Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 134907 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #405 : 16.11.08 - klo:08:48 »
^Mäkin suosittelen YSL:n punaa. Maciä en ostaisi, koska osa maceistä on kuivattavia eikä välttämättä äitien mieleen. Lancomen punat on myös tosi laadukkaita. Blascostakin saattaisi äiti tykätä, mutta hylsyt tylsiä ja ainakin mun kaksi Blascoa on myös hieman kuivahkoja. YSL:t ja Lancomet ja Guerlainit on ihanan kosteuttavan oloisia ja pigmenttiä on riittävän runsaasti. Vanhemmille naisille sopii usein joku näyttävän sävyinen tumma puna. Sellaisen vinkin vielä antaisin, että jos asut Sokos/ Emotion tai Stockmann/ Beauty kaupungissa niin kannattaa tsekata tarjousvihkoset läpi. Varmaan poikkeuksetta jommassa kummassa aina joku hyvä huulipunatarjous.  :)

edit. Dior ehdottomasti myös hyvä. Netistä voi olla vaikea tilata hyvää sävyä, mutta vaikeaahan se valinta voi kaupassakin olla.
« Viimeksi muokattu: 16.11.08 - klo:13:35 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #406 : 16.11.08 - klo:13:22 »
Mä en ainakaan meillä MAC:iä selektiiviseksi sarjaksi, vaan enemmänkin ammattilaissarjaksi. Selektiivinen, kauniin pakkauksen omaava kosteuttava huulipuna voisi sen sijaan olla Dior Rouge:

Mansikkalasta saa ja ihan jokaisesta Dioria myyvästä kaupastakin. Omaa kokemusta löytyy ja tykkän mielettömästi punan kosteuttavasta koostumuksesta. Silti puna on yllättävän pitkäkestoinen. Selektiivisistä punista Dior Rouge on ehdoton suosikkini, lemppari  :-*. Oma äitinikin rakastaa näitä huulipunia ( 5o-vuotias).
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #407 : 16.11.08 - klo:14:27 »
Netistä voi olla vaikea tilata hyvää sävyä, mutta vaikeaahan se valinta voi kaupassakin olla.

Tuota minäkin mietin, mutta toisaalta netistä löytyy (toivottavasti) swatcheja. Sitä paitsi olen minä ihan kaupassakin tehnyt hutiostoksia, ahdistun helposti ihmisvilinässä ja haluan vain päästä mahdollisimman äkkiä pois ;D Mitä paremmin tiedän etukäteen, mitä olen etsimässä, sitä todennäköisemmin teen oikean ratkaisun.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 16.11.08 - klo:14:55 »

Eli osaisiko kukaan suositella hyvää selektiivistä huulipunaa jo vähän arvokkaammalle rouvalle? ;) Koostumuksesta sen verran, että pysyisi huulilla eikä kuluisi heti pois, mutta olisi silti kosteuttava ja miellyttävän tuntuinen huulilla.

YSL:n Volupte on juurikin kestävä ja voidemainen. Sopii varmasti aikuisemmallekin naiselle. Sävyvalikoima ei tosin tainnut olla kovin hyvä :(

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #409 : 16.11.08 - klo:15:18 »
Dior ehdottomasti myös hyvä. Netistä voi olla vaikea tilata hyvää sävyä, mutta vaikeaahan se valinta voi kaupassakin olla.

Tai sit tekee niinkun minä: käy valitsemassa sävyn kaupassa ja sitten tilaa sen netistä ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 16.11.08 - klo:15:22 »
^No aivan!  :D

^^Musta tuntuu (ikärasistinako), että "arvokkaille naisille" sävyvalikoimat kuitenkin riittävät. Oma äiti ainakin käyttää aina yhtä sävyä ja ostaa saman sävyn, kun vanha loppuu ellen sitten anna hänelle jotain omia puniani. Yleensä kaupanpäällispunat sopiikin juurikin vanhemmille ja ihonsävyltään hieman tummemmille naisille. Kaikki ne on hyvin kelvanneet eteenpäin, vaikka ite en oo niistä tykännyt.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 08.12.08 - klo:17:26 »
Kysytään nyt sitten täältä ketjusta... Kärsiikö huulipunat jos ne joutuu olemaan pakkasessa? Meneekö ehkä pilalle tms?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 08.12.08 - klo:17:29 »
^ Ei minusta niille siinä oikeastaan mitään käy, kunhan antaa sitten rauhassa sulaa ennalleen. Koostumus korkeintaan muuttuisi, mutta tuskin nyt ainakaan pilalle menisi. Eli maalaisjärkeä. :)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 11.03.09 - klo:11:59 »
Uusi suosikkipuna! Jos ei ihan ykkönen niin ainakin jaetulla sijalla: Clarins Joli Rouge. Mukaan lähti sävy 705 soft berry, joka on just passeli "nudepuna" jos vaaleat huulipunat tekee zombien näköiseksi ja haluaa huulille aavistuksen väriä. Aika herkkuja nämä muutkin sävyt.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 11.03.09 - klo:12:04 »
Joli Rouge tuntuu tosiaan ihan huulirasvalta huulilla! Minulla on tuo Desert rose, kiva luonnollinen sävy. Monet tuosta tuoksusta tykkäävät mutta minulle se on ainoa miinus... Tuoksu on suunnilleen sama, kuin lastenjuhlien jälkeen Tupperware-mehukannuun pariksi päiväksi pöydälle jäänyt vadelmamehu  :P.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 11.03.09 - klo:12:11 »
Minulla tökkii YSL:n ja L`Orealin punien tuoksut. Lorkun tuoksuun olen tosin yrittänyt tottua, koska olen löytänyt pari nappisävyä. Clarinsin tuoksu ei ole minun nenääni liian voimakas, mutta kyllä Clinique menee silti tuoksuttomuuden takia ykköseksi.

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #416 : 18.03.09 - klo:22:55 »
Mun uusi suosikki huulipuna on oriflamen Beauty Colourfull Lipstick. 
Oriflamen nettisivuilla kuvailtu näin: Volyymi-huulipunan patentoitu 3D Plumping Complex tekee huulista täyteläisemmät ja antaa intensiivisen sävyn. Pehmeä, voidemainen koostumus. Muutos tuntuu aluksi lämmöntunteena huulilla.
Tää todellakin toimii, tuli niin nätit pusuhuulet että  :-*
Täytyy kyllä hommata muitakin sävyjä!  :l

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #417 : 10.04.09 - klo:23:24 »
Pitkästä aikaa intouduin taas käyttämään huulipunia ja tein täyskäännöksen värien suhteen. Ennen käytin enimmäkseen punaisia ja korallin sävyjä, nyt iskee nudet.

Löysin 2 ihanaa nudesävyä, molemmat TBS.

42 on ihana kermainen "matta" - ei kimalletta/helmiäistä, muttei myöskään mikään kuivan oloinen, vaalea roosatoffeen sävy, nam.
72 on hiukan tummempi ja aavistuksen roosampi nude, jossa hiukan helmiäistä mukana. Juuri sellainen, että on pikkusen tummempi ja syvempi, kuin huulten oma sävy. Minulle aika täydellinen, sopii moneen meikkiin ja antaa silmien olla pääosassa.

Molemmille plussaa hinnasta, kevyestä, kosteuttavasta ja hyvin pysyvästä koostumuksesta ja hennosta tuoksusta, miinusta aurinkosuojan puuttumisesta.

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 24.04.09 - klo:00:34 »
Mikä on juuresten mielestä se täydellinen punainen huulipuna? Haussa on siis mieluiten matta, puhtaanpunainen ja pitkäkestoinen puna. Netin ihmeellisessä maailmassa MACin Russian Red tuntuu olevan the puna - onko mielipiteitä tai muita vaihtoehtoja?
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 24.04.09 - klo:00:47 »
^ tuota minulla oli kokeilussa lipglass enkä oikein tykännyt sävystä. Tälläiselle suht vaalealle neutraali/viileäväritteiselle tuntui olevan turhan kirkas ja ehkä vähän oranssiintaittava vaikka ihan peruspunainen pitäisi ollakin.

Lumenella on useampia ihan kivoja punaisia sävyjä. Kestosta en osaa sanoa, mutta noita ainakin pääsisi melkein missä vaan testailemaan ja vertaamaan.
1b F ii