Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119614 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #390 : 28.10.08 - klo:11:28 »
^Kuinka lämmin Lancomen Pink to the club on? Onko lähellä Sandy B:tä MACiltä?

Mulla on nuo molemmat. Toi Lancome on ehkä hiukan tummempi ja miellyttävämpi koostumus vaikka Sandy B:kin on tosi ihku. On ne kuitenkin aika erilaisia vaikkakin molemmat mun suosikkeja.  :) Pitää ehkä tehdä tarkempaa vertailua niin osaa sanoa tarkemmin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 13.11.08 - klo:13:56 »
Millä sarjoilla on hyviä vedenkestäviä huulipunia? Kaikki huulipunat mitä oon kokeillu on pysyny maksimissaan 2 tuntia.  ::)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 13.11.08 - klo:14:00 »
^
En paljoa ole pitkäkestoisia edes testannut mutta ainakin MAC Pro Longwear Lipcolorin olen todennut mukavan kestäväksi.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 13.11.08 - klo:14:07 »
Mitä kestohuulipunia olet aiemmin kokeillut? L`Orealin uusi Infallible-huulipuna on todella kestävä. Se täytyy poistaa vedenkestävän silmämeikin poistoaineella (ilman sitä ei lähde sitten millään). Selektiivisistä olen tykännyt YSL:n Voluptesta.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 13.11.08 - klo:17:11 »
^ Kuivattaako tuo uusi Infallible kovin?

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 13.11.08 - klo:17:17 »
Onhan se melkoista huulimaalia ja pelkästään käytettynä aika kuivattavan oloista. Siinä samassa putkilossa on kuitenkin rasvamainen kiille, jota voi lisäillä päivän mittaan. Sen verran hyvin väri jämähtää huulille, että sen päällä voi varmaan käyttää vaikka bebanthenia.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #396 : 15.11.08 - klo:13:46 »
En paljoa ole pitkäkestoisia edes testannut mutta ainakin MAC Pro Longwear Lipcolorin olen todennut mukavan kestäväksi.
Minkä hintainen tuo on stokkalla?
Mitä kestohuulipunia olet aiemmin kokeillut? L`Orealin uusi Infallible-huulipuna on todella kestävä. Se täytyy poistaa vedenkestävän silmämeikin poistoaineella (ilman sitä ei lähde sitten millään). Selektiivisistä olen tykännyt YSL:n Voluptesta.
Oon testaillut lähinnä markettejen huulipunia. Lorealin Infallible ei tuntunut mukavalta huulilla. Olisi pitänyt jatkuvasti kosteuttaa huulia että puna pysyisi. Siirryn varmaan seuraavaksi selektiivisien puolelle. Rajauskynä on myös hakusessa. YSL:n Voluptea pitää käydä kyllä kokeilemassa. Voi olla että päädyn kuitenkin Joe Blascoon tai johonkin vastaavaan vaikkei tällä foorumilla olekaan suosiossa.  :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #397 : 15.11.08 - klo:18:45 »
^ Kosteuttavista pitkäkestoisista punista Lumenen Premium Beauty on ehdoton suosikkini. Harmi vaan, ettei punasta löydy makuuni tarpeeksi vaaleita sävyjä.  :-\
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #398 : 16.11.08 - klo:00:24 »
Nyt tarvittaisiin juuresten apua! ;D

Äitini pyysi joululahjaksi huulipunan, ja tämä on juurikin se kosmetiikan osa-alue, josta minulla ei ole hirveästi kokemusta. Etenkään kun ko. tuotteen pitäisi olla selektiiviseltä merkiltä. (Itse en ole koskaan omistanut mitään selektiivistä tuotetta. IKINÄ. :P)

Eli osaisiko kukaan suositella hyvää selektiivistä huulipunaa jo vähän arvokkaammalle rouvalle? ;) Koostumuksesta sen verran, että pysyisi huulilla eikä kuluisi heti pois, mutta olisi silti kosteuttava ja miellyttävän tuntuinen huulilla. Sävyäkin saa suositella, itselleni tuli heti mieleen neutraali/lämminsävyinen, ehkä hitusen rusehtava punainen, mutta ymmärrän toki jos ei kenelläkään ole sellaisista sävyistä hirveästi kokemuksia ;)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 16.11.08 - klo:00:28 »
^ Etenkin jos asut pk-seudulla, niin kannattaa mennä Stockan MAC-ständille kysymään neuvoa. MACin punissa on paljon erilaisia koostumuksia ja sävyjä, myyjät ovat osaavia. Eivätkä ole tuhottoman kalliitakaan, yleensä selektiiviset punat ovat reilu 20e, mutta MACit ovat 18e. Suosittelen kyllä.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #400 : 16.11.08 - klo:00:31 »
^^ Yksi sana: YSL Rouge Volupte. ;D Ja pakkauskin on selkeesti kuin arvokkaalle rouvalle tehty.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #401 : 16.11.08 - klo:00:37 »
^^^MAC:n punat on kyllä hyviä, mutta kun on kyse joululahjasta niin ehkä kans suosittelisin enemmän jotain YSL:n tai vastaavan punaa, jossa on kauniimpi ja näyttävämpi hylsy. MAC:n huulipunahylsyt on kuitenkin niin arkisen näköisiä, että kun lahja on menossa vähän arvokkaammalle rouvalle niin panostaisin myös siihen, että se huulipuna on pakkaukseltaankin näyttävä ja kaunis. Mitään erityisiä suosituksia mulla ei ole kun en noihin selektiivisiin huulipuniin ole perehtynyt, mutta aattelin vain tuoda esiin tällaisen näkemyksen asiaan. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 16.11.08 - klo:00:38 »
^^^^ Cliniquen Long Last Lipstick pysyy suht hyvin, mutta ei tunnu huulilla paksulta pakkelilta, eikä myöskään kuivata. Hylsy on tosi kiva: hopeinen, koruisa, mutta selkeälinjainen. Tuota hylsyä voi vaikka huvikseen katsella, niin on nätti ;) .

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 16.11.08 - klo:00:48 »
^^ Yksi sana: YSL Rouge Volupte. ;D Ja pakkauskin on selkeesti kuin arvokkaalle rouvalle tehty.

Sama tuli heti mieleen  ;D. Tuo on todella arvokkaan näköinen (ja toki arvokas onkin  :D), saatan ostaa omalle äidilleni juuri tuon lahjaksi. Aivan ihanan tuntuinenkin oli mutta yritän välttää  ostamasta itselleni, varastoa kun on ihan liikaa...
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #404 : 16.11.08 - klo:00:51 »
Kiitos, tässähän tulikin jo hyviä ehdotuksia :)

Hih, ei tuo rouva nyt niin arvokas ole, en vain halunnut viitata ikään ;D Ei varmasti MACillekään nenäänsä nyrpistelisi, mutta kun en asu pääkaupunkiseudulla, niin en viitsisi yhden huulipunan vuoksi sinne päin lähteä.

Tuollainen kaunishylsyinen huulipuna olisi kyllä varmasti mieleinen, ja halusinkin saada juuri pari vinkkiä, joiden kanssa lähteä sitten ostoksille. Ja ettei nyt mitään ihan hutiostosta tulisi tehtyä, kun noiden selektiivistenkin joukossa voi olla niitä huonompiakin.

EDIT: Damn, kylläpä onkin arvokkaan näköinen tuo YSL:n hylsy! Ja näköjään pigmenttinen ja vaikka mitä. Kelpaisi minullekin. ;D
« Viimeksi muokattu: 16.11.08 - klo:01:03 kirjoittanut Royal »