Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 123251 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Huulipunat
« Vastaus #465 : 07.03.11 - klo:08:57 »
Jokin aikaa sitten Mansikkanetissä oli houkuttimena ilmainen Calvin Kleinin huulipuna kaikkiin yli 25 dollarin arvoisiin tilauksiin, ja päätin kokeilla merkin huulipunia - ovat näköjään saaneet kiittäviä kommentteja esim. MUAssa. Sain tilaukseni viime perjantaina, ja ihastuin ikihyvikseni  :O Todella pehmeä koostumus, eivät kuivata, ja sävytkin osasin valita melko onnistuneesti!

Nämä valkkasin: Delicious Luxury Crème Lipstick 106 Darling (pehmeä, läpikuultava, murrettu marjainen sävy + aavistus kultaista hohtoa) ja Rose Berry (ilmaislahja - murrettu roosa creme, NYXin Divan alkuperäisen version oloinen sävy), Delicious Fusion Moisturizing Lipcolor 306 Fruit Punch (edellisiä kirkkaampi ja peittävämpi koralliroosa kullanvärisellä hohteella) ja Delicious Truth Sheer Lipstick 210 Silhouette (hyvin läpikuultava haalea roosa runsaalla kullanvärisellä hohteella - näyttää huulilla lämpimämmältä hohteen ansiosta).

Ainoa valituksen aihe noissa on helmiäishohde - vaikka se on melko hillittyä, olisin mielummin halunnut ihan puhtaita cremesävyjä. Parhaillaan harkitsen toista tilausta, tällä kertaa etsin enemmän koralliin kuin roosaan vivahtavia sävyjä: nyt kiinnostavat siis Dimension, Retro, Runway (Delicious Truth Sheer), Plush, Flutter, Cosmopolitan (Delicious Luxury Crème) ja Smashing Coral (Delicious Fusion Moisturizing).

Yritin swatchata punat eilen, mutta kamerasta loppuivat patterit kesken puuhan...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 27.03.11 - klo:12:23 »
Harmittaa, ostin taas huonon huulipunan.

Vinkkejä, mikä olisi värikylläinen, ei-helmiäinen, matta/matahko ja KESTÄVÄ huulipuna hintaluokassa <20€??

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #467 : 27.03.11 - klo:12:27 »
Itse etsin hyvää nude-punaa. Emotionista pitäisi saada, sillä minulla on sinne lahjakortti. Mielummin sieltä edullisesta hintaluokasta, niin voin ostaa vaikka monta erilaista :D Sävyiltäni olen siis lämmin/neutraali. Myös punaisestapunaisesta oteaan vinkkejä vastaan.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #468 : 03.06.11 - klo:13:01 »
Minkälaisiahan MakeUpStoren huulipunat ovat kestävyydeltään?

Mielessä on kuvan kaltainen enemmän punaiseen taittava puna, jossa on hitunen oranssia. Pinkeissä punissa heikompi laatu ei itselläni haittaa, mutta hyvin punaisessa punassa kuluminen näyttää ikävämmältä ja parempi paikallaan pysyvyys olisi toivottavaa. Hinnan toivoisin kuitenkin olevan suht edullinen ja vähän ajattelin niin, josko MUS olisi markettisarjoista laadukkain huulipunien saralla(?) Kicksistä luultavasti nappaisin tuotteen mukaani, joten esim. BeYou -sarjakin olisi ihan mahdollinen vaihtoehto, jos punat hyviä.  :)

http://www-cosmetics-makeup.com/wp-content/uploads/2009/12/scarlett_johansson-women-lipstick.jpg

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #469 : 03.06.11 - klo:16:24 »
^ MUSin sävy Dare on tollainen tomaatinpunainen, ehkä enemmän oranssi, en ole pitkilleen sitä käyttänyt koska se on erittäin kuiva, matta sävy, kuivempi kuin MACin matat. Muut MUSin punat, ei matat, ovat ihan kestäviä, pigmenttisiä punia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 03.06.11 - klo:19:14 »
^ Matta on toisaalta ihan toivottavaakin pysyvyyden kannalta, mutta ei tietenkään liian kuivattakaan ole hyvä, vaikka usein käytänkin kiiltoa punan päällä. Kiva kuitenkin kuulla MUSen punien olevan kestäviä. Nyt vain täytyy lähteä sitten katsastamaan merkin tarjonta kaupassa. Kiitti MerGirl!  :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 08.08.11 - klo:19:42 »
Kaipasin vaihteeksi jotain helppokäyttöistä voidemaisempaa huulipunaa ja tyytyväisenä olen nyt käyttänyt Eveline Cosmetics sarjan Ultra Moisturizing lipstick Aqua Platinum -kiiltopunaa sävyssä 422.
Sivu; http://www.en.eveline.eu/product/id/1481.AQUA_PLATINUM.html

Todella nätti luonnollinen vaaleanpunaisen sävy, jota ei tarvitse pahemmin miettiä, levittää vain huulille. Käytän pohjustuksena meikkivoidetta ja puuteria ja voisin kuvitella tämän kestävänkin ihan kiitettävästi huulilla. Tämä ei todellakaan ole vahva sävy ja koostumus on hyvin voidemainen, mutta ainakin pohjustuksen kanssa sävy pysyy mielestäni hyvin yllä.

Miinusta tulee punan tuoksusta, joka muistuttaa ehkä jotain öljyä, en vain keksi missä tuotteessa on sama tuoksu. Vähän outo, mutten enää oikeastaan huomaa sitä. Samoin hylsy on turhan muovisen näköinen. Tämä on kuitenkin huomattavan halpa muiden merkkien kiiltopuniin verrattuna (3,90-3,99), joten olen tyytyväinen hankintaani. Tekisipä joskus ehkä mieli hankkia joku muukin sävy arkikäyttöön tuosta sarjasta. Sen verran nättejä sävyjä Eveline Cosmetics näyttää tekevän ihan yleisestikin.  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #472 : 15.08.11 - klo:18:46 »
Hei mitkäs on parhaat lipstainit (edit.eikun lipmarkerit) markettikosmetiikasta? Max Factor vai Gosh?Tai siis ne tussimaiset huulipunat, jotka sävyttää vaan huulia ja pysyy leviämättä ja pysyvät ilmeisen hyvin? Tahtoisin muutaman eri sävyisen, enkä ole aikoihin päässyt katselemaan valikoimia. Ostaisin niitä muutaman sävyn ja pistäisin nykyiset punani/kiiltoni suurimmaksi osaksi menemään.
« Viimeksi muokattu: 15.08.11 - klo:19:18 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 15.10.11 - klo:18:58 »
Dior addict lipstick on aika läpikuultava ja siksi on vähän vaikea ainakin mun mieltää huulipunaksi. (Mielikuva siitä, että kaikki huulipunat ovat vahamaisia ja paksuja on mun mielessä tosi vahva...) Sävy 561 pink rose on ainoa jota olen käyttänyt yhden puikon verran mutta sen perusteella ehdottomasti haluan kokeilla paria muutakin sävyä! Tykkään tämän koostumuksesta siis tosi paljon.

e.l.f. studio lip stain – joka taas ei ole "virallisesti" huulipuna - on toinen suosikkini siksi että sävy Red carpet jättää huulet ihan täydellisen punaiseksi ja vielä kestää huulilla kun tauti kun vaan ei laita tuotteeseen kuuluvaa kiiltoa päälle.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 06.01.12 - klo:00:22 »
Onko perinteinen huulipuna taas lisännyt suosiotaan vai olenko vain itse tullut "siihen ikään"? ;D Tällä hetkellä mulla on käytössä YSL: n Rouge Volupte, sävy #3 Ultimate Beige. Upea hylsy ja värikin ihan kiva nude-beige mutta mulla tämä puna kuivattaa huulia. Feeluniquelta on tulossa Clarinsin Rouge Prodige sävyä #105 Peach Passion. Oon lukenut siitä hyviä arvosteluja, odotukset ovat korkealla!
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #475 : 07.02.12 - klo:21:37 »
Kokeilin tänään varmaan kaikki sokoksen ja anttilan kunnolla punaiset huulipunat ja löysin vihdoin täydellisen kirkkaanpunaiseni! Aikaisemmin olin löytänyt rimmelin alarm redin, mutta kadotin sen jonnekkin enkä halunnut ostaa enää samaa. Juuri oikea, lämpimänsävyinen punainen löytyi loreal intense -perfect red sävyssä! Suosittelen. Oli sokoksella tarjouksessakin sopivasti 6,10€!
Pariksi sopii myöskin aivan loistava grimaksen 540 kynä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 07.02.12 - klo:22:32 »
^ Ostin itse saman pari päivää sitten! Aivan täydellinen punainen!

EDIT. Mä ainakin olen lämminsävyinen.
« Viimeksi muokattu: 10.02.12 - klo:22:30 kirjoittanut Harlequina »
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 08.02.12 - klo:14:44 »
^,^^Oletteko itse lämminsävyisiä tai käytättekö muuten aina lämminsävyistä meikkiä? Mietin sopisko tuo viileälle vaalealle yhtä kuin kuin sinipohjaiset punaiset..?

edit. Kävin swatchailemassa Perfect rediä ja oli se kyllä aika lämmin. En uskaltanut vielä ostaa.

edit 2. Ostin sen nyt kuitenkin. Kyllä mulla monelaista punaista jo löytyy. Uusi punainen eii ole ollut hakusessa, mutta kiinnostuin tuosta silti. Nyt kun oli 2 yhden hinnalla enkä löytänyt kahta hyvää kylmänsävyistä punaa niistä, mitä mulla ei jo ole, niin päädyin sit tuohon. Kosmetologi oli sitä mieltä, että sopii varmasti, mutta kokeilemallahan se sitten selviää. Ei varmaankaan ole yhtä upea kuin neutraali tai kylmä punainen, mutta toisaalta koostumus on mukavan kostea ja sopii ehkä paremmin lämpimien silmämeikikien kaveriksi, joita mun tulee kuitenkin käytettyä.
« Viimeksi muokattu: 17.02.12 - klo:06:55 kirjoittanut SH »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #478 : 16.02.12 - klo:14:19 »
^Joo on se vähän lämminsävyinen.. Mutta juuri siksi sen löytäminen tuntuikin niin kovin vaikealta. Uskoisin että löydät helposti kirkkaanpunaisen joka ei ole lämminsävyinen.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 16.02.12 - klo:15:46 »
Hei, osaako kukaan vinkata mistä mahdollisesti löytäisin samanvärisen huulipunan kuin linkissä olevalla tytöllä? Aivan mielettömän upea väri!

http://i1049.photobucket.com/albums/s381/fashionweek20/beat12.png
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/