja sitä edelleen kaipailen.

Edit 2. Se kultainen Rimmelin sävy jota tarkoitin oli juuri tuo Magian mainitsema Frosted 212.  :)
« Viimeksi muokattu: 04.06.08 - klo:20:08 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 09.06.08 - klo:13:58 »
Varovainen hehkutus - neljä käyttökertaa vasta takana - Maybellinen Superstay -kestopunalle. Mulla on ollut kestopunia muutamalta muultakin merkiltä ja kaapista löytyy MACin Pro Longwear Lustre, joka on toimivaa, mutta tarvitsee kiiltoa päällensä vähän väliä, Hard Candy Stain&Shine, jonka nestemäinen väri ei meinaa millään tarttua huuliin, Cliniquen Stay The Day, joka on joko maanantaikappale tai sitten se ei vaan pysy mun huulillani ja Urban Decay Ink Lipstain, jonka huopatussisivellin on inhan kova.

Jostain syystä tää Maybelline toimii mulla ihan loistavasti! Kiiltoa ei tarvitse olla lisäämässä koko ajan, vaan huulet tuntuvat mukavan pehmeiltä pitkään. Väri ei ole älyttömän peittävä, kuten Max Factorin Lipfinityissä, minkä vuoksi rajauksen kuluminenkaan ei näy niin pahasti. Lisäksi huulipuikkomainen kiilto-osa miellyttää enemmän kuin sivellinkiillot. Olisi vaan kiva tietää, että minkä sävyn nappasin alelaarista mukaani, kun tässä ei lue nimeä eikä numeroa.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #385 : 09.06.08 - klo:21:46 »
^ Itse en ole mikään kestopunien ystävä, mutta saman olen huomannut, että Rimmelillä on älyttömän hyviä huulipunia.

Itsellä kokemusta Lasting Finishistä ja Rich Moisturesta. Molemmat ovat ihanan kevyen, pehmittävän ja kosteuttavan tuntuisia huulilla. Miellyttävä tunne pysyy koko käytön ajan, ja huulet eivät kuivu. Väri pysyy myös mielestäni yllättävän hyvin. Plussaa vielä siitä, että tuoksu ja maku ovat ihan ok, sävyvalikoimasta löytyy luonnollisia sävyjä ja pakkaukset pysyvät siistin näköisinä, vaikka pyörivät milloin minkin laukun pohjalla. Hinta/laatusuhde on todellakin kohdallaan.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 14.08.08 - klo:15:03 »
Osaisiko joku suositella mielellään markettimerkeistä huulipunaa, mikä vastaisi mahd. paljon Rimmelin huulikiiltoa sävyssä 101 Eastend Snob? Netistä löytyy aika huonosti kuvia, tässä kuitenkin yksi. Tuo sävy on kerrassaan ihana, ei liian vaaleanpunainen eikä liian beige.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #387 : 27.09.08 - klo:17:34 »
Täytyipä päästä tänne kommentoimaan Lorealin Star Secrets  punaa 715 Jane Fonda. Ostin viimein viikko sitten tämän ja olen kyllä todella tyytyväinen. Muistan kun aiemmin pidin kys. sävyä aivan liian tummana ja kiersin sävyn kaukaa, mutta onneksi havahduin.

Tällä saa nimittäin todella luonnolliset ja pehmeät nudehuulet ja puna sopii juuri niihin päiviin, jolloin ei jaksa laittaa kuin ripsarit ja poskarit (sopii myös hyvin lämpimiin/mustaan silmämeikkiin). Itsellä ainakin tuntuu, että vaaleammat sävyt vaativat aina vähän enemmän meikiltä, ei kylläkään aina.

Lisäksi kys. puna ei tunnu kovinkaan kuivattavalta, oikeastaan ei lainkaan. Ainakin Goshn nudeen verrattuna kuivattavuuden ero on selvä. Gosh kun tuntuu heti kiristävän huulilla. Yksi selvä huono puoli punassa kylläkin on, että tuntuu kuluvan melko nopeaa. Olenkin ajatellut hankkivani viimein paremman siveltimen tähän tarkoitukseen.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 26.10.08 - klo:10:43 »
^Kuinka lämmin Lancomen Pink to the club on? Onko lähellä Sandy B:tä MACiltä? Sandy ei ollut mulle paras puna, mutta tuo pinkki klubipuna houkuttais tosi paljon. Oon laittanut sitä kädelle, mutta en siltikään osaa sanoa olisko hyvä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #389 : 26.10.08 - klo:19:50 »
^Kuinka lämmin Lancomen Pink to the club on? Onko lähellä Sandy B:tä MACiltä? Sandy ei ollut mulle paras puna, mutta tuo pinkki klubipuna houkuttais tosi paljon. Oon laittanut sitä kädelle, mutta en siltikään osaa sanoa olisko hyvä.

Tuo on mielestäni hyvä sävy ihmiselle, jolle lämpimät sävyt paremmin sopivat, mutta joka haluaa sovittaa punansa kylmempään silmämeikkiin tarvittaessa. Käytän lämpimänä, vihreäsilmäisenä ihmisenä tuota usein lilan silmämeikin kanssa, sillä tuo on pinkki, mutta kultainen hohde tekee siitä hieman lämpimemmän.