Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116677 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Huulipunat
« Vastaus #450 : 11.11.09 - klo:22:52 »
musta tuntuu ainaki jos on tummaa huulipunaa, et näyttää hassulta, koska mun suu on aika pieni  :D Yks sellainen tummempi on, mutta toistaiseksi ainakin käyttänyt sitä huulikiillon kanssa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 11.11.09 - klo:23:00 »
Mä teen myös noin eli eyelinerilla rajaukset yläluomelle vain (voi mennä siipimäisesti ne), alaluomella vain nuderajaus ja kunnolla ripsiväriä ja tietty kulmiin väriä.

Mikä on nuderajaus? :)

Edit. Kiitos selvennyksestä siihen alas. Termi oli uusi, asia tuttu :D
« Viimeksi muokattu: 20.11.09 - klo:18:23 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #452 : 11.11.09 - klo:23:04 »
Alaluomi tai siis se mihin laitetaan inliner eli sisärajaus, niin laitetaan ihonväristä rajauskynää. Taisin kirjoittaa hassusti :D Itse käytän sisärajauksessa siis IsaDoran Inliner Blonde-sävyä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 13.11.09 - klo:16:41 »
Lainaus
musta tuntuu ainaki jos on tummaa huulipunaa, et näyttää hassulta, koska mun suu on aika pieni 

Täällä päinvastainen ongelma, näytän nimittäin todella irstaalta tummassa tai puhtaanpunaisessa huulipunassa, kun on paksut töröhuulet. Olisi kiva käyttää joskus muutakin kuin beigeä tai nudea, mutta päiväkäytössä on kyllä paksuissa huulissa hurjan näköistä vahvat värit. Onneksi nuo virheostokset käytettyä tulee kyllä kun voi sekoittaa vain vähän paloautonpunaista jonkun aika nuden sekaan.

Itse tein Kicksissä mainion huulipunalöydön: Make Up Storen huulipunan sävy Pyramid on juuri sellainen mitä olin etsinyt: lämmin, kultainen vaaleahkonruskea ilman että näyttää ylettömän "metallinhohtoiselta" kuten monet sentyyppiset värit muissa sarjoissa. Marketeissa kun olen katsellut niin tuntuu että nyt taas ei mistään sarjasta löydy keskitummia, neutraaleja ja ruskehtavia nudeja, joka sarja vaan täynnä erilaista pastellista ja kirkasta kiiltävää.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 13.11.09 - klo:16:59 »
Yöks, huomasin, että kaikki kesäiset "nudehkot" huulipunani ovat piloilla (tuoksu muuttunut kamalaksi  ::)). Päädyin  Lorkun uuteen, kun väri Golden Vanilla on ehkä kuitenkin varmempi minulle ja tuosta tykkään laadultaankin varmasti. Rimmelin Bronze Goddess saattaa päivän mittaan lisättynä muuttua turhankin metalliseksi huulillani.... Todella nätti tuo Golden vanilla, oikein kiva Pretty peachin seuraksi  ;D.

Mäkin ostin juuri ton Golden Vanillan ja aivan mahtavan sävyinen nudehkomainen huulipuna ja koostumus on hyvä. Niinikään mullakin on vielä toi Pretty peach ja sekin rules :D. Täältä kyllä saa hyviä vinkkejä mihin vaan :ts
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 13.11.09 - klo:17:04 »
Musta Lorkun huulipunat haisee muutenki tosi  inhottavalta. Tuli vaan tosta pilaantumisesta mieleen.
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 19.01.10 - klo:19:38 »
Mulla on huulipunaongelma! Mustatukkaisena suorastaan rakastin punaisia huulipunia, mutta nykyisen ruskean tukan kanssa ne näyttävät pikkaisen liian räikeiltä ainakin päiväkäyttöön. Osaisko joku vinkata brunetelle sopivaa "nudepunaa"?

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 24.01.10 - klo:13:46 »
^ Vaikka en olekaan brunette, niin yksi mieleen tuleva ja omasta kaapista myös löytyvä neutraalimpi, lämminsävyinen huulipuna olisi Cliniquen Blushing nude-sävyinen huulipuna. En vain tiedä valmistetaanko tätä enää.

Edit: mukava kuulla, Minnie Mouse.  :)
« Viimeksi muokattu: 24.01.10 - klo:22:09 kirjoittanut Sprite »

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 24.01.10 - klo:17:05 »
^ Ebaystä löytyy. Kiitti vinkistä :) Juuri tuon tyylistä sävyä haenkin.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 15.02.10 - klo:20:12 »
Sain Alluren välissä joku aika sitten näytteen näytteen cliniquen huulipunasta sävyssä black honey. Tuo jäi kaappiin tyhjän pantiksi pitkäksi aikaa paljolti sanan black ansiosta. Kun sitten avasin sen ja laitoin huulille oli sävy aivan ihana eikä yhtään musta  ;D Oli sitten pakko hankkia oikea kappale. Tuntuu ihan huulirasvan ja kiillon sekoitukselta ja on juuri sopivan kylmän punainen. EI myöskään ole liian voimakas, mikä on hyvä koska en ole punaisia käyttänyt ja arastelen niitä jonkin verran. Tämä näyttää juuri sopivan punaiselta. Tää on ihan huippu!  <3
-Robert McCloskey

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 16.03.10 - klo:16:34 »
Oisko kenelläkään vinkata edullista (markettikama riittää tai halpa selektiivinen) , nyt niin muodikasta, selkeästi oranssiin taittuvaa punaa? Maybellineltä löysin just passelin sävyn, mutta siinä on ihan liikaa kiiltoa. Ei tarvitsisi olla lainkaan.

Jotain tämän suuntaista haluaisin testata http://www.homcare.fi/ep/CustomerPics/hp006pieni.jpg
« Viimeksi muokattu: 07.09.10 - klo:13:58 kirjoittanut pekaani »

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #461 : 16.03.10 - klo:17:00 »
Tuli mieleen Max Factorin Orange shine,se vois olla aika hyvä.
Feel the burn.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #462 : 06.09.10 - klo:20:58 »
Osaisko kukaan suositella mulle jotain luonnollisen väristä punaa joka muistuttaa pureskeltuja huulia? Mieluiten kiiltopuna tai ainakin kiiltävän tuloksen antavaa ja markettipuolelta.
Olen vaaleaihoinen (neutraali tai hieman kellertävä) ja hiukset on kupariseksi värjätyt. Millaisia punia suosittelette?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #463 : 17.12.10 - klo:11:56 »
Nyt tarttis apua punan valintaan. Omaan hyvin vaalean punapohjaisen ihon ja olen tähän saakka suosinut nude- ja hentoja vaaleanpunaisia sävyjä. Nyt tekisi mieli punaista! Omistan tasan yhden melko puhtaan punaisen huulipunan joka sopii kasvoilleni mielestäni hyvin, kunnes käy niin kuin aina illan mittaan - posket alkavat helottaa vaaleanpunaisina. Silloin sävy on riitelee kasvojen kanssa pahasti :( Minkä sävyisiä punia minun siis kannattaisi suosia, jotta tuo punapohjaisuus ei korostuisi? Teen meikkipohjan keltapohjaisilla sävyilä, koska kaulan iho on kasvoista poiketen keltapohjainen. Mutta tosiaan, jos illan mittaan tulee alkoholia nautittua yhtään, niin nassu paistaa possun punaisena. Kovin viileitä sävyjä vieroksun, saavat näyttämään jokseenkin väsyneeltä.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 17.12.10 - klo:21:57 »
Lainaus käyttäjältä: Fii
Sain Alluren välissä joku aika sitten näytteen näytteen cliniquen huulipunasta sävyssä black honey. Tuo jäi kaappiin tyhjän pantiksi pitkäksi aikaa paljolti sanan black ansiosta.

Tästä muuten on mainio kopio Silk Naturals mineraalimeikkifirmalla. Itse tykkään siitä jopa enemmän kuin alkuperäisestä koostumuksen puolesta  :)

Lainaus käyttäjältä: Melisande
Minkä sävyisiä punia minun siis kannattaisi suosia, jotta tuo punapohjaisuus ei korostuisi? Teen meikkipohjan keltapohjaisilla sävyilä, koska kaulan iho on kasvoista poiketen keltapohjainen. Mutta tosiaan, jos illan mittaan tulee alkoholia nautittua yhtään, niin nassu paistaa possun punaisena.

Itsellä sama ongelma ja ilman alkoholiakin, mutta suosittelen kyllä riittävän peittävää meikkipohjaa. Ei muuten lämminsävyiselle ihmiselle vaan sovi se että yrittää meikillä matchata punoituksen pinkkiin tai jopa sinertävään sävyyn. Parempi on peittää punoitus kunnon aineilla ja sitten käyttää meikkivärejä jotka sopii yhteen hiusten ja silmien värin kanssa. Itse käytän Joe Blascon Tattoo Coveria punoittavalla alueella, muualla nykyisin vain sävyttävää päivävoidetta.