Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119728 kertaa)

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
Vs: Revlon Colorstay-kestohuulipuna
« Vastaus #45 : 30.07.06 - klo:22:15 »
Voi mullakin oli tuota Lumenen Artist-sarjaa yksi huulipuna, jotenkin tuntuu että vieläpä tuo sama sävy. Oli kyllä paras huulipuna mitä tiedän!  :-*
Sen jälkeen kun tuo loppui en ole löytänyt vielä vastaavaa suosikkia, en ole kyllä etsinytkään.. Toinen pitkäaikainen suosikki oli sitä tavallista Lumenen sarjaa sävy nro 19. Sellainen tumma verenpunainen, hieman ehkä ruskehtava.
Mullakin oli yx lempparihuulipuna tuosta Artist-sarjasta. Niissä oli paljon parempi pysyvyys kuin muissa Lumenen huulipunissa. Minkähän takia ne lopetti sen sarjan?? :(
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Huulipunat
« Vastaus #46 : 02.08.06 - klo:19:47 »
Laskin ihan huvikseni huulipuna/kiiltoni..niitä on 107! Siis...mussa on jotain pahasti vialla. Eikä ne ole edes mitään ikuvanhoja. Pitää aloittaa semmoinen siivous ja vaikka kuinka sydän verta vuotaisi, ne joita en ole kokeillutkaan joutavat muille maille vierahille, joku saa tulla saaliille. Käviskö Supervixenille tämmönen järjestely kun tuut?

Pitäisi pysyä vaan Cliniquessa kun aina löydän jotain vikaa muista merkeistä, esim YSL:tit haisevat karmealle. Toisaalta taas Lancomen Juicy Tubesit ja Dessert Beautyn huulikiillot suorastaan maistuvat.

Huulipunia on vaan niin helppo ostaa ja käyttää ja ei osaa olla päivääkään ilman. Punaista voi sipaista vaikkei muuta meikkiä oliskaan. Yläasteella ei huulipuna käyny päinsä (nauroivat ääliöt) joten nyt varmaan jollain tavalla maksan takaisin ja itteni kipeeksi.

Kestohuulipunista en tykkää, ei ne ainakaan mulla kestä. Lip Finity oli ihan susi, join olutta pikkujouluissa ja se hävisi. Maybellinen Forever kesti kymmenen minuuttia, en puhunut tai syönyt. Kummasti tavalliset kestää normaali elämää. Edelleenkään en pysty käsittämään minne se Maybelline katosi...
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #47 : 02.08.06 - klo:22:10 »
MerGirlin laskentojen innoittaman minäkin laskin taas vaihteeksi ja tällä hetkellä punia oli 71 (+ehkä muutama kadoksissa oleva) ja kiiltoja 95 (+muutama kadoksissa oleva). Yhteensä siis 166. Rajauskyniä oli 16.
Yritän kovasti käytellä noita pois ja muutaman olenkin käyttänyt ihan loppuun loppuun sekä heitellyt pois kaikki vanhemmat. Nyt on kuitenkin tilanne sellainen, että jäljellä on vain hyviä, suht uusia ja kunnollisia, joita ei viitsi poiskaan viskoa.
Laadultaan parhaita ovat ehdottomasti olleet Rubinsteinin, Lancomen, Shisidon ja Lumenen punat. Suosikkejani ovat Lumenen Brilliant Bright smilet sävyjensä, kestävyytensä ja lattunsa vuoksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 03.08.06 - klo:10:47 »
Laskin ihan huvikseni huulipuna/kiiltoni..niitä on 107! Siis...mussa on jotain pahasti vialla. Eikä ne ole edes mitään ikuvanhoja. Pitää aloittaa semmoinen siivous ja vaikka kuinka sydän verta vuotaisi, ne joita en ole kokeillutkaan joutavat muille maille vierahille, joku saa tulla saaliille. Käviskö Supervixenille tämmönen järjestely kun tuut?

Voivoi... kun mullakin ne ruhtinaalliset 25 huulipunaa vanhenee meikkilaatikossa... Käytän niistä vain paria säännöllisesti (eikä sekään ole hirveän säännöllistä, pitää oikein itseään muistuttaa että laittaisi huulipunaa useammin).

Mutta tokihan mä saaliille tulen, en sano ei ilmaisille tuotteille! Tai hei, mulla on vielä parempi idea! Laita tänne foorumille tuonne "Myydään, vaihdetaan tai annetaan pois" -osioon niitä huulipunia joista haluat luopua. Täällä on varmasti monia jotka enemmän kuin mieluusti ottavat sulta vastaan käyttämättömiä laatuhuulipunia. Saattaisivat tuolloin mennä parempaan uuteen kotiin kuin mulle joka muutenkin käytän punia niin vähän.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 19.08.06 - klo:01:14 »
Eli hakusessa olisi vanha kunnon puhdas punainen huulipuna. Kertokaa omat suosikit, mulla on pian hätä housussa kun en sitä oikeaa ole löytänyt.

Toisinaan käytön pelkkää huultenrajausta koko huulilla ja kiiltoa päälle, toisinaan rajaus alle ja erästä astetta liian tummaa punaista siihen päälle hyvin kevyesti sormella taputellen, lopputulos on kyllä kiva, mutta kun tuo huulipuna kuuluisi jo pikkuhiljaa roskikseen ummehtuneesta tuoksusta päätellen. :-X

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 19.08.06 - klo:01:31 »
Eli hakusessa olisi vanha kunnon puhdas punainen huulipuna. Kertokaa omat suosikit, mulla on pian hätä housussa kun en sitä oikeaa ole löytänyt.
Mä olen kanssa tämän saman kysymyksen kanssa monesti paininut! Yksi kiva sävy jonka olen löytänyt on Revlonin Colorstaysta tuo Forever Scarlet-sävy, tuosta itseasiassa on mun tekemä arvostelu tuolla meikkikuvapuolella.. Tai no hyvä suositella sävyä jota ei enää myydä ::) Olen mä sitä monen Anttilan aletiskillä nähnyt vielä!

Voi kun Lipfinityäkin löytyis ihan puhtaanpunaisena :-[ Kaikkeen pitänyt sotkea kaikkea lilaa ja pinkkiä ja semmosta ja sävyt on mun mielestä kovin tunkkaisia.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 19.08.06 - klo:01:51 »
Anttilassa katselin jotain Nivean punaa, joka kyllä vaikutti vaihtoehdoista värin ja koostumuksen puolesta parhaimmalta, mutta jäi sitten kuitenkin ostamatta kun 10e maksoi. Rimmeleissä oli ihan hirveät törkysävyt, siis sellaiset ammatinharjoittaja-look-sävyt. Lumeneissa ei ollut peittävyyttä tarpeeksi ja Isadorassa oli liikaa.  ::) Lorealit kavereineen jätän mieluusti väliin. Revlonilla taisi olla Revlon-red niminen sävy, joka oli kyllä ihan kiva, mutta ehkä aavistuksen räikeä/vaalea/oranssihtava. Pitihän se nyt ensin ryhtyä kuitenkin täältä kyselemään...

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #52 : 19.08.06 - klo:02:43 »
Puhdas punainen huulipuna on CD:n 999 Fiery red. Aikalailla perfect.

Noin muuten omia suosikkeja punissa ovat mm. Chanelin Aqualumieret ja Infrarouget, Diorin Addictit,YSL:n Vibrationit ja Lancomen Juicy rouget + Juicy wearit.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #53 : 19.08.06 - klo:20:16 »
Jos saa yli kympin maksaa olen itte tykännyt Cliniquen Moisture Surge lipstick sävystä 15 wearable red tai Colour Surge lipstick sävy plush red. Jotkut tummat punat (tumman punaiset, viininpunaiset) kuivaa huuliin, mutta nuo on pysyny hyvänä ja kosteena.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #54 : 20.08.06 - klo:03:49 »
Mulla on Yves Rocherin Baume Transparent Coloré, sävy cerise ja se on melko puhdas punainen. Kapea puikko, vähän kestohuulipunan näköinen vaikka ei sitä ole. Huulilla tuntuu hyvältä eikä kuivata ja tuoksuu kevyesti joillekkin marjoille. En kyllä tiedä onko tuota enää myynnissä. Minulla oli myös sävy coffee mutta se on loppunut, se tuoksui suklaakahville  :-*

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #55 : 08.09.06 - klo:11:51 »
Osaisko joku auttaa, eilen tuli mainos telkkarista missä kolme naista mainostaa huulipunaa. Yksi nainen oli Täydellisistä naisista, toinen Andie McDowell ja kolmatta en tunnistanut. Muistaako joku mikä tuo puna on nimeltään, ja kenenhän tuote se mahtaa olla? Se ensimmäinen sävy vaikutti tosi nätiltä, olis kiva kokeilla.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #56 : 08.09.06 - klo:11:57 »
Osaisko joku auttaa, eilen tuli mainos telkkarista missä kolme naista mainostaa huulipunaa. Yksi nainen oli Täydellisistä naisista, toinen Andie McDowell ja kolmatta en tunnistanut. Muistaako joku mikä tuo puna on nimeltään, ja kenenhän tuote se mahtaa olla? Se ensimmäinen sävy vaikutti tosi nätiltä, olis kiva kokeilla.
Oiskohan kyseessä se Lorealin huulipuna jota mainostaa mm. Eva Longoria? Se on Color Riche huulipunan sellainen sarja jossa useampi julkkis on valinnut lempivärinsä ja huulipunaputkilossa on sitten sen signeeraus kenen lempipuna se on. Löytyy ainakin Anttiloista omasta telineestään jossa julkkisten kuvia ja ne putkilot tunnistaa siitäkin että niissä on se nimmari kyljessä. Taisi olla tumma hylsy muistaakseni.

Edit. Tässä linkki sivulle jossa on kuva tuosta punasta.

http://www.eva-longoria.net/gallery/showphoto.php/photo/10801
« Viimeksi muokattu: 08.09.06 - klo:12:11 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #57 : 08.09.06 - klo:13:56 »
Oiskohan kyseessä se Lorealin huulipuna jota mainostaa mm. Eva Longoria? Se on Color Riche
http://www.eva-longoria.net/gallery/showphoto.php/photo/10801

Se on juuri tuo puna, ja sävykin on oikea, kiitos Hunajapupu! :D Onko noista Color Richeistä kellään kokemusta, vai ovatko ihan uusi sarja? Etsiskelen hieman "kuivempaa" tummaa punaa joka ei heti leviäisi kuten kiiltävät versiot helposti tekee - ja tuo näyttää ainakin mainoksissa ja kuvassa hieman kuivemmalta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #58 : 08.09.06 - klo:14:07 »
^Kiva olla avuksi.  :) Mulla on joskus ollut CR punia, mutta siitä on pari vuotta aikaa eli on voinut uudistua koostumus. Tosin kokeilin just eilen käden selkämykselle tuota ja tuntui aika samalta kuin ennenkin. Se on mielestäni aika pehmeän tuntuinen huulilla ja levittyy nätisti, mutta ei kuitenkaan levinnyt ainakaan mulla. Kannattaa kyllä käydä katsomasa.  :) Itsekin ajattelin just että joskos ostais jonkin noista punista...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #59 : 08.09.06 - klo:14:18 »
^ Kuulostaa kyllä hyvältä, pitää käväistä vaikka tuolla Anttilassa katsastamassa löytyykö. :) Mitähän nuo CR:t suurinpiirtein maksaa? Ja oliko sävyjä enemmänkin kuin ne kolme, mitä tv:ssä mainostetaan?