Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 131025 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Huulipunat
« Vastaus #420 : 24.04.09 - klo:00:49 »
Mun the punainen on MACin Cult of Cherry kokoelman Rapturous mattene  :-* Siihen yhdistettynä Burgundy rajauskynä ja Cult of Cherry huulikiilto ja huulet on täydelliset.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #421 : 25.04.09 - klo:17:09 »
Mikä on juuresten mielestä se täydellinen punainen huulipuna?

Mulle the Red on juurikin MAC Russian Red, jota multa löytyy sekä Lipglassina että perushuulipunana. Oma väritykseni on tumma ja itselleni huulipuna sopii kyllä hyvin. En nyt välttämättä duuniin tuota laittaisi, mutta se johtuukin siitä, että omassa ammatissani on pakko olla aika hillity ;). Räväkkä punahan tuo on, mutta a, niin ihana.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 19.05.09 - klo:14:53 »
Ihana tuo Lorkun uusi Color Riche :l.

Otin tuon Pretty Peachin (vaaleanpunainen kullanhohteella), koostumus on ihanan kosteuttava ja puikosta pidän paljon. Ei ole aiheuttanut allergioita, vaikka hunaja ei minulla aina ihan paras olekaan. Jos hiukan löytyy miinusta, niin hilehippusia saisi olla hiukan vähemmän (mutta makukysymys toki tämä).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #423 : 19.05.09 - klo:15:07 »
^ Mää sain tosta semmoisen näytelappusen ja varmaan just ne hileet kuivatti huulia. Pysyi kyllä ihan kivasti eikä haisu-ongelmaa esiintynyt  :D
En vaan tykkää yhtään tuosta ulkonäöstä, jotenkin hurjan tökerön oloisia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #424 : 19.05.09 - klo:17:16 »
Mä katoin youtubesta erään meikkiartistin videon jossa hän antoi vinkin, että huulipuna pitäisi testata sormenpäihin eikä kämmenselälle. Syynä oli se, että sormenpään sävy on lähempänä huulen sävyä ja näin saa realistisemman kuvan miltä huulipuna näyttäisi huulilla. Mä kuulin tämän ensimmäistä kertaa ja oon aina testanut justiin kädelle. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää toimiiko tämä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 19.05.09 - klo:18:54 »
^ Mä kuulin tuon vinkin jokunen vuosi sitten ja olen tehnyt just noin siitä lähtien. Suosittelen, virheostokset on kyllä ehdottomasti vähentyneet. Jostain syystä punat näyttää vaan (ainakin mun silmissä) kauniimmilta vaalealla pohjalla punertavan sormenpään sijaan, joten ihanat sävyt ei tällä konstilla näytäkään sitten enää niin houkuttelevilta :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #426 : 19.05.09 - klo:23:40 »
Ihana tuo Lorkun uusi Color Riche :l.

Otin tuon Pretty Peachin (vaaleanpunainen kullanhohteella), koostumus on ihanan kosteuttava ja puikosta pidän paljon. Ei ole aiheuttanut allergioita, vaikka hunaja ei minulla aina ihan paras olekaan. Jos hiukan löytyy miinusta, niin hilehippusia saisi olla hiukan vähemmän (mutta makukysymys toki tämä).

Samaan sävyyn rakastunut täälläkin. ;) Kevyesti  sutaistuna saattaa tuntua kuivalta juuri hileiden takia, mutta kun  puikosta normaalisti laittaa niin ei kuivuudesta tietoakaan. Viime viikolla sain omani ja on ollut niin ahkerassa käytössä ihanuutensa vuoksi, että 1/3 puikkoa on jo kulunut.  :D

Sävy on vain hieman hankala siitä, että näyttää suorassa auringossa lämpimemmän punertavalta kun kultahiput tulevat esiin, mutta muuten luonnonvalossa ja keinovalossa enemmän pinkiltä kultahipuilla. Hankalaa saada tuon kanssa sopivaa silmämeikkiä kun monet viileät sävyt näyttävät liian viileiltä ja lämpimät taas liian lämpimiltä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 20.05.09 - klo:17:30 »
Mullakin on toi Lorkun  Pretty Peach ja tykkään tosi paljon. Antaa raikasta hohdetta ja varsinkin kesäksi ihan nappisävy :l.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 26.05.09 - klo:22:01 »
Päätin ostaa pitkästä aikaa huulipunan ja haaveissa oli semmoinen pinkihtävä vaaleanpunainen, mutta ei kauhean voimakas. Kaupassa silmiin osui Lumenen Wild Rose punat ja sieltä löytyikin aivan ihana sävy "onnenpäivät 10 "
Juuri kiva kesäsävy. Tuntuu huulilla ehkä hieman kuivalta, mutta pysyy todella hyvin! Eilenkin meni koko päivän, kun lisäsi kerran ja välillä laitoin huulirasvaakin ja silti sävyä oli vielä jäljellä. Käsittämätöntä. Vai onko siitä vaan liian pitkä aika kun minulla on viimeksi ollut huulipuna eikä kiilto? No jokatapauksessa olen ostokseeni tyytyväinen.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 02.06.09 - klo:11:00 »
Täältä myös ääni Lorkun Color Richelle! Kosteuttava, täyteläinen, sopivasti pigmenttiä eikä ärsytä huulia. NAM.

Sitten täytyy muistaa hypettää GOSHin Soft´n Shine Lip Balmeja. Näistä löytyy muutama täysin hileetönkin ja on koostumukseltaan samankaltainen Lorkun kanssa. Itse puikko on kapeampi. Hintaa 9,90€

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 02.06.09 - klo:11:06 »
^
Jep, ihana tuo GOSH Soft 'n Shine myös, sävy Sweetheart on ihan  <3. Pakkaus on nätti ja pieni, tuoksuu vaniliinisokerilta  ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 02.06.09 - klo:16:27 »
Mä katoin youtubesta erään meikkiartistin videon jossa hän antoi vinkin, että huulipuna pitäisi testata sormenpäihin eikä kämmenselälle. Syynä oli se, että sormenpään sävy on lähempänä huulen sävyä ja näin saa realistisemman kuvan miltä huulipuna näyttäisi huulilla. Mä kuulin tämän ensimmäistä kertaa ja oon aina testanut justiin kädelle. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää toimiiko tämä.

Toi on vanha kikka ja kyllä ne kieltämättä erilaiselle näyttää siinä sormenpäässä. Voit vaikka testata omalla huulipunalla ja verrata kuinka totuudenmukainen se mielestäsi on.  :)

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #432 : 09.06.09 - klo:21:24 »
Miltä (marketti)merkiltä löytyisi sellainen neutraali nudevaaleanpunainen huulipuna, joka vaalentaisi hiukan omaa huulten sävyä (mutta ei liikaa)? Tällaisen punan puuttuessa olen käyttänyt usein L'Oeralin Contour Parfait -huultenrajauskynää sävyssä 655 Rose Beige koko huulilla, mutta tuo näyttää helposti aika kuivalta, ja sävykin saisi olla ihan hitusen vaaleampi.

Koostumus saisi olla matta/satiini, ja merkki mieluiten joku ei-selektiivinen, jonka saa helposti käsiinsä (eli joko marketista tai sitten netistä). Olen niin lopen kyllästynyt tilaamaan esim. NYXiltä hutisävyn toisensa jälkeen, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita. En kai vain osaa itse katsoa noita sävyjä oikein...
« Viimeksi muokattu: 10.06.09 - klo:01:07 kirjoittanut Liane »

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 09.06.09 - klo:21:54 »
^Miten olisi Macin Hue? Koostumus on glaze, eli varmaan aika lähellä sitä mitä etsit. Markettikamaahan tuo ei ole, mutta vakkarivalikoimaan kuuluu kuitenkin. Googlella löytyy jotain kuvia.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #434 : 09.06.09 - klo:23:48 »
^^ Yksi tututumisen arvoinen voisi olla myös Rimmelin Lasting Finish Lipstick sävyssä 070 Airy Fairy. Tuo on sellainen suurinpiirtein omien huulien tummuusastetta oleva tai vähän vaaleampi neutraali/viileä vaaleanpunainen. Ei siis vaalenna huulia kuin vain vähän, mutta mulla on siis luonnostaan aika vaaleat huulet eli luonnostaan punaisempia vaalentaisi kyllä jonkin verran. Ei ole matta, eikä hileinen vaan lähinnä satiininen. Tuntuu hyvältä huulilla, ei kuivata, mutta pysyy suht hyvin.

En osaa noiden sun kuvien perustella sanoa miten lähellä oikeaa tuo Rimmel olisi, mutta arvioisin, että kannattaa ainakin katsastaa.